abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136091745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het kernprobleem is precies het zelfde
Ja, maar daar mag je niet over je kernprobleem praten. Dat mag hier waarschijnlijk ook niet. Misschien is dit topic toch overbodig.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:37:26 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136091959
Dit topic was bedoelt voor TS als 'wie is er nog meer maagd" of tewel.. hij wil niet alleen zijn.

Hijzelf vroeg niet om advies. Wou alleen medestanders enzo. Nou die zijn er :) Slotje
pi_136092024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja, maar daar mag je niet over je kernprobleem praten. Dat mag hier waarschijnlijk ook niet. Misschien is dit topic toch overbodig.
Ik denk niet dat dit topic overbodig is, mits duidelijkheid wat de bedoeling is. Kunnen we aan de mods vragen om een leuke én duidelijke OP op te stellen? Of vraagje aan TS vertellen hoe hij het ziet ? :+
Dit topic loopt ongeveer nu parallel met versiertopic....dus toch nood aan verduidelijking hé (in de OP) ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:44:22 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136092238
Of iedereen van t versierentopic gaat verder in dat topic.
Wie weet komt er dan iemand anders langs om zn verhaal hier te doen
pi_136092316
Ik vond het hier wel leuk. Maar topics die ik leuk vind worden meestal gesloten.... ;)
pi_136092345
Dus dit topic als blog houden waar maagden gewoon hun verhaal posten….
Waarom niet.... Zolang het maar duidelijk is hé.

En in dat geval zijn mensen die met tips/advies komen dan overbodig in dit topic. En misschien dan inderdaad beter in versiertopic posten…

oO< Anyway…
pi_136093076
Mijn advies zou zijn, ga van FOK! af, stop met het overanalyzeren en ga zeker niet 24/7 achter het internet hangen. :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  PR en moderator woensdag 29 januari 2014 @ 14:32:45 #158
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136094113
Overigens heeft mijn zus nu een relatie met een leuke man die op z'n 32e nog maagd was, zij is z'n eerste vriendin. Het gaat hartstikke goed tussen hun (ze gaan nu samenwonen) en het is een super leuk stel :)
Ze hadden elkaar via een datingsite ontmoet en daar bloeide in eerste instantie een vriendschap uit van 2 jaar ofzo voor het 'meer' werd.

Het is dus heus niet zo alsof er geen hoop is, het kan altijd nog :Y
Fuck the EBU.
pi_136094588
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het kernprobleem is precies het zelfde
Gaat versieren niet vooraf aan de sex? Als het versieren niet gaat kan hij de rest wel vergeten gok ik zo ;)

Over zenuwachtig zijn, wel of niet vertellen, de eerste keer als drempel zien. Het grootste probleem is de vergelijking met de rest van de maatschappij. Tegenwoordig duikt men al veel jonger met elkaar het bed in. En hoe ouder je wordt, hoe meer je het gevoel krijgt dat er iets niet klopt, hoe meer je je er ook naar gaat gedragen.
En ja, 25+ ligt ondertussen boven het gemiddelde maar het is niet alsof er nooit iemand op latere leeftijd ontmaagd wordt. En het is ook niet zo alsof mensen die pas later iemand tegen komen, vast wel het een of ander mankeren. Soms is het gewoon een geval van domme pech. Soms ook niet, met een stoornis bijv. wordt het al wat moeilijker om contacten te leggen.
Overigens, als ik naar mijn zusje kijk, was ik zelf behoorlijk laat met sex op mijn 17e :D

Meest onaantrekkelijke wat ik tegen ben gekomen, in het algemeen maar het geldt ook voor sommige fokkers: Afwachtende houding, nergens zin in hebben, afspraken maken maar vervolgens afzeggen omdat een 'man-cave' ;) toch veel veiliger is. En ik denk dat een heleboel 'late maagden' daar aan moeten werken en zich niet moeten laten weerhouden door negatieve gedachtes omdat ze nog niemand zijn tegengekomen. So what, live a little
pi_136096536
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Meest onaantrekkelijke wat ik tegen ben gekomen, in het algemeen maar het geldt ook voor sommige fokkers: Afwachtende houding, nergens zin in hebben, afspraken maken maar vervolgens afzeggen omdat een 'man-cave' ;) toch veel veiliger is. En ik denk dat een heleboel 'late maagden' daar aan moeten werken en zich niet moeten laten weerhouden door negatieve gedachtes omdat ze nog niemand zijn tegengekomen. So what, live a little
Tihi :@ ik voel me iets wat aangesproken ;) hehe..

Maar inderdaad, was toen redelijk 'achterlijk' bezig, maar goed in mijn defence, je was de eerste vrouw met wie ik 1on1 ging zeg maar dus was toen een behoorlijk grote stap :) tegenwoordig ben ik nog steeds erg freaking zenuwachtig als zo'n situatie zich voor doet maar gaat al stukken beter! Thanks to you! :*
pi_136096776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Tihi :@ ik voel me iets wat aangesproken ;) hehe..

Maar inderdaad, was toen redelijk 'achterlijk' bezig, maar goed in mijn defence, je was de eerste vrouw met wie ik 1on1 ging zeg maar dus was toen een behoorlijk grote stap :) tegenwoordig ben ik nog steeds erg freaking zenuwachtig als zo'n situatie zich voor doet maar gaat al stukken beter! Thanks to you! :*
Niet alleen jij hoor. Ik merk het wel vaker :) De eeuwig oude dooddoener, lekker jezelf wezen, inderdaad niet overanalyseren, fouten durven maken.

En over jou, als je je maar een beetje op je gemak voelt ben je gewoon gezellig, en lelijk ben je echt niet.
pi_136104677
als ik al een relatie krijg en diegene doet er moeilijk over omdat je maagd bent.. is het niet een relatie waard. het is samen een relatie met hoe de ander is.. samen kun je er dan gewoon uitkomen als beide om elkaar denken kan er prima een relatie uitgroeien.

en om het op je eerste date te gaan zeggen is nou ook weer niet handig.
pi_136107011
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:49 schreef blikzem het volgende:
als ik al een relatie krijg en diegene doet er moeilijk over omdat je maagd bent.. is het niet een relatie waard. het is samen een relatie met hoe de ander is.. samen kun je er dan gewoon uitkomen als beide om elkaar denken kan er prima een relatie uitgroeien.

en om het op je eerste date te gaan zeggen is nou ook weer niet handig.
Ik zou het ergens juist een eer vinden gek genoeg. Denk dat dat ook met m'n karakter te maken heeft.
Maar zijn mannen zat die afknappen op een vrouw met weinig (of geen) ervaring, maar die het wel tof vinden om een vrouw te ontmaagden (waarna ze wsl gedumpt zal worden).

En sowieso zou ik het als vrouw niet snel vertellen, juist omdat je anders kans loopt tegen juist zo'n vent aan te lopen, maar goed, das hoe ik erover denk :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:54:35 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136111468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou het ergens juist een eer vinden gek genoeg. Denk dat dat ook met m'n karakter te maken heeft.
Maar zijn mannen zat die afknappen op een vrouw met weinig (of geen) ervaring, maar die het wel tof vinden om een vrouw te ontmaagden (waarna ze wsl gedumpt zal worden).

En sowieso zou ik het als vrouw niet snel vertellen, juist omdat je anders kans loopt tegen juist zo'n vent aan te lopen, maar goed, das hoe ik erover denk :P
Twee van mijn ex'en waren nog maagd toen ik ze ontmoette. Beiden hebben me dat ook verteld voordat ze in mijn bed terecht kwamen. Om eerlijk te zijn vind ik het juist een eer als een vrouw jou uitkiest om haar te ontmaagden. En ja, met beiden heb ik een langdurige relatie gehad na hun ontmaagding.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136180976
Zijn er hier mensen die op 30+ leeftijd maagd waren, maar bij wie het wel is gelukt? M.a.w. 'successverhalen' van mensen die dachten dat het nooit meer goed met ze zou komen?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  PR en moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 23:26:21 #166
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136192204
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Sicstus het volgende:
Zijn er hier mensen die op 30+ leeftijd maagd waren, maar bij wie het wel is gelukt? M.a.w. 'successverhalen' van mensen die dachten dat het nooit meer goed met ze zou komen?
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Moira. het volgende:
Overigens heeft mijn zus nu een relatie met een leuke man die op z'n 32e nog maagd was, zij is z'n eerste vriendin. Het gaat hartstikke goed tussen hun (ze gaan nu samenwonen) en het is een super leuk stel :)
Ze hadden elkaar via een datingsite ontmoet en daar bloeide in eerste instantie een vriendschap uit van 2 jaar ofzo voor het 'meer' werd.

Het is dus heus niet zo alsof er geen hoop is, het kan altijd nog :Y
Fuck the EBU.
pi_136276143
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:47 schreef Sicstus het volgende:
Mijn vriend is 37 en was nog maagd, nooit een echte relatie gehad en hij wilde niet met een random vrouw seks hebben om maar van de grote boze maagdelijkheid af te zijn. en nu zijn we heel gelukkig :Y :)
pi_136277960
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:01 schreef Dory1983 het volgende:

[..]

Mijn vriend is 37 en was nog maagd, nooit een echte relatie gehad en hij wilde niet met een random vrouw seks hebben om maar van de grote boze maagdelijkheid af te zijn. en nu zijn we heel gelukkig :Y :)
O+

Leuk om te horen. En op seksueel vlak gaat het goed? Mijn ex was maagd op zijn 27ste maar hij kwam snel klaar in het begin . Maar na een tijd is het wel overgegaan. Vroeg mij af hoe het bij jouw vriend ging/gaat? Allé, als je het wilt vertellen natuurlijk. :)
pi_136278107
Soms komt hij niet klaar, maar dat mag de pret niet drukken. Eerste keer was heeeeel snel voorbij maar ging daarna steeds beter en met veel plezier :)
pi_136278220
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:27 schreef Dory1983 het volgende:
Soms komt hij niet klaar, maar dat mag de pret niet drukken. Eerste keer was heeeeel snel voorbij maar ging daarna steeds beter en met veel plezier :)
Zolang jullie plezier hebben maakt de rest niet uit ^O^
Vind het een mooi 'verhaal' :)
pi_136282426
Ik ook en hem vind ik nog mooier. En dan te bedenken dat hij 2 km bij me vandaan woont en we elkaar via internet kennen :)
pi_136282454
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:35 schreef Dory1983 het volgende:
Ik ook en hem vind ik nog mooier. En dan te bedenken dat hij 2 km bij me vandaan woont en we elkaar via internet kennen :)
Fijn *;
pi_136286144
Ik lees hier mooie verhalen. Ik zou graag meiden zoals jullie willen tegenkomen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136475969
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik lees hier mooie verhalen. Ik zou graag meiden zoals jullie willen tegenkomen.
Vroeg of laat zal je ze tegenkomen ^O^
pi_136476216
Als in "jouw tijd komt nog wel" zucht die heb ik al vaak gehoord. ;)

Hoewel laatste tijd veranderd het meer naar, "is die en die niks voor je" :')

Nouja prima, tegenwoordig zeg ik stel dr maar aan me voor, je weet het uiteindelijk nooit.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')