Kijk je films op Netflix?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.Ik wil alleen toch wel een beetje productief zijn ergens.
Mja, dat komt vast goed.
Dit weekend is het voor mij voornamelijk Netflix, FOK!, youtube, en dat soort dingen geweest.
Pizza bestellen en dan zeggen dat ze bij de AH moeten afleveren.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben heel naaiend ingeroosterd @ werk. Van 5 tot 9, geen avondeten pauze. Enkel een kwartier.
Nu ga ik thuis niet om 4 uur etenen geen oven op t werk voor pizza wat ik dan van te voren kan eten..
klopt. Sex sells zegen ze soms wel eens. Nou tokkie sells betterquote:Op maandag 20 januari 2014 00:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd maar er is geen beter vermaak als leedvermaak
Niet echt, nog nooit echt naar gezocht / doorheen gebladerd ook. Lijken me niet heel veel leuke films tussen te zitten. Series wel.quote:
Lol wil ik weten waar ze dat zeggen of is het te ranzig??quote:Op maandag 20 januari 2014 00:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
klopt. Sex sells zegen ze soms wel eens. Nou tokkie sells better
ligt eraan of je van yoghurt houdquote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol wil ik weten waar ze dat zeggen of is het te ranzig??
Ik fiets langs een pizzeria rim. werk.. maar je weet nooit hoelang hun erover doenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pizza bestellen en dan zeggen dat ze bij de AH moeten afleveren.
Owja, Youtube, vergeten te vermelden. Ook altijd wel leuk vermaak. Vooral de kanalen over wetenschap edquote:Op maandag 20 januari 2014 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.Ik wil alleen toch wel een beetje productief zijn ergens.
Mja, dat komt vast goed.
Dit weekend is het voor mij voornamelijk Netflix, FOK!, youtube, en dat soort dingen geweest.
Ligt eraan waar het vandaan komtquote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ligt eraan of je van yoghurt houd
Gewoon uren van de voren bestellen en zeggen dat ze er op dat tijdstip moeten zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik fiets langs een pizzeria rim. werk.. maar je weet nooit hoelang hun erover doen
Ooit eens gedaan. Ze waren telaatquote:Op maandag 20 januari 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon uren van de voren bestellen en zeggen dat ze er op dat tijdstip moeten zijn.
Ik kijk de meest kansloze dingen, zolang 't maar grappig is.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, Youtube, vergeten te vermelden. Ook altijd wel leuk vermaak. Vooral de kanalen over wetenschap ed
dat doet pijn, zeggen ze.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan wil ik het niet weten ik val nl op vrouwen
Goed genoeg zo lijkt me?quote:Beste medestudenten,
Ik word het reizen helemaal zat verdomme. Heb je nog een spange kamer vrij, laat het deze baas dan even weten.Peace, out.
Check deze dan: http://www.youtube.com/user/Photonvidsquote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kijk de meest kansloze dingen, zolang 't maar grappig is.
maar als je der naast valt doet tie brekenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Niet als je met je 3de been in een natte poes valt
Simpel val er gewoon niet naastquote:Op maandag 20 januari 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar als je der naast valt doet tie breken
je moet philosoof wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Het leven is niet moeilijk mensen maken het moeilijk
Dan gaan mensen ingewikkelde vragen stellen en maken ze mij leven ook moeilijkquote:
Denk je dat ik dat volhoudt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Terug sturen dan
Maar je kan toch ook om 9 uur eten
Wij eten thuis ook altijd om 2200 je gaat er echt niet dood van hoorquote:
Welke series dan? Ik heb ook Netflix, ben nog beetje zoekende enzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet echt, nog nooit echt naar gezocht / doorheen gebladerd ook. Lijken me niet heel veel leuke films tussen te zitten. Series wel.
Die had ik volgens mij al eens eerder gezien ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Of dit:
Is prima vermaak. En uiteraard wetenschappelijk.
Breaking Bad, Suits, Orange is the new black, Chuck, How i met your mother, etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Welke series dan? Ik heb ook Netflix, ben nog beetje zoekende enzo.
Ik vind dit zulke mannenseries, maar ik wil miss nog wel beginnen aan Suits.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Breaking Bad, Suits, Orange is the new black, Chuck, How i met your mother, etc.
Vampire diaries dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke mannenseries, maar ik wil miss nog wel beginnen aan Suits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |