Er kunnen niet genoeg van dergelijke topics zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
Er is toch al een AVNZMG en oudere maagden reeks?
Want?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Er kunnen niet genoeg van dergelijke topics zijn
Kijk, nu wordt het interessant...welke soort gevoelens doel jij op?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:49 schreef yats het volgende:
Moet je per se maagd zijn en nog nooit een relatie gehad hebben om dat soort gevoelens te hebben?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja nog meer zwelgen in medelijden ipv het leven eens bij de kloten te pakken en actief aan de gang om eea te veranderen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Bwah bwah bwah *macho praat * blah blech blaat blaat * populair wetenschappelijk gelul * grom grom snoef snoef * Dr. Phil geouwehoer *quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja nog meer zwelgen in medelijden ipv het leven eens bij de kloten te pakken en actief aan de gang om eea te veranderen.
Dat lijkt mij niet. Het kan zelfs zo zijn dat je dan deze gevoelens nog heftiger ervaart. Je hebt immers ervaren hoe het is en weet dus wat je mist.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:49 schreef yats het volgende:
Moet je per se maagd zijn en nog nooit een relatie gehad hebben om dat soort gevoelens te hebben?
Niet, maar zoals ik al zei, er kunnen niet genoeg van dergelijke topiques zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:07 schreef zarGon het volgende:
Hoe verschilt dit met R&P / oudere maagden topique! #5?
Yeah, no.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |