Gewoon even de pilots kijken, dat geeft wel een goede eerste indruk.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:18 schreef Laura.b het volgende:
Ik ken al die series niet, ik kijk nu gossip girl en pretty little liars.Breaking bad heb ik ook als tip gekregen, hmmm.
Is ook ideaalquote:Op maandag 20 januari 2014 01:27 schreef Laura.b het volgende:
Ja, ik kijk wel even. Ik vind Netflix wel ideaal.Ik heb laatst ook een stukje Lost gekeken, ook leuk. Maaar ik heb morgen een tentamen, niet zo goed voorbereid. Kan je mij opvrolijken?
Is wel leuk, maar wat ik vind met sommige series is dat het te lang wordt uitgerekt en het onrealistisch wordt soms.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is ook ideaalLost moet ik ook nog zien ja
Is mij ook al een paar keer aangeraden.
Ik zou zeggen; Denk er niet teveel aanDat maakt het alleen maar erger.
Afleiding zoeken; Netflix
Komt vast wel goed met dat tentamen.
ik mis jequote:
Is met veel series wel zo ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar wat ik vind met sommige series is dat het te lang wordt uitgerekt en het onrealistisch wordt soms.Het tentamen is om 10 uur straks, ik moet slapen, vroeg opstaan en dan leren. Studeer jij? Zo ja: ervaring met niet goed voorbereiden en alsnog tentamen maken?
je bent zo ver wegquote:
Ja, maar meestal kijk ik maar tot seizoen 2 of 3, haha!quote:Op maandag 20 januari 2014 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is met veel series wel zo ja.Jammer, maar het is soms ook gewoon zonde om met zo'n serie te stoppen na slechts twee of drie seizoenen.
Niet te laat slapen danIk studeer al bijna twee jaar niet meer, ik werk nu.
Maar heb deze week vrij, dus hoef niet vroeg te slapen.. Heb nooit echt lastige tentamens gehad ofzo, wel vaak onvoorbereid naar toetsen gegaan, en die haalde ik allemaal.
Verder heb je altijd je hertentamens nog, toch?
zou fijn zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel dichtbij.
Ik maak er te vaak een gewoonte van dat ik de laatste afleveringen niet kijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, maar meestal kijk ik maar tot seizoen 2 of 3, haha!
Je bent afgestudeerd nu? Nou, ik lees dat overal maar ik ben te dom om een tentamen te halen zonder voorbereiding.Hertentamens zijn er ook nog, maar dan heb ik zoveel uiteindelijk.
je haat mequote:
KIjk naar titels, lees de synopsis en kies.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:57 schreef Medicate het volgende:
Weet iemand nog een leuke film die ik aan kan zetten op Netflix?
hey freekquote:Op maandag 20 januari 2014 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
KIjk naar titels, lees de synopsis en kies.
hey snowbellsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |