Nou die verveelde hoeren hadden dus geen stijve tepels en dan gingen ze pijpen en dan ging ik aan haar borsten zitten en dan werden ze langzaam aan toch wel stijf dus hoe verklaar je dat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stijve tepels komen niet door geiligheid, hoor.
Tja ik weet het niet. Iedereen is anders. Ik denk dat het het proberen waard is voor de oudere maagden onder ons.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dit inderdaad
wie weet heb jij wel een hoer met een hoog arbeidsethos, of die gewoon overal nat van word
voor mij zou het in ieder geval niet werken om een blije hoer te vertalen naar een meisje dat ik oprecht leuk vind en wil versieren
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nou die verveelde hoeren hadden dus geen stijve tepels en dan gingen ze pijpen en dan ging ik aan haar borsten zitten en dan werden ze langzaam aan toch wel stijf dus hoe verklaar je dat?
Ik zit nu op me werk over me tepels te wrijven en die worden ook gewoon hard hoor...... En kan nou nie zeggen dat ik 'opgewonden' ben :-)quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nou die verveelde hoeren hadden dus geen stijve tepels en dan gingen ze pijpen en dan ging ik aan haar borsten zitten en dan werden ze langzaam aan toch wel stijf dus hoe verklaar je dat?
[..]
Tja ik weet het niet. Iedereen is anders. Ik denk dat het het proberen waard is voor de oudere maagden onder ons.
Een penis word ook niet stijf door aanraking als er geen opwinding bij komt.....quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]. Tepels worden stijf door aanraking, ja, dat zegt verder niets over de staat van opwinding.
Hopelijk kijken er nu geen collega's naar je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik zit nu op me werk over me tepels te wrijven en die worden ook gewoon hard hoor...... En kan nou nie zeggen dat ik 'opgewonden' ben :-)
Maar het voelt wel lekker en dus ben je een beetje opgewonden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:27 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik zit nu op me werk over me tepels te wrijven en die worden ook gewoon hard hoor...... En kan nou nie zeggen dat ik 'opgewonden' ben :-)
Ik denk niet dat je in de verkeerde hoek zit te denken. Ik vraag me wel af tot hoever je het door kan generaliseren. Er zullen vast wel uitzonderingen zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Denk ik dan in de verkeerde hoek als ik zeg dat de meeste die maagd zijn ook last hebben van iets anders? Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die gewoon sociaal is, echte vrienden heeft, werk heeft, niet depressief is, niet autistisch is, geen persoonlijkheidsstoornis heeft en verder helemaal gezond is maagd zou zijn? Ik roep maar wat. Ik ken verder geen maagden in mijn omgeving.
Je bent enorm onzeker. Het moet gewoon voor de daad ter sprake worden gebracht voor maximale zekerheid. Niet direct op de eerste date, maar wel voor de daad. Als ze daar moeite mee heeft, dan is ze sowieso een domme, oppervlakkige kreng die gewoon op moet donderen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je babbel minder vlot is als je de zenuwen hebt omdat je nog nooit geneukt hebt. Ja als iemand je echt ziet zitten blablabla. Maagd zijn op latere leeftijd is niet sexy dus ik zou het sowieso pas na de daad ter sprake brengen...
Moet? Moet is zo'n groot woordquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent enorm onzeker. Het moet gewoon voor de daad ter sprake worden gebracht voor maximale zekerheid. Niet direct op het eerste date, maar wel voor de daad. Als ze daar moeite mee heeft, dan is ze sowieso een domme, oppervlakkige kreng die gewoon op moet donderen.
Ik heb een heel vreemde MI nu...quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
tsjongejonge ik wist dat mensen over die tepels gingen vallen
Als ze je werkelijk ziet zitten, dan heeft ze daar gewoon geen moeite mee. Had ze destijds daar wel moeite mee?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet? Moet is zo'n groot woord
Overigens zei ik het toen niet maar zij wist het wel
Nou ik zou er misschien wel moeite mee hebben, juist omdat ik niet oppervlakkig benquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent enorm onzeker. Het moet gewoon voor de daad ter sprake worden gebracht voor maximale zekerheid. Niet direct op de eerste date, maar wel voor de daad. Als ze daar moeite mee heeft, dan is ze sowieso een domme, oppervlakkige kreng die gewoon op moet donderen.
Ik ben onzeker? Moet ter sprake komen voor de daad. Kijk in een normale wereld is die eerste date vaak het moment van de daad. Mensen willen seks. Mannen en vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent enorm onzeker. Het moet gewoon voor de daad ter sprake worden gebracht voor maximale zekerheid. Niet direct op de eerste date, maar wel voor de daad. Als ze daar moeite mee heeft, dan is ze sowieso een domme, oppervlakkige kreng die gewoon op moet donderen.
Nee. Ik weet ook niet wat haar bezielde om mij haar bed in te sleuren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ze je werkelijk ziet zitten, dan heeft ze daar gewoon geen moeite mee. Had ze destijds daar wel moeite mee?
Hoezo legt dat veel druk op? Het is toch maar seks? Je gaat toch niet samen naar Neverland van Peter Pan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik zou er misschien wel moeite mee hebben, juist omdat ik niet oppervlakkig ben
Het legt veel druk op waar je samen heen gaat (voor mijn gevoel)
Ik zou niet graag iemand ontmaagden terwijl ik zelf alleen uit ben op een leuke avond, of niet zeker weet of ik je wel zo zie zitten
Dan zou ik juist de boot wat af houden
Je had het over jezelf. Zelfs bij een eerste date kun je het nog voor de daad zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Ik ben onzeker? Moet ter sprake komen voor de daad. Kijk in een normale wereld is die eerste date vaak het moment van de daad. Mensen willen seks. Mannen en vrouwen zijn hetzelfde.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja ik 'zou' het dus ook niet zeggen als ik in die situatie zat. Toppunt van vrouwelijkheid. Je bent toch een vent, gedraag je dan als een vent. Mannelijkheid, jagen, veroveren, daar draait het om.....quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je had het over jezelf. Zelfs bij een eerste date kun je het nog voor de daad zeggen.
Ik zie ook niet in waarom je het voor de seks zo nodig moet vertellen. Als tijdens een date het ter sprake komt hoef je je er niet omheen te draaien, maar als je het vanuit het niets aankaart leg je best een druk op de ander. En waarom is het zo belangrijk om te vertellen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hoezo legt dat veel druk op? Het is toch maar seks? Je gaat toch niet samen naar Neverland van Peter Pan?
[..]
Je had het over jezelf. Zelfs bij een eerste date kun je het nog voor de daad zeggen.
Omdat ze het toch wel merkt aan het totale gebrek aan ervaring. Dat is iets wat MagnetronKoffie ook aankaartte. Het valt op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom je het voor de seks zo nodig moet vertellen. Als tijdens een date het ter sprake komt hoef je je er niet omheen te draaien, maar als je het vanuit het niets aankaart leg je best een druk op de ander. En waarom is het zo belangrijk om te vertellen?
In dat geval hoef je het ook niet te vertellen, als het toch niks voorstelt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hoezo legt dat veel druk op? Het is toch maar seks? Je gaat toch niet samen naar Neverland van Peter Pan?
Dat hoeft niet. Misschien ben je een natuurtalent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat ze het toch wel merkt aan het totale gebrek aan ervaring. Dat is iets wat MagnetronKoffie ook aankaartte. Het valt op.
Niet als je super zenuwachtig bent. Eerst een flinke borrel! Dan gewoon gaan en achteraf vertellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Misschien ben je een natuurtalent.
Waarom überhaubt vertellen? Ik zou het pas vertellen als het toevallig ter sprake komt zeg maar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:54 schreef Zippow het volgende:
[..]
Niet als je super zenuwachtig bent. Eerst een flinke borrel! Dan gewoon gaan en achteraf vertellen.
Daarom naar de hoeren gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat ze het toch wel merkt aan het totale gebrek aan ervaring. Dat is iets wat MagnetronKoffie ook aankaartte. Het valt op.
Ik weet niet. Ik zou in ieder geval bloedje nerveus worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Misschien ben je een natuurtalent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |