Strugglesquote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik dus ook.![]()
Probleem is dat ik die week vrij heb genomen om eigenlijk echt helemaal niks te doen, op één dag na. En dan ga ik opeens plannen maken, en vraag ik me af of ik dat wel wil, tijdens zo'n vrije week.
Heb jij nog rechte snijplanken??quote:Op maandag 20 januari 2014 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, helemaal handig, een rechte snijplank om een golvend aanrecht.
Een verstelbaar aanrecht! Want een ongelijk aanrecht is irritant met iets bereidenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ongelijke aanrechten zijn wel handig om de troep weg te krijgen. Helemaal als ze schuin aflopen naar de wasbak.![]()
Briljant.
It's not a bug, it's a feature.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ongelijke aanrechten zijn wel handig om de troep weg te krijgen. Helemaal als ze schuin aflopen naar de wasbak.![]()
Briljant.
Mijn messen zijn ook nog recht!quote:Op maandag 20 januari 2014 00:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb jij nog rechte snijplanken??____________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronde messen G.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn messen zijn ook nog recht!Loop ik achter?
Subway is enkel goed als lunch imo. Kan je niet gewoon een pizza of kapsalon halen?quote:
Hoe groot was je steen waar je de afgelopen decennia onder geleefd hebt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn messen zijn ook nog recht!Loop ik achter?
Deze baas weetquote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Subway is enkel goed als lunch imo. Kan je niet gewoon een pizza of kapsalon halen?
M'n collega zei vrijdag na 5'en nog; "Oh, jij raakt zeker de hele week geen computer aanquote:Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
StrugglesMaar doe gewoon wat je wilt doen en waar je je het beste bij voelt. Ik vind het zelf altijd lastig en zoek altijd wel iets op. Meestal draait het uit op het verbeteren van mijn eigen tooltjes en ben ik effectief nog steeds met de dingen bezig die ik op het werk ook zou doen.
Eens.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Subway is enkel goed als lunch imo. Kan je niet gewoon een pizza of kapsalon halen?
Gewoon niet heel scheef, valt niet op joh.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een verstelbaar aanrecht! Want een ongelijk aanrecht is irritant met iets bereiden
Ik. Examens zelfs.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Laura.b het volgende:
Wie vertelt mij een mooi verhaal over tentamens en niet leren? Wie heeft er eens totaal niet voorbereid een tentamen gemaakt en gehaald?
Ik. Twee weken geleden nog, voor het hele vak niks gedaan, meeste colleges geskipt, een 7 gehaald zonder moeite.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Laura.b het volgende:
Wie vertelt mij een mooi verhaal over tentamens en niet leren? Wie heeft er eens totaal niet voorbereid een tentamen gemaakt en gehaald?
Echt waar? Nee echt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik. Twee weken geleden nog, voor het hele vak niks gedaan, meeste colleges geskipt, een 7 gehaald zonder moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |