Onzin, ze wist ervan en heeft het bewust of onbewust gevoed, gebruik van gemaakt en dat maakt haar ook "schuldig".quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Re het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar zodra je als man aanvoelt (of aan zo moeten voelen) dat je er eens realistisch naar moet kijken dan ga je wel op zoek naar iets anders ipv er als een puppy achteraan te blijven lopen totdat het een keer explodeert
het is nu geexplodeert, dat is niet de schuld van TS, die zich best "verdrietig" mag voelen dat iemand die ze al 14 jaar kent blijkbaar nooit de ballen heeft gehad stappen te ondernemen om die explosie te vermijden
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:47 schreef jpg97 het volgende:
Hij wilt meer dan alleen "vriendschap".
hebben we onze verzuurde vrouwenhater ook weer, hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Onzin, ze wist ervan en heeft het bewust of onbewust gevoed, gebruik van gemaakt en dat maakt haar ook "schuldig".
Overigens zie ik nergens verdriet alleen teleurstelling dat ze een emotionele tampon en slaafje/aanbidder kwijt is.
Eerste gedeelte ben ik dan wel weer met je eens maar helaas moet dat eerst heel pijnlijk geleerd worden.
Ik haat geen vrouwen, maar jouw lelijke kop mag ik niet echt dus je zit er niet helemaal naast inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
hebben we onze verzuurde vrouwenhater ook weer, hoor.
Fijn, zo'n 'vriendin' zonder inlevingsvermogen...quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Lievig het volgende:
[..]
Stop toch eens met het overdrijven van mijn uitspraken. Afspreken om dingen uit te praten is gewoon effectiever, maar dat zegt niet dat het per definitie moet of dat het allemaal om mij draait. Ik heb al duizend keer aangegeven dat ik hem met rust laat.
Haha, wow.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik haat geen vrouwen, maar jouw lelijke kop mag ik niet echt dus je zit er niet helemaal naast inderdaad.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik haat geen vrouwen, maar jouw lelijke kop mag ik niet echt dus je zit er niet helemaal naast inderdaad.
Nee hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Harmankardon het volgende:
Overkomt bijna iedere man wel denk ik.
Moet je het nog vragen. Die dude die je je beste vriend noemt is altijd al verliefd op je geweest. Hij wil dat je met hem gaat. Hij is jaloers wanneer je contact hebt met andere jongens, want je ziet hem niet staan, alleen als vriend, niet als geliefde.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef Lievig het volgende:
Lieve mensen! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen hierover en hoe ik dit kan oplossen. Alvast sorry voor mijn lange verhaal, maar ik kan het niet in het kort uitleggen.
Afgelopen weekend ben ik weer eens naar mijn ouders geweest. Ik woon vanwege mijn studie in een hele andere stad en verblijf daar meer dan bij mijn ouders. Mijn ouders wonen in een studentenstad en veel van mijn vriendinnen zijn daar blijven wonen. Ik heb daar dus heel wat vrienden en kennissen en heb een leuk weekend gehad!
Ook heb ik mijn beste vriend weer gezien na één maandje hem niet gezien te hebben. We kennen elkaar al vanaf de basisschool (we zijn inmiddels twintig jaar) en we hebben altijd al goed met elkaar op kunnen schieten. Hij weet alles van mij, ik weet - denk ik dan - alles van hem, maar we hebben vooral een bijzondere band. We hebben periodes dat we elkaar een poos niet zien vanwege drukte, maar over het algemeen hebben we altijd wel (telefonisch) contact.
Zaterdag spraken we ’s middags af en dat was als vanouds gezellig. Mijn relatie is onlangs verbroken en ik zit daar nog steeds wel mee. Mijn beste vriend weet mij altijd weer op te vrolijken met lieve en wijze woorden en ik weet dat ik hem kan vertrouwen. Tegen hem durf ik alles uit te spreken en 100% mezelf te zijn. Dat durf ik naast hem alleen maar bij mijn ouders en goede vriendinnen.
We hadden het dus heel leuk, en om maar to the point te komen: een vriendin van mij gaf een feest en daar gingen we samen heen. Ik vond het heel gezellig en omdat ik gewoon sociaal ben, heb ik veel gepraat en gedanst met meerdere personen. In het bijzonder heb ik één leuke jongen ontmoet en we hebben nummers uitgewisseld.
Na het feest bracht mijn beste vriend mij naar huis, maar ik vond zijn houding nogal vervelend. Hij wilde eerst niets kwijt, maar uiteindelijk liet hij weten dat hij het belachelijk vindt dat ik 'zo sletterig deed' op het feest (zo kwam dat dus over op hem). Ik vond het heel erg onredelijk van hem omdat ik juist niet zo snel op jongens inga - en dat weet hij - tenzij ik iemand echt interessant vind. Buiten dat feit om, neemt hij zelf ieder weekend een meisje mee naar huis om daar vervolgens seks mee te hebben (en ik heb ook nog eens maar één sekspartner gehad in mijn hele leven) en dan noemt hij mijn gedrag 'sletterig'.
Eigenlijk vond ik het dus hypocriet en ik was best boos. En dat word ik zelden. Nu ben ik het gewend dat hij altijd iets lulligs heeft te zeggen over de jongen als het aankomt op jongens en mijn zaken, maar nooit over mij. Ik had het niet achter hem gezocht.
Hij heeft daarna zijn excuses aangeboden en beweerde de hele tijd dat hij het absoluut niet zo bedoelde, maar ik was er toch wel door gekwetst. Ik begrijp niet zo goed wat er fout is aan het gewoon leuk hebben op een feest, ik begrijp zijn uitbarsting sowieso totaal niet. We hebben nog nooit ruzie gehad en ik weet zeker dat hij mij niet echt een slet vindt. Maar door deze (re)actie ben ik toch teleurgesteld in hem. Ik ben daarna naar huis gegaan en heb het gelaten voor wat het is, eigenlijk dacht ik: 'laten we deze stomme gebeurtenis maar snel vergeten en weer leuk tegen elkaar gaan doen'.
Nu belde hij mij vannacht (om half 4 's nachts) ineens dronken wakker met de boodschap dat er veel mooie vrouwen zijn, maar dat ik de mooiste ben - en dat herhaalde hij zo'n zes keer - met daarna de boodschap dat hij helemaal geen contact meer met mij wil, want 'hij wil mij gewoon vergeten'. Hij hing op, ik kreeg de kans niet eens om iets te zeggen want hij ratelde maar door en tot nu toe heb ik niets van hem gehoord.
En ik denk dat ik nu pas inzie wat er aan de hand is, maar ergens kan ik het niet geloven, omdat we altijd heel erg close zijn geweest en we elkaar de laatste tijd niet heel erg veel zagen. Ik wil echt niet dat onze vriendschap kapot gaat of dat we geen contact meer hebben, want ook al is het sinds dit weekend wat geëscaleerd, hij is echt iemand in mijn leven waar ik echt gek op ben en waar ik het heel erg goed mee kan vinden. Ik wil het heel graag oplossen tussen ons, maar ik weet echt niet hoe.
Ik ben nu al de hele nacht/ochtend wakker en zit hier best erg mee, vandaar dat ik even anoniem m'n verhaal doe! Ben benieuwd naar jullie reacties!
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hij wil meer, maar groeit er vanzelf overheen. Als jullie daadwerkelijk zulke goede vrienden zijn moet je de frequentie van contact gewoon wat laten afnemen de komende tijd. Bel hem binnenkort op om af te spreken ofzo, desnoods praat je er even openlijk met elkaar over (zonder alcohol). En ga hem dan sowieso niet behandelen als het gewonde hertje. Jullie zijn nog jong, dat trekt wel weer bij.
Er worden hier zoveel onzinnige posts geplaatst door gekken dat ik haast niet meer kan reageren. Hij heeft gereageerd met zijn excuses en dat hij ook wil afspreken. Nogmaals: ik vind het niet meer dan logisch dat hij daar ook behoefte aan heeft. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef ShinobizWinter het volgende:
TS heeft hij nog gereageerd op je app?
Even nieuwsgierig. Waarom niet? Ik snap dat je liefde niet kan afdwingen, maar je komt wel heel stellig over. Hij is volgens jou namelijk begripvol, knap, lief, wijs (in advies) etc. Of is dat eigenlijk niet zo? Is hij een handige uitlaatklep?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:12 schreef Lievig het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem niet als relatiemateriaal.
Fijn, van die op z'n zachtst gezegd 'bijzondere' users die altijd menen de waarheid te zeggen, maar vooral aan het projecteren zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn, zo'n 'vriendin' zonder inlevingsvermogen...
Als ik een relatie aanga, vind ik het erg belangrijk dat ik verliefd op iemand ben. Ik ben dat niet op hem en kan dat nooit worden op hem. Ik ken hem te goed. Los van hoe leuk hij is, maar ik ken hem door en door.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig. Waarom niet? Ik snap dat je liefde niet kan afdwingen, maar je komt wel heel stellig over. Hij is volgens jou namelijk begripvol, knap, lief, wijs (in advies) etc. Of is dat eigenlijk niet zo? Is hij een handige uitlaatklep?
Ja hoor meidquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:58 schreef Lievig het volgende:
[..]
Fijn, van die op z'n zachtst gezegd 'bijzondere' users die altijd menen de waarheid te zeggen, maar vooral aan het projecteren zijn.
Tja, dat gaat in een relatie natuurlijk nooit gebeurenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef Lievig het volgende:
[..]
Als ik een relatie aanga, vind ik het erg belangrijk dat ik verliefd op iemand ben. Ik ben dat niet op hem en kan dat nooit worden op hem. Ik ken hem te goed. Los van hoe leuk hij is, maar ik ken hem door en door.
En hoe daarna verder?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Lievig het volgende:
[..]
Er worden hier zoveel onzinnige posts geplaatst door gekken dat ik haast niet meer kan reageren. Hij heeft gereageerd met zijn excuses en dat hij ook wil afspreken. Nogmaals: ik vind het niet meer dan logisch dat hij daar ook behoefte aan heeft. Gelukkig maar.
Mannen moeten een mysterie zijn, geheimzinnig, jeweettoch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tja, dat gaat in een relatie natuurlijk nooit gebeuren
Wat een bullshit-reden.
Echt hoor, TS heeft de emotionele ontwikkeling van een poffertje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tja, dat gaat in een relatie natuurlijk nooit gebeuren
Wat een bullshit-reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |