Dit soort reacties zijn dus niet de bedoeling, en kunnen door een mod verwijderd worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef nosmo_king het volgende:
mijn zus is al 38 jaar maagd, en heeft 2 kinderen
ik raad je zelfs aan dit te doen, het was slechts een grapje. Niet verkeerd of gemeen bedoeld, overigens, maar soms ben je in "zo'n bui".quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn dus niet de bedoeling, en kunnen door een mod verwijderd worden.
Daar is klaagbaak toch voor?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
ik raad je zelfs aan dit te doen, het was slechts een grapje. Niet verkeerd of gemeen bedoeld, overigens, maar soms ben je in "zo'n bui".
is het leven niet een grote klaagbaak?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is klaagbaak toch voor?
Nee dat is het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
is het leven niet een grote klaagbaak?
Hartstikke mooi. Dan kunnen we weer verder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
toch nog wat opgestoken vandaag
inderdaad, maar dat had al eerder gekuntquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hartstikke mooi. Dan kunnen we weer verder.
De vraag is eigenlijk, hoe kun je dat opvangen zonder dat je ontmaagd hoeft te worden??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef Sicstus het volgende:
Mijn ervaring als maagd c.q. man die nog een glimlach van een vrouw heeft ontvangen, is dat het gebrek aan affectie je sloopt. Je voelt je ongewenst, je voelt je genetisch afval.
duik eens in het ombuigen van kerncognitiesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk, hoe kun je dat opvangen zonder dat je ontmaagd hoeft te worden??
Zelf heb ik het antwoord op deze vraag niet echt.
Geef me eens een introquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duik eens in het ombuigen van kerncognities
Het gaat ook helemaal niet om 'ontmaagd worden'. Het maagd-zijn op oudere leeftijd is alleen de ultieme manifestatie ervan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk, hoe kun je dat opvangen zonder dat je ontmaagd hoeft te worden??
Zelf heb ik het antwoord op deze vraag niet echt.
De ultieme manifestatie waar van?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om 'ontmaagd worden'. Het maagd-zijn op oudere leeftijd is alleen de ultieme manifestatie ervan.
Het kan ook gewoon zo gegroeid zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om 'ontmaagd worden'. Het maagd-zijn op oudere leeftijd is alleen de ultieme manifestatie ervan.
Van wat ik zei in post #13quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De ultieme manifestatie waar van?
Zo gegroeid, onzin. Het is niet zomaar gebeurd. Wij zijn genetisch afval. Slachtoffer van onze biologische afkomst en opvoeding.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zo gegroeid zijn.
Er is geen oplossing. Althans, daar ben ik in dit topic niet naar op zoek. Dit is gewoon een plek voor lotgenoten om ervaringen uit te wisselen. Niet alles heeft een oplossing, ook al wil de media en de therapeutische industrie je anders doen geloven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke en de oplossing is....?
Hoeft niet, het heeft voor een groot gedeelte met je opvoeding te maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Zo gegroeid, onzin. Het is niet zomaar gebeurd. Wij zijn genetisch afval. Slachtoffer van onze biologische afkomst en opvoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |