Tijd voor Vine UI's dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan het gif formaat.
De verhoudingen zouden wel anders kunnen, dit zou al een stuk beter zijn;
[ afbeelding ]
Waardoor de kleuren minder op elkaar gepropt worden. GIF staat namelijk maar een beperkt aantal kleuren toe, waardoor de details niet echt mooi zijn in kleine afmetingen.
Oh, ik dacht gif 2.0. Nee, maak jij die dan maar even, neem ik die wel als UI.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat zijn gewoon mp4'tjes, dat kan prima.
Prank vs Prankquote:
BJ!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Prank vs Prank. Sommige pranks zijn echt geweldig die ze doen, al zijn de meeste lame. Toch de moeite warad om door hte kanaal te bladeren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
BJ!Hoihoi,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vind die afkorting wel strak, maar helaas is het ook een afkorting voor een ander woord![]()
Wat een actie in dit topic zo op de zaterdagavond.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
nee echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:17 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoihoi,
Ja, vind die afkorting wel strak, maar helaas is het ook een afkorting voor een ander woord![]()
Wat een actie in dit topic zo op de zaterdagavond.
Ja, serieus!quote:
Bachelor of Journalismquote:
weer iets geleerdquote:
...Maar dat is B&J en niet BJquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Ben & Jerry's te denken.
ik hoopte op beef jerkyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Ben & Jerry's te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |