abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2014 @ 23:26:32 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140368014
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
  maandag 26 mei 2014 @ 11:14:13 #2
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_140378937
@Cue_
Jawel, heel lang gezoend enzo en op weg naar huis liggen vozen, nummers uitgewisseld.. :P
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:10:57 #3
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140490423
Damn. Zojuist russische aangesproken op het station, na 2 minuutjes mee naar huis genomen om samen te gaan koken. Mind is blown. Ik moet echt naar dat land emigreren.. Super leuke chick.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pope-of-Dope op 28-05-2014 23:17:10 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_140495256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Damn. Zojuist russische aangesproken op het station, na 2 minuutjes mee naar huis genomen om samen te gaan koken. Mind is blown. Ik moet echt naar dat land emigreren.. Super leuke chick.
Zo ken ik iemand die met een Poolse heeft. Die komt af en toe met geweldige verhalen als hij daar bij de familie is geweest, en hij neemt z'n auto vol met drank mee terug.
:D
pi_140502648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Er is een overschot Russische vrouwen, om die reden zullen ze mannelijke aandacht een stuk meer waarderen dan gemiddelde Nederlandse.. Tevens zijn wij hier enorm op onszelf naar mijn mening, geen idee hoe dat in het buitenland is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140504050
Ik ga maar emigreren denk. :)
Do what you love, love what you do!
pi_140504097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er is een overschot Russische vrouwen, om die reden zullen ze mannelijke aandacht een stuk meer waarderen dan gemiddelde Nederlandse.. Tevens zijn wij hier enorm op onszelf naar mijn mening, geen idee hoe dat in het buitenland is.
Het ene buitenland is het andere niet :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:12:33 #8
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140511676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet zozeer het aantal, meer de kwaliteit. In Nederland zijn quality dames veel schaarser. Een beetje bovengemiddeld aantrekkelijk meisje vind zichzelf hier al gauw de shit, omdat ze zichzelf met ''de rest'' vergelijkt..

Ik had het er nog even over met haar. In Moskou ziet ze op elke hoek van de straat vrouwen lopen die ze mooier vind dan zijzelf. Daar is ze niet speciaal, terwijl hier in Nederland gasten haar constant nakijken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:41:11 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140512460
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niet zozeer het aantal, meer de kwaliteit. In Nederland zijn quality dames veel schaarser. Een beetje bovengemiddeld aantrekkelijk meisje vind zichzelf hier al gauw de shit, omdat ze zichzelf met ''de rest'' vergelijkt..

Ik had het er nog even over met haar. In Moskou ziet ze op elke hoek van de straat vrouwen lopen die ze mooier vind dan zijzelf. Daar is ze niet speciaal, terwijl hier in Nederland gasten haar constant nakijken.
En waarschijnlijk klopt het nog ook. In Oost-Europa lopen echt ontzettend veel mooie vrouwen rond. Alleen zet de neergang qua uiterlijk bij hen een stuk vroeger in dan bij de Nederlandse vrouwen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140514008
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef yats het volgende:

[..]

En waarschijnlijk klopt het nog ook. In Oost-Europa lopen echt ontzettend veel mooie vrouwen rond. Alleen zet de neergang qua uiterlijk bij hen een stuk vroeger in dan bij de Nederlandse vrouwen.
Dat is gewoon armoede gedrag. Ze proberen zichzelf zo goed mogelijk te verkopen in de hoop meteen geramd te zitten en het breder te hebben. Met zijn 2 verdien je meer dan alleen.

Zie je ook in Colombia. Zeer knappe vrouwen daar die de eerste beste aan zich probeert te binden op jonge leeftijd. Ook al probeert de Kerk het tij te keren, de meeste mannen dumpen ze eenmaal zwanger weer en gaan weer verder. Maar dan is de kinderbijslag gered en de komende verzorging door zoon/dochter ook.

Daarna dijen ze uit. Helemaal als de man wel van haar houd en niet dumpt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140514151
Colombiaanse vrouwen. :9 :9 :9~ :9~
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140514227
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

klopt wel ja
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 29 mei 2014 @ 20:06:49 #13
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_140516562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef yats het volgende:

[..]

Klopt. Na 5 maanden in Praag te hebben gewoond was het voor mij een bijna een cultuurshock om weer terug te gaan. Vrouwen stralen daar veel meer vrouwelijkheid uit, iets wat ik ongelooflijk heb leren waarderen. Zelfs nu ik alweer 3 maanden in Nederland woon connect ik nog steeds veel beter met meisje meisjes.

Ik weet niet hoe het zit met de neergang qua uiterlijk over de decenia, komt later wel. De komende 10 jaar focussen om een baas te worden.

Zie deze net langskomen. Inspirerend :)
  donderdag 29 mei 2014 @ 20:41:23 #14
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_140517692
Hoop awkwardness verder
pi_140519200
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:41 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoop awkwardness verder
Allee Jel -O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140520206
  donderdag 29 mei 2014 @ 22:43:16 #17
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_140522524
quote:
15s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Allee Jel -O-
Positieve uitkomst bedoel ik, compli! ;) tomorrow night
pi_140523039
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Positieve uitkomst bedoel ik, compli! ;) tomorrow night
Op die fiets :P Wat zijn jouw plannen? >:)
pi_140524515
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Op die fiets :P Wat zijn jouw plannen? >:)
Hij gaat iemand diep nemen
pi_140524564
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hij gaat iemand diep nemen
:9~
~O>
pi_140545505
quote:
17s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef complicate het volgende:

[..]

:9~
~O>
Ik vraag me echt af hoe jij achter je computer zit... Volgens mij moet jij echt constant je doos gevuld hebben, nympho
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_140546212
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af hoe jij achter je computer zit... Volgens mij moet jij echt constant je doos gevuld hebben, nympho
:') !
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:17:30 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140546397
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo doet ze zich graag voor hier. Maar tja.. thats just fok.. ;)
pi_140546434
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Int echt durft ze niet?
pi_140546450
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wtf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')