abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136076077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Zo gegroeid, onzin. Het is niet zomaar gebeurd. Wij zijn genetisch afval. Slachtoffer van onze biologische afkomst en opvoeding.
Je kunt hier niet generaliseren. Er zijn vast maagden, die voor de psychiatrie saaie mensen zijn.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136076265
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Elvi het volgende:
Maar wil je nog wel maagd blijven of wil je er vanaf? Want dat is me eerlijk gezegd nu niet meer zo duidelijk :@
Het maagd zijn zelf boeit me niet. Het gaat niet om het maagd zijn bij mij, maar om een algeheel negatieve toekomstperspectief op het gebied van relaties, kinderen, etc. Ik vind dat ook leuk. Ik heb wel een kinderwens (dat kunnen mannen ook hebben), een stukje van jezelf achterlaten op deze wereld. Dat is waar het om draait. Ik wil hetzelfde als (de meeste) andere mensen. Ik vind kinderen heel erg leuk. Ik knuffel ze het liefst helemaal plat.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136076278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Elvi het volgende:
Maar wil je nog wel maagd blijven of wil je er vanaf? Want dat is me eerlijk gezegd nu niet meer zo duidelijk :@
Jij bent een beetje simpel of niet?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_136076716
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Maar je denkt serieus dat je het niet verdient ofzo???
pi_136076740
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het maagd zijn zelf boeit me niet. Het gaat niet om het maagd zijn bij mij, maar om een algeheel negatieve toekomstperspectief op het gebied van relaties, kinderen, etc. Ik vind dat ook leuk. Ik heb wel een kinderwens (dat kunnen mannen ook hebben), een stukje van jezelf achterlaten op deze wereld. Dat is waar het om draait. Ik wil hetzelfde als (de meeste) andere mensen. Ik vind kinderen heel erg leuk. Ik knuffel ze het liefst helemaal plat.
Ah ok, duidelijk. Dus bij jou gaat het om het toekomstbeeld wat je van jezelf hebt en niet zozeer om de seks zelf.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef Sicstus het volgende:

[..]

En jij bent nog steeds heel erg maagd, of niet? :)
Het was een normale vraag, waar comp_lex gewoon normaal antwoord op gaf. Het kan toch zijn dat jij bewust geen seks wil, of juist heel graag, of idd zoals comp_lex het toekomstperspectief van een gezin. Ik snap niet waarom je daar zo beledigend op moet antwoorden.
pi_136076818
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar je denkt serieus dat je het niet verdient ofzo???
'Verdienen' heeft er niks mee te maken. Dat vind ik echt een primitieve gedachte. Het is de redenering van verkrachters: 'ik heb recht op seks'. Zo is het niet. Wij oudere maagden hebben gewoon niks te bieden aan vrouwen.
pi_136076898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef Sicstus het volgende:

[..]

'Verdienen' heeft er niks mee te maken. Dat vind ik echt een primitieve gedachte. Het is de redenering van verkrachters: 'ik heb recht op seks'. Zo is het niet. Wij oudere maagden hebben gewoon niks te bieden aan vrouwen.
Waarom was ik dan een oudere maagd, maar desondanks nu niet meer? :P
pi_136077037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom was ik dan een oudere maagd, maar desondanks nu niet meer? :P
En ik, en heb ik nu ruim anderhalf jaar een vriendin?
pi_136077049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ah ok, duidelijk. Dus bij jou gaat het om het toekomstbeeld wat je van jezelf hebt en niet zozeer om de seks zelf.
Dat klopt inderdaad. De seks boeit me niet echt. Daar draait het niet om. Het draait inderdaad meer om het toekomstbeeld, langetermijn intimiteit, etc. Ik kan niet voor anderen hier praten, maar bij mij is het allemaal "groter" dan simpel seks.
pi_136077081
ik ben ook 30 plus en maagd. ik lig er ook niet wakker van. ik ben er gewoon niet mee bezig.

het is meer dat andere mensen *het raar vinden
*of een taboe..
* denken dat je dan lesbisch bent..
*denken dat je voor de kerk maagd blijft
* een saai iemand bent
helemaal niet met sex bezig bent.. (hallo dat kan ik zelf wel)
pi_136077189
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:10 schreef blikzem het volgende:
ik ben ook 30 plus en maagd. ik lig er ook niet wakker van. ik ben er gewoon niet mee bezig.

het is meer dat andere mensen *het raar vinden
*of een taboe..
* denken dat je dan lesbisch bent..
*denken dat je voor de kerk maagd blijft
* een saai iemand bent
helemaal niet met sex bezig bent.. (hallo dat kan ik zelf wel)
Waarom wil je geen vriend dan? Met intimiteit en liefde enzo? Mis je dat niet?
pi_136077357
nu op het moment mis ik dat niet nee. ik ken het niet eens dus nee ik mis het ook niet.

ik kan nu doen en laten wat ik wil.
en ik heb zeker geen kinderwens dus ik heb ook geen biologisch klokje wat tikt.
als ik wel iemand tegenkom dan zie ik dat wel weer hoe het dan loopt.
pi_136077597
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:15 schreef blikzem het volgende:
nu op het moment mis ik dat niet nee. ik ken het niet eens dus nee ik mis het ook niet.

ik kan nu doen en laten wat ik wil.
en ik heb zeker geen kinderwens dus ik heb ook geen biologisch klokje wat tikt.
als ik wel iemand tegenkom dan zie ik dat wel weer hoe het dan loopt.
Ben je dan ook nog nooit verliefd geweest op iemand?
Ben je misschien iemand die gewoon niet zo makkelijk/vaak verliefd wordt?
pi_136077956
eenmaal wel toen ik iets van 20 was, maar dat werd niks kort samengevat.

idd ik word dus niet vaak verliefd. je kan ook gewoon vrienden zijn wat dat toch tot meer uitgroeid.
heb dat ooit wel gehad met een man, die wou verder maar dat was niet mijn type om meer te zijn dan vriend.

ook wel eens op datingsites geweest, maar dat is ook niks, een keer een afspraak gemaakt.. tjonge dat viel me toch echt wel tegen in het echt. terwijl bij mijn vrienden sommige elkaar zo hebben leren kennen.
pi_136077981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:28 schreef blikzem het volgende:
eenmaal wel toen ik iets van 20 was, maar dat werd niks kort samengevat.

idd ik word dus niet vaak verliefd. je kan ook gewoon vrienden zijn wat dat toch tot meer uitgroeid.
heb dat ooit wel gehad met een man, die wou verder maar dat was niet mijn type om meer te zijn dan vriend.
Aseksueel?
pi_136078089
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:29 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Aseksueel?
nee dat niet,.. krijg wel vaker die vragen.
pi_136078134
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:31 schreef blikzem het volgende:

[..]

nee dat niet,.. krijg wel vaker die vragen.
Naja, als het jou verder niet zo stoort, dan is het verder ook geen probleem toch? :)
pi_136078244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, als het jou verder niet zo stoort, dan is het verder ook geen probleem toch? :)
inderdaad :)
pi_136078365
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef blikzem het volgende:

[..]

Moet ook zeggen, het hebben van een partner is ook wel een hoop gedoe. De ene heeft het harder nodig terwijl de ander het makkelijker kan missen. Overigens herken ik veel van wat jij zei in je 1e post in dit topic (ik was gewoon een laatbloeier...of homo die nog niet uit de kast was gekomen etc enz).
pi_136078413
Als blikzem en Sicstus op date gaan ofzo misschien hebben ze elkaar te bieden wat ze nodig hebben? :D

Is maar een idee.
pi_136078451
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef dopfles1 het volgende:
Als blikzem en Sicstus op date gaan ofzo misschien hebben ze elkaar te bieden wat ze nodig hebben? :D

Is maar een idee.
Sicstus ziet zichzelf als genetisch inferieur materiaal, weet niet of Blikzem daarop zit te wachten :P
pi_136078568
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sicstus ziet zichzelf als genetisch inferieur materiaal, weet niet of Blikzem daarop zit te wachten :P
Geen idee wat dat betekent maar misschien moet hij daar mee ophouden, en kan Blikzem hem daarbij helpen. :)
pi_136078600
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Geen idee wat dat betekent maar misschien moet hij daar mee ophouden, en kan Blikzem hem daarbij helpen. :)
En dit is dus waar Blikzen wsl niet op zit te wachten :P
pi_136078616
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef dopfles1 het volgende:

Is maar een idee.
ik heb het niet nodig :)

maar vind het wel herkenbaar om sommige dingen hier over maagden hun ervaringen met andere meningen/mensen/vragen te lezen
pi_136078648
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dit is dus waar Blikzen wsl niet op zit te wachten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')