abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136073408
Vorige OP:

Onlangs 35 geworden en nog steeds onvrijwillig maagd! Wie herkent dit en zit hier ook mee? Post!

En verder!

Deel 5 alweer :P

En? Nog geneukt? :D
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_136073452
En laat je niet op de kop zitten! Post je ervaringen als oudere maagd, man of vrouw!
pi_136073476
mijn zus is al 38 jaar maagd, en heeft 2 kinderen
....stiekem toch wel....
pi_136073522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef nosmo_king het volgende:
mijn zus is al 38 jaar maagd, en heeft 2 kinderen
Dit soort reacties zijn dus niet de bedoeling, en kunnen door een mod verwijderd worden.
pi_136073653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Dit soort reacties zijn dus niet de bedoeling, en kunnen door een mod verwijderd worden.
ik raad je zelfs aan dit te doen, het was slechts een grapje. Niet verkeerd of gemeen bedoeld, overigens, maar soms ben je in "zo'n bui".
....stiekem toch wel....
pi_136073796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef nosmo_king het volgende:

[..]

ik raad je zelfs aan dit te doen, het was slechts een grapje. Niet verkeerd of gemeen bedoeld, overigens, maar soms ben je in "zo'n bui".
Daar is klaagbaak toch voor?
pi_136073954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar is klaagbaak toch voor?
is het leven niet een grote klaagbaak?
....stiekem toch wel....
pi_136073980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef nosmo_king het volgende:

[..]

is het leven niet een grote klaagbaak?
Nee dat is het niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136073997
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee dat is het niet.
toch nog wat opgestoken vandaag
....stiekem toch wel....
pi_136074032
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef nosmo_king het volgende:

[..]

toch nog wat opgestoken vandaag
Hartstikke mooi. Dan kunnen we weer verder.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:18:30 #11
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_136074050
nou doe er wat aan dan.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_136074066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hartstikke mooi. Dan kunnen we weer verder.
inderdaad, maar dat had al eerder gekunt
....stiekem toch wel....
pi_136074219
Mijn ervaring als maagd c.q. man die nog een glimlach van een vrouw heeft ontvangen, is dat het gebrek aan affectie je sloopt. Je voelt je ongewenst, je voelt je genetisch afval.
pi_136074350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef Sicstus het volgende:
Mijn ervaring als maagd c.q. man die nog een glimlach van een vrouw heeft ontvangen, is dat het gebrek aan affectie je sloopt. Je voelt je ongewenst, je voelt je genetisch afval.
De vraag is eigenlijk, hoe kun je dat opvangen zonder dat je ontmaagd hoeft te worden??
Zelf heb ik het antwoord op deze vraag niet echt.
pi_136074516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De vraag is eigenlijk, hoe kun je dat opvangen zonder dat je ontmaagd hoeft te worden??
duik eens in het ombuigen van kerncognities
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136074718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

duik eens in het ombuigen van kerncognities
Geef me eens een intro :)
pi_136075189
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om 'ontmaagd worden'. Het maagd-zijn op oudere leeftijd is alleen de ultieme manifestatie ervan.
pi_136075400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet om 'ontmaagd worden'. Het maagd-zijn op oudere leeftijd is alleen de ultieme manifestatie ervan.
De ultieme manifestatie waar van?
pi_136075461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon zo gegroeid zijn.
pi_136075468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De ultieme manifestatie waar van?
Van wat ik zei in post #13
pi_136075569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Van wat ik zei in post #13
Oke en de oplossing is....?
pi_136075606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het kan ook gewoon zo gegroeid zijn.
Zo gegroeid, onzin. Het is niet zomaar gebeurd. Wij zijn genetisch afval. Slachtoffer van onze biologische afkomst en opvoeding.
pi_136075674
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oke en de oplossing is....?
Er is geen oplossing. Althans, daar ben ik in dit topic niet naar op zoek. Dit is gewoon een plek voor lotgenoten om ervaringen uit te wisselen. Niet alles heeft een oplossing, ook al wil de media en de therapeutische industrie je anders doen geloven.
pi_136075685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Zo gegroeid, onzin. Het is niet zomaar gebeurd. Wij zijn genetisch afval. Slachtoffer van onze biologische afkomst en opvoeding.
Hoeft niet, het heeft voor een groot gedeelte met je opvoeding te maken.
Dat je slechts genetisch afval bent, vind ik zo'n negatieve kijk op dit :N

edit: ik heb weer eens ergens overheen gelezen :')
Maar goed, naar mijn mening is het sowieso meer opvoeding dan genetica :P
pi_136076040
Maar wil je nog wel maagd blijven of wil je er vanaf? Want dat is me eerlijk gezegd nu niet meer zo duidelijk :@
pi_136076077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Je kunt hier niet generaliseren. Er zijn vast maagden, die voor de psychiatrie saaie mensen zijn.
pi_136076265
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Elvi het volgende:
Maar wil je nog wel maagd blijven of wil je er vanaf? Want dat is me eerlijk gezegd nu niet meer zo duidelijk :@
Het maagd zijn zelf boeit me niet. Het gaat niet om het maagd zijn bij mij, maar om een algeheel negatieve toekomstperspectief op het gebied van relaties, kinderen, etc. Ik vind dat ook leuk. Ik heb wel een kinderwens (dat kunnen mannen ook hebben), een stukje van jezelf achterlaten op deze wereld. Dat is waar het om draait. Ik wil hetzelfde als (de meeste) andere mensen. Ik vind kinderen heel erg leuk. Ik knuffel ze het liefst helemaal plat.
pi_136076278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Elvi het volgende:
Jij bent een beetje simpel of niet?
pi_136076716
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Maar je denkt serieus dat je het niet verdient ofzo???
pi_136076740
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het maagd zijn zelf boeit me niet. Het gaat niet om het maagd zijn bij mij, maar om een algeheel negatieve toekomstperspectief op het gebied van relaties, kinderen, etc. Ik vind dat ook leuk. Ik heb wel een kinderwens (dat kunnen mannen ook hebben), een stukje van jezelf achterlaten op deze wereld. Dat is waar het om draait. Ik wil hetzelfde als (de meeste) andere mensen. Ik vind kinderen heel erg leuk. Ik knuffel ze het liefst helemaal plat.
Ah ok, duidelijk. Dus bij jou gaat het om het toekomstbeeld wat je van jezelf hebt en niet zozeer om de seks zelf.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Sicstus het volgende:

[..]

En jij bent nog steeds heel erg maagd, of niet? :)
Het was een normale vraag, waar comp_lex gewoon normaal antwoord op gaf. Het kan toch zijn dat jij bewust geen seks wil, of juist heel graag, of idd zoals comp_lex het toekomstperspectief van een gezin. Ik snap niet waarom je daar zo beledigend op moet antwoorden.
pi_136076818
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar je denkt serieus dat je het niet verdient ofzo???
'Verdienen' heeft er niks mee te maken. Dat vind ik echt een primitieve gedachte. Het is de redenering van verkrachters: 'ik heb recht op seks'. Zo is het niet. Wij oudere maagden hebben gewoon niks te bieden aan vrouwen.
pi_136076898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef Sicstus het volgende:

[..]

'Verdienen' heeft er niks mee te maken. Dat vind ik echt een primitieve gedachte. Het is de redenering van verkrachters: 'ik heb recht op seks'. Zo is het niet. Wij oudere maagden hebben gewoon niks te bieden aan vrouwen.
Waarom was ik dan een oudere maagd, maar desondanks nu niet meer? :P
pi_136077037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom was ik dan een oudere maagd, maar desondanks nu niet meer? :P
En ik, en heb ik nu ruim anderhalf jaar een vriendin?
pi_136077049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ah ok, duidelijk. Dus bij jou gaat het om het toekomstbeeld wat je van jezelf hebt en niet zozeer om de seks zelf.
Dat klopt inderdaad. De seks boeit me niet echt. Daar draait het niet om. Het draait inderdaad meer om het toekomstbeeld, langetermijn intimiteit, etc. Ik kan niet voor anderen hier praten, maar bij mij is het allemaal "groter" dan simpel seks.
pi_136077081
ik ben ook 30 plus en maagd. ik lig er ook niet wakker van. ik ben er gewoon niet mee bezig.

het is meer dat andere mensen *het raar vinden
*of een taboe..
* denken dat je dan lesbisch bent..
*denken dat je voor de kerk maagd blijft
* een saai iemand bent
helemaal niet met sex bezig bent.. (hallo dat kan ik zelf wel)
pi_136077189
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:10 schreef blikzem het volgende:
ik ben ook 30 plus en maagd. ik lig er ook niet wakker van. ik ben er gewoon niet mee bezig.

het is meer dat andere mensen *het raar vinden
*of een taboe..
* denken dat je dan lesbisch bent..
*denken dat je voor de kerk maagd blijft
* een saai iemand bent
helemaal niet met sex bezig bent.. (hallo dat kan ik zelf wel)
Waarom wil je geen vriend dan? Met intimiteit en liefde enzo? Mis je dat niet?
pi_136077357
nu op het moment mis ik dat niet nee. ik ken het niet eens dus nee ik mis het ook niet.

ik kan nu doen en laten wat ik wil.
en ik heb zeker geen kinderwens dus ik heb ook geen biologisch klokje wat tikt.
als ik wel iemand tegenkom dan zie ik dat wel weer hoe het dan loopt.
pi_136077597
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:15 schreef blikzem het volgende:
nu op het moment mis ik dat niet nee. ik ken het niet eens dus nee ik mis het ook niet.

Ben je dan ook nog nooit verliefd geweest op iemand?
Ben je misschien iemand die gewoon niet zo makkelijk/vaak verliefd wordt?
pi_136077956
eenmaal wel toen ik iets van 20 was, maar dat werd niks kort samengevat.

idd ik word dus niet vaak verliefd. je kan ook gewoon vrienden zijn wat dat toch tot meer uitgroeid.
heb dat ooit wel gehad met een man, die wou verder maar dat was niet mijn type om meer te zijn dan vriend.

ook wel eens op datingsites geweest, maar dat is ook niks, een keer een afspraak gemaakt.. tjonge dat viel me toch echt wel tegen in het echt. terwijl bij mijn vrienden sommige elkaar zo hebben leren kennen.
pi_136077981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:28 schreef blikzem het volgende:
eenmaal wel toen ik iets van 20 was, maar dat werd niks kort samengevat.

idd ik word dus niet vaak verliefd. je kan ook gewoon vrienden zijn wat dat toch tot meer uitgroeid.
heb dat ooit wel gehad met een man, die wou verder maar dat was niet mijn type om meer te zijn dan vriend.
Aseksueel?
pi_136078089
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Aseksueel?
nee dat niet,.. krijg wel vaker die vragen.
pi_136078134
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef blikzem het volgende:

[..]

nee dat niet,.. krijg wel vaker die vragen.
Naja, als het jou verder niet zo stoort, dan is het verder ook geen probleem toch? :)
pi_136078244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, als het jou verder niet zo stoort, dan is het verder ook geen probleem toch? :)
inderdaad :)
pi_136078365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef blikzem het volgende:

[..]

Moet ook zeggen, het hebben van een partner is ook wel een hoop gedoe. De ene heeft het harder nodig terwijl de ander het makkelijker kan missen. Overigens herken ik veel van wat jij zei in je 1e post in dit topic (ik was gewoon een laatbloeier...of homo die nog niet uit de kast was gekomen etc enz).
pi_136078413
Als blikzem en Sicstus op date gaan ofzo misschien hebben ze elkaar te bieden wat ze nodig hebben? :D

Is maar een idee.
pi_136078451
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef dopfles1 het volgende:
Als blikzem en Sicstus op date gaan ofzo misschien hebben ze elkaar te bieden wat ze nodig hebben? :D

Is maar een idee.
Sicstus ziet zichzelf als genetisch inferieur materiaal, weet niet of Blikzem daarop zit te wachten :P
pi_136078568
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sicstus ziet zichzelf als genetisch inferieur materiaal, weet niet of Blikzem daarop zit te wachten :P
Geen idee wat dat betekent maar misschien moet hij daar mee ophouden, en kan Blikzem hem daarbij helpen. :)
pi_136078600
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Geen idee wat dat betekent maar misschien moet hij daar mee ophouden, en kan Blikzem hem daarbij helpen. :)
En dit is dus waar Blikzen wsl niet op zit te wachten :P
pi_136078616
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef dopfles1 het volgende:

Is maar een idee.
ik heb het niet nodig :)

maar vind het wel herkenbaar om sommige dingen hier over maagden hun ervaringen met andere meningen/mensen/vragen te lezen
pi_136078648
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

pi_136078685
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat maakt juist de band sterk. Ze herkennen zichzelf misschien erg goed in elkaar. Maar goed. Je moet er wel voor openstaan en zo te zien is dat niet het geval bij blikzem :) (helaas :9 )
pi_136078718
Hoe mooi zal het zijn als je 35 bent de hoop op gegeven en dan kom je in aanraking met een vrouw die in hetzelfde schuitje zit. O+

Probeer niet te pushen ofzo :@ :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136078758
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:47 schreef dopfles1 het volgende:
Hoe mooi zal het zijn als je 35 bent de hoop op gegeven en dan kom je in aanraking met een vrouw die in hetzelfde schuitje zit. O+
Zij zitten alleen niet in hetzelfde schuitje :P
(en nee ik heb het niet over hun maagdelijkheid :P )
pi_136078873
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

(ik was gewoon een laatbloeier..
Och, ik ken dat. Roept mijn zusje ook altijd. Ze is niet het helderste lichtje. Ze heeft een vriend en ze is zwanger. Die vriend is ook niet het helderste licht, dus ze passen in dat opzicht wel bij elkaar.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:55:09 #55
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136078993
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, dit lijkt mij dus ook!

Maar het zou natuurlijk kunnen zijn dat Bliksem wel een ontzettend lekker ding wilt! En die zijn vaak allang geen maagd meer ^^
pi_136079180
quote:

SPOILER
Oh shit dat plaatje _O-
pi_136079250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

True, dit lijkt mij dus ook!

Maar het zou natuurlijk kunnen zijn dat Bliksem wel een ontzettend lekker ding wilt! En die zijn vaak allang geen maagd meer ^^
O+ Jaja en dan via het internet. Is wel de perfecte manier om met elkaar in contact te komen, vooral voor mensen die er een beetje moeite mee hebben. Lekker rustig aan eerst een half jaar chatten (of langer), kijken hoe ze in elkaar zitten en als ze het beiden leuk vinden (hoeft helemaal niet gericht zijn op het krijgen van een relatie), dan pas meeten als het lekker gaat. Liefde maakt blind, dus als ze verliefd worden via het internet zal er geen stoppen meer aan zijn. En zo niet, dan maakt dat toch ook niet uit? O+ *;

oke ik zal stoppen nu :@

[ Bericht 2% gewijzigd door dopfles1 op 29-01-2014 00:09:14 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 januari 2014 @ 00:03:54 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136079326
Er is niks mis mee om op oudere leeftijd maagd te zijn.

Maar wat wel is, is er om gaan zitten kniezen terwijl je er ook wat aan kan doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_136079727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
Er is niks mis mee om op oudere leeftijd maagd te zijn.

Maar wat wel is, is er om gaan zitten kniezen terwijl je er ook wat aan kan doen.
Soms kun je er niks aan doen. En als je dat niet begrijpt, is dit topic niet voor jou.
pi_136080221
Luister, als er iets mis is met je zelfbeeld (je ziet jezelf als "genetisch afval" e.d.) dan moet je proberen daar iets aan te veranderen. Kleine stapjes, zorg voor jezelf!
Probeer een levensstijl te ontwikkelen waarin jij centraal staat en jij geniet, gezond en gelukkig! Dit kan van alles zijn, vind een nieuwe hobby/sport, verander van baan of woonplaats als het even kan!
Of ga er een paar maandjes tussen uit, plan een reis of bouw wat mij part je eigen ecologische hutje op de hei...What ever floats your boat!
Is het probleem serieuzer dan dat, zoek dan ook wat meer serieuze hulp. Als je echt zo'n vervormd zelfbeeld hebt dan is het misschien een goed idee om met iemand te praten, een huisarts kan je vaak doorverwijzen naar een goede psycholoog.
Of doe wat internet research en misschien vind je een therapie die je aanspreekt! Ik heb zelf een poosje haptotherapie gehad. Is tevens ook goed als je problemen hebt met mensen vertrouwen, iets wat vaak ook een stap is die komt kijken bij het al dan niet aangaan van (intieme) relaties.

Daarnaast, ik weet dat het voor de mensen hier dan misschien wel geen issue is, maar is er hier iemand die al eens een escort heeft overwogen? Zijn vaak wat vriendelijker en minder banaal dan de gewone huis-tuin-en-keuken prostituee. Ik ben benieuwd naar jullie reacties/meningen!
pi_136080279
quote:
Soms kun je er niks aan doen.
Als je gelooft dat er niks aan gedaan kan worden is dit topic sowieso gedoemd om te mislukken. Onzin, altijd kan je iets veranderen of in ieder geval voornemen.
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
pi_136080342
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:15 schreef blikzem het volgende:

Beter dit dan die vreselijk verbitterde opmerkingen die mensen steeds maken. :')

Ik ben 23 en maagd en heb in ieder geval recent een gelegenheid gehad om iemand te krijgen (halve liefdesverklaring gekregen) maar ze was mijn type niet. Maar ik wil gewoon verliefd worden. Ik weet hoe het is, en wil dat terug. Anders maakt een relatie me niet toch gelukkig, maar is het gewoon een blok aan mijn been. Helaas wordt ik niet snel verliefd, maar ik maak me er nog weinig zorgen om.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_136082980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:36 schreef Zippow het volgende:
Daarnaast, ik weet dat het voor de mensen hier dan misschien wel geen issue is, maar is er hier iemand die al eens een escort heeft overwogen? Zijn vaak wat vriendelijker en minder banaal dan de gewone huis-tuin-en-keuken prostituee. Ik ben benieuwd naar jullie reacties/meningen!
Had het er vant weekend nog over met een vriend, escort is natuurlijk lekker neuken. (naja weet niet of dat lekker is anders zou ik natuurlijk niet posten hier ^_^ ) maar heb eerlijk gezegd meer behoefte aan iemand die ik soms een knuffel kan geven, die tegen me aan ligt op de bank, die mij het gevoel geeft ook belangrijk te zijn voor iemand.
pi_136083180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:39 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Had het er vant weekend nog over met een vriend, escort is natuurlijk lekker neuken. (naja weet niet of dat lekker is anders zou ik natuurlijk niet posten hier ^_^ ) maar heb eerlijk gezegd meer behoefte aan iemand die ik soms een knuffel kan geven, die tegen me aan ligt op de bank, die mij het gevoel geeft ook belangrijk te zijn voor iemand.
Een afspraak met een escort is allemaal heel leuk, maar het is eerder een zeer korte termijn oplossing. Ik schets de 'afspraak' als volgt:

Je praat even met de escort en van het een komt het ander (vul zelf de details maar in :P). Aan het eind van de avond of middag betaal je en ze gaat weer weg.

Het enige wat je dan hebt is dat je het hebt gedaan, maar enige skills op het gebied van versieren of iets dergelijks heb je niet gedaan. Iemand die alleen gemeenschap heeft gehad met een dame van lichte zeden zie ik dan nog steeds als maagd, het is gewoon een korte termijn oplossing en je verandert er in principe geen zak mee ;). Of de escort moet plotseling verliefd op je zijn geworden :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 09:37:19 #65
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136083909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Beter dit dan die vreselijk verbitterde opmerkingen die mensen steeds maken. :')

Ik ben 23 en maagd en heb in ieder geval recent een gelegenheid gehad om iemand te krijgen (halve liefdesverklaring gekregen) maar ze was mijn type niet. Maar ik wil gewoon verliefd worden. Ik weet hoe het is, en wil dat terug. Anders maakt een relatie me niet toch gelukkig, maar is het gewoon een blok aan mijn been. Helaas wordt ik niet snel verliefd, maar ik maak me er nog weinig zorgen om.
Dat is dus een prima houding :) Als je tevreden bent met jezelf en weet dat het wel ooit goed komt is je uitstraling een stuk aantrekkelijker dan een wanhopig verbitterd iemand die ook nog eens ontevreden is over zichzelf.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136084092
Ik zou gewoon naar de hoeren gaan. Seks is een basisbehoefte, dus waarom jezelf afstraffen?
Bovendien is het wel fijn dat wanneer je eindelijk gaat neuken met een vrouw die je leuk vindt, je er ook nog wat van bakt.

Daarnaast afvragen waarom je nog maagd bent en daaraan werken (als het je dwars zit uiteraard).
  woensdag 29 januari 2014 @ 09:46:46 #67
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136084113
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:55 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Een afspraak met een escort is allemaal heel leuk, maar het is eerder een zeer korte termijn oplossing. Ik schets de 'afspraak' als volgt:

Je praat even met de escort en van het een komt het ander (vul zelf de details maar in :P). Aan het eind van de avond of middag betaal je en ze gaat weer weg.

Het enige wat je dan hebt is dat je het hebt gedaan, maar enige skills op het gebied van versieren of iets dergelijks heb je niet gedaan. Iemand die alleen gemeenschap heeft gehad met een dame van lichte zeden zie ik dan nog steeds als maagd, het is gewoon een korte termijn oplossing en je verandert er in principe geen zak mee ;). Of de escort moet plotseling verliefd op je zijn geworden :P
Hier ben ik het niet mee eens. Vaak is een probleem van mensen dat ze zichzelf afremmen veelal aan een gebrek van ervaring. Niet op een vrouw durven af te stappen, niet weten wat ze moeten zeggen, niet goed oogcontact etc. etc. Niet weten wat je moet doen in bed hoort hier ook bij. Als iemand zich daar echt druk over maakt, zeker ten opzichte van een vrouw die al een aantal mannen heeft gehad, kan het erg tegen vallen. Als je bij een escort weet hoe alles een beetje werkt kan je dat zelfverzekerder maken.

Overigens heb ik het nooit met een escort gedaan maar een deel van mij is er wel nieuwsgierig naar :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 09:57:27 #68
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_136084329
Natuurlijke selectie :7
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 januari 2014 @ 10:19:04 #69
Brabo Bastard
pi_136084931
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:17 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Soms kun je er niks aan doen. En als je dat niet begrijpt, is dit topic niet voor jou.
Er valt altijd wat aan te doen. Hoe meer je tegen jezelf zegt van niet, hoe meer je er zelf in gaat geloven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_136085047
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Er valt altijd wat aan te doen. Hoe meer je tegen jezelf zegt van niet, hoe meer je er zelf in gaat geloven.
Inderdaad. Als je er vanuit gaat dat je er niets aan kan doen, heb je je leven niet meer in de hand en moet je maar 'hopen' dat dingen gebeuren.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 januari 2014 @ 10:35:20 #71
Brabo Bastard
pi_136085358
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:23 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je er vanuit gaat dat je er niets aan kan doen, heb je je leven niet meer in de hand en moet je maar 'hopen' dat dingen gebeuren.
:D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_136085559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet mee eens. Vaak is een probleem van mensen dat ze zichzelf afremmen veelal aan een gebrek van ervaring. Niet op een vrouw durven af te stappen, niet weten wat ze moeten zeggen, niet goed oogcontact etc. etc. Niet weten wat je moet doen in bed hoort hier ook bij. Als iemand zich daar echt druk over maakt, zeker ten opzichte van een vrouw die al een aantal mannen heeft gehad, kan het erg tegen vallen. Als je bij een escort weet hoe alles een beetje werkt kan je dat zelfverzekerder maken.

Overigens heb ik het nooit met een escort gedaan maar een deel van mij is er wel nieuwsgierig naar :P
Ik snap je punt wel, maar ben je dan niet automatisch terug bij af als je naar een escort bent geweest?

Je hebt die ervaring, dat is allemaal heel mooi meegenomen als je iemand als vriendin krijgt. Maar die skills om een eventuele meid te versieren of een leuk gesprek mee aan te knopen heb je niet ontwikkeld bij die escort, lijkt een beetje op al kunnen fietsen voordat je kan lopen :P.
pi_136085624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:23 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Tot bepaalde hoogte. Je gaat van een autist geen sociale player maken, or iemand die manisch depressief is veranderen in een vrolijk figuur.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_136085666
Kerncognities ombuigen betekend dat je die basiswaarde over jezelf neemt ('ik ben niet goed genoeg' of iets in die richting) en dat je die gaat onderzoeken op waarheid en tegenbewijzen gaat zoeken

Er zijn verschillende soorten cognitieve therapie die daarbij kunnen helpen zoals RET
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:00:43 #75
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136086222
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar ben je dan niet automatisch terug bij af als je naar een escort bent geweest?

Je hebt die ervaring, dat is allemaal heel mooi meegenomen als je iemand als vriendin krijgt. Maar die skills om een eventuele meid te versieren of een leuk gesprek mee aan te knopen heb je niet ontwikkeld bij die escort, lijkt een beetje op al kunnen fietsen voordat je kan lopen :P.
Het is gewoon een kwestie van genoeg acties ondernemen om de drempel zo laag mogelijk te krijgen. Alleen de escort werkt niet, maar terwijl je aan je ervaringen met vrouwen werkt kan het geen kwaad om ook het seksuele daarbij te betrekken. Als je alleen met vrouwen leert praten maar doodonzeker blijft over de eerste keer, dan kunnen die zenuwen het alsnog voor je verpesten. Je moet alles leren.
pi_136086626
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Tot bepaalde hoogte. Je gaat van een autist geen sociale player maken, or iemand die manisch depressief is veranderen in een vrolijk figuur.
Niet? Ik ga er altijd vanuit dat als ik echt iets wil, het ook mogelijk is. Kijk naar mensen in de wereld die het 'onmogelijke' hebben gepresteerd. Vaak nog in moeilijkere omstandigheden. Waarom zou ik het dan niet kunnen?
pi_136087030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Niet? Ik ga er altijd vanuit dat als ik echt iets wil, het ook mogelijk is. Kijk naar mensen in de wereld die het 'onmogelijke' hebben gepresteerd. Vaak nog in moeilijkere omstandigheden. Waarom zou ik het dan niet kunnen?
Ben je een autist?
pi_136087222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ben je een autist?
Ik wist niet dat dit het autisten topic was. Een niet sociale maagd kan prima socialer worden en uiteindelijk neuken. Is nou niet het meest onhaalbare doel wat ik ooit gehoord heb.

Maar als mensen willen geloven in het niet kunnen van dingen is het prima. Heb je in ieder geval 1 zekerheid. Je komt er nooit :).
pi_136087373
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dit het autisten topic was. Een niet sociale maagd kan prima socialer worden en uiteindelijk neuken. Is nou niet het meest onhaalbare doel wat ik ooit gehoord heb.

Maar als mensen willen geloven in het niet kunnen van dingen is het prima. Heb je in ieder geval 1 zekerheid. Je komt er nooit :).
Ik zeg niet dat dit een autisten topic is. S_E had het over autisten.
pi_136087559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dit een autisten topic is. S_E had het over autisten.
En ik over maagden. Volgens mij het onderwerp hier. Dus zeg even tegen S_E dat hij niet offtopic moet gaan.

Ergo ik sta achter mijn post :).
pi_136087604
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

En ik over maagden. Volgens mij het onderwerp hier. Dus zeg even tegen S_E dat hij niet offtopic moet gaan.

Ergo ik sta achter mijn post :).
Er zijn ook autistische maagden.
pi_136087640
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:39 schreef JCPepino het volgende:

[..]

Als je gelooft dat er niks aan gedaan kan worden is dit topic sowieso gedoemd om te mislukken. Onzin, altijd kan je iets veranderen of in ieder geval voornemen.
Juist niet, dan blijft dit topic bestaansrecht houden omdat het allemaal mensen zijn die niks proberen of veranderen. Het is eigenlijk geen adviestopic he.
pi_136087656
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:55 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Je wordt gewoon veel zekerder met vrouwen als je lekkere seks gehad hebt met een lekker wijf. Zeker als je meerdere keren seks hebt gehad met een prostituee en je kent alle trucjes en je hebt verschillende lekkere lichamen gehad dan wordt de drempel stukken kleiner als je contact aanknoopt met een vrouw. Simpelweg omdat je weet hoe het moet als het uiteindelijk zo ver is en omdat je gewend bent aan fysiek contact met vrouwen.
pi_136087805
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja ok dan sluit ik die uit van mijn post. ^O^
pi_136087979
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Juist niet, dan blijft dit topic bestaansrecht houden omdat het allemaal mensen zijn die niks proberen of veranderen. Het is eigenlijk geen adviestopic he.
Dan wordt het een topic waar adviezen uit moeten blijven, en ze tegen elkaar kunnen zeggen 'ja vervelend he', 'ik deel je pijn broeder'? Kan..
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
pi_136088044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Je wordt gewoon veel zekerder met vrouwen als je lekkere seks gehad hebt met een lekker wijf. Zeker als je meerdere keren seks hebt gehad met een prostituee en je kent alle trucjes en je hebt verschillende lekkere lichamen gehad dan wordt de drempel stukken kleiner als je contact aanknoopt met een vrouw. Simpelweg omdat je weet hoe het moet als het uiteindelijk zo ver is en omdat je gewend bent aan fysiek contact met vrouwen.
Ja dat snap ik dat je zekerder kan worden als je verschillende keren gemeenschap heb gehad met een dame van lichte zeden en weet hoe het allemaal gaat.

Maar volgens mij veranderd het er niets aan hoe je gespreksvaardigheden en andere vaardigheden ontwikkelt als je bij z'on dame bent geweest. En hoe helpt dit bij gesprekken en eventueel afstappen op vrouwen? Of zie ik het verkeerd?
pi_136088208
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:55 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik dat je zekerder kan worden als je verschillende keren gemeenschap heb gehad met een dame van lichte zeden en weet hoe het allemaal gaat.

Maar volgens mij veranderd het er niets aan hoe je gespreksvaardigheden en andere vaardigheden ontwikkelt als je bij z'on dame bent geweest. Of zie ik het verkeerd?
Omdat je zekerder bent over jezelf en over seks en over intieme omgang met vrouwen wordt je veel makkelijker in het flirten en praten met vrouwen ja.

Je bent gewoon die intieme kant met vrouwen gewend en dat werkt door in je flirt-acties.

Je wordt gewoon losser zeg maar en dat werkt fantastisch.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:01:30 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136088306
prima dat dit topic er is, zal het centraal zetten, maar het slowchat gedeelte mag wat mij betreft veel minder en wat specifiekere ontopic discussie lijkt me zeer welkom. Misschien dat wat extra verduidelijken in een goede OP
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136088383
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Denk ik dan in de verkeerde hoek als ik zeg dat de meeste die maagd zijn ook last hebben van iets anders? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die gewoon sociaal is, echte vrienden heeft, werk heeft, niet depressief is, niet autistisch is, geen persoonlijkheidsstoornis heeft en verder helemaal gezond is maagd zou zijn? Ik roep maar wat. Ik ken verder geen maagden in mijn omgeving.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_136088581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:59 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Omdat je zekerder bent over jezelf en over seks en over intieme omgang met vrouwen wordt je veel makkelijker in het flirten en praten met vrouwen ja.

Je bent gewoon die intieme kant met vrouwen gewend en dat werkt door in je flirt-acties.

Je wordt gewoon losser zeg maar en dat werkt fantastisch.
Ik heb geen ervaring met hoeren maar het lijkt me dat het niet zo werkt omdat je weet dat je de ander betaalt om te giechelen om alles wat je doet en dat je de dame die je wil versieren niet betaald.
Sommige kunnen misschien wat halen uit die zelf gecreëerde schijnwerkelijkheid maar voor velen zal het ook niet werken lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136088590
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Kerncognities ombuigen betekend dat je die basiswaarde over jezelf neemt ('ik ben niet goed genoeg' of iets in die richting) en dat je die gaat onderzoeken op waarheid en tegenbewijzen gaat zoeken

Er zijn verschillende soorten cognitieve therapie die daarbij kunnen helpen zoals RET
Thanks voor de uitleg ^O^

Wel vreemd dat ik dit zelf heb moeten doen, de hulpverlening vond het wel best dat ik gewoon langskwam maar ik was in die tijd zelf niet bij machte de boel zelf aan te sturen zeg maar.
pi_136088672
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met hoeren maar het lijkt me dat het niet zo werkt omdat je weet dat je de ander betaalt om te giechelen om alles wat je doet en dat je de dame die je wil versieren niet betaald.
Sommige kunnen misschien wat halen uit die zelf gecreëerde schijnwerkelijkheid maar voor velen zal het ook niet werken lijkt me
Je kan toch oefenen op niet te snel klaarkomen. Of op een stijve krijgen terwijl je zenuwachtig bent. Noem maar op :) .

Kies je de allerlekkerste uit, dan gaat het later in de werkelijkheid zeker meevallen.
pi_136088708
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Je kan toch oefenen op niet te snel klaarkomen. Of op een stijve krijgen terwijl je zenuwachtig bent. Noem maar op :) .

Kies je de allerlekkerste uit, dan gaat het later in de werkelijkheid zeker meevallen.
Maar dat is toch niet wat de meeste maagden opbreekt lijkt me?
En als je met iemand naar bed gaat die jou ziet zitten is het ook echt niet meteen over als je de eerste keer heel snel komt of af en toe hulp nodig hebt om hard te blijven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136088796
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar dat is toch niet wat de meeste maagden opbreekt lijkt me?
En als je met iemand naar bed gaat die jou ziet zitten is het ook echt niet meteen over als je de eerste keer heel snel komt of af en toe hulp nodig hebt om hard te blijven
Nou ik kan me voorstellen dat je babbel minder vlot is als je de zenuwen hebt omdat je nog nooit geneukt hebt. Ja als iemand je echt ziet zitten blablabla. Maagd zijn op latere leeftijd is niet sexy dus ik zou het sowieso pas na de daad ter sprake brengen...
pi_136088801
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel ervaring en zo werkt het niet hoor. Je merkt het wel als die hoer de seks leuk vind of niet. En nee, als ze het echt leuk vind merk je dat ze het niet speelt.

Indicatoren: stijve tepels, heet lichaam, spontane kreuntjes, dingen met je doen waar je niet om hebt gevraagd.

Ik heb een hoer zelfs 2 keer klaar laten komen......

En als een hoer je niet zit zitten merk je dat ook wel :P Dan gaat ze een beetje verveeld doen en dat soort dingen.
pi_136088862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel ervaring en zo werkt het niet hoor. Je merkt het wel als die hoer de seks leuk vind of niet. En nee, als ze het echt leuk vind merk je dat ze het niet speelt.

Indicatoren: stijve tepels, heet lichaam, spontane kreuntjes, dingen met je doen waar je niet om hebt gevraagd.

En als een hoer je niet zit zitten merk je dat ook wel :P Dan gaat ze een beetje verveeld doen en dat soort dingen.
Stijve tepels komen niet door geiligheid, hoor. :P
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136088875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

het ging me er niet om of je een hoer kunt laten genieten maar dat niet iedereen dat kan vertalen naar een situatie die compleet anders is
een date is geen hoer
neuken is geen date
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136088911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

en dit inderdaad

wie weet heb jij wel een hoer met een hoog arbeidsethos, of die gewoon overal nat van word
voor mij zou het in ieder geval niet werken om een blije hoer te vertalen naar een meisje dat ik oprecht leuk vind en wil versieren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136089054
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef JCPepino het volgende:

[..]

Dan wordt het een topic waar adviezen uit moeten blijven, en ze tegen elkaar kunnen zeggen 'ja vervelend he', 'ik deel je pijn broeder'? Kan..
Dat was wel de intentie geloof ik. Leek mij ook niet heel nuttig.
pi_136089088
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat was wel de intentie geloof ik. Leek mij ook niet heel nuttig.
maar met adviezen word het dan niet heel erg het 'als versieren niet makkelijk gaat topic'
of hebben ze echt alleen een probleem met neuken? Ik krijg het gevoel dat ze moeite hebben met het hele plaatje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136089196
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou die verveelde hoeren hadden dus geen stijve tepels en dan gingen ze pijpen en dan ging ik aan haar borsten zitten en dan werden ze langzaam aan toch wel stijf dus hoe verklaar je dat?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en dit inderdaad

wie weet heb jij wel een hoer met een hoog arbeidsethos, of die gewoon overal nat van word
voor mij zou het in ieder geval niet werken om een blije hoer te vertalen naar een meisje dat ik oprecht leuk vind en wil versieren
Tja ik weet het niet. Iedereen is anders. Ik denk dat het het proberen waard is voor de oudere maagden onder ons.
pi_136089265
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Nou die verveelde hoeren hadden dus geen stijve tepels en dan gingen ze pijpen en dan ging ik aan haar borsten zitten en dan werden ze langzaam aan toch wel stijf dus hoe verklaar je dat?

:'). Tepels worden stijf door aanraking, ja, dat zegt verder niets over de staat van opwinding.
pi_136089294
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

[..]

Tja ik weet het niet. Iedereen is anders. Ik denk dat het het proberen waard is voor de oudere maagden onder ons.
Ik zit nu op me werk over me tepels te wrijven en die worden ook gewoon hard hoor...... En kan nou nie zeggen dat ik 'opgewonden' ben :-)
pi_136089301
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Tepels worden stijf door aanraking, ja, dat zegt verder niets over de staat van opwinding.
Een penis word ook niet stijf door aanraking als er geen opwinding bij komt.....
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:27:45 #105
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_136089315
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ik zit nu op me werk over me tepels te wrijven en die worden ook gewoon hard hoor...... En kan nou nie zeggen dat ik 'opgewonden' ben :-)
Hopelijk kijken er nu geen collega's naar je. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_136089340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Maar het voelt wel lekker en dus ben je een beetje opgewonden.

OK IK CAPITULEER OVER DIE TEPELS

tsjongejonge ik wist dat mensen over die tepels gingen vallen
pi_136089516
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Denk ik dan in de verkeerde hoek als ik zeg dat de meeste die maagd zijn ook last hebben van iets anders? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die gewoon sociaal is, echte vrienden heeft, werk heeft, niet depressief is, niet autistisch is, geen persoonlijkheidsstoornis heeft en verder helemaal gezond is maagd zou zijn? Ik roep maar wat. Ik ken verder geen maagden in mijn omgeving.
Ik denk niet dat je in de verkeerde hoek zit te denken. Ik vraag me wel af tot hoever je het door kan generaliseren. Er zullen vast wel uitzonderingen zijn.
pi_136089650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Nou ik kan me voorstellen dat je babbel minder vlot is als je de zenuwen hebt omdat je nog nooit geneukt hebt. Ja als iemand je echt ziet zitten blablabla. Maagd zijn op latere leeftijd is niet sexy dus ik zou het sowieso pas na de daad ter sprake brengen...
Je bent enorm onzeker. Het moet gewoon voor de daad ter sprake worden gebracht voor maximale zekerheid. Niet direct op de eerste date, maar wel voor de daad. Als ze daar moeite mee heeft, dan is ze sowieso een domme, oppervlakkige kreng die gewoon op moet donderen.
pi_136089710
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je bent enorm onzeker. Het moet gewoon voor de daad ter sprake worden gebracht voor maximale zekerheid. Niet direct op het eerste date, maar wel voor de daad. Als ze daar moeite mee heeft, dan is ze sowieso een domme, oppervlakkige kreng die gewoon op moet donderen.
Moet? Moet is zo'n groot woord :P

Overigens zei ik het toen niet maar zij wist het wel :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:38:27 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136089727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

tsjongejonge ik wist dat mensen over die tepels gingen vallen
Ik heb een heel vreemde MI nu...
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136089742
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Moet? Moet is zo'n groot woord :P

Overigens zei ik het toen niet maar zij wist het wel :P
Als ze je werkelijk ziet zitten, dan heeft ze daar gewoon geen moeite mee. Had ze destijds daar wel moeite mee?
pi_136089766
quote:

[..]

Je bent enorm onzeker. Het moet gewoon voor de daad ter sprake worden gebracht voor maximale zekerheid. Niet direct op de eerste date, maar wel voor de daad. Als ze daar moeite mee heeft, dan is ze sowieso een domme, oppervlakkige kreng die gewoon op moet donderen.
Nou ik zou er misschien wel moeite mee hebben, juist omdat ik niet oppervlakkig ben
Het legt veel druk op waar je samen heen gaat (voor mijn gevoel)
Ik zou niet graag iemand ontmaagden terwijl ik zelf alleen uit ben op een leuke avond, of niet zeker weet of ik je wel zo zie zitten
Dan zou ik juist de boot wat af houden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136089800
quote:

[..]

Ik ben onzeker? Moet ter sprake komen voor de daad. Kijk in een normale wereld is die eerste date vaak het moment van de daad. Mensen willen seks. Mannen en vrouwen zijn hetzelfde.
pi_136089805
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als ze je werkelijk ziet zitten, dan heeft ze daar gewoon geen moeite mee. Had ze destijds daar wel moeite mee?
Nee. Ik weet ook niet wat haar bezielde om mij haar bed in te sleuren.
pi_136089932
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ik zou er misschien wel moeite mee hebben, juist omdat ik niet oppervlakkig ben
Het legt veel druk op waar je samen heen gaat (voor mijn gevoel)
Ik zou niet graag iemand ontmaagden terwijl ik zelf alleen uit ben op een leuke avond, of niet zeker weet of ik je wel zo zie zitten
Dan zou ik juist de boot wat af houden
Hoezo legt dat veel druk op? Het is toch maar seks? Je gaat toch niet samen naar Neverland van Peter Pan?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Ik ben onzeker? Moet ter sprake komen voor de daad. Kijk in een normale wereld is die eerste date vaak het moment van de daad. Mensen willen seks. Mannen en vrouwen zijn hetzelfde.
Je had het over jezelf. Zelfs bij een eerste date kun je het nog voor de daad zeggen.
pi_136090121
quote:

[..]

:').
pi_136090157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je had het over jezelf. Zelfs bij een eerste date kun je het nog voor de daad zeggen.
Ja ik 'zou' het dus ook niet zeggen als ik in die situatie zat. Toppunt van vrouwelijkheid. Je bent toch een vent, gedraag je dan als een vent. Mannelijkheid, jagen, veroveren, daar draait het om.....
pi_136090165
quote:

[..]

Hoezo legt dat veel druk op? Het is toch maar seks? Je gaat toch niet samen naar Neverland van Peter Pan?

[..]

Ik zie ook niet in waarom je het voor de seks zo nodig moet vertellen. Als tijdens een date het ter sprake komt hoef je je er niet omheen te draaien, maar als je het vanuit het niets aankaart leg je best een druk op de ander. En waarom is het zo belangrijk om te vertellen?

Heeft ook niets met oppervlakkigheid te maken. Heb er mijn vriendin niets over verteld omdat het onderwerp gewoon niet ter sprake was gekomen, maar die zou me er ook niet om hebben afgewezen. Maar ik kan me wel indenken dat zo'n opmerking de stemming op dat moment een beetje kan verpesten, zeker als je al aan het zoenen (of verder) bent.
pi_136090260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik zie ook niet in waarom je het voor de seks zo nodig moet vertellen. Als tijdens een date het ter sprake komt hoef je je er niet omheen te draaien, maar als je het vanuit het niets aankaart leg je best een druk op de ander. En waarom is het zo belangrijk om te vertellen?
Omdat ze het toch wel merkt aan het totale gebrek aan ervaring. Dat is iets wat MagnetronKoffie ook aankaartte. Het valt op.
pi_136090262
quote:

[..]

In dat geval hoef je het ook niet te vertellen, als het toch niks voorstelt.
pi_136090271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Omdat ze het toch wel merkt aan het totale gebrek aan ervaring. Dat is iets wat MagnetronKoffie ook aankaartte. Het valt op.
Dat hoeft niet. Misschien ben je een natuurtalent.
pi_136090311
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet als je super zenuwachtig bent. Eerst een flinke borrel! Dan gewoon gaan en achteraf vertellen.
pi_136090349
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef Zippow het volgende:

[..]

Niet als je super zenuwachtig bent. Eerst een flinke borrel! Dan gewoon gaan en achteraf vertellen.
Waarom überhaubt vertellen? Ik zou het pas vertellen als het toevallig ter sprake komt zeg maar.
pi_136090358
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daarom naar de hoeren gaan.

Je doet net alsof de eerste de beste vrouw de liefde van je leven moet zijn. Je kan toch ook seks voor de seks hebben. Lekkere afknapper als je dan als manzijnde over je maagdelijkheid begingt. Zeg dan direct dat je wel een heel erg kleine pik hebt en waarschijnlijk na 45 seconden klaarkomt.
pi_136090371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet. Ik zou in ieder geval bloedje nerveus worden.
pi_136090387
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom überhaubt vertellen? Ik zou het pas vertellen als het toevallig ter sprake komt zeg maar.
Nou je kan het luchtig brengen hoor, ik vind dat er te veel wordt gedaan alsof het een gigantische opgave is. Maar ik denk, dat zo'n blijk van vertrouwen in de ander, wel heel positief kan uitpakken. Misschien is degene in kwestie dan wel heel erg gevleid en blij! Maar gewoon niet vooraf vertellen lijkt me, wekt alleen maar verwachtingen die kunnen leiden tot teleurstellingen.
pi_136090462
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef Zippow het volgende:

[..]

Nou je kan het luchtig brengen hoor, ik vind dat er te veel wordt gedaan alsof het een gigantische opgave is. Maar ik denk, dat zo'n blijk van vertrouwen in de ander, wel heel positief kan uitpakken. Misschien is degene in kwestie dan wel heel erg gevleid en blij! Maar gewoon niet vooraf vertellen lijkt me, wekt alleen maar verwachtingen die kunnen leiden tot teleurstellingen.
Mij zou het niet zoveel uitmaken of het wel of niet verteld wordt, alhoewel ik het wel leuk zou vinden als mij verteld wordt dat ze nog maagd is omdat ik er dan -eventueel- rekening mee kan houden.
pi_136090519
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:55 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Daarom naar de hoeren gaan.

Je doet net alsof de eerste de beste vrouw de liefde van je leven moet zijn. Je kan toch ook seks voor de seks hebben. Lekkere afknapper als je dan als manzijnde over je maagdelijkheid begingt. Zeg dan direct dat je wel een heel erg kleine pik hebt en waarschijnlijk na 45 seconden klaarkomt.
Dat hoeft niet, maar ik hoop van wel omdat ik toch al niks behaal op dat gebied. Ik ben niet het type jongen voor seks voor de seks. Ik weet van mezelf dat ik de ander ervan op de hoogte moet stellen. Niet heel lomp van "Jo ik ben maagd", maar meer richting "ik heb nog nooit een relatie gehad.". Beetje subtiel toch wat laten merken. Ik word toch enorm nerveus.
pi_136090566
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, maar ik hoop van wel omdat ik toch al niks behaal op dat gebied. Ik ben niet het type jongen voor seks voor de seks. Ik weet van mezelf dat ik de ander ervan op de hoogte moet stellen. Niet heel lomp van "Jo ik ben maagd", maar meer richting "ik heb nog nooit een relatie gehad.". Beetje subtiel toch wat laten merken. Ik word toch enorm nerveus.
Mja, misschien is het ook gewoon jouw weg om het wel te vertellen. Zelf heb ik het toen niet gedaan :P (of tenminste, niet dat ik me kan herinneren :P )
pi_136090617
Ik heb het toen wel verteld, kan me alleen niet echt meer herinneren op wat voor manier precies.
Beetje met humor ging het wel. Maar ok zij nam meer het initiatief tot seks.
Alles daarna ging eigenlijk automatisch, niks om je zorgen over te maken.
Do what you love, love what you do!
pi_136090630
quote:

[..]

Uuughh ik heb zo'n hekel aan mensen die dit zeggen. No offence, maar je hebt nog nooit seks gehad, dus hoe weet je dit nou weer dan?
Til er alsjeblieft gewoon niet te zwaar aan, en nerveus worden is logisch maar probeer dat dan tenminste te beperken. Ik denk dat je dat kan doen door wat ervaring her en der op te doen, hoeft niet eens per se om echte penetratie seks te gaan, maar zorg gewoon dat je wat zekerder van jezelf wordt!
pi_136090651
quote:

[..]

Ja en dat geloof ik dus niet. In mijn ogen draait seks om mannelijkheid. Mannelijkheid is jagen. Seks voor seks heeft iedere man in zich. Mijn oplossing. Werk aan mannelijkheid. Ga naar de sportschool en kijk het af..........
pi_136090663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef Zippow het volgende:

[..]

Uuughh ik heb zo'n hekel aan mensen die dit zeggen. No offence, maar je hebt nog nooit seks gehad, dus hoe weet je dit nou weer dan?
Til er alsjeblieft gewoon niet te zwaar aan, en nerveus worden is logisch maar probeer dat dan tenminste te beperken. Ik denk dat je dat kan doen door wat ervaring her en der op te doen, hoeft niet eens per se om echte penetratie seks te gaan, maar zorg gewoon dat je wat zekerder van jezelf wordt!
Is gewoon een soort smoesje om het maagdzijn goed te praten.
pi_136090736
quote:

[..]

[..]

omdat ik niet iemands eerste keer wil zijn als ik niet weet of ik de volgende dag nog wel ga bellen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136090797
quote:

[..]

Totaal niet het zelfde
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik er echt niet vanuit gaan dat die persoon maagd is

En over dat je het merkt: dat hoeft echt niet hoor
Zo ingewikkeld is seks ook weer niet, als je hem in het juiste gat steekt heb je de grootste horde gehad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136090802
Com_plex spreekt zichzelf tegen, het ene moment is het "het is toch maar seks? Je gaat toch niet samen naar Neverland van Peter Pan?" en het volgende moment is het "Ik ben niet het type jongen voor seks voor de seks..."
pi_136090832
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef Zippow het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mezelf daar goed genoeg voor ken, maar misschien denk ik wel verkeerd. Daar kom ik ter zijne tijd wel achter.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:03 schreef JoeyT234 het volgende:

[..]

Ja en dat geloof ik dus niet. In mijn ogen draait seks om mannelijkheid. Mannelijkheid is jagen. Seks voor seks heeft iedere man in zich. Mijn oplossing. Werk aan mannelijkheid. Ga naar de sportschool en kijk het af..........
Dan geloof je het toch niet. Ik dwing je niet om het te geloven.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is gewoon een soort smoesje om het maagdzijn goed te praten.
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 29-01-2014 13:16:37 ]
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:09:51 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136090868
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Zippow het volgende:
Com_plex spreekt zichzelf tegen, het ene moment is het "het is toch maar seks? Je gaat toch niet samen naar Neverland van Peter Pan?" en het volgende moment is het "Ik ben niet het type jongen voor seks voor de seks..."
Hoe is dat tegenspreken?
Ik ben ook niet iemand die seks wil voor seks. Seks met iemand waar ik om geef ik veel fijner.
Dat wil niet zeggen dat seks iets super belangrijks of boeiends is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136090987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat ik niet iemands eerste keer wil zijn als ik niet weet of ik de volgende dag nog wel ga bellen
Dat weet je van tevoren al wel denk ik. Als je voor de seks niet weet of je iemand nog wel de volgende dag op gaat bellen, dan doe je in mijn ogen toch iets verkeerd.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Totaal niet het zelfde
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik er echt niet vanuit gaan dat die persoon maagd is

En over dat je het merkt: dat hoeft echt niet hoor
Zo ingewikkeld is seks ook weer niet, als je hem in het juiste gat steekt heb je de grootste horde gehad
Waarom het maagd gedoe dan zo groot maken? Dan moet het aan iets heel anders liggen.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Zippow het volgende:
Het ligt op één lijn. Ik ga niet jagen voor de seks. Dat is een verspilling van mijn tijd. Ik wil gewoon een lange termijn relatie. Mijn behoeftes zijn gewoon anders en daar is niks mis mee.
pi_136091064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mezelf daar goed genoeg voor kom, maar misschien denk ik wel verkeerd. Daar kom ik ter zijne tijd wel achter.

Naja goed, je komt er ook wel achter daar niet van. Maar ik zou iets minder krampachtig er mee bezig zijn als ik jou was.

quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe is dat tegenspreken?
Ik ben ook niet iemand die seks wil voor seks. Seks met iemand waar ik om geef ik veel fijner.
Dat wil niet zeggen dat seks iets super belangrijks of boeiends is.
Maar daar is dit topic niet voor, er wordt juist gedaan alsof het super belangrijk en boeiend is maar dat wordt dan weer tegengesproken door te doen alsof het niets voorstelt.
pi_136091112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Dan geloof je het toch niet. Ik dwing je niet om het te geloven.

[..]

:')
Hoe bedoel je geloven? Ik ben het.

Nogmaals mannelijkheid draait je leven om. Ik dwing je wel om het te geloven ;) .
pi_136091191
Nu ik toch zo genuanceerd bezig ben...

Wat ik hier proef is de sfeer van 'vooral lekker jezelf blijven'.

Ik denk dat het grootste deel niet eens weten wie ze zelf echt zijn. Seks is een oerdrift en dan wordt er hier een wijvensausje overheen gegooid waar je over moet praten. Ga kijken waar die oerdrift vandaan komt en werk daar aan.
pi_136091212
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef Zippow het volgende:
Maar daar is dit topic niet voor, er wordt juist gedaan alsof het super belangrijk en boeiend is maar dat wordt dan weer tegengesproken door te doen alsof het niets voorstelt.
Dit topic is voor één ding en dat is voor mensen die maagd zijn. Het maakt totaal niet uit of het belangrijk is of niet, of het nou wel alleen om de seks gaat of niet, etc. Dat zijn randzaken die er niet toe doen.
pi_136091305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef JoeyT234 het volgende:
Nu ik toch zo genuanceerd bezig ben...

Wat ik hier proef is de sfeer van 'vooral lekker jezelf blijven'.

Ik denk dat het grootste deel niet eens weten wie ze zelf echt zijn. Seks is een oerdrift en dan wordt er hier een wijvensausje overheen gegooid waar je over moet praten. Ga kijken waar die oerdrift vandaan komt en werk daar aan.
Nouja grotendeels ben ik het hier dus wel mee eens, maar ik snap dat de stap niet zo gemakkelijk gezet is.

Wie is er actief bezig met het vinden van een relatie/intiem contact hier? Want ik krijg wel echt meer en meer de indruk dat er gewoon moeilijk gedaan wordt om het moeilijk doen en dat dit een klaagtopic is waar mensen lekker bij de pakken neer kunnen zitten..
pi_136091386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit topic is voor één ding en dat is voor mensen die maagd zijn. Het maakt totaal niet uit of het belangrijk is of niet, of het nou wel alleen om de seks gaat of niet, etc. Dat zijn randzaken die er niet toe doen.
Als dat zo is, dan is het misschien handig om een duidelijke OP te maken waarin het duidelijk is wat de bedoeling is, anders krijgen we snel een "als versieren niet makkelijk gaat..." topic...
Misschien kan de oorspronkelijke TS of een mod, een duidelijke OP opstellen ,ofzo. Zou best handig zijn. ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136091452
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan is het misschien handig om een duidelijke OP te maken waarin het duidelijk is wat de bedoeling is, anders krijgen we snel een "als versieren niet makkelijk gaat..." topic...
Misschien kan de oorspronkelijke TS of een mod, een duidelijke OP opstellen ,ofzo ^O^
Mwah, versieren is toch wel weer iets anders vind ik. Dat is meer voor "kleine probleempjes", maar dat is hoe ik het zie.
pi_136091520
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mwah, versieren is toch wel weer iets anders vind ik. Dat is meer voor "kleine probleempjes", maar dat is hoe ik het zie.
Klopt, maar ik probeer wat nuance te brengen want heb het gevoel dat het niet voor iedereen duidelijk is waarom TS met topic begonnen is :+ , vandaar mijn vraag om het misschien in OP te verduidelijken.
pi_136091528
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

het kernprobleem is precies het zelfde
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136091565
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien kan de oorspronkelijke TS of een mod, een duidelijke OP opstellen ,ofzo. Zou best handig zijn. ^O^
Vind ik eigenlijk ook, anders gaan het versierentopic en dit topic parallel aan elkaar lopen. Al heeft de TS wel gezegd dat het min of meer een soort ontmoetingsplek voor oudere maagden moest gaan worden ofzoiets? TS zelf bleef er ook een beetje vaag over...
pi_136091630
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk ook, anders gaan het versierentopic en dit topic parallel aan elkaar lopen. Al heeft de TS wel gezegd dat het min of meer een soort ontmoetingsplek voor oudere maagden moest gaan worden ofzoiets? TS zelf bleef er ook een beetje vaag over...
Inderdaad....you get my point. ;)
Vandaar de vraag.....hoe het verduidelijken in de OP :)
pi_136091745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja, maar daar mag je niet over je kernprobleem praten. Dat mag hier waarschijnlijk ook niet. Misschien is dit topic toch overbodig.
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:37:26 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136091959
Dit topic was bedoelt voor TS als 'wie is er nog meer maagd" of tewel.. hij wil niet alleen zijn.

Hijzelf vroeg niet om advies. Wou alleen medestanders enzo. Nou die zijn er :) Slotje
pi_136092024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja, maar daar mag je niet over je kernprobleem praten. Dat mag hier waarschijnlijk ook niet. Misschien is dit topic toch overbodig.
Ik denk niet dat dit topic overbodig is, mits duidelijkheid wat de bedoeling is. Kunnen we aan de mods vragen om een leuke én duidelijke OP op te stellen? Of vraagje aan TS vertellen hoe hij het ziet ? :+
Dit topic loopt ongeveer nu parallel met versiertopic....dus toch nood aan verduidelijking hé (in de OP) ^O^
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:44:22 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136092238
Of iedereen van t versierentopic gaat verder in dat topic.
Wie weet komt er dan iemand anders langs om zn verhaal hier te doen
pi_136092316
Ik vond het hier wel leuk. Maar topics die ik leuk vind worden meestal gesloten.... ;)
pi_136092345
Dus dit topic als blog houden waar maagden gewoon hun verhaal posten….
Waarom niet.... Zolang het maar duidelijk is hé.

En in dat geval zijn mensen die met tips/advies komen dan overbodig in dit topic. En misschien dan inderdaad beter in versiertopic posten…

oO< Anyway…
pi_136093076
Mijn advies zou zijn, ga van FOK! af, stop met het overanalyzeren en ga zeker niet 24/7 achter het internet hangen. :').
  PR en moderator woensdag 29 januari 2014 @ 14:32:45 #158
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136094113
Overigens heeft mijn zus nu een relatie met een leuke man die op z'n 32e nog maagd was, zij is z'n eerste vriendin. Het gaat hartstikke goed tussen hun (ze gaan nu samenwonen) en het is een super leuk stel :)
Ze hadden elkaar via een datingsite ontmoet en daar bloeide in eerste instantie een vriendschap uit van 2 jaar ofzo voor het 'meer' werd.

Het is dus heus niet zo alsof er geen hoop is, het kan altijd nog :Y
Fuck the EBU.
pi_136094588
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Gaat versieren niet vooraf aan de sex? Als het versieren niet gaat kan hij de rest wel vergeten gok ik zo ;)

Over zenuwachtig zijn, wel of niet vertellen, de eerste keer als drempel zien. Het grootste probleem is de vergelijking met de rest van de maatschappij. Tegenwoordig duikt men al veel jonger met elkaar het bed in. En hoe ouder je wordt, hoe meer je het gevoel krijgt dat er iets niet klopt, hoe meer je je er ook naar gaat gedragen.
En ja, 25+ ligt ondertussen boven het gemiddelde maar het is niet alsof er nooit iemand op latere leeftijd ontmaagd wordt. En het is ook niet zo alsof mensen die pas later iemand tegen komen, vast wel het een of ander mankeren. Soms is het gewoon een geval van domme pech. Soms ook niet, met een stoornis bijv. wordt het al wat moeilijker om contacten te leggen.
Overigens, als ik naar mijn zusje kijk, was ik zelf behoorlijk laat met sex op mijn 17e :D

Meest onaantrekkelijke wat ik tegen ben gekomen, in het algemeen maar het geldt ook voor sommige fokkers: Afwachtende houding, nergens zin in hebben, afspraken maken maar vervolgens afzeggen omdat een 'man-cave' ;) toch veel veiliger is. En ik denk dat een heleboel 'late maagden' daar aan moeten werken en zich niet moeten laten weerhouden door negatieve gedachtes omdat ze nog niemand zijn tegengekomen. So what, live a little
pi_136096536
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Meest onaantrekkelijke wat ik tegen ben gekomen, in het algemeen maar het geldt ook voor sommige fokkers: Afwachtende houding, nergens zin in hebben, afspraken maken maar vervolgens afzeggen omdat een 'man-cave' ;) toch veel veiliger is. En ik denk dat een heleboel 'late maagden' daar aan moeten werken en zich niet moeten laten weerhouden door negatieve gedachtes omdat ze nog niemand zijn tegengekomen. So what, live a little
Tihi :@ ik voel me iets wat aangesproken ;) hehe..

Maar inderdaad, was toen redelijk 'achterlijk' bezig, maar goed in mijn defence, je was de eerste vrouw met wie ik 1on1 ging zeg maar dus was toen een behoorlijk grote stap :) tegenwoordig ben ik nog steeds erg freaking zenuwachtig als zo'n situatie zich voor doet maar gaat al stukken beter! Thanks to you! :*
pi_136096776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Tihi :@ ik voel me iets wat aangesproken ;) hehe..

Maar inderdaad, was toen redelijk 'achterlijk' bezig, maar goed in mijn defence, je was de eerste vrouw met wie ik 1on1 ging zeg maar dus was toen een behoorlijk grote stap :) tegenwoordig ben ik nog steeds erg freaking zenuwachtig als zo'n situatie zich voor doet maar gaat al stukken beter! Thanks to you! :*
Niet alleen jij hoor. Ik merk het wel vaker :) De eeuwig oude dooddoener, lekker jezelf wezen, inderdaad niet overanalyseren, fouten durven maken.

En over jou, als je je maar een beetje op je gemak voelt ben je gewoon gezellig, en lelijk ben je echt niet.
pi_136104677
als ik al een relatie krijg en diegene doet er moeilijk over omdat je maagd bent.. is het niet een relatie waard. het is samen een relatie met hoe de ander is.. samen kun je er dan gewoon uitkomen als beide om elkaar denken kan er prima een relatie uitgroeien.

en om het op je eerste date te gaan zeggen is nou ook weer niet handig.
pi_136107011
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:49 schreef blikzem het volgende:
als ik al een relatie krijg en diegene doet er moeilijk over omdat je maagd bent.. is het niet een relatie waard. het is samen een relatie met hoe de ander is.. samen kun je er dan gewoon uitkomen als beide om elkaar denken kan er prima een relatie uitgroeien.

en om het op je eerste date te gaan zeggen is nou ook weer niet handig.
Ik zou het ergens juist een eer vinden gek genoeg. Denk dat dat ook met m'n karakter te maken heeft.
Maar zijn mannen zat die afknappen op een vrouw met weinig (of geen) ervaring, maar die het wel tof vinden om een vrouw te ontmaagden (waarna ze wsl gedumpt zal worden).

En sowieso zou ik het als vrouw niet snel vertellen, juist omdat je anders kans loopt tegen juist zo'n vent aan te lopen, maar goed, das hoe ik erover denk :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:54:35 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136111468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou het ergens juist een eer vinden gek genoeg. Denk dat dat ook met m'n karakter te maken heeft.
Maar zijn mannen zat die afknappen op een vrouw met weinig (of geen) ervaring, maar die het wel tof vinden om een vrouw te ontmaagden (waarna ze wsl gedumpt zal worden).

En sowieso zou ik het als vrouw niet snel vertellen, juist omdat je anders kans loopt tegen juist zo'n vent aan te lopen, maar goed, das hoe ik erover denk :P
Twee van mijn ex'en waren nog maagd toen ik ze ontmoette. Beiden hebben me dat ook verteld voordat ze in mijn bed terecht kwamen. Om eerlijk te zijn vind ik het juist een eer als een vrouw jou uitkiest om haar te ontmaagden. En ja, met beiden heb ik een langdurige relatie gehad na hun ontmaagding.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136180976
Zijn er hier mensen die op 30+ leeftijd maagd waren, maar bij wie het wel is gelukt? M.a.w. 'successverhalen' van mensen die dachten dat het nooit meer goed met ze zou komen?
  PR en moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 23:26:21 #166
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136192204
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Sicstus het volgende:
Zijn er hier mensen die op 30+ leeftijd maagd waren, maar bij wie het wel is gelukt? M.a.w. 'successverhalen' van mensen die dachten dat het nooit meer goed met ze zou komen?
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Moira. het volgende:
Overigens heeft mijn zus nu een relatie met een leuke man die op z'n 32e nog maagd was, zij is z'n eerste vriendin. Het gaat hartstikke goed tussen hun (ze gaan nu samenwonen) en het is een super leuk stel :)
Ze hadden elkaar via een datingsite ontmoet en daar bloeide in eerste instantie een vriendschap uit van 2 jaar ofzo voor het 'meer' werd.

Het is dus heus niet zo alsof er geen hoop is, het kan altijd nog :Y
Fuck the EBU.
pi_136276143
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Sicstus het volgende:
Mijn vriend is 37 en was nog maagd, nooit een echte relatie gehad en hij wilde niet met een random vrouw seks hebben om maar van de grote boze maagdelijkheid af te zijn. en nu zijn we heel gelukkig :Y :)
pi_136277960
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:01 schreef Dory1983 het volgende:

[..]

Mijn vriend is 37 en was nog maagd, nooit een echte relatie gehad en hij wilde niet met een random vrouw seks hebben om maar van de grote boze maagdelijkheid af te zijn. en nu zijn we heel gelukkig :Y :)
O+

Leuk om te horen. En op seksueel vlak gaat het goed? Mijn ex was maagd op zijn 27ste maar hij kwam snel klaar in het begin . Maar na een tijd is het wel overgegaan. Vroeg mij af hoe het bij jouw vriend ging/gaat? Allé, als je het wilt vertellen natuurlijk. :)
pi_136278107
Soms komt hij niet klaar, maar dat mag de pret niet drukken. Eerste keer was heeeeel snel voorbij maar ging daarna steeds beter en met veel plezier :)
pi_136278220
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:27 schreef Dory1983 het volgende:
Soms komt hij niet klaar, maar dat mag de pret niet drukken. Eerste keer was heeeeel snel voorbij maar ging daarna steeds beter en met veel plezier :)
Zolang jullie plezier hebben maakt de rest niet uit ^O^
Vind het een mooi 'verhaal' :)
pi_136282426
Ik ook en hem vind ik nog mooier. En dan te bedenken dat hij 2 km bij me vandaan woont en we elkaar via internet kennen :)
pi_136282454
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:35 schreef Dory1983 het volgende:
Ik ook en hem vind ik nog mooier. En dan te bedenken dat hij 2 km bij me vandaan woont en we elkaar via internet kennen :)
Fijn *;
pi_136286144
Ik lees hier mooie verhalen. Ik zou graag meiden zoals jullie willen tegenkomen.
pi_136475969
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik lees hier mooie verhalen. Ik zou graag meiden zoals jullie willen tegenkomen.
Vroeg of laat zal je ze tegenkomen ^O^
pi_136476216
Als in "jouw tijd komt nog wel" zucht die heb ik al vaak gehoord. ;)

Hoewel laatste tijd veranderd het meer naar, "is die en die niks voor je" :')

Nouja prima, tegenwoordig zeg ik stel dr maar aan me voor, je weet het uiteindelijk nooit.
pi_136476408
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:42 schreef kree het volgende:

Nouja prima, tegenwoordig zeg ik stel dr maar aan me voor, je weet het uiteindelijk nooit.
Inderdaad je weet uiteindelijk nooit. Maar vind je het anderzijds niet spannend dat je niet weet waar, wanneer , met wie en hoe .....?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:59:12 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136476774
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:42 schreef kree het volgende:

Hoe herkenbaar inderdaad. Alhoewel ik (gelukkig) geen maagd meer ben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_136476870
Jawel, nu is het zo van meerdere meiden waar van gezegd wordt "is dat niks voor jou" ken ik al en heb zelfs ook wel eens poging ondernomen om wat af te spreken.
Maargoed ook wel eens iemand waarvan ik geen idee heb of zelfs niet eens ken.
\
Owh dit gaat trouwens niet zozeer om maagd zijn, maar meer relatie gedeelte eigenlijk verkeerde topic ;)

Maargoed om even terug te komen op dat maagd zijn en nu niet meer.
Dat kwam voor mij dus wel eigenlijk onverwachts en ook niet van mijn kant maar van haar kant.
Facebook verhaaltje van toegevoegd woren kletsen etc. zo ging dat verder.
(nouja voor wie het nog weet uit "als versieren niet zo makkelijk gaat" ja psychose meisje dus)

Baal er nog van dat dat uitging, echt verliefd enzo.
Stuurde nog wel eens een smsje enzo of beetje praatje maar dat is een beetje doodgebloed.
Dacht ik laatst ik google haar eens even, want ze had geen facebook meer enzo.

Nu heeft ze een niet zo heel gangbare naam, dus was redelijk makkelijk wat te vinden.
Blijkt ze recent getrouwd te zijn :')
pi_136476880
Mijn ouders zijn maagd.
pi_136476918
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mijn ouders zijn maagd.
Ja en hebben elkaar wsl gevonden in KLB, waar jij blijkbaar ook vandaan komt.
pi_136476948
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mijn ouders zijn maagd.
Geadopteerd negertje ben je dus? :')
pi_136476961
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef kree het volgende:

[..]

jA
pi_136476981
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

jA
ok niks mis mee, thx voor de input
  zaterdag 8 februari 2014 @ 18:31:51 #184
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136477630
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef kree het volgende:

[..]

EE ben jij racist ofzo?

GEK
MV NS FR DS MD
pi_136479027
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:02 schreef kree het volgende:
Jawel, nu is het zo van meerdere meiden waar van gezegd wordt "is dat niks voor jou" ken ik al en heb zelfs ook wel eens poging ondernomen om wat af te spreken.
Maargoed ook wel eens iemand waarvan ik geen idee heb of zelfs niet eens ken.
\
Owh dit gaat trouwens niet zozeer om maagd zijn, maar meer relatie gedeelte eigenlijk verkeerde topic ;)

Maargoed om even terug te komen op dat maagd zijn en nu niet meer.
Dat kwam voor mij dus wel eigenlijk onverwachts en ook niet van mijn kant maar van haar kant.
Facebook verhaaltje van toegevoegd woren kletsen etc. zo ging dat verder.
(nouja voor wie het nog weet uit "als versieren niet zo makkelijk gaat" ja psychose meisje dus)

Baal er nog van dat dat uitging, echt verliefd enzo.
Stuurde nog wel eens een smsje enzo of beetje praatje maar dat is een beetje doodgebloed.
Dacht ik laatst ik google haar eens even, want ze had geen facebook meer enzo.

Nu heeft ze een niet zo heel gangbare naam, dus was redelijk makkelijk wat te vinden.
Blijkt ze recent getrouwd te zijn :')
Ah zo. Ik vond het een leuk verhaal tot dat laatste zinnetje "blijkt ze recent getrouwd te zijn". En ik weet niet waarom maar ik moest lachen terwijl het geen happy end was/is ;(
Maar je hebt haar dus via fok! leren kennen (versier-topic) ?
pi_136479068
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja en hebben elkaar wsl gevonden in KLB, waar jij blijkbaar ook vandaan komt.
_O-
pi_136480330
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah zo. Ik vond het een leuk verhaal tot dat laatste zinnetje "blijkt ze recent getrouwd te zijn". En ik weet niet waarom maar ik moest lachen terwijl het geen happy end was/is ;(
Maar je hebt haar dus via fok! leren kennen (versier-topic) ?
Nee was niet via Fok! heb in dat topic alleen een hoop verteld hierover toendertijd, omdat het zeg maar niet het standaard meisje is om het maar zo te zeggen.

Eigenlijk toen ik dat las dat ze getrouwd was had ik toch een soort van "kut-gevoel" heel raar, tja noem t maar een roze wolk ofzo of misschien nog een heeeel kleine hoop van misschien ooit.
Beetje naief weet het, maar ok blijkbaar is ze goed terecht gekomen ben alleen maar blij voor haar.
pi_136480594
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:49 schreef kree het volgende:

[..]

Nee was niet via Fok! heb in dat topic alleen een hoop verteld hierover toendertijd, omdat het zeg maar niet het standaard meisje is om het maar zo te zeggen.

Eigenlijk toen ik dat las dat ze getrouwd was had ik toch een soort van "kut-gevoel" heel raar, tja noem t maar een roze wolk ofzo of misschien nog een heeeel kleine hoop van misschien ooit.
Beetje naief weet het, maar ok blijkbaar is ze goed terecht gekomen ben alleen maar blij voor haar.
Ok, ik snap je, liefde valt (soms) niet rationeel te verklaren. Het is soms (helaas) gewoon wat het is. Ik denk dat het misschien ook komt omdat het jouw eerste grote liefde was. Als je nog eens een leuke meid gaat tegenkomen zal dat gevoel meer en meer wegebben. :)
pi_136480867
Ja dat zou best kunnen, maargoed dat moet ik nog even ondervinden.
Net wat je zegt echt verliefd zijn, toen geen idee hoe dat voelde, maar ja hoe leg je het uit.
Ik voelde dat toen wel. Dat is niet echt uit te leggen.

Begin er ook echt aan te twijfelen, of zij hetzelfde voelde als ik.
Leek me toen van wel, maar mss omdat ik alles ff door een verliefde waas zag.
Weet het niet en zal het nooit weten.

Hele brief erbij toen ze het uitmaakte waar ze in feite alle schuld bij haar zelf neerlegde etc.
Hmmms was er wel heeeeel verdrietig over toen want zag hem niet echt aankomen.

Maarja ondanks alles zie het toch wel terug als een echt gelukkige tijd saampjes.
Daarom verlang ik er meer naar ook gewoon nu als daarvoor, met z'n tweeen is het gewoon veel leuker als alleen
pi_136482451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef kree het volgende:
Ja dat zou best kunnen, maargoed dat moet ik nog even ondervinden.
Net wat je zegt echt verliefd zijn, toen geen idee hoe dat voelde, maar ja hoe leg je het uit.
Ik voelde dat toen wel. Dat is niet echt uit te leggen.

Begin er ook echt aan te twijfelen, of zij hetzelfde voelde als ik.
Leek me toen van wel, maar mss omdat ik alles ff door een verliefde waas zag.
Weet het niet en zal het nooit weten.

Hele brief erbij toen ze het uitmaakte waar ze in feite alle schuld bij haar zelf neerlegde etc.
Hmmms was er wel heeeeel verdrietig over toen want zag hem niet echt aankomen.

Maarja ondanks alles zie het toch wel terug als een echt gelukkige tijd saampjes.
Daarom verlang ik er meer naar ook gewoon nu als daarvoor, met z'n tweeen is het gewoon veel leuker als alleen
Amai! Zo te lezen heb jij de smaak van liefde geproefd :D Fijn zo O+
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:24:24 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136484128
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai! Zo te lezen heb jij de smaak van liefde geproefd :D Fijn zo O+
Liefde is soms een heerlijk iets, en soms een verschrikkelijk iets. Al geloof ik er wel in dat het voor iedereen die echt wil het uiteindelijk altijd op zijn pootjes terecht komt.
pi_137034990
Hoe gaan de oudere maagden eigenlijk om met het negeren/uitschakelen van de seksuele driften op biochemisch niveau? Zelf ondervind ik hier behoorlijk hinder van omdat mijn libido skyhigh is en toegeven aan die drijfveren als foreveraloontje alleen maar leidt tot stress. De huisarts wilde me ook niet helpen om mijn hormoonwaarden op semi-permanente wijze te verstoren dus ik verkeer een beetje in dubio over wat ik moet doen om het mentale vermenigvuldigprogramma stop te zetten. Ik zou het zeer op prijs stellen als er constructieve tips gedeeld kunnen worden.
pi_137035881
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:57 schreef happinessfordogs het volgende:
Hoe gaan de oudere maagden eigenlijk om met het negeren/uitschakelen van de seksuele driften op biochemisch niveau? Zelf ondervind ik hier behoorlijk hinder van omdat mijn libido skyhigh is en toegeven aan die drijfveren als foreveraloontje alleen maar leidt tot stress. De huisarts wilde me ook niet helpen om mijn hormoonwaarden op semi-permanente wijze te verstoren dus ik verkeer een beetje in dubio over wat ik moet doen om het mentale vermenigvuldigprogramma stop te zetten. Ik zou het zeer op prijs stellen als er constructieve tips gedeeld kunnen worden.
Wat maakt jou forever alone dan?
pi_137044609
Mijn buurvrouw van 50+ verkondigde een keer tegen mij dat ze maagd was. Totaal overrompeld door deze bekentenis, wist ik weinig zinnigs uit te brengen. Daar voegde ze nog aan toe: "jouw vriendin is toch ook maagd?", waarop de verwarring bij mij alleen groter werd en ik aarzelend "uhh, nee?" antwoordde. "O, is ze dan nog net leeuw?"
  maandag 3 maart 2014 @ 22:15:28 #195
413888 nerd2.0
ja ik ben een alias
pi_137364091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

en waarom kan dat niet?
ik werk, sport, ben gezond en heb een normaal leven. ja als nerd wat autistische trekjes maar verder niets vreemds.
do. or do not. there is no try.
Mens sana in corpore sano
The great thing about standards is that there are so many to choose from.
pi_137365519
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad je weet uiteindelijk nooit. Maar vind je het anderzijds niet spannend dat je niet weet waar, wanneer , met wie en hoe .....?
Voor de meesten hier is "of en als" spannender dan waar, wanneer, met wie en hoe. :P
pi_137366211
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Voor de meesten hier is "of en als" spannender dan waar, wanneer, met wie en hoe. :P
En voor u ? :P
pi_137366316
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:00 schreef complicate het volgende:

[..]

En voor u ? :P
Ja, hetzelfde. :) Ik heb een zwaar christelijke familie met twee vrijgezelle ooms van 50+ die ook nooit iemand hebben gehad. En daar ben ik ook bang voor. Ik maak me nog niet echt druk omdat ik nog geen 30 ben (maar 22) maar ik ben gewoon bang dat ik net als hen eindig. :')

Als ik een oogje op iemand heb, zoals nu, dan probeer ik alle negatieve gedachten te vergeten als ik met haar praat maar als er weer een afwijzing of desinteresse komt zakt mijn zelfvertrouwen weer.
pi_137367082
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ja, hetzelfde. :) Ik heb een zwaar christelijke familie met twee vrijgezelle ooms van 50+ die ook nooit iemand hebben gehad. En daar ben ik ook bang voor. Ik maak me nog niet echt druk omdat ik nog geen 30 ben (maar 22) maar ik ben gewoon bang dat ik net als hen eindig. :')

Als ik een oogje op iemand heb, zoals nu, dan probeer ik alle negatieve gedachten te vergeten als ik met haar praat maar als er weer een afwijzing of desinteresse komt zakt mijn zelfvertrouwen weer.
Ik had ook een zwaar christelijke familie, maar heb mijn "vleugels" gevonden :P
Maar ik snap zeker wat je bedoelt, maar je hoeft niet bang te zijn. Probeer te denken dat het JOUW leven is en dat je maar 1 keer leeft.

En wat uw zelfvertrouwen betreft, laat het zeker niet afhangen van wat een ander van u denkt. Als de ander niet in staat is om te waarderen wie je bent, dan is dat niet uw probleem. Probeer te bedenken dat er wel 1 iemand is die ooit jouw zal waarderen voor wie je bent. :) En ja er zijn genoeg leuke mensen op aarde, en voor u is er dus ook zo iemand :)
  maandag 3 maart 2014 @ 23:25:54 #200
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137367176
Echt verliefd zijn = echt de weg kwijt zijn
heeh ik ben echt verliefd en ik kan niet meer normaal nadenken, grats!
pi_137367208
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef Slip het volgende:
Echt verliefd zijn = echt de weg kwijt zijn
heeh ik ben echt verliefd en ik kan niet meer normaal nadenken, grats!
Verliefd zijn is blind zijn :P
  maandag 3 maart 2014 @ 23:28:44 #202
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137367290
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Verliefd zijn is blind zijn :P
zover ik weet is het gewoon een kwestie van bewustzijn en bij liefde worden de hersen overspoeld waardoor mensen gewoon niet hun zelf in de hand hebben
pi_137367349
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:28 schreef Slip het volgende:

[..]

zover ik weet is het gewoon een kwestie van bewustzijn en bij liefde worden de hersen overspoeld waardoor mensen gewoon niet hun zelf in de hand hebben
Bij liefde of bij verliefdheid? Als je van iemand houdt dan ben je niet meer in de blind-verliefd-fase he. Allee zo zie ik dat.
  maandag 3 maart 2014 @ 23:30:50 #204
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137367363
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Bij liefde of bij verliefdheid? Als je van iemand houdt dan ben je niet meer in de blind-verliefd-fase he. Allee zo zie ik dat.
idd zoals jij het bedoelt
pi_137479716
Ik ben onlangs 21 geworden en wil er nu wel vanaf raken. Ik vermoed wel dat er iemand is die mij ziet zitten , en twijfel om die te gebruiken om zo ontmaagd te worden. (Voel er zelf niks voor)

Enerzijds wil ik niet met iemand zijn gevoelens spelen , anderzijds vrees ik dat ik indien nog lang wacht voordat ik enige ervaring verschaf ik misschien wel eeuwig alleen ga blijven. Want door mijn onervarenheid durf ik niet veel te ondernemen.

En wachten op iemand waarvoor ik iets voel en waar het dan ook wederzijds is kan ook nog eeuwen duren.
pi_137480109
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:29 schreef Belgosome het volgende:
Ik ben onlangs 21 geworden en wil er nu wel vanaf raken. Ik vermoed wel dat er iemand is die mij ziet zitten , en twijfel om die te gebruiken om zo ontmaagd te worden. (Voel er zelf niks voor)

Enerzijds wil ik niet met iemand zijn gevoelens spelen , anderzijds vrees ik dat ik indien nog lang wacht voordat ik enige ervaring verschaf ik misschien wel eeuwig alleen ga blijven. Want door mijn onervarenheid durf ik niet veel te ondernemen.

En wachten op iemand waarvoor ik iets voel en waar het dan ook wederzijds is kan ook nog eeuwen duren.
Ja maar uw eerste keer hoort ewa speciaal te zijn. Beter wacht je nog even op iemand voor wie je wel wat voelt.
pi_137480712
quote:

Wat niet is, kan nog komen...toch? :P
Vind je haar überhaubt wel leuk en aardig enzo?
Of is het toevallig iemand die toevallig op jou verliefd is geworden oid??
  zondag 9 maart 2014 @ 13:03:59 #208
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_137541623
quote:

Wil je gewoon een keertje neuken om van het gevoel af te zijn, of wil je echt iets met iemand hebben.

Als je niet het type bent die er op los regelt, prima, niet iedereen is zo. Het is vaak een dunne lijn. Aan de ene kant hoef je niet geforceerd te gaan zoeken en aan de andere kant, voel je potentie voor iets wat jou prettig lijkt? Ga dan op die date!
Ignorance is bliss
pi_139202664
Nog steeds...
pi_139204320
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar uw eerste keer hoort ewa speciaal te zijn. Beter wacht je nog even op iemand voor wie je wel wat voelt.
Nee, je eerste keer hoeft niet speciaal te zijn. Met dit gedachtegoed creëer je alleen maar een hoge drempel wat betreft seks.
  donderdag 24 april 2014 @ 07:41:07 #211
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139204464
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, je eerste keer hoeft niet speciaal te zijn. Met dit gedachtegoed creëer je alleen maar een hoge drempel wat betreft seks.
Sterker nog, als je zo iets 30 jaar op blaast, dan is de kans heel groot dat het tegenvalt :P
pi_139204476
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

Eens. Helemaal op latere leeftijd, maak seks nou niet zo'n big deal. Dat gaat je alleen maar in de weg zitten. Seks is leuk, maar het hoeft allemaal niet bijzonder te zijn. Als het wel speciaal is, leuk. Zo niet, ook prima. De eerste keer is meestal toch gestuntel.
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 april 2014 @ 07:52:31 #213
Brabo Bastard
pi_139204550
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens. Helemaal op latere leeftijd, maak seks nou niet zo'n big deal. Dat gaat je alleen maar in de weg zitten. Seks is leuk, maar het hoeft allemaal niet bijzonder te zijn. Als het wel speciaal is, leuk. Zo niet, ook prima. De eerste keer is meestal toch gestuntel.
Dit dus. Het wordt vanzelf wel een keer bijzonder :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_139528231
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw, dus je hebt eigenlijk geen recht van spreken in dit topic.
pi_139528303
Doe je aan daten, TS?
pi_139529172
Nee
pi_139529279
Misschien 's doen dan.
pi_139529535
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
Misschien 's doen dan.
Nee
pi_139529568
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Nee
Dan zul je dus altijd maagd blijven.
pi_139529601
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dan zul je dus altijd maagd blijven.
;(
pi_139529643
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:33 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw, dus je hebt eigenlijk geen recht van spreken in dit topic.
Zeg ik iets wat onwaar is dan? :')

Oh en er zijn ook oudere vrouwelijke maagden.
pi_139529686
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeg ik iets wat onwaar is dan? :')

Oh en er zijn ook oudere vrouwelijke maagden.
Je bent vrouw, dus je kunt makkelijk seks en relaties krijgen, dus je hebt geen idee wat mannen doormaken, dus jouw mening is niet van belang.
pi_139532737
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Je bent vrouw, dus je kunt makkelijk seks en relaties krijgen, dus je hebt geen idee wat mannen doormaken, dus jouw mening is niet van belang.
Och och och wat heb je het zwaar. Het is ook niet dat je leven verandert als je wel een keer seks hebt gehad.

Makkelijk relaties krijgen? :') Ben je wereldvreemd of zo? Er zijn genoeg vrouwen die dat niet kunnen.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:53:45 #224
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_139536965
quote:

[..]

:') Beetje kort door de bocht dit.
0 topics op naam. 14.gif
pi_139542086
Vrouwen hebben het wel makkelijker, laten we eerlijk zijn.
Ik zwaai naar dieren.
pi_139545227
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 02:16 schreef Geerd het volgende:
Hear hear.
pi_139545501
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:26 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Hear hear.
En ik als lesbienne heb het weer moeilijker dan jij als hetero. Misschien moet jij je bek dan ook maar houden. :)
pi_139545548
quote:

[..]

Hoe zou het toch komen dat je nog maagd bent? :')
pi_139686817
maak ff een tinder accountje aan, op elk potje past wel een dekseltje
pi_139688035
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 02:13 schreef Pablooo het volgende:
maak ff een tinder accountje aan, op elk potje past wel een dekseltje
Niet bepaald. Die uitspraak snap ik sowieso niet, mensen met potten vergelijken...

Bijvoorbeeld personen die op late leeftijd geen ervaring hebben of bang zijn voor vrouwen: daar vind je nooit een deksel voor tenzij die persoon zichzelf rigoreus gaat veranderen. En dat is een hele klus.
pi_139688087
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 02:16 schreef Geerd het volgende:
Die hoeven alleen maar te liggen zeker.
Tap tap tap
pi_139688198
quote:

[..]

Geen wonder dat je nog maagd ben. Wat een uitspraak man :r
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139688214
Tinder werkt best oké heb ik het idee. Een kennis van me die sociaal niet erg handig is en ook niet gepaald de looks heeft scoort toch aardig wat dates en meer via Tinder.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:13:58 #234
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139688822
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die hoeven alleen maar te liggen zeker.
Even zijn idiote opmerking terzijde. Het is voor een vrouw gemakkelijker om een man te vinden die gewoon zin heeft in een one night stand dan voor menig man. Daar in tegen is het voor een vrouw weer moeilijker om een man te vinden die daadwerkelijk een relatie wilt in plaats van alleen maar seks :P balanceerd elkaar uit.

Aan de andere kant is het grootste probleem iemands eigen onzekerheid, als je als man zo onzeker bent dan heb je niet eens door als iemand je leuk vindt omdat je het wegwuift.
pi_139689167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tinder werkt best oké heb ik het idee. Een kennis van me die sociaal niet erg handig is en ook niet gepaald de looks heeft scoort toch aardig wat dates en meer via Tinder.
Zelfs mij is het gelukt om 1x een date te scoren via Tinder.... The impossible has happend. Maar tegenwoordig niet meer :(
pi_139689190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:33 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Zelfs mij is het gelukt om 1x een date te scoren via Tinder.... The impossible has happend. Maar tegenwoordig niet meer :(
Wat gaat er mis dan?
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:36:43 #237
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_139689250
quote:

[..]

En het dan vreemd vinden dat ie maagd is. :')
pi_139689288
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat gaat er mis dan?
Dunno, gesprekken lopen gewoon dood. Niet echt super veel te melden en ben niet brutaal genoeg denk ik. Na het standaard riedeltje houd het meestal wel op :P
pi_139689336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:38 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Dunno, gesprekken lopen gewoon dood. Niet echt super veel te melden en ben niet brutaal genoeg denk ik. Na het standaard riedeltje houd het meestal wel op :P
Dat is wel jammer, ik zit zelf niet op Tinder maar het schijnt te werken om van die "diepzinnige" vragen te stellen.
pi_139689413
In ieder geval om het niet te houden bij het standaard riedeltje
Daaruit haal je toch al veel info om verder te gaan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_139692659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:13 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Even zijn idiote opmerking terzijde. Het is voor een vrouw gemakkelijker om een man te vinden die gewoon zin heeft in een one night stand dan voor menig man. Daar in tegen is het voor een vrouw weer moeilijker om een man te vinden die daadwerkelijk een relatie wilt in plaats van alleen maar seks :P balanceerd elkaar uit.

Aan de andere kant is het grootste probleem iemands eigen onzekerheid, als je als man zo onzeker bent dan heb je niet eens door als iemand je leuk vindt omdat je het wegwuift.
Die onzekerheid hebben vrouwen ook ;)
Tap tap tap
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:55:57 #242
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139693044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die onzekerheid hebben vrouwen ook ;)
Klopt, ook zeer irritant went met zo een vrouw kan je niet flirten :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:56:36 #243
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139693057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:38 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Val je in gesprekken met vrienden ook zo dood dan of heb je dan wel wat om over te kletsen?
pi_139693119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:55 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klopt, ook zeer irritant went met zo een vrouw kan je niet flirten :P
Nee, want ze denkt dat je de draak met haar steekt ;(
Tap tap tap
pi_139693581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
In ieder geval om het niet te houden bij het standaard riedeltje
Daaruit haal je toch al veel info om verder te gaan?
Tja, helaas ben ik niet de beste kletser en meestal kom ik pas achteraf op dingen die ik had kunnen vragen of op had kunnen inhaken... Maarja, leerervaring :)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Val je in gesprekken met vrienden ook zo dood dan of heb je dan wel wat om over te kletsen?
Naja, meestal gaat het over nerdy dingen en dan kan ik wel redelijk uit de voeten :) Op de 1 of andere manier krijg ik altijd matches met vrouwen die graag de wereld rondreizen, totaal niet erg want dat zou ik ook graag willen maar ben zelf NL nog niet uitgeweest dus meestal is dat dan ook weer een afhaker voor de vrouwen.

Waar zijn alle nerdy gamer vrouwen ? :(
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:22:01 #246
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139693969
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, want ze denkt dat je de draak met haar steekt ;(
En dan uitjanken bij vriendinnen dat niemand je leuk vindt en je alleen pest :'(
pi_139815754
Hmmm tinder...
Heb via Tinder nog geen gesprekken gehad. Wel via Hot or Not (vergelijkbaar) maar ik moest 100% het gesprek in leven houden.
En dat voor iemand die heel stil is..

Trouwens geen maagd maar 1x dvp dus eigenlijk wel maagd.

En niet elke oude maagd doet helemaal niks. IRL niet en dat zou zeker moeten maar op datingsites/apps weinig succes.

Tis lastig door te zetten als je regelmatig motivatie en hoop verliest.

Maar opgeven is ook geen optie hoe verleidelijk het ook is.
pi_139820788
Tinder is alleen een goed idee als je bovengemiddeld knap bent. Het is een grote vleeskeuring.
pi_139831897
Onzin, ik ben niet boven gemiddeld knap en vermaak me prima met tinder
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 11 mei 2014 @ 20:07:08 #250
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139838329
Niemand kan van zichzelf zeggen of hij knap is of niet en ieders situatie is weer anders t.o.v. de ander met betrekking tot de reden waarom mensen nog maagd zijn.
pi_139838934
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
Onzin, ik ben niet boven gemiddeld knap en vermaak me prima met tinder
Laat ik het dan anders stellen : Tinder is voor jongens/mannen alleen een goed idee als je bovengemiddeld knap bent. Ben je dat niet dan krijg je nauwelijks matches, laat staan reacties.

http://www.reddit.com/r/T(...)y_tinder_experiment/ een voorbeeld van hetgeen ik beweer
  zondag 11 mei 2014 @ 20:35:23 #252
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139839765
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Laat ik het dan anders stellen : Tinder is voor jongens/mannen alleen een goed idee als je bovengemiddeld knap bent. Ben je dat niet dan krijg je nauwelijks matches, laat staan reacties.

http://www.reddit.com/r/T(...)y_tinder_experiment/ een voorbeeld van hetgeen ik beweer
Dat geldt trouwens voor elke datingsite ;)
pi_139839885
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat geldt trouwens voor elke datingsite ;)
Daarom is het advies voor oudere maagden om Tinder te gebruiken m.i. niet het beste. In de meeste gevallen zal hun uiterlijk daar deels een rol in spelen.
  zondag 11 mei 2014 @ 20:41:40 #254
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139840096
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:37 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daarom is het advies voor oudere maagden om Tinder te gebruiken m.i. niet het beste. In de meeste gevallen zal hun uiterlijk daar deels een rol in spelen.
Mijn advies is om mensen in het echt te ontmoeten via NMLK, Fellas, etc. Er zijn echter geen garanties, maar die zijn er nooit.
pi_139840659
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

wat een mooie, gedegen expermiment :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_139844095
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat een mooie, gedegen expermiment :')
Bewijs nummer twee http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
pi_139866522
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:36 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

En het dan vreemd vinden dat ie maagd is. :')
Ik zeg het misschien bot, maar ik zie in dit topic het toch veel mannen met mij eens zijn ;)
pi_139866953
Deze week alweer 27 jaar, zit er af en toe wel eens aan te denken om via kinky keer een te bellen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_140027284
quote:
11s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:49 schreef Geerd het volgende:
Deze week alweer 27 jaar, zit er af en toe wel eens aan te denken om via kinky keer een te bellen.
27 pas! pff...jij hebt je leven nog voor je man! :')
pi_140040252
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 18:01 schreef Sicstus het volgende:

[..]

27 pas! pff...jij hebt je leven nog voor je man! :')
Dat dacht jij ook op je 27? Uh en jij bent net 35? Je doet net of je 20 jaar ouder bent :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_140543110
BAM! ZarGon de frusti dwingt ons dit topic omhoog te schoppen.
pi_140543142
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:09 schreef Sicstus het volgende:
BAM! ZarGon de frusti dwingt ons dit topic omhoog te schoppen.
:*.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2014 17:10:40 ]
pi_140543209
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

:*.
-O-
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:28:19 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140545071
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:50 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Kijk, nu wordt het interessant...welke soort gevoelens doel jij op?
Geef ik je hier maar antwoord op jouw vraag sicstus ondanks dat ik al heel wat jaartjes geen maagd meer ben :

Ik doelde op gevoelens dat je je ongewenst, eenzaam en 'niet goed genoeg voor een partner' voelt.
pi_140547770
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef yats het volgende:

[..]

Geef ik je hier maar antwoord op jouw vraag sicstus ondanks dat ik al heel wat jaartjes geen maagd meer ben :

Ik doelde op gevoelens dat je je ongewenst, eenzaam en 'niet goed genoeg voor een partner' voelt.
Ja, ik ben gewoon een ontzettende kneus...dat kan ik een partner toch niet aandoen?
pi_140576700
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef yats het volgende:

[..]

Niet verkeerd bedoeld maar ik dacht te lezen dat je al 2 lange relaties achter de rug hebt.
Zou dat niet genoeg vertrouwen moeten geven?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 20:20:17 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140577600
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:48 schreef Snorror het volgende:

[..]

Niet verkeerd bedoeld maar ik dacht te lezen dat je al 2 lange relaties achter de rug hebt.
Zou dat niet genoeg vertrouwen moeten geven?
3 zelfs, maar dat betekent niet dat je niet ook dat soort gevoelens kunt hebben. Het is niet dat de vrouwen voor me in de rij staan sinds ik weer vrijgezel ben en hoe het de laatste keer mis ging is niet heel goed voor het zelfvertrouwen kan ik je zeggen.
pi_140589805
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 20:20 schreef yats het volgende:

[..]

3 zelfs, maar dat betekent niet dat je niet ook dat soort gevoelens kunt hebben. Het is niet dat de vrouwen voor me in de rij staan sinds ik weer vrijgezel ben en hoe het de laatste keer mis ging is niet heel goed voor het zelfvertrouwen kan ik je zeggen.
Zal wel mijn gebrek aan ervaring zijn, ik dacht altijd dat ik zelfverzekerd en ontspannen zou zijn na de 1ste relatie.

Weet niet precies hoe het is gegaan maar als ik zo eens een paar heftige situaties bedenk zal dat zeker wel kunnen.

pff zoveel wat ik alleen maar kan gokken op relatiegebied }:|
pi_140927879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef Sicstus het volgende:
Mijn ervaring als maagd c.q. man die nog geen glimlach van een vrouw heeft ontvangen, is dat het gebrek aan affectie je sloopt. Je voelt je ongewenst, je voelt je genetisch afval.
nvm

[ Bericht 19% gewijzigd door richard_prf op 11-06-2014 02:52:56 ]
pi_140928608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit idd.

Wij hebben gewoon niet de looks, uitstraling, aantrekkingskracht, persoonlijkheid etc. Het is alsof je je hele leven onzichtbaar bent. Vrouwen kunnen goed aanvoelen wanneer je genetisch afval bent. Maagd zijn was voor mij ook nooit zo'n ramp, maar het feit je dat je ongewenst bent en niet geaccepteerd wordt door je omgeving is het vervelendst. Je stelt in feite niks voor.Mensen vergeten je direct omdat je altijd nul indruk achter laat.
Nu ik mij heb gerealiseerd dat niet voor elk probleem een oplossing bestaat en therapie krijg die gericht is op acceptatie van de situatie voel ik mij een stuk beter.
Ik woon nu 11 jaar op mezelf en in die 11 jaar ben ik altijd single en dateloos gebleven. Vroeger was het pijnlijk nu slechts nog een herinnering. Ik ben blij dat ik er veel beter mee kan omgaan nu ik ouder begin te worden. Mijn twintiger jaren zullen voor mij altijd de pijnlijkste periode blijven uit mijn leven. Het was gewoon kut om gedwongen zijlijn toeschouwer te zijn, en het was af en toe verdomd lastig om alleen te zijn. Nu voel ik er niks meer bij,

Ik raad je aan je er ook bij neer te leggen want het is de energie en stress niet waard.
En daar hebben we Richard weer van de firma list en bedrog. Je hebt foto's van jezelf gepost en bent door iedereen als knap beoordeeld. Daarnaast heb je iig een keer een vrouw gescoord tijdens het uitgaan, dus je bent weer eens aan het fantaseren. Het zal best zijn dat je jezelf walgelijk vindt, maar formuleer het dan als zodanig.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:55:22 #271
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_140928884
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

En daar hebben we Richard weer van de firma list en bedrog. Je hebt foto's van jezelf gepost en bent door iedereen als knap beoordeeld. Daarnaast heb je iig een keer een vrouw gescoord tijdens het uitgaan, dus je bent weer eens aan het fantaseren. Het zal best zijn dat je jezelf walgelijk vindt, maar formuleer het dan als zodanig.
jij blijft ook altijd zo lekker subtiel he
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_140930921
quote:

[..]

NVM

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 11-06-2014 02:52:47 ]
pi_140944610
Fijn dat mijn topic nog steeds loopt! ^O^
pi_140955650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:31 schreef Sicstus het volgende:
Mwah, there is a pulse :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:19:27 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140955690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:31 schreef Sicstus het volgende:
Heb je ook nog leuke info om te delen dan?
pi_140956766
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je ook nog leuke info om te delen dan?
Niet echt...alleen dat ik langzaamaan impotent aan het worden ben denk ik.
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:22:18 #277
329736 Knetterkrankjorum
pi_140961653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:54 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Niet echt...alleen dat ik langzaamaan impotent aan het worden ben denk ik.
je moet wel blijven fappen natuurlijk
-insert koosnaampje-
pi_140962641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

je moet wel blijven fappen natuurlijk
Ja dat doe ik ook, maar het duurt steeds langer eer ik klaarkom...soms wel een uur, soms helemaal niet. Het lijkt wel of ik geen gevoel meer in mn pik heb. Ik word ook steeds minder snel geil.
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:11:07 #279
329736 Knetterkrankjorum
pi_140963193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:55 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook, maar het duurt steeds langer eer ik klaarkom...soms wel een uur, soms helemaal niet. Het lijkt wel of ik geen gevoel meer in mn pik heb. Ik word ook steeds minder snel geil.
andere porno proberen?
elke keer hetzelfde wordt natuurlijk ook saai
-insert koosnaampje-
pi_140963543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

andere porno proberen?
elke keer hetzelfde wordt natuurlijk ook saai
Tja, ik gebruik wel steeds andere scenes/filmpjes, maar uiteindelijk heb je qua genre wel je voorkeuren, dus dat verandert niet...maar het helpt niet.
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:24:14 #281
329736 Knetterkrankjorum
pi_140963625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:21 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Tja, ik gebruik wel steeds andere scenes/filmpjes, maar uiteindelijk heb je qua genre wel je voorkeuren, dus dat verandert niet...maar het helpt niet.
hmm vervelend en lijkt me ook een eng idee om bij jezelf te merken -O-
je kunt natuurlijk juist buiten je normale repertoire gaan kijken... sommige dingen kunnen je wellicht verrassen
-insert koosnaampje-
pi_140963684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

hmm vervelend en lijkt me ook een eng idee om bij jezelf te merken -O-
je kunt natuurlijk juist buiten je normale repertoire gaan kijken... sommige dingen kunnen je wellicht verrassen
Mijn normale repertoire is al vrij groot...ik denk niet dat de dingen die daarbuiten vallen, zoals poepsex, homosex of shemales ofzo me hitsiger kunnen maken -O-
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:26:50 #283
329736 Knetterkrankjorum
pi_140963714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Mijn normale repertoire is al vrij groot...ik denk niet dat de dingen die daarbuiten vallen, zoals poepsex, homosex of shemales ofzo me hitsiger kunnen maken -O-
meh nu heb ik een vieze mi ;(
-insert koosnaampje-
pi_140963729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

meh nu heb ik een vieze mi ;(
mi?
pi_140963737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:25 schreef Sicstus het volgende:
denk niet dat de dingen die daarbuiten vallen, zoals poepsex, homosex of shemales ofzo me hitsiger kunnen maken -O-
Je moest eens weten, laat je verrassen ;)
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:27:59 #286
329736 Knetterkrankjorum
pi_140963752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef Sicstus het volgende:

[..]

mi?
mental image
-insert koosnaampje-
pi_140963783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

mental image
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:37:12 #288
329736 Knetterkrankjorum
pi_140964070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:36 schreef Sicstus het volgende:

[..]

??
spam
-insert koosnaampje-
pi_140964086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

spam
bah

woensdag 11 juni 2014 @ 19:42:23 #290
329736 Knetterkrankjorum
pi_140964288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef Sicstus het volgende:

[..]

bah

[ afbeelding ]
:D we gaan off topic zo :P
-insert koosnaampje-
pi_140964887
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

:D we gaan off topic zo :P
Mja...hoe lang ben jij al geen maagd meer, eigenlijk?
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:01:11 #292
329736 Knetterkrankjorum
pi_140964980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:59 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Mja...hoe lang ben jij al geen maagd meer, eigenlijk?
meer dan 10 jaar :)
-insert koosnaampje-
pi_140966476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

meer dan 10 jaar :)
O...en je bent...48?
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:47:57 #294
329736 Knetterkrankjorum
pi_140966897
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef Sicstus het volgende:

[..]

O...en je bent...48?
nee :@ ik hoor hier eigenlijk gewoon niet te posten :@
-insert koosnaampje-
pi_140966975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

nee :@ ik hoor hier eigenlijk gewoon niet te posten :@
~O>
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:52:22 #296
329736 Knetterkrankjorum
pi_140967071
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:49 schreef Sicstus het volgende:

[..]

~O>
* Knetter kruipt terug in bed onder de dekens, enge wereld ;(
-insert koosnaampje-
pi_141215468
quote:

[..]

Je hebt gelijk. Ik ben de afgelopen jaren niet kansloos geweest, Heb meerdere keren "gescoord" niet op 1 hand te tellen. Vooral 2 jaar geleden toen ik opeens veel kansen kreeg vooral in het wild.
Ik val soms weer terug in het verleden. Al voel het af en toe anders ben ik niet kansloos. FUCK YOU DEMONS.

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 17-06-2014 20:22:05 ]
pi_141216153
Ts, waarom zoek je geen prostituee op?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:32:39 #299
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141216467
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:27 schreef Yalesa het volgende:
Ts, waarom zoek je geen prostituee op?
Ik snap wel dat hij dat niet doet. Ik zou zelf ook nooit naar de hoeren gaan, hoe frustrerend het ook kan zijn om zonder seks te zitten. Zeker een eerste keer seks kun je mijns inziens beter met iemand hebben waar je van houd dan met iemand die je ervoor betaald.
pi_141216774
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:32 schreef yats het volgende:

[..]

Ik snap wel dat hij dat niet doet. Ik zou zelf ook nooit naar de hoeren gaan, hoe frustrerend het ook kan zijn om zonder seks te zitten. Zeker een eerste keer seks kun je mijns inziens beter met iemand hebben waar je van houd dan met iemand die je ervoor betaald.
True.

Ik ben 17 en nog maagd, ben ik hier welkom? :P
pi_141230433
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef Yalesa het volgende:

[..]

True.

Ik ben 17 en nog maagd, ben ik hier welkom? :P
Is 17 tegenwoordig oud al ja?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: