abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 15:11:30 #251
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136135930
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:09 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Je romcom scenario stukje hierboven over hopeloze liefdes en natgeregende meisjes geeft een leuke touch aan deze topics....
Oh dat. You ain't seen nothin' yet. ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136135935
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Voor hem ook. Ik zou in zijn schoenen het niet leuk vinden als ik op deze dronken manier 'afscheid' zou hebben genomen van het onderwerp van mijn aanbidding. Misschien zou ik wel te bang zijn voor mijn gevoelens in nuchtere toestand om nog een ontmoeting te regelen op korte termijn , maar desnoods een dramatisch appje of kaartje doe ik wel..
Ja, dat is inderdaad precies wat TS invult voor haar vriend. Zij zou het op zon manier niet leuk vinden, dus zal hij dat ook wel zo zien.

Dat blijkt wel uit oa:

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef Lievig het volgende:

Oké. Nee, maar uiteindelijk is het voor ons allebei beter om het in het echt te bespreken. Mijn mening. Het is moeilijk, maar ik vind het niet meer dan normaal. Via een dronken telefoontje vind ik gewoon vluchtgedrag. Ik ken deze jongen veertien jaar lang en ik besta 20 jaar: een groot deel van m'n leven dus. Ik heb verder niet de intentie om hem om te praten, maar ik wil het wel uitpraten. Twee verschillende dingen.
Mevrouw wil het uitpraten, dus heeft hij dat ook maar te willen.

Wellicht zelfs tekenend voor de hele vriendschap, waarin zij iets wil en hij (uit verliefdheid) ja en amen zegt. En ja, dat kan dan nog wel eens hard aankomen wanneer hij zijn hakken in het zand zet.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 30-01-2014 15:19:18 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_136136020
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:05 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Dit. Ik krijg steeds meer medelijden met die arme jongen naarmate ik dit topic verder lees
Mwah, als hij een paar ballen laat groeien, dan is het probleem snel over. Denk ook dat de TS plots heel wat meer interesse in de goeie jongen gaat krijgen. Nogmaals, grote kans dat ze over een paar jaar in zal zien dat hij de ideale partner is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_136136693
Ik vind het knap TS dat je weer toenadering zoekt, zoals een goede vriend dat ook beaamt, om het uit te praten. Houdt er wel rekening mee dat zijn gevoelens op dit moment voor gaan. Zo werkt een vriendschap nou eenmaal.

Daarnaast zijn er geen oplossing, het zal nooit meer het oude worden. Of je beantwoord zijn liefde, of de vriendschap is echt over. Praat dus over zijn gevoelens en niet over het feit dat hij je sletterig heeft genoemd of dronken heeft opgebeld, tenminste als hij uberhaupt met je wil praten. Zo niet, dan is het helaas zo. Dat komt niet omdat jullie vriendschap niet zo hecht was als jij denkt, maar omdat hij met zichzelf nu in de knoop zit. Ergens is hij verliefd op je geworden, maar jij had een relatie, daarom heeft hij niks verteld, daarvoor verdient hij lof, vind ik.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:35:11 #255
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136136755
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef probeer het volgende:

Mevrouw wil het uitpraten, dus heeft hij dat ook maar te willen.

Wellicht zelfs tekenend voor de hele vriendschap, waarin zij iets wil en hij (uit verliefdheid) ja en amen zegt. En ja, dat kan dan nog wel eens hard aankomen wanneer hij zijn hakken in het zand zet.
Vandaar ook dat mevrouw ineens geschokt is :) Niet omdat hij zei dat hij haar het mooiste meisje vindt, maar omdat hij geen contact meer wilde. Andere pogingen leken niet door te dringen.

Overigens ben ik wel van mening dat hij wellicht jaren teurg al wat had moeten zeggen en dan was het nooit zo erg geescaleerd als dit.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136136820
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:35 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Vandaar ook dat mevrouw ineens geschokt is :) Niet omdat hij zei dat hij haar het mooiste meisje vindt, maar omdat hij geen contact meer wilde. Andere pogingen leken niet door te dringen.

Overigens ben ik wel van mening dat hij wellicht jaren teurg al wat had moeten zeggen en dan was het nooit zo erg geescaleerd als dit.
Och ... had hetzelfde effect gehad ... zij wil niet, hij kapt vriendschap af.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:42:54 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136137028
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef Lievig het volgende:

[..]

Oké. Nee, maar uiteindelijk is het voor ons allebei beter om het in het echt te bespreken. Mijn mening. Het is moeilijk, maar ik vind het niet meer dan normaal. Via een dronken telefoontje vind ik gewoon vluchtgedrag.
Mijn god zeg, het gaat nu even een keer niet om jou en wat jij wel of niet netjes vindt. Laat hem met rust als hij dat wil, hij weet je heus wel te vinden mocht hij het er nog over willen hebben.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:46:09 #258
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136137159
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef probeer het volgende:

[..]

Och ... had hetzelfde effect gehad ... zij wil niet, hij kapt vriendschap af.
Klopt maar hoe langer iets duurt hoe dieper het gaat zitten.

quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mijn god zeg, het gaat nu even een keer niet om jou en wat jij wel of niet netjes vindt. Laat hem met rust als hij dat wil, hij weet je heus wel te vinden mocht hij het er nog over willen hebben.
Wellicht zit ik er naast, maar ik gok dat het vooral om haar ging in het verleden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:53:05 #259
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136137409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wellicht zit ik er naast, maar ik gok dat het vooral om haar ging in het verleden.
Daar lijkt het wel op ja. Hij heeft pijn en nog doet ze wat het beste voor zichzelf is, terwijl hij toen zij pijn had er voor haar was :{
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:54:04 #260
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136137435
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Hij heeft pijn en nog doet ze wat het beste voor zichzelf is, terwijl hij toen zij pijn had er voor haar was :{
Nou ja, als je het zo bekijkt, zij kan er nu niet voor hem zijn omdat haar aanwezigheid de pijn is :P Dus eigenlijk is niets goed ;) Ben je er, is het niet goed, ben je er niet, kan je er niet zijn :+
pi_136137564
Ik weet één ding en dat is dat een vriendschap er ook niet meer in zit op deze manier. Volgens mij gaat dat nooit meer werken. Ik snap dat TS hem niet kwijt wil, maar nu hij dit gezegd heeft op zo'n manier en haar zelfs wil vergeten, lijkt dat me niet makkelijk voortzetten.

Wel weer grappig dat ze hem 'geen relatiemateriaal' noemt. Hij is natuurlijk ook alleen maar de jongen die knap is, je het goed mee kan vinden en waarbij je 100% jezelf kan zijn. Wie wil dat nou.....
The Secret Society of Poobahs.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:03:03 #262
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136137673
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef MokeyFrag het volgende:
Wel weer grappig dat ze hem 'geen relatiemateriaal' noemt. Hij is natuurlijk ook alleen maar de jongen die knap is, je het goed mee kan vinden en waarbij je 100% jezelf kan zijn. Wie wil dat nou.....
Kennelijk willen alleen mannen dat :+
pi_136137714
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kennelijk willen alleen mannen dat :+
Dat blijkt. Bluh, vrouwen zijn soms zo dom.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:04:41 #264
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136137725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ja, als je het zo bekijkt, zij kan er nu niet voor hem zijn omdat haar aanwezigheid de pijn is :P Dus eigenlijk is niets goed ;) Ben je er, is het niet goed, ben je er niet, kan je er niet zijn :+
Nou ja er voor hem zijn is in dit geval gewoon doen wat hij vraagt.
pi_136137782
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef MokeyFrag het volgende:

Hij is ideaal behalve dan dat ze hem niet spannend vindt en geen natte poes van hem krijgt :P
pi_136137845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Hij is ideaal behalve dan dat ze hem niet spannend vindt en geen natte poes van hem krijgt :P
Ha! Inderdaad, maar misschien moet ze haar ogen eens open doen.
pi_136137857
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee, vrouwen zijn hier stekenblind voor. Die denken echt dat vriendschap met een man mogelijk. Kan wel eens, onder speciale omstandigheden, maar 3 van de 4 keer lukt het niet.
Dat is wat ze je vertellen maar als je doorvraagt (en dat wordt ook door een aantal dames hier beaamd heb ik de indruk) dan blijkt dat ze het wel weten maar negeren.
Plausible deniability is wel zo handig om te hebben. ;)
pi_136137947
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:42 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Stop toch eens met het overdrijven van mijn uitspraken. Afspreken om dingen uit te praten is gewoon effectiever, maar dat zegt niet dat het per definitie moet of dat het allemaal om mij draait. Ik heb al duizend keer aangegeven dat ik hem met rust laat.
pi_136138063
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Stop toch eens met het overdrijven van mijn uitspraken. Afspreken om dingen uit te praten is gewoon effectiever, maar dat zegt niet dat het per definitie moet of dat het allemaal om mij draait. Ik heb al duizend keer aangegeven dat ik hem met rust laat.
Effectief voor jou ja! Je staat er helemaal niet stil bij hoe dat voor hem is... godsamme zeg. :')
Hij voelt zich al afgewezen en jij wilt het nog inwrijven ook omdat JIJ alleen maar om jezelf denkt..

[ Bericht 3% gewijzigd door TerryStone op 30-01-2014 16:20:49 ]
pi_136138080
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Lievig het volgende:

[..]

Voor hem is dat niet effectiever, geloof ons maar. :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:20:43 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136138295
niet om het een of ander mar heb wel het idee dat er hier aardig wat mensen in hun leven zijn gefriendzoned
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136138336
Overkomt bijna iedere man wel denk ik.
pi_136138383
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Re het volgende:
niet om het een of ander mar heb wel het idee dat er hier aardig wat mensen in hun leven zijn gefriendzoned
Jij natuurlijk nog nooit :P
pi_136138391
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Re het volgende:
Ik nooit. Eerst had ik geeneens vrouwenvrienden en stapte ik niet op vrouwen af en later ging ik niet om met meisjes die ik zag zitten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:27:02 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136138528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Jij natuurlijk nog nooit :P
tuurlijk wel, maar zodra je als man aanvoelt (of aan zo moeten voelen) dat je er eens realistisch naar moet kijken dan ga je wel op zoek naar iets anders ipv er als een puppy achteraan te blijven lopen totdat het een keer explodeert
het is nu geexplodeerd, dat is niet de schuld van TS, die zich best "verdrietig" mag voelen dat iemand die ze al 14 jaar kent blijkbaar nooit de ballen heeft gehad stappen te ondernemen om die explosie te vermijden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')