quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
Wie weet er nog toffe underground old school hip hop ?
Die dikke negerin.quote:
Oh lol.quote:
Jongen, post gewoon muziek, ik begrijp hier niks van. Post maar D&B.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh lol.
Ligt er een beetje aan. Tijdens studeren downtempo/triphop (bonobo, blockhead, nightmares on wax) of frenchcore (le bask, dr peacock). Bij feesten techno en deephouse (Job Jobsedj shadow, huxley, etc) of gewoon lekkere breakcore of drum n bass ofzo (Venetian snares). Verder om gewoon chill te luisteren psychedelische rock (jimi, the doors, pink floyd) of wu-tang clan
Olliequote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh lol.
Ligt er een beetje aan. Tijdens studeren downtempo/triphop (bonobo, blockhead, nightmares on wax) of frenchcore (le bask, dr peacock). Bij feesten techno en deephouse (Job Jobsedj shadow, huxley, etc) of gewoon lekkere breakcore of drum n bass ofzo (Venetian snares). Verder om gewoon chill te luisteren psychedelische rock (jimi, the doors, pink floyd) of wu-tang clan
Zit mobiel, heb artiesten gepost, zoek zelf maar lekker.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, post gewoon muziek, ik begrijp hier niks van. Post maar D&B.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ollieonze muzieksmaken komen aardig overheen
Ik zal eens luisteren.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit mobiel, heb artiesten gepost, zoek zelf maar lekker.
Nice inddquote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
Boards of Canada, Aphex Twin, Outkast, Bibio. Deze artiesten luister ik de laatste tijd weer aardig veel.
Ook nog best wat ambient
ff luisterenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nice indd
Trouwens tijdens het trippen (en nuchter ook) is shpongle en younger Brother (Simon posford) echt nice.
Younger Brother - All I Want is echt een eindbazensong
Is breakcore geen dnbquote:Op zondag 19 januari 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
Is wel heel andere D&B dan UKF meestal post.
Flying Lotus ook live gezienquote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
ollie flying lotus en prefuse73 zijn ook aanraders.
Ik ben jellyquote:Op zondag 19 januari 2014 21:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Flying Lotus ook live gezienzal die ander eens checken als ik thuis ben.
Echt zo van 'Oh, een immens groot getal? Nou ja, maak er maar -1 van, opgelost, slotje.'quote:
Nou ja, je hebt dus getallen die niet bestaan, i is daar een voorbeeld van. Het is de wortel uit -1. Moet ik verdergaan?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
rez leg die som eens uit aan een ex vmbo wiskunde leerling.
Hmmquote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
Complexe vlak nemen, 2*pi is een rondje, 1677 is een oneven getal, dus -1. Hou ik het maar op.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt dus getallen die niet bestaan, i is daar een voorbeeld van. Het is de wortel uit -1. Moet ik verdergaan?
Daar ging mijn calculustentamen van vorige week over, beetje verneukt dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmmcalculus is ook alweer een jaar geleden voor mij. Zit nu met differentiaalvergelijkingen opgescheept
Niks mis met PC-gamen, maar wel mooi om te zien dat de consoleboeren nu gaan lopen haten.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef Bitterlemon het volgende:
FOK!kers spelen vooral op pc
Die reacties.
Klopt, maar de manier waarop ze haten.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks mis met PC-gamen, maar wel mooi om te zien dat de consoleboeren nu gaan lopen haten.
Ik snap die haat niet. Hoe hebben hun last van PC gamers?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks mis met PC-gamen, maar wel mooi om te zien dat de consoleboeren nu gaan lopen haten.
Nou ja, ze hebben natuurlijk wel een punt dat je niet gezellig met z'n allen op de bank gaan zitten PC-gamen. Maar voor de rest praten ze poep.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, maar de manier waarop ze haten._
Hoe veel calculus krijgen jullie? Bij ons 3/4 periodes van het eerste jaar voor in totaal 12 punten calculus en dan een periode lineaire algebra en nu kansstat en differentiaalvergelijkingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Rezania het volgende:
Maar het klopt wel, want je herschrijft de som naar e^argument*i
Ze zijn jelly omdat wij kunnen modden. Maar wij (PC gamers) vinden hen weer irritant omdat zij de technische vooruitgang tegenhouden.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik snap die haat niet. Hoe hebben hun last van PC gamers?
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef Maringo het volgende:
Dit
https://research.google.com/bigpicture/music/#
3 periodes in het eerste jaar, tweede jaar heb ik nog niet naar gekeken. En dan ook nog wat chemische thermodynamica erbij, wat gewoon neerkomt op calculus volgens mijn mentor.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe veel calculus krijgen jullie? Bij ons 3/4 periodes van het eerste jaar voor in totaal 12 punten calculus en dan een periode lineaire algebra en nu kansstat en differentiaalvergelijkingen.
Lol wat. Thermodynamica calculus?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
3 periodes in het eerste jaar, tweede jaar heb ik nog niet naar gekeken. En dan ook nog wat chemische thermodynamica erbij, wat gewoon neerkomt op calculus volgens mijn mentor.
Ja, differentiaalvergelijkingen of zo, weet niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol wat. Thermodynamica calculus?
Thermodynamica is gewoon sommetjes met dichtheid, druk, volume, etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, differentiaalvergelijkingen of zo, weet niet.Heb het nog niet gehad.
Dan is mijn mentor konkodom.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Thermodynamica is gewoon sommetjes met dichtheid, druk, volume, etc.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben natuurlijk wel een punt dat je niet gezellig met z'n allen op de bank gaan zitten PC-gamen. Maar voor de rest praten ze poep.
Dit soort dingen, ja.quote:In je eentje gamen in een stoffig zolderhoekje, te arm zijn om gewoon voor spellen te betalen en lekker 'relax' gamen op je bureaustoeltje op 30 cm afstand van het scherm... jaja echt een masterrace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |