Ananas is helemaal niet Chinees.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Chinees was lekkie lekkie, grgr.
Je moeder ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ananas is helemaal niet Chinees.
Bitterlemon.quote:
Mensen die niet bittere citroenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitterlemon.Citroenen zijn helemaal niet bitter.
Die bestaan niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mensen die niet bittere citroenen.
En hoe oud is ie ?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:29 schreef Rezania het volgende:
Mijn broer is mentaal 12, ik zweer het je.
Als ik mijn lul in je moeder haar kont stopt wordt ze ook bitter.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Stop dat in een citroen en hij wordt bitter.
22quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En hoe oud is ie ?
quote:
Jij doet heul geen vrouwen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik mijn lul in je moeder haar kont stopt wordt ze ook bitter.
Terecht wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
En dan toch als een klein kind dagenlang boos blijven omdat hij niet direct uit de pan mag eten.
Leuk en aardig, maar dat deed hij dus terwijl hij mij er eerder op wees dat ik mijn mes niet mocht hergebruiken tijdens het smeren van brood omdat die in mijn mond was geweest.quote:
Ai, ja dat gaat gewoon slaan worden dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat deed hij dus terwijl hij mij er eerder op wees dat ik mijn mes niet mocht hergebruiken tijdens het smeren van brood omdat die in mijn mond was geweest.Hij is gewoon een hypocriete jankbal.
Succesquote:
je bent zelf een beyoncequote:Op zondag 19 januari 2014 20:40 schreef Rezania het volgende:
Jezus, dat nieuwe album van Beyoncé zuigt.Twee leuke nummers, de rest is allemaal Jay-Z geïnspireerde troep.
Wat zuigt er niet van beyoncequote:Op zondag 19 januari 2014 20:40 schreef Rezania het volgende:
Jezus, dat nieuwe album van Beyoncé zuigt.Twee leuke nummers, de rest is allemaal Jay-Z geïnspireerde troep.
En jij luistert?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat zuigt er niet van beyoncedestiny's child was al pure konko
Hihihaho, lach0n.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk ook niet zo gek dat rez naar beyonce luistert.
Jongen, dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ken alles van drex was er helemaal lijp van
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wie weet er nog toffe underground old school hip hop ?
Die dikke negerin.quote:
Oh lol.quote:
Jongen, post gewoon muziek, ik begrijp hier niks van. Post maar D&B.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh lol.
Ligt er een beetje aan. Tijdens studeren downtempo/triphop (bonobo, blockhead, nightmares on wax) of frenchcore (le bask, dr peacock). Bij feesten techno en deephouse (Job Jobsedj shadow, huxley, etc) of gewoon lekkere breakcore of drum n bass ofzo (Venetian snares). Verder om gewoon chill te luisteren psychedelische rock (jimi, the doors, pink floyd) of wu-tang clan
Olliequote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh lol.
Ligt er een beetje aan. Tijdens studeren downtempo/triphop (bonobo, blockhead, nightmares on wax) of frenchcore (le bask, dr peacock). Bij feesten techno en deephouse (Job Jobsedj shadow, huxley, etc) of gewoon lekkere breakcore of drum n bass ofzo (Venetian snares). Verder om gewoon chill te luisteren psychedelische rock (jimi, the doors, pink floyd) of wu-tang clan
Zit mobiel, heb artiesten gepost, zoek zelf maar lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, post gewoon muziek, ik begrijp hier niks van. Post maar D&B.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ollieonze muzieksmaken komen aardig overheen
Ik zal eens luisteren.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit mobiel, heb artiesten gepost, zoek zelf maar lekker.
Nice inddquote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
Boards of Canada, Aphex Twin, Outkast, Bibio. Deze artiesten luister ik de laatste tijd weer aardig veel.
Ook nog best wat ambient
ff luisterenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nice indd
Trouwens tijdens het trippen (en nuchter ook) is shpongle en younger Brother (Simon posford) echt nice.
Younger Brother - All I Want is echt een eindbazensong
Is breakcore geen dnbquote:Op zondag 19 januari 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
Is wel heel andere D&B dan UKF meestal post.
Flying Lotus ook live gezienquote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
ollie flying lotus en prefuse73 zijn ook aanraders.
Ik ben jellyquote:Op zondag 19 januari 2014 21:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Flying Lotus ook live gezienzal die ander eens checken als ik thuis ben.
Echt zo van 'Oh, een immens groot getal? Nou ja, maak er maar -1 van, opgelost, slotje.'quote:
Nou ja, je hebt dus getallen die niet bestaan, i is daar een voorbeeld van. Het is de wortel uit -1. Moet ik verdergaan?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
rez leg die som eens uit aan een ex vmbo wiskunde leerling.
Hmmquote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
Complexe vlak nemen, 2*pi is een rondje, 1677 is een oneven getal, dus -1. Hou ik het maar op.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt dus getallen die niet bestaan, i is daar een voorbeeld van. Het is de wortel uit -1. Moet ik verdergaan?
Daar ging mijn calculustentamen van vorige week over, beetje verneukt dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmmcalculus is ook alweer een jaar geleden voor mij. Zit nu met differentiaalvergelijkingen opgescheept
Niks mis met PC-gamen, maar wel mooi om te zien dat de consoleboeren nu gaan lopen haten.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef Bitterlemon het volgende:
FOK!kers spelen vooral op pc
Die reacties.
Klopt, maar de manier waarop ze haten.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks mis met PC-gamen, maar wel mooi om te zien dat de consoleboeren nu gaan lopen haten.
Ik snap die haat niet. Hoe hebben hun last van PC gamers?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks mis met PC-gamen, maar wel mooi om te zien dat de consoleboeren nu gaan lopen haten.
Nou ja, ze hebben natuurlijk wel een punt dat je niet gezellig met z'n allen op de bank gaan zitten PC-gamen. Maar voor de rest praten ze poep.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, maar de manier waarop ze haten._
Hoe veel calculus krijgen jullie? Bij ons 3/4 periodes van het eerste jaar voor in totaal 12 punten calculus en dan een periode lineaire algebra en nu kansstat en differentiaalvergelijkingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Rezania het volgende:
Maar het klopt wel, want je herschrijft de som naar e^argument*i
Ze zijn jelly omdat wij kunnen modden. Maar wij (PC gamers) vinden hen weer irritant omdat zij de technische vooruitgang tegenhouden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik snap die haat niet. Hoe hebben hun last van PC gamers?
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef Maringo het volgende:
Dit
https://research.google.com/bigpicture/music/#
3 periodes in het eerste jaar, tweede jaar heb ik nog niet naar gekeken. En dan ook nog wat chemische thermodynamica erbij, wat gewoon neerkomt op calculus volgens mijn mentor.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe veel calculus krijgen jullie? Bij ons 3/4 periodes van het eerste jaar voor in totaal 12 punten calculus en dan een periode lineaire algebra en nu kansstat en differentiaalvergelijkingen.
Lol wat. Thermodynamica calculus?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
3 periodes in het eerste jaar, tweede jaar heb ik nog niet naar gekeken. En dan ook nog wat chemische thermodynamica erbij, wat gewoon neerkomt op calculus volgens mijn mentor.
Ja, differentiaalvergelijkingen of zo, weet niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol wat. Thermodynamica calculus?
Thermodynamica is gewoon sommetjes met dichtheid, druk, volume, etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, differentiaalvergelijkingen of zo, weet niet.Heb het nog niet gehad.
Dan is mijn mentor konkodom.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Thermodynamica is gewoon sommetjes met dichtheid, druk, volume, etc.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben natuurlijk wel een punt dat je niet gezellig met z'n allen op de bank gaan zitten PC-gamen. Maar voor de rest praten ze poep.
Dit soort dingen, ja.quote:In je eentje gamen in een stoffig zolderhoekje, te arm zijn om gewoon voor spellen te betalen en lekker 'relax' gamen op je bureaustoeltje op 30 cm afstand van het scherm... jaja echt een masterrace
Nee, op je 42 inch scherm op 720p @30fps spelen is leuk. En terwijl je goed je best moet doen om alles te lezen.quote:
Ik kan D&B niet vinden.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef Maringo het volgende:
Dit
https://research.google.com/bigpicture/music/#
Inderdaad. En dit:quote:Op zondag 19 januari 2014 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, op je 42 inch scherm op 720p @30fps spelen is leuk. En terwijl je goed je best moet doen om alles te lezen.
Naast de debiele zin slaat dit helemaal nergens op. PC-gamers arm noemen en dan zelf met zo'n goedkoop kastje zitten.quote:te arm zijn om gewoon voor spellen te betalen
Hij is jelly op Steamsales.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inderdaad. En dit:
[..]
Naast de debiele zin slaat dit helemaal nergens op. PC-gamers arm noemen en dan zelf met zo'n goedkoop kastje zitten.
Nee man, gebeurde geen ene flikker meer.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meldt jezelf weer eens aan voor FOK! op FB dan, zwijn
Kut groepquote:Op zondag 19 januari 2014 21:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meldt jezelf weer eens aan voor FOK! op FB dan, zwijn
Nieuw leven jwzquote:Op zondag 19 januari 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, gebeurde geen ene flikker meer.
Zo gezellig dat er al een half jaar niks in werd gepostquote:
Stuur even een link via DM dan, hij is namelijk niet vinden via search.quote:
Dit gaat fout.quote:Per groep van 10 personen wordt er 1 verslag geschreven.
Moeilijk moeilijk.quote:Houd het interview op de aangegeven tijd en locatie
Hoezee, Hoezee.quote:
FOK!ken is nooit zielig.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:09 schreef Fopje het volgende:
Ik ook niet. Echt helemaal niks..
Best wel zielig
Ik had veel plannen voor het weekend, maar dat heb ik allemaal gewoon naast mij neergelegd, en heb gewoon niks uitgevoerd.quote:
En nu moet het op een later tijdstip gebeuren?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had veel plannen voor het weekend, maar dat heb ik allemaal gewoon naast mij neergelegd, en heb gewoon niks uitgevoerd.
Opzich wel ja, maar daar heb ik nog een hele week voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:12 schreef bondage het volgende:
[..]
En nu moet het op een later tijdstip gebeuren?
Nou, prima toch. Je mag ook wel eens een lekker rustig weekend hebben. Kan ook lekker zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar daar heb ik nog een hele week voor.
Of een ander weekend.
True, maar ik wil mezelf dingen leren en oefenen, en hoe sneller hoe beter eigenlijk, en dat moet ik eigenlijk niet willen uitstellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou, prima toch. Je mag ook wel eens een lekker rustig weekend hebben. Kan ook lekker zijn
Ok ok sorry.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik heb hier over gelijke rechten ja, beetje steun please?
Ja maar tegenwoordig zijn ongelijke aanrechten helemaal in de mode vanwege de ergonomische maatregels. Ga es met je tijd mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik heb hier over gelijke rechten ja, beetje steun please?
Kan ik me wel iets bij voorstellen, in dat soort gevallen voel ik mezelf altijd erg schuldig. Maar gelukkig heb je er nog even voor aangezien je een week verlof hebt opgenomenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, maar ik wil mezelf dingen leren en oefenen, en hoe sneller hoe beter eigenlijk, en dat moet ik eigenlijk niet willen uitstellen.
Ja man, helemaal handig, een rechte snijplank om een golvend aanrecht.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig zijn ongelijke aanrechten helemaal in de mode vanwege de ergonomische maatregels. Ga es met je tijd mee.
Heb ik dus ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen, in dat soort gevallen voel ik mezelf altijd erg schuldig. Maar gelukkig heb je er nog even voor aangezien je een week verlof hebt opgenomen
Strugglesquote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik dus ook.![]()
Probleem is dat ik die week vrij heb genomen om eigenlijk echt helemaal niks te doen, op één dag na. En dan ga ik opeens plannen maken, en vraag ik me af of ik dat wel wil, tijdens zo'n vrije week.
Heb jij nog rechte snijplanken??quote:Op maandag 20 januari 2014 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, helemaal handig, een rechte snijplank om een golvend aanrecht.
Een verstelbaar aanrecht! Want een ongelijk aanrecht is irritant met iets bereidenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ongelijke aanrechten zijn wel handig om de troep weg te krijgen. Helemaal als ze schuin aflopen naar de wasbak.![]()
Briljant.
It's not a bug, it's a feature.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ongelijke aanrechten zijn wel handig om de troep weg te krijgen. Helemaal als ze schuin aflopen naar de wasbak.![]()
Briljant.
Mijn messen zijn ook nog recht!quote:Op maandag 20 januari 2014 00:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb jij nog rechte snijplanken??____________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronde messen G.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn messen zijn ook nog recht!Loop ik achter?
Subway is enkel goed als lunch imo. Kan je niet gewoon een pizza of kapsalon halen?quote:
Hoe groot was je steen waar je de afgelopen decennia onder geleefd hebt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn messen zijn ook nog recht!Loop ik achter?
Deze baas weetquote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Subway is enkel goed als lunch imo. Kan je niet gewoon een pizza of kapsalon halen?
M'n collega zei vrijdag na 5'en nog; "Oh, jij raakt zeker de hele week geen computer aanquote:Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
StrugglesMaar doe gewoon wat je wilt doen en waar je je het beste bij voelt. Ik vind het zelf altijd lastig en zoek altijd wel iets op. Meestal draait het uit op het verbeteren van mijn eigen tooltjes en ben ik effectief nog steeds met de dingen bezig die ik op het werk ook zou doen.
Eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Subway is enkel goed als lunch imo. Kan je niet gewoon een pizza of kapsalon halen?
Gewoon niet heel scheef, valt niet op joh.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een verstelbaar aanrecht! Want een ongelijk aanrecht is irritant met iets bereiden
Ik. Examens zelfs.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Laura.b het volgende:
Wie vertelt mij een mooi verhaal over tentamens en niet leren? Wie heeft er eens totaal niet voorbereid een tentamen gemaakt en gehaald?
Ik. Twee weken geleden nog, voor het hele vak niks gedaan, meeste colleges geskipt, een 7 gehaald zonder moeite.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Laura.b het volgende:
Wie vertelt mij een mooi verhaal over tentamens en niet leren? Wie heeft er eens totaal niet voorbereid een tentamen gemaakt en gehaald?
Echt waar? Nee echt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik. Twee weken geleden nog, voor het hele vak niks gedaan, meeste colleges geskipt, een 7 gehaald zonder moeite.
Nee, maar ik zoek positieve verhalen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat het bij jou ook zo is.
Mavo, staatsexamen. Heel mn mavo met twee vingers in mn neus gedaan. Ik had dan ook makkelijk vwo kunnen doen, als ik niet zo recalcitrant was.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Welk niveau? Examens ik ook een beetje, nou ja, nacht leren dan.
Ik ben van de havo naar het vmbo gestuurd toen ik examens had werd ik bijna 16 en gebruikte de vrije dagen om te werken ipv leren en met vlag en winpel geslaagdquote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Laura.b het volgende:
Ik ben heel naaiend ingeroosterd @ werk. Van 5 tot 9, geen avondeten pauze. Enkel een kwartier.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hele dag beetje op FOK! hangen, gamen, Wikipedia browsen etc. Dat zou ikzelf graag willen, echter is het meestal: beetje op FOK! hangen, scripten en devven (wat eigenlijk ook gewoon scripten is).quote:Op maandag 20 januari 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n collega zei vrijdag na 5'en nog; "Oh, jij raakt zeker de hele week geen computer aan"
![]()
![]()
Toch maar even uitgelegd dat ik dat sowieso wel doe, alleen niet werkgerelateerd.
Ga ze nog meer aandacht geven.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef badschaap het volgende:
er moet een nieuw seizoen probleemwijken komen
Pow camping dat was leuke leedvermaakquote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef badschaap het volgende:
er moet een nieuw seizoen probleemwijken komen
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MC Hammer uiteraard.
[ afbeelding ]
omg wat waren sommige mensen daarvan tokkie zegquote:Op maandag 20 januari 2014 00:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Pow camping dat was leuke leedvermaak
Zorg je dat de shormaboer precies optijd voor de deur staatquote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben heel naaiend ingeroosterd @ werk. Van 5 tot 9, geen avondeten pauze. Enkel een kwartier.
Nu ga ik thuis niet om 4 uur etenen geen oven op t werk voor pizza wat ik dan van te voren kan eten..
Precies.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
De hele dag beetje op FOK! hangen, gamen, Wikipedia browsen etc. Dat zou ikzelf graag willen, echter is het meestal: beetje op FOK! hangen, scripten en devven (wat eigenlijk ook gewoon scripten is).
Idd maar er is geen beter vermaak als leedvermaakquote:Op maandag 20 januari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
omg wat waren sommige mensen daarvan tokkie zeg
Kijk je films op Netflix?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.Ik wil alleen toch wel een beetje productief zijn ergens.
Mja, dat komt vast goed.
Dit weekend is het voor mij voornamelijk Netflix, FOK!, youtube, en dat soort dingen geweest.
Pizza bestellen en dan zeggen dat ze bij de AH moeten afleveren.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben heel naaiend ingeroosterd @ werk. Van 5 tot 9, geen avondeten pauze. Enkel een kwartier.
Nu ga ik thuis niet om 4 uur etenen geen oven op t werk voor pizza wat ik dan van te voren kan eten..
klopt. Sex sells zegen ze soms wel eens. Nou tokkie sells betterquote:Op maandag 20 januari 2014 00:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd maar er is geen beter vermaak als leedvermaak
Niet echt, nog nooit echt naar gezocht / doorheen gebladerd ook. Lijken me niet heel veel leuke films tussen te zitten. Series wel.quote:
Lol wil ik weten waar ze dat zeggen of is het te ranzig??quote:Op maandag 20 januari 2014 00:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
klopt. Sex sells zegen ze soms wel eens. Nou tokkie sells better
ligt eraan of je van yoghurt houdquote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol wil ik weten waar ze dat zeggen of is het te ranzig??
Ik fiets langs een pizzeria rim. werk.. maar je weet nooit hoelang hun erover doenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pizza bestellen en dan zeggen dat ze bij de AH moeten afleveren.
Owja, Youtube, vergeten te vermelden. Ook altijd wel leuk vermaak. Vooral de kanalen over wetenschap edquote:Op maandag 20 januari 2014 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.Ik wil alleen toch wel een beetje productief zijn ergens.
Mja, dat komt vast goed.
Dit weekend is het voor mij voornamelijk Netflix, FOK!, youtube, en dat soort dingen geweest.
Ligt eraan waar het vandaan komtquote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ligt eraan of je van yoghurt houd
Gewoon uren van de voren bestellen en zeggen dat ze er op dat tijdstip moeten zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik fiets langs een pizzeria rim. werk.. maar je weet nooit hoelang hun erover doen
Ooit eens gedaan. Ze waren telaatquote:Op maandag 20 januari 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon uren van de voren bestellen en zeggen dat ze er op dat tijdstip moeten zijn.
Ik kijk de meest kansloze dingen, zolang 't maar grappig is.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, Youtube, vergeten te vermelden. Ook altijd wel leuk vermaak. Vooral de kanalen over wetenschap ed
dat doet pijn, zeggen ze.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan wil ik het niet weten ik val nl op vrouwen
Goed genoeg zo lijkt me?quote:Beste medestudenten,
Ik word het reizen helemaal zat verdomme. Heb je nog een spange kamer vrij, laat het deze baas dan even weten.Peace, out.
Check deze dan: http://www.youtube.com/user/Photonvidsquote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kijk de meest kansloze dingen, zolang 't maar grappig is.
maar als je der naast valt doet tie brekenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Niet als je met je 3de been in een natte poes valt
Simpel val er gewoon niet naastquote:Op maandag 20 januari 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar als je der naast valt doet tie breken
je moet philosoof wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Het leven is niet moeilijk mensen maken het moeilijk
Dan gaan mensen ingewikkelde vragen stellen en maken ze mij leven ook moeilijkquote:
Denk je dat ik dat volhoudt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Terug sturen dan
Maar je kan toch ook om 9 uur eten
Wij eten thuis ook altijd om 2200 je gaat er echt niet dood van hoorquote:
Welke series dan? Ik heb ook Netflix, ben nog beetje zoekende enzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet echt, nog nooit echt naar gezocht / doorheen gebladerd ook. Lijken me niet heel veel leuke films tussen te zitten. Series wel.
Die had ik volgens mij al eens eerder gezien ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Of dit:
Is prima vermaak. En uiteraard wetenschappelijk.
Breaking Bad, Suits, Orange is the new black, Chuck, How i met your mother, etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Welke series dan? Ik heb ook Netflix, ben nog beetje zoekende enzo.
Ik vind dit zulke mannenseries, maar ik wil miss nog wel beginnen aan Suits.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Breaking Bad, Suits, Orange is the new black, Chuck, How i met your mother, etc.
Vampire diaries dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke mannenseries, maar ik wil miss nog wel beginnen aan Suits.
Gewoon even de pilots kijken, dat geeft wel een goede eerste indruk.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:18 schreef Laura.b het volgende:
Ik ken al die series niet, ik kijk nu gossip girl en pretty little liars.Breaking bad heb ik ook als tip gekregen, hmmm.
Is ook ideaalquote:Op maandag 20 januari 2014 01:27 schreef Laura.b het volgende:
Ja, ik kijk wel even. Ik vind Netflix wel ideaal.Ik heb laatst ook een stukje Lost gekeken, ook leuk. Maaar ik heb morgen een tentamen, niet zo goed voorbereid. Kan je mij opvrolijken?
Is wel leuk, maar wat ik vind met sommige series is dat het te lang wordt uitgerekt en het onrealistisch wordt soms.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is ook ideaalLost moet ik ook nog zien ja
Is mij ook al een paar keer aangeraden.
Ik zou zeggen; Denk er niet teveel aanDat maakt het alleen maar erger.
Afleiding zoeken; Netflix
Komt vast wel goed met dat tentamen.
ik mis jequote:
Is met veel series wel zo ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar wat ik vind met sommige series is dat het te lang wordt uitgerekt en het onrealistisch wordt soms.Het tentamen is om 10 uur straks, ik moet slapen, vroeg opstaan en dan leren. Studeer jij? Zo ja: ervaring met niet goed voorbereiden en alsnog tentamen maken?
je bent zo ver wegquote:
Ja, maar meestal kijk ik maar tot seizoen 2 of 3, haha!quote:Op maandag 20 januari 2014 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is met veel series wel zo ja.Jammer, maar het is soms ook gewoon zonde om met zo'n serie te stoppen na slechts twee of drie seizoenen.
Niet te laat slapen danIk studeer al bijna twee jaar niet meer, ik werk nu.
Maar heb deze week vrij, dus hoef niet vroeg te slapen.. Heb nooit echt lastige tentamens gehad ofzo, wel vaak onvoorbereid naar toetsen gegaan, en die haalde ik allemaal.
Verder heb je altijd je hertentamens nog, toch?
zou fijn zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel dichtbij.
Ik maak er te vaak een gewoonte van dat ik de laatste afleveringen niet kijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, maar meestal kijk ik maar tot seizoen 2 of 3, haha!
Je bent afgestudeerd nu? Nou, ik lees dat overal maar ik ben te dom om een tentamen te halen zonder voorbereiding.Hertentamens zijn er ook nog, maar dan heb ik zoveel uiteindelijk.
je haat mequote:
KIjk naar titels, lees de synopsis en kies.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:57 schreef Medicate het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die ik aan kan zetten op Netflix?
hey freekquote:Op maandag 20 januari 2014 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
KIjk naar titels, lees de synopsis en kies.
hey snowbellsquote:
jawel, ik hoorde hetquote:
Ik stel voor om dat voorstel van de tafel te vegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik stel voor dat wij samen dit gaan doen om geld te verdienen
http://i.imgur.com/gwhD4FB.jpg
wat stel je dan voorquote:Op maandag 20 januari 2014 02:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik stel voor om dat voorstel van de tafel te vegen.
wie was dat danquote:Op maandag 20 januari 2014 02:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar ik heb de hele dag nog geen woord gezegd.
ik zal er eens over nadenkenquote:
Duits?quote:
waarom dan pas, heb je zoveel reserve?quote:
jaquote:Op maandag 20 januari 2014 02:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
waarom dan pas, heb je zoveel reserve?
rijke tataquote:
zzeker een figuurquote:Op maandag 20 januari 2014 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, naar figuur is dat.
wauw hoe omgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |