Meh, voor een tientje kan me ook weinig gebeuren denk ik dan weerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee, heb er nog nooit in gekekenIk zal je het wel laten weten
Daaromquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, voor een tientje kan me ook weinig gebeuren denk ik dan weer
Uh-ohquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
DaaromEn nu al een aantal Nederlandse bands op hun site gezien
![]()
Zorg wel dat je hem de humblebundle versie aansmeert en niet de standalonequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uh-ohWas het wat?
Btw, ga DayZ kopen!
Ja daarom heb ik 'm nu ook gekochtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zorg wel dat je hem de humblebundle versie aansmeert en niet de standalone
6,00 toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik 'm nu ook gekocht
Twijfelde al fakking lang, toen met die standalone al helemaal, maar voor 4,40 wil ik wel gokken.
6 dollar ja, dus +- 4,40 euro.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
6,00 toch?
Ik wilde hem kopen maar toen verneukte paypal het en rabobank en KOET KOET KOET
Mwah, kan slechterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uh-ohWas het wat?
Btw, ga DayZ kopen!
Eens even luisterenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mwah, kan slechter
Wat is DayZ en hoe duur is het?
Nee we willen geen banaan lanceren in je reet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
Ja hoi, ik moet leren, maar heb geen zin. Iemand die 10 liter kerosine, een vuurtje en een banaan voor me heeft?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Welkom.
Post je vandaag geen vreemde opmerkingen?
Die banaan is gewoon omdat bananen fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee we willen geen banaan lanceren in je reet.
Heb jij zo'n rondsnuffel ding?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb jij zo'n rondsnuffel ding?
Zo'n zuigplaatding die zelf loopt?
Dingen zijn epic.quote:
Denk ook dat de zuigkracht vies tegenvalt, en je uiteindelijk de troep alleen verplaatst.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dingen zijn epic.
Volgens mij werken ze alleen voor geen meter.
En BBQ: ga jij ook ff die Humble Bundle kopen.
DayZ
Meh, alles op een hoopje is ook wel handig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk ook dat de zuigkracht vies tegenvalt, en je uiteindelijk de troep alleen verplaatst.
Ik game helemaal niet, zou zo zonde zijn.
Ja, maar je verspreidt het alleen maar zo, denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, alles op een hoopje is ook wel handig.
Compost jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |