maar als je der naast valt doet tie brekenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Niet als je met je 3de been in een natte poes valt
Simpel val er gewoon niet naastquote:Op maandag 20 januari 2014 00:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar als je der naast valt doet tie breken
je moet philosoof wordenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Het leven is niet moeilijk mensen maken het moeilijk
Dan gaan mensen ingewikkelde vragen stellen en maken ze mij leven ook moeilijkquote:
Denk je dat ik dat volhoudt?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Terug sturen dan
Maar je kan toch ook om 9 uur eten
Wij eten thuis ook altijd om 2200 je gaat er echt niet dood van hoorquote:
Welke series dan? Ik heb ook Netflix, ben nog beetje zoekende enzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet echt, nog nooit echt naar gezocht / doorheen gebladerd ook. Lijken me niet heel veel leuke films tussen te zitten. Series wel.
Die had ik volgens mij al eens eerder gezien ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:53 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Of dit:
Is prima vermaak. En uiteraard wetenschappelijk.
Breaking Bad, Suits, Orange is the new black, Chuck, How i met your mother, etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Welke series dan? Ik heb ook Netflix, ben nog beetje zoekende enzo.
Ik vind dit zulke mannenseries, maar ik wil miss nog wel beginnen aan Suits.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Breaking Bad, Suits, Orange is the new black, Chuck, How i met your mother, etc.
Vampire diaries dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 01:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke mannenseries, maar ik wil miss nog wel beginnen aan Suits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |