Dan zou ik wel even serieus van je willen weten welke opleiding je volgt.quote:
Notabene of FOK! en niet netjes een bedrijf bellen en vragen voor een kort bezoek voor een interviewquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
Wat een pauperopleiding als je zomaar iedere lul mag interviewen en dat voldoende is.
Maar dan lijkt het me dat je een manager of directeur moet interviewen? Je hebt er bijvoorbeeld niks aan om een professionele voetballer te interviewen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Belfor het volgende:
Business management.
En beter een studie dan op mijn 20e al fulltime aan het werk zijn denk ik dan maar;)
En dit ja. En een interview moet je persoonlijk afnemen, niet via een forum op internet. Maar veel succes voor de rest.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:48 schreef 314 het volgende:
die paar vragen zijn toch geen interview?da's hooguit een kennismaking
Nou, met zo'n neerbuigende houding zou ik maar gauw m'n biezen pakken als ik jou was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Belfor het volgende:
Business management.
En beter een studie dan op mijn 20e al fulltime aan het werk zijn denk ik dan maar;)
Doe je mbo?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:49 schreef Belfor het volgende:
Helaas zit ik midden in mijn tentamen week, waardoor ik niet echt zin heb om voor 1 klein opdrachtje bedrijven af te gaan, maar goed. Ik zal dit topic wel sluiten, vind het jammer dat er hier alleen mensen zitten die zich een beetje vervelen en dit soort onzin reacties eronder zetten ipv mensen die echt willen helpen
En ik vind het jammer dat je blijkbaar zonder enige moeite je diploma wil halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:49 schreef Belfor het volgende:
Helaas zit ik midden in mijn tentamen week, waardoor ik niet echt zin heb om voor 1 klein opdrachtje bedrijven af te gaan, maar goed. Ik zal dit topic wel sluiten, vind het jammer dat er hier alleen mensen zitten die zich een beetje vervelen en dit soort onzin reacties eronder zetten ipv mensen die echt willen helpen
Wij hebben ook geen zin om jou te helpenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:49 schreef Belfor het volgende:
Nou ja, je hebt gewoon duidelijk professionals en amateurs op sommige vlakken. Maar bij dingen waar je geen amateurs bij hebt is professional als aanduiding behoorlijk overbodig ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef CafeRoker het volgende:
Wat een zeikwoord is dat toch ook, 'professional'
De opdracht is dan waarschijnlijk ook niet bedoeld om antwoord op die vragen te krijgen, maar om met die mensen in gesprek te komen. En dat gaat zo niet bepaald lukken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:58 schreef Belfor het volgende:
Vind het jammer dat iedereen zo negatief reageert. Het leek mij een goed plan om via eens een andere weg informatie te kunnen krijgen over verschillende beroepen. Helaas! Bij deze reageer ik alleen op waardevolle reacties, aangezien ik genoeg te doen heb;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |