Nee, maar ik zoek positieve verhalen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat het bij jou ook zo is.
Mavo, staatsexamen. Heel mn mavo met twee vingers in mn neus gedaan. Ik had dan ook makkelijk vwo kunnen doen, als ik niet zo recalcitrant was.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Welk niveau? Examens ik ook een beetje, nou ja, nacht leren dan.
Ik ben van de havo naar het vmbo gestuurd toen ik examens had werd ik bijna 16 en gebruikte de vrije dagen om te werken ipv leren en met vlag en winpel geslaagdquote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Laura.b het volgende:
Wie vertelt mij een mooi verhaal over tentamens en niet leren? Wie heeft er eens totaal niet voorbereid een tentamen gemaakt en gehaald?
Ik ben heel naaiend ingeroosterd @ werk. Van 5 tot 9, geen avondeten pauze. Enkel een kwartier.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Subway is enkel goed als lunch imo. Kan je niet gewoon een pizza of kapsalon halen?
De hele dag beetje op FOK! hangen, gamen, Wikipedia browsen etc. Dat zou ikzelf graag willen, echter is het meestal: beetje op FOK! hangen, scripten en devven (wat eigenlijk ook gewoon scripten is).quote:Op maandag 20 januari 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n collega zei vrijdag na 5'en nog; "Oh, jij raakt zeker de hele week geen computer aan"
![]()
![]()
Toch maar even uitgelegd dat ik dat sowieso wel doe, alleen niet werkgerelateerd.
Ga ze nog meer aandacht geven.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef badschaap het volgende:
er moet een nieuw seizoen probleemwijken komen
Pow camping dat was leuke leedvermaakquote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef badschaap het volgende:
er moet een nieuw seizoen probleemwijken komen
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MC Hammer uiteraard.
[ afbeelding ]
omg wat waren sommige mensen daarvan tokkie zegquote:Op maandag 20 januari 2014 00:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Pow camping dat was leuke leedvermaak
Zorg je dat de shormaboer precies optijd voor de deur staatquote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben heel naaiend ingeroosterd @ werk. Van 5 tot 9, geen avondeten pauze. Enkel een kwartier.
Nu ga ik thuis niet om 4 uur etenen geen oven op t werk voor pizza wat ik dan van te voren kan eten..
Precies.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
De hele dag beetje op FOK! hangen, gamen, Wikipedia browsen etc. Dat zou ikzelf graag willen, echter is het meestal: beetje op FOK! hangen, scripten en devven (wat eigenlijk ook gewoon scripten is).
Idd maar er is geen beter vermaak als leedvermaakquote:Op maandag 20 januari 2014 00:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
omg wat waren sommige mensen daarvan tokkie zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |