Ananas is helemaal niet Chinees.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Chinees was lekkie lekkie, grgr.
Je moeder ook niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ananas is helemaal niet Chinees.
Bitterlemon.quote:
Mensen die niet bittere citroenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitterlemon.Citroenen zijn helemaal niet bitter.
Die bestaan niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mensen die niet bittere citroenen.
En hoe oud is ie ?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:29 schreef Rezania het volgende:
Mijn broer is mentaal 12, ik zweer het je.
Als ik mijn lul in je moeder haar kont stopt wordt ze ook bitter.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Stop dat in een citroen en hij wordt bitter.
22quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En hoe oud is ie ?
quote:
Jij doet heul geen vrouwen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik mijn lul in je moeder haar kont stopt wordt ze ook bitter.
Terecht wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
En dan toch als een klein kind dagenlang boos blijven omdat hij niet direct uit de pan mag eten.
Leuk en aardig, maar dat deed hij dus terwijl hij mij er eerder op wees dat ik mijn mes niet mocht hergebruiken tijdens het smeren van brood omdat die in mijn mond was geweest.quote:
Ai, ja dat gaat gewoon slaan worden dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat deed hij dus terwijl hij mij er eerder op wees dat ik mijn mes niet mocht hergebruiken tijdens het smeren van brood omdat die in mijn mond was geweest.Hij is gewoon een hypocriete jankbal.
Succesquote:
je bent zelf een beyoncequote:Op zondag 19 januari 2014 20:40 schreef Rezania het volgende:
Jezus, dat nieuwe album van Beyoncé zuigt.Twee leuke nummers, de rest is allemaal Jay-Z geïnspireerde troep.
Wat zuigt er niet van beyoncequote:Op zondag 19 januari 2014 20:40 schreef Rezania het volgende:
Jezus, dat nieuwe album van Beyoncé zuigt.Twee leuke nummers, de rest is allemaal Jay-Z geïnspireerde troep.
En jij luistert?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat zuigt er niet van beyoncedestiny's child was al pure konko
Hihihaho, lach0n.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk ook niet zo gek dat rez naar beyonce luistert.
Jongen, dat vroeg ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ken alles van drex was er helemaal lijp van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |