Zo ken ik iemand die met een Poolse heeft. Die komt af en toe met geweldige verhalen als hij daar bij de familie is geweest, en hij neemt z'n auto vol met drank mee terug.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Damn. Zojuist russische aangesproken op het station, na 2 minuutjes mee naar huis genomen om samen te gaan koken. Mind is blown. Ik moet echt naar dat land emigreren.. Super leuke chick.
Er is een overschot Russische vrouwen, om die reden zullen ze mannelijke aandacht een stuk meer waarderen dan gemiddelde Nederlandse.. Tevens zijn wij hier enorm op onszelf naar mijn mening, geen idee hoe dat in het buitenland is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Damn. Zojuist russische aangesproken op het station, na 2 minuutjes mee naar huis genomen om samen te gaan koken. Mind is blown. Ik moet echt naar dat land emigreren.. Super leuke chick.
Het ene buitenland is het andere nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is een overschot Russische vrouwen, om die reden zullen ze mannelijke aandacht een stuk meer waarderen dan gemiddelde Nederlandse.. Tevens zijn wij hier enorm op onszelf naar mijn mening, geen idee hoe dat in het buitenland is.
Niet zozeer het aantal, meer de kwaliteit. In Nederland zijn quality dames veel schaarser. Een beetje bovengemiddeld aantrekkelijk meisje vind zichzelf hier al gauw de shit, omdat ze zichzelf met ''de rest'' vergelijkt..quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is een overschot Russische vrouwen, om die reden zullen ze mannelijke aandacht een stuk meer waarderen dan gemiddelde Nederlandse.. Tevens zijn wij hier enorm op onszelf naar mijn mening, geen idee hoe dat in het buitenland is.
En waarschijnlijk klopt het nog ook. In Oost-Europa lopen echt ontzettend veel mooie vrouwen rond. Alleen zet de neergang qua uiterlijk bij hen een stuk vroeger in dan bij de Nederlandse vrouwen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet zozeer het aantal, meer de kwaliteit. In Nederland zijn quality dames veel schaarser. Een beetje bovengemiddeld aantrekkelijk meisje vind zichzelf hier al gauw de shit, omdat ze zichzelf met ''de rest'' vergelijkt..
Ik had het er nog even over met haar. In Moskou ziet ze op elke hoek van de straat vrouwen lopen die ze mooier vind dan zijzelf. Daar is ze niet speciaal, terwijl hier in Nederland gasten haar constant nakijken.
Dat is gewoon armoede gedrag. Ze proberen zichzelf zo goed mogelijk te verkopen in de hoop meteen geramd te zitten en het breder te hebben. Met zijn 2 verdien je meer dan alleen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
En waarschijnlijk klopt het nog ook. In Oost-Europa lopen echt ontzettend veel mooie vrouwen rond. Alleen zet de neergang qua uiterlijk bij hen een stuk vroeger in dan bij de Nederlandse vrouwen.
klopt wel jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet zozeer het aantal, meer de kwaliteit. In Nederland zijn quality dames veel schaarser. Een beetje bovengemiddeld aantrekkelijk meisje vind zichzelf hier al gauw de shit, omdat ze zichzelf met ''de rest'' vergelijkt..
Ik had het er nog even over met haar. In Moskou ziet ze op elke hoek van de straat vrouwen lopen die ze mooier vind dan zijzelf. Daar is ze niet speciaal, terwijl hier in Nederland gasten haar constant nakijken.
Klopt. Na 5 maanden in Praag te hebben gewoond was het voor mij een bijna een cultuurshock om weer terug te gaan. Vrouwen stralen daar veel meer vrouwelijkheid uit, iets wat ik ongelooflijk heb leren waarderen. Zelfs nu ik alweer 3 maanden in Nederland woon connect ik nog steeds veel beter met meisje meisjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
En waarschijnlijk klopt het nog ook. In Oost-Europa lopen echt ontzettend veel mooie vrouwen rond. Alleen zet de neergang qua uiterlijk bij hen een stuk vroeger in dan bij de Nederlandse vrouwen.
Allee Jelquote:
LOL.quote:
Op die fietsquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Positieve uitkomst bedoel ik, compli!tomorrow night
Hij gaat iemand diep nemenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Op die fietsWat zijn jouw plannen?
Ik vraag me echt af hoe jij achter je computer zit... Volgens mij moet jij echt constant je doos gevuld hebben, nymphoquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij achter je computer zit... Volgens mij moet jij echt constant je doos gevuld hebben, nympho
Zo doet ze zich graag voor hier. Maar tja.. thats just fok..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij achter je computer zit... Volgens mij moet jij echt constant je doos gevuld hebben, nympho
Int echt durft ze niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo doet ze zich graag voor hier. Maar tja.. thats just fok..
Wtf!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo doet ze zich graag voor hier. Maar tja.. thats just fok..
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
je moeder.quote:
Dan begrijp ik haar frustratie wel een beetje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn ze op 1 hand te tellen en al tijdje vrijgezel. Dus weinig nymfo aan
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan begrijp ik haar frustratie wel een beetje.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:31 schreef habitue het volgende:
Ah het is weer de maandelijkse compli-bashronde zie ik.
Hou je ook zo van warm zaad diep in je kutje :$quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:31 schreef habitue het volgende:
Doe je mee?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:31 schreef habitue het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hou je ook zo van warm zaad diep in je kutje :$
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:31 schreef habitue het volgende:
Ah het is weer de maandelijkse compli-batsronde zie ik.
Wie nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
als de vrouwen hier niet voor smelten, weet ik t ook niet meerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Teveel AXE reclame gezien zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:41 schreef habitue het volgende:
Ok eentje dan.
Jongens zonder zelfvertrouwen: zorg voor een goed luchtje, je zult de vrouwen van je af moeten slaan.
Flikker toch opquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 het-IRL-ben-ik-heel-anders-jullie-kennen-mij-niet-argument.
Whahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:41 schreef habitue het volgende:
Ok eentje dan.
Jongens zonder zelfvertrouwen: zorg voor een goed luchtje, je zult de vrouwen van je af moeten slaan.
Ben er heel trots opquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn ze op 1 hand te tellen en al tijdje vrijgezel. Dus weinig nymfo aan
Hahaha gelukkig valt er wat te lachenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:41 schreef habitue het volgende:
Ok eentje dan.
Mannen met AXEquote:
En zo ben je dus een baas geworden, van buitenland naar binnenland.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:17 schreef Godshand het volgende:
Op zich is het wel een idee om versieren op vakantie uit te proberen.
Je hebt sneller sjans en inderdaad bij buitenlandse vrouwen. Helpt enorm voor je zelfvertrouwen kan ik uit ervaring zeggen.
Toen ik 20 was (opa vertelt) had ik nog nooit gezoend. Tot ik op vakantie een Kroatische ontmoette
Nadat zoenen op vakantie was ik beretrots op mijzelf, waardoor ik terug in Nederland weer makkelijk aan het zoenen sloeg bij het uitgaan.
Duurde even voordat ik door had, dat het aan het zelfvertrouwen lag
Dus lezers van dit, topic, ga op vakantie, versier een Roemeense, heb fun en hou die mood terug in Nl vast.
Of deze tip ook voor vrouwen of homoseksuelen werkt weet ik niet. Probeer het
uit en post hier het resultaat, zou ik zeggen..
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:41 schreef habitue het volgende:
Ok eentje dan.
Quality dames zegt 'ie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Idd, de Nederlandse vrouwen naar Rusland, en de Russische vrouwen hierquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Als de Nederlandse dame zo erg is, gewoon lekker verhuizen
En al die Russiche mannen in Rusland frustreren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, de Nederlandse vrouwen naar Rusland, en de Russische vrouwen hier
Heb je die al gekocht Faxie?quote:
quote:
Ohquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten op de 'voor dummies' versie
Vrouwen willen begrijpenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten op de 'voor dummies' versie
Inb4: vrouwen begrijpen vrouwen en daarom haten ze elkaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen willen begrijpen
Just love them
Ik hoef een vrouw niet te begrijpen om haar te haten hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Inb4: vrouwen begrijpen vrouwen en daarom haten ze elkaar.
Ach, die zuipen zich nu al klem, veel verschil zal er dus niet zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:43 schreef complicate het volgende:
[..]
En al die Russiche mannen in Rusland frustreren.
Nederlandse vrouwen zijn ook best knap vergeleken bij veel andere West-Europese landen. Alleen weten de vrouwen dat zelf ook waardoor ze ook vrij arrogant zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Nederlandse vrouwen over het algemeen wel knap en zeker de hoogopgeleide vrouwen, waar ik toch meer interesse in heb
Ik vind je nog wel lief hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig valt er wat te lachen![]()
Nevermind.quote:
Ik zou de kroeg doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:40 schreef kree het volgende:
Hmmms waar naartoe zal ik emigreren. Rusland, Roemeniė, Ukraine misschien
Braziliėquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:40 schreef kree het volgende:
Hmmms waar naartoe zal ik emigreren. Rusland, Roemeniė, Ukraine misschien
Dan heb je veel geluk gehad met dat laatste .quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef kree het volgende:
Weten jullie nog dat meisje bij de vorige kamer die ik huurde?
(Buurmeisje)
Van bel bij d'r aan etc.
Heb daar trouwens ook nog een bakje gedaan uiteindelijk.
Ok wat ik nu hoorde paar weken terug geslagen door d'r nieuwe vriend. Maar toch maar samen wat gaan huren.
Nu is ze zwanger
Blij dat ik daar verder niks mee gedaan heb.
Nog niet toe aan kleine kreetjes?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef kree het volgende:
(Buurmeisje)
Van bel bij d'r aan etc.
Ok wat ik nu hoorde paar weken terug geslagen door d'r nieuwe vriend. Maar toch maar samen wat gaan huren.
Nu is ze zwanger
Je hebt enkel een kopje koffie gedaan en nu blij dat je niets gedaan hebt?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef kree het volgende:
(Buurmeisje)
Van bel bij d'r aan etc.
Nu is ze zwanger
Eerst oefenen hč.quote:
Owh ik zou het best willen hoor. Maar het is er nu nog even niet de tijd voor.quote:
Ja maar wel met een vaste oefenpartner als het even kan, althans voor mij dan.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ik zou het best willen hoor. Maar het is er nu nog even niet de tijd voor.
Ja hoor, absoluut eens met je!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar wel met een vaste oefenpartner als het even kan, althans voor mij dan.
Mag ik bij deze informeren of de vacature voor oefenpartner nog beschikbaar is?quote:
Niet meer beschikbaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik bij deze informeren of de vacature voor oefenpartner nog beschikbaar is?
Net vergeven zekerquote:
Als ik je deze zomer tijdens de Gentse feesten tegenkom, wil ik je zeker graag koppelen.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Als ik je deze zomer tijdens de Gentse feesten tegenkom, wil ik je zeker graag koppelen.![]()
Tijdens de Gentse feesten koppelen we iedereenHet is een soort blind date georganiseerde diner in combinatie met vrijgezellenfeestje op het einde. Elk jaar blijkt het succes te hebben. Mja jullie zullen ook zo iets in Holland organiseren ergens
.
Mmmm en wat mag ik verstaan onder intensief in dat kader?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenWel een leuk idee om tijdens een festival te doen zoiets.
Oh en wellicht is de vacature bij mij ook vervuld. Na een aantal intensieve sollicitatiegesprekken, denk ik dat deze kandidaat zeer geschikt is voor de positie.
Helaas nog geen proefrit gemaaktquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Mmmm en wat mag ik verstaan onder intensief in dat kader?
Oh en waarom? 't kan toch leuk worden...quote:
Oh dan ben ik er bijnaquote:
Beide nogal verlegen enzoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh en waarom? 't kan toch leuk worden...
Oh ja?quote:
Dan kan ik je 1 tip geven, als je het niet durft doen, dan vraag je hetquote:
Als ik verlegen was en iemand vraagt het zo rechtstreeks. Zou ik gelijk dichtklappen. Laat staan dat het dan ook echt gaat gebeurenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan kan ik je 1 tip geven, als je het niet durft doen, dan vraag je hetMijn ex was ook verlegen.
Ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik verlegen was en iemand vraagt het zo rechtstreeks. Zou ik gelijk dichtklappen. Laat staan dat het dan ook echt gaat gebeuren
Daar komt het volgende probleemquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan kan ik je 1 tip geven, als je het niet durft doen, dan vraag je hetMijn ex was ook verlegen.
Wat is deze?quote:
Wat voor vragen heb je gesteld?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar komt het volgende probleemhoe pak ik dat aan? Ik ben niet subtiel
Maar ik heb voorzichtig wat vragen gesteld en daar reageerde ze ook niet echt op.
Ik vraag soms wel eens: "wil je neuken of eerst een koekje?".quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar komt het volgende probleemhoe pak ik dat aan? Ik ben niet subtiel
Maar ik heb voorzichtig wat vragen gesteld en daar reageerde ze ook niet echt op.
Waarom moet je nou melden dat je hem gaat DM'en?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat voor vragen heb je gesteld?
Ik weet dat mijn ex de eerste keer gewoon zei ....oh wacht ik ga u een DM sturen anders gaan die Fok!ers (zal geen namen noemen) weer zeiken vol met hun negativiteit.
DM komt eraan
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ex de eerste keer gewoon zei ....
...oh wacht ik ga u een DM sturen anders gaan die Fok!ers (zal geen namen noemen) weer zeiken vol met hun negativiteit.
DM komt eraan
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vraag soms wel eens: "wil je neuken of eerst een koekje?".
Maar dat lijkt me niet de beste benadering voor jou
Communicatie is niet mijn sterkste punt en als dat ook niet een sterk punt van haar is. Dan is het gewoon lastig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ex de eerste keer gewoon zei ....
...oh wacht ik ga u een DM sturen anders gaan die Fok!ers (zal geen namen noemen) weer zeiken vol met hun negativiteit.
DM komt eraan
Nee daarom doe ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vraag soms wel eens: "wil je neuken of eerst een koekje?".
Maar dat lijkt me niet de beste benadering voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |