Zo ken ik iemand die met een Poolse heeft. Die komt af en toe met geweldige verhalen als hij daar bij de familie is geweest, en hij neemt z'n auto vol met drank mee terug.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Damn. Zojuist russische aangesproken op het station, na 2 minuutjes mee naar huis genomen om samen te gaan koken. Mind is blown. Ik moet echt naar dat land emigreren.. Super leuke chick.
Er is een overschot Russische vrouwen, om die reden zullen ze mannelijke aandacht een stuk meer waarderen dan gemiddelde Nederlandse.. Tevens zijn wij hier enorm op onszelf naar mijn mening, geen idee hoe dat in het buitenland is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Damn. Zojuist russische aangesproken op het station, na 2 minuutjes mee naar huis genomen om samen te gaan koken. Mind is blown. Ik moet echt naar dat land emigreren.. Super leuke chick.
Het ene buitenland is het andere nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is een overschot Russische vrouwen, om die reden zullen ze mannelijke aandacht een stuk meer waarderen dan gemiddelde Nederlandse.. Tevens zijn wij hier enorm op onszelf naar mijn mening, geen idee hoe dat in het buitenland is.
Niet zozeer het aantal, meer de kwaliteit. In Nederland zijn quality dames veel schaarser. Een beetje bovengemiddeld aantrekkelijk meisje vind zichzelf hier al gauw de shit, omdat ze zichzelf met ''de rest'' vergelijkt..quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is een overschot Russische vrouwen, om die reden zullen ze mannelijke aandacht een stuk meer waarderen dan gemiddelde Nederlandse.. Tevens zijn wij hier enorm op onszelf naar mijn mening, geen idee hoe dat in het buitenland is.
En waarschijnlijk klopt het nog ook. In Oost-Europa lopen echt ontzettend veel mooie vrouwen rond. Alleen zet de neergang qua uiterlijk bij hen een stuk vroeger in dan bij de Nederlandse vrouwen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet zozeer het aantal, meer de kwaliteit. In Nederland zijn quality dames veel schaarser. Een beetje bovengemiddeld aantrekkelijk meisje vind zichzelf hier al gauw de shit, omdat ze zichzelf met ''de rest'' vergelijkt..
Ik had het er nog even over met haar. In Moskou ziet ze op elke hoek van de straat vrouwen lopen die ze mooier vind dan zijzelf. Daar is ze niet speciaal, terwijl hier in Nederland gasten haar constant nakijken.
Dat is gewoon armoede gedrag. Ze proberen zichzelf zo goed mogelijk te verkopen in de hoop meteen geramd te zitten en het breder te hebben. Met zijn 2 verdien je meer dan alleen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
En waarschijnlijk klopt het nog ook. In Oost-Europa lopen echt ontzettend veel mooie vrouwen rond. Alleen zet de neergang qua uiterlijk bij hen een stuk vroeger in dan bij de Nederlandse vrouwen.
klopt wel jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet zozeer het aantal, meer de kwaliteit. In Nederland zijn quality dames veel schaarser. Een beetje bovengemiddeld aantrekkelijk meisje vind zichzelf hier al gauw de shit, omdat ze zichzelf met ''de rest'' vergelijkt..
Ik had het er nog even over met haar. In Moskou ziet ze op elke hoek van de straat vrouwen lopen die ze mooier vind dan zijzelf. Daar is ze niet speciaal, terwijl hier in Nederland gasten haar constant nakijken.
Klopt. Na 5 maanden in Praag te hebben gewoond was het voor mij een bijna een cultuurshock om weer terug te gaan. Vrouwen stralen daar veel meer vrouwelijkheid uit, iets wat ik ongelooflijk heb leren waarderen. Zelfs nu ik alweer 3 maanden in Nederland woon connect ik nog steeds veel beter met meisje meisjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
En waarschijnlijk klopt het nog ook. In Oost-Europa lopen echt ontzettend veel mooie vrouwen rond. Alleen zet de neergang qua uiterlijk bij hen een stuk vroeger in dan bij de Nederlandse vrouwen.
Allee Jelquote:
LOL.quote:
Op die fietsquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Positieve uitkomst bedoel ik, compli!tomorrow night
Hij gaat iemand diep nemenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Op die fietsWat zijn jouw plannen?
Ik vraag me echt af hoe jij achter je computer zit... Volgens mij moet jij echt constant je doos gevuld hebben, nymphoquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij achter je computer zit... Volgens mij moet jij echt constant je doos gevuld hebben, nympho
Zo doet ze zich graag voor hier. Maar tja.. thats just fok..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij achter je computer zit... Volgens mij moet jij echt constant je doos gevuld hebben, nympho
Int echt durft ze niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo doet ze zich graag voor hier. Maar tja.. thats just fok..
Wtf!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo doet ze zich graag voor hier. Maar tja.. thats just fok..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |