Ja, maar daar mag je niet over je kernprobleem praten. Dat mag hier waarschijnlijk ook niet. Misschien is dit topic toch overbodig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kernprobleem is precies het zelfde
Ik denk niet dat dit topic overbodig is, mits duidelijkheid wat de bedoeling is. Kunnen we aan de mods vragen om een leuke én duidelijke OP op te stellen? Of vraagje aan TS vertellen hoe hij het ziet ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, maar daar mag je niet over je kernprobleem praten. Dat mag hier waarschijnlijk ook niet. Misschien is dit topic toch overbodig.
Gaat versieren niet vooraf aan de sex? Als het versieren niet gaat kan hij de rest wel vergeten gok ik zoquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kernprobleem is precies het zelfde
Tihiquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Meest onaantrekkelijke wat ik tegen ben gekomen, in het algemeen maar het geldt ook voor sommige fokkers: Afwachtende houding, nergens zin in hebben, afspraken maken maar vervolgens afzeggen omdat een 'man-cave'toch veel veiliger is. En ik denk dat een heleboel 'late maagden' daar aan moeten werken en zich niet moeten laten weerhouden door negatieve gedachtes omdat ze nog niemand zijn tegengekomen. So what, live a little
Niet alleen jij hoor. Ik merk het wel vakerquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Tihiik voel me iets wat aangesproken
hehe..
Maar inderdaad, was toen redelijk 'achterlijk' bezig, maar goed in mijn defence, je was de eerste vrouw met wie ik 1on1 ging zeg maar dus was toen een behoorlijk grote staptegenwoordig ben ik nog steeds erg freaking zenuwachtig als zo'n situatie zich voor doet maar gaat al stukken beter! Thanks to you!
Ik zou het ergens juist een eer vinden gek genoeg. Denk dat dat ook met m'n karakter te maken heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:49 schreef blikzem het volgende:
als ik al een relatie krijg en diegene doet er moeilijk over omdat je maagd bent.. is het niet een relatie waard. het is samen een relatie met hoe de ander is.. samen kun je er dan gewoon uitkomen als beide om elkaar denken kan er prima een relatie uitgroeien.
en om het op je eerste date te gaan zeggen is nou ook weer niet handig.
Twee van mijn ex'en waren nog maagd toen ik ze ontmoette. Beiden hebben me dat ook verteld voordat ze in mijn bed terecht kwamen. Om eerlijk te zijn vind ik het juist een eer als een vrouw jou uitkiest om haar te ontmaagden. En ja, met beiden heb ik een langdurige relatie gehad na hun ontmaagding.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het ergens juist een eer vinden gek genoeg. Denk dat dat ook met m'n karakter te maken heeft.
Maar zijn mannen zat die afknappen op een vrouw met weinig (of geen) ervaring, maar die het wel tof vinden om een vrouw te ontmaagden (waarna ze wsl gedumpt zal worden).
En sowieso zou ik het als vrouw niet snel vertellen, juist omdat je anders kans loopt tegen juist zo'n vent aan te lopen, maar goed, das hoe ik erover denk
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Sicstus het volgende:
Zijn er hier mensen die op 30+ leeftijd maagd waren, maar bij wie het wel is gelukt? M.a.w. 'successverhalen' van mensen die dachten dat het nooit meer goed met ze zou komen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Moira. het volgende:
Overigens heeft mijn zus nu een relatie met een leuke man die op z'n 32e nog maagd was, zij is z'n eerste vriendin. Het gaat hartstikke goed tussen hun (ze gaan nu samenwonen) en het is een super leuk stel
Ze hadden elkaar via een datingsite ontmoet en daar bloeide in eerste instantie een vriendschap uit van 2 jaar ofzo voor het 'meer' werd.
Het is dus heus niet zo alsof er geen hoop is, het kan altijd nog
Mijn vriend is 37 en was nog maagd, nooit een echte relatie gehad en hij wilde niet met een random vrouw seks hebben om maar van de grote boze maagdelijkheid af te zijn. en nu zijn we heel gelukkigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Sicstus het volgende:
Zijn er hier mensen die op 30+ leeftijd maagd waren, maar bij wie het wel is gelukt? M.a.w. 'successverhalen' van mensen die dachten dat het nooit meer goed met ze zou komen?
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:01 schreef Dory1983 het volgende:
[..]
Mijn vriend is 37 en was nog maagd, nooit een echte relatie gehad en hij wilde niet met een random vrouw seks hebben om maar van de grote boze maagdelijkheid af te zijn. en nu zijn we heel gelukkig![]()
Zolang jullie plezier hebben maakt de rest niet uitquote:Op maandag 3 februari 2014 11:27 schreef Dory1983 het volgende:
Soms komt hij niet klaar, maar dat mag de pret niet drukken. Eerste keer was heeeeel snel voorbij maar ging daarna steeds beter en met veel plezier
Fijnquote:Op maandag 3 februari 2014 13:35 schreef Dory1983 het volgende:
Ik ook en hem vind ik nog mooier. En dan te bedenken dat hij 2 km bij me vandaan woont en we elkaar via internet kennen
Vroeg of laat zal je ze tegenkomenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik lees hier mooie verhalen. Ik zou graag meiden zoals jullie willen tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |