Meh, voor een tientje kan me ook weinig gebeuren denk ik dan weerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee, heb er nog nooit in gekekenIk zal je het wel laten weten
Daaromquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, voor een tientje kan me ook weinig gebeuren denk ik dan weer
Uh-ohquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
DaaromEn nu al een aantal Nederlandse bands op hun site gezien
![]()
Zorg wel dat je hem de humblebundle versie aansmeert en niet de standalonequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uh-ohWas het wat?
Btw, ga DayZ kopen!
Ja daarom heb ik 'm nu ook gekochtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zorg wel dat je hem de humblebundle versie aansmeert en niet de standalone
6,00 toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik 'm nu ook gekocht
Twijfelde al fakking lang, toen met die standalone al helemaal, maar voor 4,40 wil ik wel gokken.
6 dollar ja, dus +- 4,40 euro.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
6,00 toch?
Ik wilde hem kopen maar toen verneukte paypal het en rabobank en KOET KOET KOET
Mwah, kan slechterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uh-ohWas het wat?
Btw, ga DayZ kopen!
Eens even luisterenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mwah, kan slechter
Wat is DayZ en hoe duur is het?
Nee we willen geen banaan lanceren in je reet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
Ja hoi, ik moet leren, maar heb geen zin. Iemand die 10 liter kerosine, een vuurtje en een banaan voor me heeft?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Welkom.
Post je vandaag geen vreemde opmerkingen?
Die banaan is gewoon omdat bananen fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee we willen geen banaan lanceren in je reet.
Heb jij zo'n rondsnuffel ding?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb jij zo'n rondsnuffel ding?
Zo'n zuigplaatding die zelf loopt?
Dingen zijn epic.quote:
Denk ook dat de zuigkracht vies tegenvalt, en je uiteindelijk de troep alleen verplaatst.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dingen zijn epic.
Volgens mij werken ze alleen voor geen meter.
En BBQ: ga jij ook ff die Humble Bundle kopen.
DayZ
Meh, alles op een hoopje is ook wel handig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk ook dat de zuigkracht vies tegenvalt, en je uiteindelijk de troep alleen verplaatst.
Ik game helemaal niet, zou zo zonde zijn.
Ja, maar je verspreidt het alleen maar zo, denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, alles op een hoopje is ook wel handig.
Compost jwz
Als jij er nou 1 koopt, dan hoor ik wel hoe het is gegaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar je verspreidt het alleen maar zo, denk ik.
Veel te duur, die krengen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als jij er nou 1 koopt, dan hoor ik wel hoe het is gegaan.
Als je nou volgende maand geen 120 abo's gaat vergeven, dan moet het kunnen.quote:
Alleen jammer dat hij niet meer zo scherp is.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je nou volgende maand geen 120 abo's gaat vergeven, dan moet het kunnen.
Weinig aan te doen, inderdaad. Da's het nadeel van gifjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet meer zo scherp is.
Dat is duidelijk geen 4k inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet meer zo scherp is.
Nee, het is gewoon die hele restrictie van dat het 60 x 60 moet zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weinig aan te doen, inderdaad. Da's het nadeel van gifjes.
Ik heb nog nooit 4k gezien, zou je het verschil tussen HD en dat nou echt zien?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen 4k inderdaad.
Ohja, klopt inderdaad, dit is veel beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon die hele restrictie van dat het 60 x 60 moet zijn.
Je kan toch gewoon de toegestane resolutie veranderen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, klopt inderdaad, dit is veel beter.
[ afbeelding ]
Ligt toch echt aan het gif formaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de toegestane resolutie veranderen?Ik bedoel, textures in spellen zijn ook allang niet meer 800 x 600.
Tijd voor Vine UI's dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan het gif formaat.
De verhoudingen zouden wel anders kunnen, dit zou al een stuk beter zijn;
[ afbeelding ]
Waardoor de kleuren minder op elkaar gepropt worden. GIF staat namelijk maar een beperkt aantal kleuren toe, waardoor de details niet echt mooi zijn in kleine afmetingen.
Oh, ik dacht gif 2.0. Nee, maak jij die dan maar even, neem ik die wel als UI.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat zijn gewoon mp4'tjes, dat kan prima.
Prank vs Prankquote:
BJ!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Prank vs Prank. Sommige pranks zijn echt geweldig die ze doen, al zijn de meeste lame. Toch de moeite warad om door hte kanaal te bladeren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
BJ!Hoihoi,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vind die afkorting wel strak, maar helaas is het ook een afkorting voor een ander woord![]()
Wat een actie in dit topic zo op de zaterdagavond.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
nee echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:17 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoihoi,
Ja, vind die afkorting wel strak, maar helaas is het ook een afkorting voor een ander woord![]()
Wat een actie in dit topic zo op de zaterdagavond.
Ja, serieus!quote:
Bachelor of Journalismquote:
weer iets geleerdquote:
...Maar dat is B&J en niet BJquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Ben & Jerry's te denken.
ik hoopte op beef jerkyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Ben & Jerry's te denken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Prank vs Prank. Sommige pranks zijn echt geweldig die ze doen. Al zijn de meeste lame, toch de moeite waard om door het kanaal te bladeren.
Wat iz dezequote:Op zondag 19 januari 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij.Vakantie
Weekje vrij gevraagd.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat iz deze![]()
Maandag gaat mijn wekker om 4.15 uur
Heb je vast ook wel verdient.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje vrij gevraagd.Lekker de hele week gewoon rust.
Dat zijn toch geen tijden meer man.
Lekker man, zo'n hele week vrij, ik jaloers!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje vrij gevraagd.Lekker de hele week gewoon rust.
Dat zijn toch geen tijden meer man.
Ik vind van wel ja.quote:
Ben er ook wel even blij mee ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n hele week vrij, ik jaloers!![]()
Ja, vroeg opstaan is een aanslag op je lichaam.....
Ik ben ook niet zo van het vrijvragen, echter moet ik op een gegeven moment wel omdat mijn verlofuren anders komen te vervallenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja.Heb in de bijna twee jaar dat ik er werk nog nooit vrij gevraagd, dus het werd wel eens tijd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het vrijvragen, echter moet ik op een gegeven moment wel omdat mijn verlofuren anders komen te vervallen![]()
Maar je hebt het idd wel verdient dan.
wil je me nu aaienquote:
Als je 2 meter en 10 centimeter bent, kan je dat wel hebben denk ik!quote:Op zondag 19 januari 2014 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje moet kunnen toch?Zo eens in de zoveel tijd.
6*quote:Op zondag 19 januari 2014 01:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Als je 2 meter en 10 centimeter bent, kan je dat wel hebben denk ik!
Ik kom direct 20 kg aan na 1 schaatje chips!quote:Op zondag 19 januari 2014 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
6*![]()
't probleem is alleen dat ik dat vet niet opsla.Dus het is een beetje lucht dat ik nu heb op zitten eten.
Wat.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:37 schreef Rezania het volgende:
Trouwens werkt het op je lachspieren als je een eikel aait.
Nou ja, een hele boel zenuwen, beetje wrijving erbij, best wel logisch eigenlijk.quote:
Schaatjequote:Op zondag 19 januari 2014 01:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik kom direct 20 kg aan na 1 schaatje chips!
Ik kijk geen series!quote:Op zondag 19 januari 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
Daniel Hardman van Suits speelt in Breaking Bad
![]()
Wat een eindbaas.
Nicequote:Op zondag 19 januari 2014 01:42 schreef HeaN82 het volgende:
Owja, feliciteer mij met het behalen van de eerste prijs!![]()
![]()
http://www.worth1000.com/entries/725523/angry-king-kong
Watquote:Op zondag 19 januari 2014 01:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heb netflix, maar heb geen geduld voor series!
beginners lolquote:Op zondag 19 januari 2014 01:42 schreef HeaN82 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 01:42 schreef HeaN82 het volgende:
![]()
jaaaquote:
Gaat niet lukken denk ik!quote:
Ik heb fansquote:
hey rez leuk hondje lijkt op je ook schattigquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 01:51 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
hey rez leuk hondje lijkt op je ook schattig
quote:
Eet jij graag bananen?!quote:
Oh Jack tochquote:
Als je dat helemaal kan zien, kan je ook Breaking Bad zienquote:Op zondag 19 januari 2014 01:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken denk ik!![]()
Prison Break, die heb ik vroeger wel helemaal gezien!
Jack Harries, die jongen in je gifjequote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jack Harries, die jongen in je gifje
YouTuber, doet samen met zijn tweelingbroer filmpjes enzulks.quote:
Oh die, zij zijn schattig.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
YouTuber, doet samen met zijn tweelingbroer filmpjes enzulks.
Hoax, deze trekt de schil naar benedenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 januari 2014 02:19 schreef Rezania het volgende:
Slapen. Kusje voor Cosmo.Vuistje in het aarsje voor de rest.
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:46 schreef Lodewijk94 het volgende:
żżż Pa zegt: >"bek houden kutkind"< ???
ĦĦĦ als die mij dat flikt ga ik effe recht voor hem staan.......>
[ afbeelding ]
<.....en dan zal ik hem effe op z'n BEK rammen !!!
Als ik je pa was had ik een postnatale abortus uitgevoerdquote:Op zondag 19 januari 2014 11:46 schreef Lodewijk94 het volgende:
żżż Pa zegt: >"bek houden kutkind"< ???
ĦĦĦ als die mij dat flikt ga ik effe recht voor hem staan.......>
[ afbeelding ]
<.....en dan zal ik hem effe op z'n BEK rammen !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, lurkers zijn altijd zo zuur.Kunnen niet eens tegen een grapje.
Mooie goa feesten daar altijdquote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef JennaSometimes het volgende:
Dinsdag zit ik 3 weken in Israël
Ooooh, ja ik had niet geklikt.quote:
Ik denk dat ik er vannacht slecht van ga slapen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ooooh, ja ik had niet geklikt.
Ja das stom
En terecht.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er vannacht slecht van ga slapen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef Maringo het volgende:
Gisteren nieuwe bril gekocht.. Wilde die verkoper me een hipsterbril aansmeren. Tot drie keer toe zelfs!__
Toen ik vroeg of ik geld toe kreeg om die te dragen begreep ie wel dat ik dat niet wilde.
Maar dafuq zeg, hoe volhoudend kun je zijn.
Wats mis met hipsterbrillenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef Maringo het volgende:
Gisteren nieuwe bril gekocht.. Wilde die verkoper me een hipsterbril aansmeren. Tot drie keer toe zelfs!__
Toen ik vroeg of ik geld toe kreeg om die te dragen begreep ie wel dat ik dat niet wilde.
Maar dafuq zeg, hoe volhoudend kun je zijn.
quote:
Blue mountain statequote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand nog een leuke film aan te raden op Netflix?
Meh ben maar begonnen weer met IT crowdquote:
alles < BMS. Kijk iig aflevering 1.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh ben maar begonnen weer met IT crowd
hommoquote:
Ja met een 7 als gemiddelde.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:17 schreef Rezania het volgende:
Volgende week maandag een hertentamen, net even begonnen met leren. Na vijf minuten kwam ik tot de conclusie dat ik alles nog weet.Haal ik sowieso wel dus.
Ja, want een 7 bij calculus halen is ook echt een drama.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja met een 7 als gemiddelde.Bazen die stimuleren zichzelf om de stof nog een keer tot zich te nemen om zo een hoger cijfer te behalen
2 weken geleden nog gekocht bij de AHquote:Op zondag 19 januari 2014 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo ALWEER naar de c1000, kijken of ze die kut M&M's voor een euro een keer hebben.
Afgelopen 4 keer niet. Volgens mij is het gewoon een lok-aanbieding die er nooit is
Nee, want met die 7 kan je compenseren voor moeilijkere tentamens.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:15 schreef Fopje het volgende:
Een 7 gemiddeld staan is verspilde moeite. Gewoon zo min mogelijk leren en het minimale scoren.
C1000 Basis troep bedoel je?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo ALWEER naar de c1000, kijken of ze die kut M&M's voor een euro een keer hebben.
Afgelopen 4 keer niet. Volgens mij is het gewoon een lok-aanbieding die er nooit is
Hondquote:Op zondag 19 januari 2014 16:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
2 weken geleden nog gekocht bij de AH1 zak voor 1 euro. M&M's
Neen de eckte.quote:
Vaak kan je bij supermarkten gewoon een tegoedbon eisen aan de balie tenzij het een op=op aanbieding is.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.c1000.nl/aanbiedingen
juh
Alleen de hele week al ''uitverkocht''.
JA JA
I CALL BS.
Gvd, dat ik daar niet aan gedacht heb.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vaak kan je bij supermarkten gewoon een tegoedbon eisen aan de balie tenzij het een op=op aanbieding is.
Je hebt best wel veel rechten als klant hoor
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef Rezania het volgende:
Niet dat hij ooit nog reageert, maar goed.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef Rezania het volgende:
Mijn broer.Beetje gaan lopen zeuren omdat we naar de Chinees gaan.
_!
Zit in de familie blijkbaar.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voorbeeld:
KLB / Konko-homo beantwoord mijn vraag niet
Dat ik het onbeleefd vind dat ik word genegeerd terwijl ik een normale vraag stel maakt mij geen verwend nest.quote:
Als jij het zegt..quote:Op zondag 19 januari 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik het onbeleefd vind dat ik word genegeerd terwijl ik een normale vraag stel maakt mij geen verwend nest.
IK WEET HET BBQSAUSAGE, IK HOOP DAT ALLES OK IS AAN DIE KANT??!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HEY HALLO LT.SURGE, LANG NIET GEZIEN!!!!11
Wat krijgen jullie daar dan? Een Jumbo?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was ook nog naar de C1000 geweest voor Unox noodles, waren ook al op.
Kut C1000.
JA ZEKER MAN, HELEMAAL TOP, EN AAN DIE KANT DAN?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IK WEET HET BBQSAUSAGE, IK HOOP DAT ALLES OK IS AAN DIE KANT??!!
JUH LEKKER GEGETEN WEL.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JA ZEKER MAN, HELEMAAL TOP, EN AAN DIE KANT DAN?
Ik zie niet wat hier misgaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat krijgen jullie daar dan? Een Jumbo?
GOED BEZIG MAN, IK HEB OOK WEL LEKKER GEGETEN JA.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
JUH LEKKER GEGETEN WEL.
MORGEN SCHAATSEN MET ME BRAHS UIT DE KLAS JWZ
HAHAHA NOOBquote:Op zondag 19 januari 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GOED BEZIG MAN, IK HEB OOK WEL LEKKER GEGETEN JA.
IK KAN HELEMAAL NIET SCHAATSEN![]()
![]()
Ik dacht even dat je probeerde een typefout te misbruiken.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? C1000 verdwijnt.
Ik heb helemaal geen Facebook.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Boeiuh. Leuk voor op Facebook en zo.
Ik wel jonguh, denk ook eens aan mijn pleziertjesquote:
Oh.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je probeerde een typefout te misbruiken.
Maar geen idee, één van de C1000's is al omgebouwd naar een Coop.En niet ver van de huidige C1000 staat al een Jumbo, dus dat zou niet heel er slim zijn.
Ja en dan moet ik voor jouw vermaak zeker de rest van m'n vakantie met blauwe plekken rondlopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wel jonguh, denk ook eens aan mijn pleziertjes
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik voor jouw vermaak zeker de rest van m'n vakantie met blauwe plekken rondlopen.
Zal dan misschien toch een Jumbo worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh.
Alle C1000's worden een Jumbo of een Albert Heijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |