quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wie weet er nog toffe underground old school hip hop ?
Die dikke negerin.quote:
Oh lol.quote:
Jongen, post gewoon muziek, ik begrijp hier niks van. Post maar D&B.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh lol.
Ligt er een beetje aan. Tijdens studeren downtempo/triphop (bonobo, blockhead, nightmares on wax) of frenchcore (le bask, dr peacock). Bij feesten techno en deephouse (Job Jobsedj shadow, huxley, etc) of gewoon lekkere breakcore of drum n bass ofzo (Venetian snares). Verder om gewoon chill te luisteren psychedelische rock (jimi, the doors, pink floyd) of wu-tang clan
Olliequote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh lol.
Ligt er een beetje aan. Tijdens studeren downtempo/triphop (bonobo, blockhead, nightmares on wax) of frenchcore (le bask, dr peacock). Bij feesten techno en deephouse (Job Jobsedj shadow, huxley, etc) of gewoon lekkere breakcore of drum n bass ofzo (Venetian snares). Verder om gewoon chill te luisteren psychedelische rock (jimi, the doors, pink floyd) of wu-tang clan
Zit mobiel, heb artiesten gepost, zoek zelf maar lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, post gewoon muziek, ik begrijp hier niks van. Post maar D&B.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ollieonze muzieksmaken komen aardig overheen
Ik zal eens luisteren.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit mobiel, heb artiesten gepost, zoek zelf maar lekker.
Nice inddquote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
Boards of Canada, Aphex Twin, Outkast, Bibio. Deze artiesten luister ik de laatste tijd weer aardig veel.
Ook nog best wat ambient
ff luisterenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nice indd
Trouwens tijdens het trippen (en nuchter ook) is shpongle en younger Brother (Simon posford) echt nice.
Younger Brother - All I Want is echt een eindbazensong
Is breakcore geen dnbquote:Op zondag 19 januari 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
Is wel heel andere D&B dan UKF meestal post.
Flying Lotus ook live gezienquote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
ollie flying lotus en prefuse73 zijn ook aanraders.
Ik ben jellyquote:Op zondag 19 januari 2014 21:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Flying Lotus ook live gezienzal die ander eens checken als ik thuis ben.
Echt zo van 'Oh, een immens groot getal? Nou ja, maak er maar -1 van, opgelost, slotje.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |