Hear hear.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:16 schreef Geerd het volgende:
Vrouwen hebben het wel makkelijker, laten we eerlijk zijn.
En ik als lesbienne heb het weer moeilijker dan jij als hetero. Misschien moet jij je bek dan ook maar houden.quote:
Hoe zou het toch komen dat je nog maagd bent?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je bent vrouw, dus je kunt makkelijk seks en relaties krijgen, dus je hebt geen idee wat mannen doormaken, dus jouw mening is niet van belang.
Niet bepaald. Die uitspraak snap ik sowieso niet, mensen met potten vergelijken...quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:13 schreef Pablooo het volgende:
maak ff een tinder accountje aan, op elk potje past wel een dekseltje
Die hoeven alleen maar te liggen zeker.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:16 schreef Geerd het volgende:
Vrouwen hebben het wel makkelijker, laten we eerlijk zijn.
Geen wonder dat je nog maagd ben. Wat een uitspraak manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je bent vrouw, dus je kunt makkelijk seks en relaties krijgen, dus je hebt geen idee wat mannen doormaken, dus jouw mening is niet van belang.
Even zijn idiote opmerking terzijde. Het is voor een vrouw gemakkelijker om een man te vinden die gewoon zin heeft in een one night stand dan voor menig man. Daar in tegen is het voor een vrouw weer moeilijker om een man te vinden die daadwerkelijk een relatie wilt in plaats van alleen maar seksquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hoeven alleen maar te liggen zeker.
Zelfs mij is het gelukt om 1x een date te scoren via Tinder.... The impossible has happend. Maar tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tinder werkt best oké heb ik het idee. Een kennis van me die sociaal niet erg handig is en ook niet gepaald de looks heeft scoort toch aardig wat dates en meer via Tinder.
Wat gaat er mis dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:33 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Zelfs mij is het gelukt om 1x een date te scoren via Tinder.... The impossible has happend. Maar tegenwoordig niet meer
En het dan vreemd vinden dat ie maagd is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dunno, gesprekken lopen gewoon dood. Niet echt super veel te melden en ben niet brutaal genoeg denk ik. Na het standaard riedeltje houd het meestal wel opquote:
Dat is wel jammer, ik zit zelf niet op Tinder maar het schijnt te werken om van die "diepzinnige" vragen te stellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:38 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Dunno, gesprekken lopen gewoon dood. Niet echt super veel te melden en ben niet brutaal genoeg denk ik. Na het standaard riedeltje houd het meestal wel op
Die onzekerheid hebben vrouwen ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Even zijn idiote opmerking terzijde. Het is voor een vrouw gemakkelijker om een man te vinden die gewoon zin heeft in een one night stand dan voor menig man. Daar in tegen is het voor een vrouw weer moeilijker om een man te vinden die daadwerkelijk een relatie wilt in plaats van alleen maar seksbalanceerd elkaar uit.
Aan de andere kant is het grootste probleem iemands eigen onzekerheid, als je als man zo onzeker bent dan heb je niet eens door als iemand je leuk vindt omdat je het wegwuift.
Klopt, ook zeer irritant went met zo een vrouw kan je niet flirtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die onzekerheid hebben vrouwen ook
Val je in gesprekken met vrienden ook zo dood dan of heb je dan wel wat om over te kletsen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:38 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Dunno, gesprekken lopen gewoon dood. Niet echt super veel te melden en ben niet brutaal genoeg denk ik. Na het standaard riedeltje houd het meestal wel op
Nee, want ze denkt dat je de draak met haar steektquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, ook zeer irritant went met zo een vrouw kan je niet flirten
Tja, helaas ben ik niet de beste kletser en meestal kom ik pas achteraf op dingen die ik had kunnen vragen of op had kunnen inhaken... Maarja, leerervaringquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
In ieder geval om het niet te houden bij het standaard riedeltje
Daaruit haal je toch al veel info om verder te gaan?
Naja, meestal gaat het over nerdy dingen en dan kan ik wel redelijk uit de voetenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Val je in gesprekken met vrienden ook zo dood dan of heb je dan wel wat om over te kletsen?
En dan uitjanken bij vriendinnen dat niemand je leuk vindt en je alleen pestquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, want ze denkt dat je de draak met haar steekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |