Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.quote:
veel meer toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.
Dat lijkt alleen maar zo doordat iedereen altijd op zijn 30cm lange genotsknots zit te geilen.quote:
Dat wist ik inderdaad nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
Trouwens hebben wij homo's GRINDR Pharkus, onwetende dat je er bent.
En het was er ook al jaren voor Tinder, dus wij homo's zijn gewoon ultrahipster qua sextetten.quote:
Nog best wel meer toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was op FOK! ja, en hier zijn maar twee of drie homo's.
konkoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
Stel ik gewoon heel netjes een vraag in een ander topic, krijg ik geen antwoord, terwijl dat figuur voor de rest wel gewoon reageert. Ik word dus gewoon genegeerd.
[ afbeelding ]
Klacht: Homo negeert mij.
Nou ja, het is vooral deze ene homo. Hij is soms nog een grotere relnicht dat Gordon en Joling bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen zoveel zeken en drama schopten. Om dat te vermijden hoef je dus ook geen homo te worden.
Ik kan er 3 opnoemen als ik mezelf niet meetel.quote:
Hou je bek, konko-user.quote:
Bananen zijn fantastisch man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:04 schreef Ramkraker het volgende:
Weetje wat pas homo is? Je nieuwe user pic
Nee, wel Nederlands, sorry.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Marie30 het volgende:
Moet je homoseksueel zijn om dit topic te snappen?
Nou ja, het is heel simpel. Ik stel een vraag, en krijg geen antwoord. Vervolgens word ik gewoon keihard genegeerd. Onbeschoft gewoon.quote:
Je vraag was te moeilijk...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is heel simpel. Ik stel een vraag, en krijg geen antwoord. Vervolgens word ik gewoon keihard genegeerd. Onbeschoft gewoon.
Aha, dit is zeker weer een spelletje tussen jou en die andere, Etsu of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral deze ene homo. Hij is soms nog een grotere relnicht dat Gordon en Joling bij elkaar.
Nee, ik wil gewoon antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, dit is zeker weer een spelletje tussen jou en die andere, Etsu of iets dergelijks.
Gast, wat denk je wel niet?quote:Nou ja, spreek een keertje af, bestel een mojoto met gekleurde parasolletjes er in en zie verder.
Hij hoefde alleen maar wat te bewijzen over een groeiende vraag naar rechtsgeleerde, iets wat hij als een feit presenteerde, hoe moeilijk kan het zijn?quote:
`quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon antwoord op mijn vraag.
[..]
Gast, wat denk je wel niet?Bier
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
`
Ik zal dan wel weer voor de Robert ten Brink spelen al is het nog geen kerst en hem er op wijzen.
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Marie30 het volgende:
Moet je homoseksueel zijn om dit topic te snappen?
Je weet prima waar het over gaat, ik herinnerde je zelfs nog aan de vraag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.
Persoon heeft zich al gemeld in het topic, nog geen antwoord gekregen.quote:
Sorry, zal het voortaan proberen te voorkomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij het bent. Ik kijk altijd naar UI's dus je verwart me
Zei hij terwijl hij terug rende naar GRTD.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het over gaat.
Zit je dan, veilig in klb waar geen kut meer gebeurd sinds 40-45 maanden geledenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, zal het voortaan proberen te voorkomen.
[..]
Zei hij terwijl hij terug rende naar GRTD.!
Verandering is dan ook eng, alles is prima zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zit je dan, veilig in klb waar geen kut meer gebeurd sinds 40-45 maanden geleden
Schelden met kanker is triest!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral deze ene homo. Hij is soms nog een grotere relnicht dat Gordon en Joling bij elkaar.
[..]
Ik kan er 3 opnoemen als ik mezelf niet meetel.
[..]
Hou je bek, konko-user.
okéquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verandering is dan ook eng, alles is prima zo.
Je bent een gezwel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Schelden met kanker is triest!
Van nikon houden ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Schelden met kanker is triest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |