Meh, voor een tientje kan me ook weinig gebeuren denk ik dan weerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee, heb er nog nooit in gekekenIk zal je het wel laten weten
Daaromquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, voor een tientje kan me ook weinig gebeuren denk ik dan weer
Uh-ohquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
DaaromEn nu al een aantal Nederlandse bands op hun site gezien
![]()
Zorg wel dat je hem de humblebundle versie aansmeert en niet de standalonequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uh-ohWas het wat?
Btw, ga DayZ kopen!
Ja daarom heb ik 'm nu ook gekochtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zorg wel dat je hem de humblebundle versie aansmeert en niet de standalone
6,00 toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik 'm nu ook gekocht
Twijfelde al fakking lang, toen met die standalone al helemaal, maar voor 4,40 wil ik wel gokken.
6 dollar ja, dus +- 4,40 euro.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
6,00 toch?
Ik wilde hem kopen maar toen verneukte paypal het en rabobank en KOET KOET KOET
Mwah, kan slechterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uh-ohWas het wat?
Btw, ga DayZ kopen!
Eens even luisterenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mwah, kan slechter
Wat is DayZ en hoe duur is het?
Nee we willen geen banaan lanceren in je reet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
Ja hoi, ik moet leren, maar heb geen zin. Iemand die 10 liter kerosine, een vuurtje en een banaan voor me heeft?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Welkom.
Post je vandaag geen vreemde opmerkingen?
Die banaan is gewoon omdat bananen fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee we willen geen banaan lanceren in je reet.
Heb jij zo'n rondsnuffel ding?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb jij zo'n rondsnuffel ding?
Zo'n zuigplaatding die zelf loopt?
Dingen zijn epic.quote:
Denk ook dat de zuigkracht vies tegenvalt, en je uiteindelijk de troep alleen verplaatst.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dingen zijn epic.
Volgens mij werken ze alleen voor geen meter.
En BBQ: ga jij ook ff die Humble Bundle kopen.
DayZ
Meh, alles op een hoopje is ook wel handig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk ook dat de zuigkracht vies tegenvalt, en je uiteindelijk de troep alleen verplaatst.
Ik game helemaal niet, zou zo zonde zijn.
Ja, maar je verspreidt het alleen maar zo, denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, alles op een hoopje is ook wel handig.
Compost jwz
Als jij er nou 1 koopt, dan hoor ik wel hoe het is gegaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar je verspreidt het alleen maar zo, denk ik.
Veel te duur, die krengen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als jij er nou 1 koopt, dan hoor ik wel hoe het is gegaan.
Als je nou volgende maand geen 120 abo's gaat vergeven, dan moet het kunnen.quote:
Alleen jammer dat hij niet meer zo scherp is.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je nou volgende maand geen 120 abo's gaat vergeven, dan moet het kunnen.
Weinig aan te doen, inderdaad. Da's het nadeel van gifjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet meer zo scherp is.
Dat is duidelijk geen 4k inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet meer zo scherp is.
Nee, het is gewoon die hele restrictie van dat het 60 x 60 moet zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weinig aan te doen, inderdaad. Da's het nadeel van gifjes.
Ik heb nog nooit 4k gezien, zou je het verschil tussen HD en dat nou echt zien?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen 4k inderdaad.
Ohja, klopt inderdaad, dit is veel beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon die hele restrictie van dat het 60 x 60 moet zijn.
Je kan toch gewoon de toegestane resolutie veranderen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, klopt inderdaad, dit is veel beter.
[ afbeelding ]
Ligt toch echt aan het gif formaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de toegestane resolutie veranderen?Ik bedoel, textures in spellen zijn ook allang niet meer 800 x 600.
Tijd voor Vine UI's dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan het gif formaat.
De verhoudingen zouden wel anders kunnen, dit zou al een stuk beter zijn;
[ afbeelding ]
Waardoor de kleuren minder op elkaar gepropt worden. GIF staat namelijk maar een beperkt aantal kleuren toe, waardoor de details niet echt mooi zijn in kleine afmetingen.
Oh, ik dacht gif 2.0. Nee, maak jij die dan maar even, neem ik die wel als UI.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat zijn gewoon mp4'tjes, dat kan prima.
Prank vs Prankquote:
BJ!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Prank vs Prank. Sommige pranks zijn echt geweldig die ze doen, al zijn de meeste lame. Toch de moeite warad om door hte kanaal te bladeren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
BJ!Hoihoi,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vind die afkorting wel strak, maar helaas is het ook een afkorting voor een ander woord![]()
Wat een actie in dit topic zo op de zaterdagavond.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
nee echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:17 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoihoi,
Ja, vind die afkorting wel strak, maar helaas is het ook een afkorting voor een ander woord![]()
Wat een actie in dit topic zo op de zaterdagavond.
Ja, serieus!quote:
Bachelor of Journalismquote:
weer iets geleerdquote:
...Maar dat is B&J en niet BJquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Ben & Jerry's te denken.
ik hoopte op beef jerkyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Ben & Jerry's te denken.
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Prank vs Prank. Sommige pranks zijn echt geweldig die ze doen. Al zijn de meeste lame, toch de moeite waard om door het kanaal te bladeren.
Wat iz dezequote:Op zondag 19 januari 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij.Vakantie
Weekje vrij gevraagd.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat iz deze![]()
Maandag gaat mijn wekker om 4.15 uur
Heb je vast ook wel verdient.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje vrij gevraagd.Lekker de hele week gewoon rust.
Dat zijn toch geen tijden meer man.
Lekker man, zo'n hele week vrij, ik jaloers!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje vrij gevraagd.Lekker de hele week gewoon rust.
Dat zijn toch geen tijden meer man.
Ik vind van wel ja.quote:
Ben er ook wel even blij mee ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:25 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n hele week vrij, ik jaloers!![]()
Ja, vroeg opstaan is een aanslag op je lichaam.....
Ik ben ook niet zo van het vrijvragen, echter moet ik op een gegeven moment wel omdat mijn verlofuren anders komen te vervallenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja.Heb in de bijna twee jaar dat ik er werk nog nooit vrij gevraagd, dus het werd wel eens tijd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van het vrijvragen, echter moet ik op een gegeven moment wel omdat mijn verlofuren anders komen te vervallen![]()
Maar je hebt het idd wel verdient dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |