Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.quote:
veel meer toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.
Dat lijkt alleen maar zo doordat iedereen altijd op zijn 30cm lange genotsknots zit te geilen.quote:
Dat wist ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
Trouwens hebben wij homo's GRINDR Pharkus, onwetende dat je er bent.
En het was er ook al jaren voor Tinder, dus wij homo's zijn gewoon ultrahipster qua sextetten.quote:
Nog best wel meer toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.
konkoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
Stel ik gewoon heel netjes een vraag in een ander topic, krijg ik geen antwoord, terwijl dat figuur voor de rest wel gewoon reageert. Ik word dus gewoon genegeerd.
[ afbeelding ]
Klacht: Homo negeert mij.
Nou ja, het is vooral deze ene homo. Hij is soms nog een grotere relnicht dat Gordon en Joling bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen zoveel zeken en drama schopten. Om dat te vermijden hoef je dus ook geen homo te worden.
Ik kan er 3 opnoemen als ik mezelf niet meetel.quote:
Hou je bek, konko-user.quote:
Bananen zijn fantastisch man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:04 schreef Ramkraker het volgende:
Weetje wat pas homo is? Je nieuwe user pic
Nee, wel Nederlands, sorry.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Marie30 het volgende:
Moet je homoseksueel zijn om dit topic te snappen?
Nou ja, het is heel simpel. Ik stel een vraag, en krijg geen antwoord. Vervolgens word ik gewoon keihard genegeerd. Onbeschoft gewoon.quote:
Je vraag was te moeilijk...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is heel simpel. Ik stel een vraag, en krijg geen antwoord. Vervolgens word ik gewoon keihard genegeerd. Onbeschoft gewoon.
Aha, dit is zeker weer een spelletje tussen jou en die andere, Etsu of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral deze ene homo. Hij is soms nog een grotere relnicht dat Gordon en Joling bij elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |