Ik had veel plannen voor het weekend, maar dat heb ik allemaal gewoon naast mij neergelegd, en heb gewoon niks uitgevoerd.quote:
En nu moet het op een later tijdstip gebeuren?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had veel plannen voor het weekend, maar dat heb ik allemaal gewoon naast mij neergelegd, en heb gewoon niks uitgevoerd.
Opzich wel ja, maar daar heb ik nog een hele week voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:12 schreef bondage het volgende:
[..]
En nu moet het op een later tijdstip gebeuren?
Nou, prima toch. Je mag ook wel eens een lekker rustig weekend hebben. Kan ook lekker zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar daar heb ik nog een hele week voor.
Of een ander weekend.
True, maar ik wil mezelf dingen leren en oefenen, en hoe sneller hoe beter eigenlijk, en dat moet ik eigenlijk niet willen uitstellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou, prima toch. Je mag ook wel eens een lekker rustig weekend hebben. Kan ook lekker zijn
Ok ok sorry.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik heb hier over gelijke rechten ja, beetje steun please?
Ja maar tegenwoordig zijn ongelijke aanrechten helemaal in de mode vanwege de ergonomische maatregels. Ga es met je tijd mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik heb hier over gelijke rechten ja, beetje steun please?
Kan ik me wel iets bij voorstellen, in dat soort gevallen voel ik mezelf altijd erg schuldig. Maar gelukkig heb je er nog even voor aangezien je een week verlof hebt opgenomenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, maar ik wil mezelf dingen leren en oefenen, en hoe sneller hoe beter eigenlijk, en dat moet ik eigenlijk niet willen uitstellen.
Ja man, helemaal handig, een rechte snijplank om een golvend aanrecht.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig zijn ongelijke aanrechten helemaal in de mode vanwege de ergonomische maatregels. Ga es met je tijd mee.
Heb ik dus ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen, in dat soort gevallen voel ik mezelf altijd erg schuldig. Maar gelukkig heb je er nog even voor aangezien je een week verlof hebt opgenomen
Strugglesquote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik dus ook.![]()
Probleem is dat ik die week vrij heb genomen om eigenlijk echt helemaal niks te doen, op één dag na. En dan ga ik opeens plannen maken, en vraag ik me af of ik dat wel wil, tijdens zo'n vrije week.
Heb jij nog rechte snijplanken??quote:Op maandag 20 januari 2014 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, helemaal handig, een rechte snijplank om een golvend aanrecht.
Een verstelbaar aanrecht! Want een ongelijk aanrecht is irritant met iets bereidenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ongelijke aanrechten zijn wel handig om de troep weg te krijgen. Helemaal als ze schuin aflopen naar de wasbak.![]()
Briljant.
It's not a bug, it's a feature.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ongelijke aanrechten zijn wel handig om de troep weg te krijgen. Helemaal als ze schuin aflopen naar de wasbak.![]()
Briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |