Heb je die al gekocht Faxie?quote:
quote:
Ohquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten op de 'voor dummies' versie
Vrouwen willen begrijpenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten op de 'voor dummies' versie
Inb4: vrouwen begrijpen vrouwen en daarom haten ze elkaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen willen begrijpen
Just love them
Ik hoef een vrouw niet te begrijpen om haar te haten hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Inb4: vrouwen begrijpen vrouwen en daarom haten ze elkaar.
Ach, die zuipen zich nu al klem, veel verschil zal er dus niet zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:43 schreef complicate het volgende:
[..]
En al die Russiche mannen in Rusland frustreren.
Nederlandse vrouwen zijn ook best knap vergeleken bij veel andere West-Europese landen. Alleen weten de vrouwen dat zelf ook waardoor ze ook vrij arrogant zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Nederlandse vrouwen over het algemeen wel knap en zeker de hoogopgeleide vrouwen, waar ik toch meer interesse in heb
Ik vind je nog wel lief hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Hahaha gelukkig valt er wat te lachen![]()
Nevermind.quote:
Ik zou de kroeg doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:40 schreef kree het volgende:
Hmmms waar naartoe zal ik emigreren. Rusland, Roemenië, Ukraine misschien
Braziliëquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:40 schreef kree het volgende:
Hmmms waar naartoe zal ik emigreren. Rusland, Roemenië, Ukraine misschien
Dan heb je veel geluk gehad met dat laatste .quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef kree het volgende:
Weten jullie nog dat meisje bij de vorige kamer die ik huurde?
(Buurmeisje)
Van bel bij d'r aan etc.
Heb daar trouwens ook nog een bakje gedaan uiteindelijk.
Ok wat ik nu hoorde paar weken terug geslagen door d'r nieuwe vriend. Maar toch maar samen wat gaan huren.
Nu is ze zwanger
Blij dat ik daar verder niks mee gedaan heb.
Nog niet toe aan kleine kreetjes?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef kree het volgende:
(Buurmeisje)
Van bel bij d'r aan etc.
Ok wat ik nu hoorde paar weken terug geslagen door d'r nieuwe vriend. Maar toch maar samen wat gaan huren.
Nu is ze zwanger
Je hebt enkel een kopje koffie gedaan en nu blij dat je niets gedaan hebt?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:51 schreef kree het volgende:
(Buurmeisje)
Van bel bij d'r aan etc.
Nu is ze zwanger
Eerst oefenen hè.quote:
Owh ik zou het best willen hoor. Maar het is er nu nog even niet de tijd voor.quote:
Ja maar wel met een vaste oefenpartner als het even kan, althans voor mij dan.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ik zou het best willen hoor. Maar het is er nu nog even niet de tijd voor.
Ja hoor, absoluut eens met je!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar wel met een vaste oefenpartner als het even kan, althans voor mij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |