Verliefd zijn is blind zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef Slip het volgende:
Echt verliefd zijn = echt de weg kwijt zijn
heeh ik ben echt verliefd en ik kan niet meer normaal nadenken, grats!
zover ik weet is het gewoon een kwestie van bewustzijn en bij liefde worden de hersen overspoeld waardoor mensen gewoon niet hun zelf in de hand hebbenquote:
Bij liefde of bij verliefdheid? Als je van iemand houdt dan ben je niet meer in de blind-verliefd-fase he. Allee zo zie ik dat.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:28 schreef Slip het volgende:
[..]
zover ik weet is het gewoon een kwestie van bewustzijn en bij liefde worden de hersen overspoeld waardoor mensen gewoon niet hun zelf in de hand hebben
idd zoals jij het bedoeltquote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Bij liefde of bij verliefdheid? Als je van iemand houdt dan ben je niet meer in de blind-verliefd-fase he. Allee zo zie ik dat.
Ja maar uw eerste keer hoort ewa speciaal te zijn. Beter wacht je nog even op iemand voor wie je wel wat voelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:29 schreef Belgosome het volgende:
Ik ben onlangs 21 geworden en wil er nu wel vanaf raken. Ik vermoed wel dat er iemand is die mij ziet zitten , en twijfel om die te gebruiken om zo ontmaagd te worden. (Voel er zelf niks voor)
Enerzijds wil ik niet met iemand zijn gevoelens spelen , anderzijds vrees ik dat ik indien nog lang wacht voordat ik enige ervaring verschaf ik misschien wel eeuwig alleen ga blijven. Want door mijn onervarenheid durf ik niet veel te ondernemen.
En wachten op iemand waarvoor ik iets voel en waar het dan ook wederzijds is kan ook nog eeuwen duren.
Wat niet is, kan nog komen...toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:29 schreef Belgosome het volgende:
Ik ben onlangs 21 geworden en wil er nu wel vanaf raken. Ik vermoed wel dat er iemand is die mij ziet zitten , en twijfel om die te gebruiken om zo ontmaagd te worden. (Voel er zelf niks voor)
Enerzijds wil ik niet met iemand zijn gevoelens spelen , anderzijds vrees ik dat ik indien nog lang wacht voordat ik enige ervaring verschaf ik misschien wel eeuwig alleen ga blijven. Want door mijn onervarenheid durf ik niet veel te ondernemen.
En wachten op iemand waarvoor ik iets voel en waar het dan ook wederzijds is kan ook nog eeuwen duren.
Wil je gewoon een keertje neuken om van het gevoel af te zijn, of wil je echt iets met iemand hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:29 schreef Belgosome het volgende:
Nee, je eerste keer hoeft niet speciaal te zijn. Met dit gedachtegoed creëer je alleen maar een hoge drempel wat betreft seks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar uw eerste keer hoort ewa speciaal te zijn. Beter wacht je nog even op iemand voor wie je wel wat voelt.
Sterker nog, als je zo iets 30 jaar op blaast, dan is de kans heel groot dat het tegenvaltquote:Op donderdag 24 april 2014 07:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je eerste keer hoeft niet speciaal te zijn. Met dit gedachtegoed creëer je alleen maar een hoge drempel wat betreft seks.
Eens. Helemaal op latere leeftijd, maak seks nou niet zo'n big deal. Dat gaat je alleen maar in de weg zitten. Seks is leuk, maar het hoeft allemaal niet bijzonder te zijn. Als het wel speciaal is, leuk. Zo niet, ook prima. De eerste keer is meestal toch gestuntel.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je eerste keer hoeft niet speciaal te zijn. Met dit gedachtegoed creëer je alleen maar een hoge drempel wat betreft seks.
Dit dus. Het wordt vanzelf wel een keer bijzonderquote:Op donderdag 24 april 2014 07:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Helemaal op latere leeftijd, maak seks nou niet zo'n big deal. Dat gaat je alleen maar in de weg zitten. Seks is leuk, maar het hoeft allemaal niet bijzonder te zijn. Als het wel speciaal is, leuk. Zo niet, ook prima. De eerste keer is meestal toch gestuntel.
Jij bent een vrouw, dus je hebt eigenlijk geen recht van spreken in dit topic.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Helemaal op latere leeftijd, maak seks nou niet zo'n big deal. Dat gaat je alleen maar in de weg zitten. Seks is leuk, maar het hoeft allemaal niet bijzonder te zijn. Als het wel speciaal is, leuk. Zo niet, ook prima. De eerste keer is meestal toch gestuntel.
Zeg ik iets wat onwaar is dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dus je hebt eigenlijk geen recht van spreken in dit topic.
Je bent vrouw, dus je kunt makkelijk seks en relaties krijgen, dus je hebt geen idee wat mannen doormaken, dus jouw mening is niet van belang.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg ik iets wat onwaar is dan?
Oh en er zijn ook oudere vrouwelijke maagden.
Och och och wat heb je het zwaar. Het is ook niet dat je leven verandert als je wel een keer seks hebt gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je bent vrouw, dus je kunt makkelijk seks en relaties krijgen, dus je hebt geen idee wat mannen doormaken, dus jouw mening is niet van belang.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Je bent vrouw, dus je kunt makkelijk seks en relaties krijgen, dus je hebt geen idee wat mannen doormaken, dus jouw mening is niet van belang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |