Goed verdedigt. Hij kon niet bij de balquote:Op zondag 19 januari 2014 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Boetius, hoe kan je die niet maken.
quote:
Bij deze stand wel ja. Andersom was het een kanjerduoquote:
Of nog erger. Reitsmaquote:Op zondag 19 januari 2014 16:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Precies, nooit meer Leo s.v.p. .............
Dat ze die nog niet 6 meter onder de grond hebben gestopt inderdaadquote:
Daar ken je wel wat gifjes van gaan maken, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Die dingen die Pellè laat zien af en toe
Af en toe? Vaker wel dan niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Die zijn we echt 100% kwijt deze zomer.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Die weet niet eens dat ze nu aan het spelen zijnquote:
Hij weer als vanouds gelukkigquote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Bakkal is dikkig, dus valt nog meequote:
Wat?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord gaat deze zomer een transfer voor +- 15 miljoen naar Arsenal.
Doe maar Verhoek, die kan wat strijd brengenquote:
Goossens kan zo en dan een afstandsschot plaatsen. Is soms ook wel fijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe maar Verhoek, die kan wat strijd brengen
Het was een rare blessure, hij ging niet meteen liggen. Het leek meer een verrekking in zijn knie ofzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel knieblessures heeft JP inmiddels gehad. Ben beetje bang voor vervelend scenario...
Heb je nog mazzel dat het tegen ADO is. Die verliezen van iedereen op het moment.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Dus tegen ADO spelen we met Goossens én Bakkal
Kans is groot dat Steyn er daar uitvliegt.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat het tegen ADO is. Die verliezen van iedereen op het moment.
shockeffectquote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans is groot dat Steyn er daar uitvliegt.
Nee, 1.96m volgens mij wikipediaquote:
Als het zo door blijft gaan wel ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Onze matige bank is een probleem die je zomaar een prijs kan kosten.
Zou me verbazen met zo'n kwalitatief dramatisch ploegje. Ze hebben ook geen geld voor een kwaliteitsinjectie oid.quote:
Like a bossquote:Op zondag 19 januari 2014 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat juichen van Vilhena.
Royal Sadness.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Enchanter het volgende:
Wat is dat voor een zwakbegaafde die Vilhenna
Moet jij niet in het stadion zitten?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je vooral druk maken om het gejuich van een speler.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Ingstelo het volgende:
Vilhena... Zo juichen als je gescoord hebt.. :kotssmilie:
Bij rust waren dat er 21, dus 3 goals in 12 doelpogingen. Iig wat effectieverquote:Op zondag 19 januari 2014 16:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Godnondeju
45 % balbezit 55
5 doelpogingen 33
5 corners 9
13 overtredingen mee 11
0 buitenspel 3
15 vrije trappen 11
11 reddingen doelman 1
33 doelpogingen
Het klinkt zo makkelijk hequote:Op zondag 19 januari 2014 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op deze manier de rest van de wedstrijden spelen en je bent er.
Ik zie liever PSV volledig kansloos afhaken en ajax maar 1 punt, dan PSV weer hoop geven en ajax 0 puntenquote:
Dit dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie liever PSV volledig kansloos afhaken en ajax maar 1 punt, dan PSV weer hoop geven en ajax 0 punten
Nee, zo is prima. Als die bij Feyenoord zit en dan terug gaat naar Utrecht (bv) had hij vandaag 5x gescoord en 4 ballen van de lijn gehaaldquote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blij dat we die mongool van een Bulthuis niet gekocht hebben deze zomer. Alhoewel hij vandaag wel solliciteerde om een Feyenoorder te worden.
Wat faalde hij hard vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blij dat we die mongool van een Bulthuis niet gekocht hebben deze zomer. Alhoewel hij vandaag wel solliciteerde om een Feyenoorder te worden.
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Wat faalde hij hard vandaag.
Aan onze kant vond ik alleen Matthijssen echt slecht.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bij een gelijkspel is PSV zonder enige twijfel volledig afgehaakt voor de top 5, weg moraal ook.
Ajax pakt dan slechts een puntje waardoor wij op 2 punten achterstand staan (ipv 1 punt achterstand na een overwinning van PSV op Ajax).
Dat ene puntje meer voorsprong van Ajax bij een gelijkspel doet 't 'm ook niet.
Misschien dat ik 'm wat tekort doe maar hij oogde helemaal niet scherp vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?
Zou kunnen hoor, maar niemand is mij echt negatief opgevallen vandaag. Er waren 2 slaapmomentjes, maar daar stond iedereen gewoon te kutten, niet speciaal 1 speler. Verder is het mij tijdens de wedstrijd niet echt opgevallen. Maar ach, 2-5 gewonnen, waar hebben we het overquote:Op zondag 19 januari 2014 16:32 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien dat ik 'm wat tekort doe maar hij oogde helemaal niet scherp vandaag.
We hebben het over die 2 onnodige tegendoelpunten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar niemand is mij echt negatief opgevallen vandaag. Er waren 2 slaapmomentjes, maar daar stond iedereen gewoon te kutten, niet speciaal 1 speler. Verder is het mij tijdens de wedstrijd niet echt opgevallen. Maar ach, 2-5 gewonnen, waar hebben we het over
Vond hem ook solide.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?
Alleen in het begin van de tweede helft was er wat twijfel over hoe nu verder, leek mij. Ze begonnen mijns inziens wat zwakker.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het vooral mooi om te zien dat het niet zwakker/slechter werd richting het eindsignaal.
Heerlijke pot
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
wat een flut wedstrijd ondertussen in 020
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
quote:
zou toch geweldig zijn als ze verliezenquote:
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijnquote:Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou toch geweldig zijn als ze verliezen
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijn
ja hoezo nietquote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Nog steeds hoop op de titel lees ik hier ?
Zit jij nou in het stadion te FOK!en? Moet je niet naar de wedstrijd kijken?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Heb je je teletekst al paraat staan ?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
heeft er een stadion teletekst tegenwoordig dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zit jij nou in het stadion te FOK!en? Moet je niet naar de wedstrijd kijken?
Ajax is de favoriet voor de titel, PSV is veels te wisselvallig en dat zullen ze wel blijven. Ajax een tik laten krijgen is beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijn
ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef Bombvis het volgende:
Eerste 10 minuten na rust (ofzo) vond ik wel wat minder hoor, Utrecht speelde toen aanvallender en wij gingen achterover leunen. Verder was het inderdaad fantastische wedstrijd
Zolang er niet gescoord wordt, vind ik alles bestquote:Op zondag 19 januari 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.
Ajax wordt trouwens aardig weggespeeld
Met een andere club bezighouden terwijl je eigen club aan het voetballen isquote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Multi tasking je weet zelfquote:Op zondag 19 januari 2014 17:05 schreef eight het volgende:
[..]
Met een andere club bezighouden terwijl je eigen club aan het voetballen is
quote:Feyenoord-supporter mishandeld in Utrecht
De politie heeft zondag in Utrecht twee FC Utrecht-supporters opgepakt wegens mishandeling van een Feyenoordfan. Dat meldt de politie.
De arrestaties vonden plaats in aanloop naar de wedstrijd tussen FC Utrecht en Feyenoord in het stadion Galgenwaard in Utrecht.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:08 schreef Paul het volgende:
twitter:MirjamHagen twitterde op zondag 19-01-2014 om 16:58:26ME te paard en auto gaat ri. centrum. Zouden Fey fans rondrennen met utr fans er achteraan http://t.co/d1CquKRB94 reageer retweet
Als Feyenoord de vorm van vandaag de rest van het seizoen weet vast te houden is die hoop gerechtvaardigd.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind de wedstrijd aardig gelijk opgaan hoor, daar in Amsterdam.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.
Ajax wordt trouwens aardig weggespeeld
PSV bakt heel het seizoen niets van, behalve als ze tegen ajax moeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uitquote:Blessure Boëtius lijkt mee te vallen
Feyenoord won vandaag met 5-2 bij FC Utrecht met indrukwekkend spel. Jean-Paul Boëtius was bij de Rotterdammers één van de uitblinkers, maar moest uiteindelijk de strijd staken door een op het oog zware blessure.
Ronald Koeman laat nu weten op de persconferentie dat de blessure van de jonge buitenspeler meevalt. 'Boëtius had kramp in zijn bovenbeen' aldus een tevreden Koeman tijdens de persconferentie.
Idd... Als dat kramp is, is er iets niet goed met de conditie van Boëtius... Zo veel last hoor je als profvoetballer niet van kramp te hebben imoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uit
Mooi toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV bakt heel het seizoen niets van, behalve als ze tegen ajax moeten.
Ga janken, droplul.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat was in 1830... Het is nu gewoon Feyenoord.
zou inderdaad héél erg meevallen, t leek meer op een kapotte knie, een pees ingescheurd oid.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uit
0-10 in 020quote:Op zondag 19 januari 2014 17:34 schreef mega-worstje het volgende:
Feyenoord van vandaag tegen het ajax van vandaag wordt gewoon een overwinning voor ons
Idd, dat zou ik wel eens mee willen maken... Maar goed, realistisch is het nietquote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dat zou een feest worden dan zeg
Elke overwinning zou prachtig zijn natuurlijk, en daar gaan we ook gewoon voorquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dat zou ik wel eens mee willen maken... Maar goed, realistisch is het niet
Iddquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Elke overwinning zou prachtig zijn natuurlijk, en daar gaan we ook gewoon voor
De laatste ontmoetingen waren we telkens sterker maar zag je dat niet altijd terug in de uitslag.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:34 schreef mega-worstje het volgende:
Feyenoord van vandaag tegen het ajax van vandaag wordt gewoon een overwinning voor ons
Met een gelijkspel ook. PSV is erg zwak in het afmaken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Als psv vandaag nou wint zijn ze gelijk weer aangeslagen
Liever niet eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dat zou ik wel eens mee willen maken... Maar goed, realistisch is het niet
Hoezo niet? Dit jaar is het laatste (hopelijk) dat dit nog veilig kan. Geen uit publiek immersquote:
Laat ik het ander stellenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dit jaar is het laatste (hopelijk) dat dit nog veilig kan. Geen uit publiek immers
Nu gaat het mij totaal niet om het vernederen... Da's met 0-5 ook gebeurtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Laat ik het ander stellen
Hoofd stelt van niet, hart van wel
Een (goede) tegenstander vernederen is met het oog op de toekomst gewoon niet slim. Kijk naar psv. Die 10-0 afstraffing heeft ze al een kampioenschap gekost en daarnaast maakten ze daarnaast ook geen kans meer in de Kuip.
Niets zo motiverend als wraak.
Dat gezegd hebbende, ze een keertje 10-0 op hun flikker geven is wel lekker natuurlijk
Dan liever dat uit tegen NEC ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu gaat het mij totaal niet om het vernederen... Da's met 0-5 ook gebeurt. Gaat puur om het kengetal
Nounounouquote:Op zondag 19 januari 2014 17:38 schreef eight het volgende:
De laatste ontmoetingen waren we telkens sterker maar zag je dat niet altijd terug in de uitslag.
Het laatste duel (2-1) was Ajax de mindere. Ze werden nota bene uitgefloten door hun eigen publiek.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef nostra het volgende:
[..]
NounounouAlleen bij de 4-2 thuis, de afgelopen twee potten waren respectievelijk kansloos en had je misschien een gelijkspel verdiend als je niet zulke kneuzen als Vormer had rondlopen.
ze fluiten altijd daar in de Arena. En die confrontatie in januari was Feyenoord totaal uit vorm.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef eight het volgende:
[..]
Het laatste duel (2-1) was Ajax de mindere. Ze werden nota bene uitgefloten door hun eigen publiek.
Van de afgelopen 5 confrontaties was eigenlijk Ajax alleen vorig jaar januari duidelijk de betere.
Nog wat gemerkt van rellen / onrust?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme heerlijke dag in Utrecht![]()
Die kool van Pellè
Ja in het stadion werd een groepje van 3 man aangepakt door 6-10 lui van Utrecht na de 1-0. Volgens mij juichden ze gewoon niet mee, ik zag geen provocatie. Toen pakte één Feijenoorder z'n riem erbij en werd het wat onrustig. Veel mensen vluchtten weg, me erbij, maar was niet veel loos uiteindelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nog wat gemerkt van rellen / onrust?
Hoogtepunt was wel toen hij Boëtius even alleen voor de keeper zette.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Grifte het volgende:
Maargoed liever nog even over de wedstrijd, want godverdomme wat was dat goed zeg. Ik heb Feyenoord echt zelden zo goed zien combineren en kansen creëren. Het was wel weer typisch Feyenoord om 90% van de kansen te missen en zo je tot aan het eind een gevoel te geven dat de buit nog niet binnen was.
Maar die Pellè mag van mij nog wel wat boekies publiceren als ie zo speelt, tering wat was die goed. Halve omhaaltjes, buitenkantje, borst aannemen en soepeltjes verlengen en dan als klapstuk die kool met de hak.
Nee was genieten
Dat was echt een geweldig moment.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoogtepunt was wel toen hij Boëtius even alleen voor de keeper zette.
Dat was met die halve omhaal toch? Of hoe je zoiets noemt als je hem over jezelf en de tegenstander schiet naar de ander.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoogtepunt was wel toen hij Boëtius even alleen voor de keeper zette.
Utrecht is namelijk van hetzelfde niveau als Ajax.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef Vasion het volgende:
Als we zo spelen in Amsterdam woensdag, dan gaan we winnen.
reden genoeg hem weg te doen. Is een simpele intikker verdomme.quote:
PSV stelt dan ook niks voor.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Utrecht is namelijk van hetzelfde niveau als Ajax.
PSV tikte ajax vandaag anders in de 1e helft helemaal weg, zag je bij ons niet gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Utrecht is namelijk van hetzelfde niveau als Ajax.
Een wedstrijd bestaat uit twee helften.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV tikte ajax vandaag anders in de 1e helft helemaal weg, zag je bij ons niet gebeuren.
Goed zo, krijg maar hoopquote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef Vasion het volgende:
Als we zo spelen in Amsterdam woensdag, dan gaan we winnen.
Nee dat vond ik niet, ik vond de wedstrijd in de eerste helft al gelijk opgaan. De tweede helft was Ajax duidelijk beter, en dat zeg ik als Feyenoorder.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV tikte ajax vandaag anders in de 1e helft helemaal weg, zag je bij ons niet gebeuren.
Vitesse - Feijenoord 0-4 kwam in de buurt, toen met Guidetti.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef TC03 het volgende:
Ik heb echt zelden Feyenoord zo overtuigend zien spelen, zeker in zo'n lastige uitwedstrijd.Kan me gewoon niks vergelijkbaars voor de geest halen van de afgelopen jaren.
Afgelopen klassieker was wel om te huilen, van beide kanten.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dat vond ik niet, ik vond de wedstrijd in de eerste helft al gelijk opgaan. De tweede helft was Ajax duidelijk beter, en dat zeg ik als Feyenoorder.
Maar als Feyenoord woensdag net zo scherp, agressief en goed combinatie- en positiespel weet te spelen als vandaag tegen FC Utrecht dan gaat Ajax daar zeker problemen mee krijgen inderdaad.
Maar ja, het blijft Ajax, en de ervaring leert ook dat Feyenoord vaker verkrampt voor de dag komt dan in bloedvorm daar in Amsterdam, en voor Ajax geldt vaak juist het tegenovergestelde als ze tegen ons spelen in thuiswedstrijden.
Ajax gaat het wel lastig krijgen als Pelle zo voetbalt als vandaag. Die gast was wel in bloedvorm.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee dat vond ik niet, ik vond de wedstrijd in de eerste helft al gelijk opgaan. De tweede helft was Ajax duidelijk beter, en dat zeg ik als Feyenoorder.
Maar als Feyenoord woensdag net zo scherp, agressief en goed combinatie- en positiespel weet te spelen als vandaag tegen FC Utrecht dan gaat Ajax daar zeker problemen mee krijgen inderdaad.
Maar ja, het blijft Ajax, en de ervaring leert ook dat Feyenoord vaker verkrampt voor de dag komt dan in bloedvorm daar in Amsterdam, en voor Ajax geldt vaak juist het tegenovergestelde als ze tegen ons spelen in thuiswedstrijden.
P$V won er ook dik, dus wat is het waard, en je geeft weer 2 goals makkelijk weg, maar bij vlagen was het echt genieten!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef TC03 het volgende:
Ik heb echt zelden Feyenoord zo overtuigend zien spelen, zeker in zo'n lastige uitwedstrijd.Kan me gewoon niks vergelijkbaars voor de geest halen van de afgelopen jaren.
Er is nog hoop. Wat was die goed vandaagquote:Trainer Ronald Koeman van Feyenoord verwacht niet dat aanvaller Jean-Paul Boëtius woensdag alweer speelklaar is voor de bekerwedstrijd tegen Ajax in de ArenA. De lichtvoetige vleugelspits moest zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht (2-5) in de slotfase uitvallen met kramp in zijn bovenbenen.
„Hij heeft veel meters moeten maken”, legde Koeman na afloop uit. „Dat geeft niks, daar wordt hij sterk van. Het lijkt mij geen ernstige blessure, maar ik denk niet dat hij Ajax haalt. Hij kan beter een paar dagen rustig aan doen, lijkt me.”
Tegen groningen dit seizoen het eerste half uur, al waren er wel een paar gele kaarten voor nodig.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef TC03 het volgende:
Hij kost punten. Dan kan je je ogen daarvoor wel sluiten, maar hij moet gewoon een paar weken in de luwte met het 2e mee. Dan is die misschien weer scherp.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:52 schreef elCholo het volgende:
Gaan huilen om het juichen van Vilhena na zo een wedstrijd.
Als een verstandelijk beperkte, die alleen maar met z'n eigen ego bezig is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
Beste wedstrijd van het seizoen van Feyenoord..
.. maar hoe stond Vilhena dan te juichen na z'n goal?
Utrecht heeft het dit seizoen vrij lastig tegen de wat grotere clubs. De overwinning van Feyenoord was goed, maar ook te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
Hij stond over zijn haar te wrijven, liep naar de camera en maakte een hart met zijn handen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
Tonny zag eruit als een downie.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij stond over zijn haar te wrijven, liep naar de camera en maakte een hart met zijn handen.
Beetje lijp, dat wel, maar we moeten niet vergeten dat Tonny nog maar 19 is.
Dat is waar, ik vind het alleen zo vreselijk zelfingenomen en arrogant overkomen, zoals Maher tegen jullie. Zegt iets over de mentaliteit van zo'n gast. Een Boëtius zie dat niet zo snel doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij stond over zijn haar te wrijven, liep naar de camera en maakte een hart met zijn handen.
Dan nogquote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de competitie belangrijker dan de beker. ADO uit en Vitesse thuis zijn belangrijkere wedstrijden voor Feyenoord.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef PIETR het volgende:
Beter haalt Boetius Ajax uit. Je gaat hem in de wedstrijd van het jaar toch zeker geen rust geven vanwege een beetje kramp. Wat is dat voor onzin ..
Clasie ben je ook kwijt, de Vrij misschien. Boetius.. wie weet.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef Sunri5e het volgende:
Ik denk dat we deze zomer helaas flink gaan cashen... Ik verwacht een leegloop door het vertrek van BMI, Janmaat en Pelle.
Dat is voor latere zorg. Het is te hopen dat dat transfergezeik niet half februari al gaat beginnen. We hebben al paar keer gezien waar dat soort berichten toe leiden.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Clasie ben je ook kwijt, de Vrij misschien. Boetius.. wie weet.
Goossens linie naar achter ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Grifte het volgende:
Geen De Vrij woensdag, hoop gewoon op Van Beek in het centrum.
En dan geen Vilhena tegen ADO, en Vormer nog niet fit... Goossens dan maar.
Lijkt me logisch dat Van Beek zal spelen. Ik denk niet dat Koeman heel veel wil schuiven.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Grifte het volgende:
Geen De Vrij?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Grifte het volgende:
Onzin.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de competitie belangrijker dan de beker. ADO uit en Vitesse thuis zijn belangrijkere wedstrijden voor Feyenoord.
Werkt toch door in de competitie?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Rode kaart tegen Heracles in de beker.
Dat ligt er aan of het direct of niet direct was, kan hem zelf niet herinneren.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werkt toch door in de competitie?
Niet direct dus, speelde pot daarna tegen PEC.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of het direct of niet direct was, kan hem zelf niet herinneren.
Maar als hij direct was dan is hij al geschorst geweest in de competitie.
In dit geval is hij er dus niet bij woensdag.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet direct dus, speelde pot daarna tegen PEC.
Mwa, vind De Vrij wat wisselvallig. Boëtius is wmb de beste speler van Feyenoord samen met Pelle, dus dat is wel een enorme aderlating ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook al geen Boëtius. Die twee spelen toch sterk.
Hij speelde vandaag gewoon goed hoor. Dat doelpunt was misschien wel zijn fout maar komt voort uit de instelling waar vandaag mee werd gevoetbald. Als die combinatie lukt en Clasie zich eruit weet te spelen staat iedereen op de banken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kost punten. Dan kan je je ogen daarvoor wel sluiten, maar hij moet gewoon een paar weken in de luwte met het 2e mee. Dan is die misschien weer scherp.
Deed PSV ook met Ruiz inderdaad, ze wisten vanaf het begin af aan al dat hij tegen Ajax kon spelen, maar ze deden net of er een ruime kans bestond dat het ''papierwerk'' niet op tijd af zou zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef Muto het volgende:
Zou me niks verbazen als er een spelletje wordt gespeeld met Boëtius.
Leek veel op Theo:quote:
Precies, altijd dat negatieve gezeik over Vilhena!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hij speelde vandaag gewoon goed hoor. Dat doelpunt was misschien wel zijn fout maar komt voort uit de instelling waar vandaag mee werd gevoetbald. Als die combinatie lukt en Clasie zich eruit weet te spelen staat iedereen op de banken.
En dat mannetje is 19 jaar, laat hem lekker een hartje maken, en wees blij dat die scoort ipv dat gehuil om niks.
Oh, sorry, ik begrijp het al. Hij is een talent uit eigen jeugd, dus er mag geen kritiek op hem geuit worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hij speelde vandaag gewoon goed hoor. Dat doelpunt was misschien wel zijn fout maar komt voort uit de instelling waar vandaag mee werd gevoetbald. Als die combinatie lukt en Clasie zich eruit weet te spelen staat iedereen op de banken.
En dat mannetje is 19 jaar, laat hem lekker een hartje maken, en wees blij dat die scoort ipv dat gehuil om niks.
Was 2x geel.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of het direct of niet direct was, kan hem zelf niet herinneren.
Maar als hij direct was dan is hij al geschorst geweest in de competitie.
Dat lijkt me niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de competitie belangrijker dan de beker. ADO uit en Vitesse thuis zijn belangrijkere wedstrijden voor Feyenoord.
Ze zeggen altijd, heel clichématig, dat de beker de kortste weg naar Europees voetbal is.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
Die beker interesseert me werkelijk waar 0,0.
Waarom niet? Leuke prijs toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
Die beker interesseert me werkelijk waar 0,0.
Volgend jaar gaat dat zeker gelden. Dan is bekerwinst meteen plek in de groepsfase, dit jaar volgens mij nog nietquote:Op zondag 19 januari 2014 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd, heel clichématig, dat de beker de kortste weg naar Europees voetbal is.
Als je 2e of 4e eindigt moet je dat nog maar afwachten toch?
We gaan dan ook winnen met 1-2, geen rode kaarten pakken, blessurevrij doorkomen en punten pakken voor de Voorspelcompetitiequote:Op zondag 19 januari 2014 23:29 schreef PIETR het volgende:
Hoe kan die beker je niet interesseren? We spelen wel tegen Ajax ja, godverdomme.
Een klassieker laat mij nooit koud. Al is het een benefietwedstrijd voor Jantje Beton.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:44 schreef Aloulou het volgende:
Moet zeggen dat die bekerwedstrijd mij ook koud laat...zelfs als het tegen 020 is.
Ik snap wat je bedoelt met indekken maar juist geef ik ons deze keer een goede kans, we spelen gewoon echt steeds dominanter en denk dat we niet (veel) onder doen voor die neuzen. Bij mij laat de beker mij al jaren koud. Competitie moet voor alles gaan omdat als we een goede start nu hebben echt mee zouden moeten kunnen doen voor het kampioenschap. Als het dus beter is Boetius rust te geven kan men dat beter nu doen zodat hij in de competitie er weer bij kan (proberen) te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een klassieker laat mij nooit koud. Al is het een benefietwedstrijd voor Jantje Beton.
Wel is het zo dat ik naar deze uitwedstrijd meestal erg opzie, omdat we over het algemeen redelijk kansloos zijn daar. Ajax-uit is denk ik één van de weinige échte angsgegners voor Feyenoord. Zonder dat volk naar de mond te willen praten verder.
Meestal bespeur ik bij mezelf, en mede-supporters, vooraf dus een soort 'indekken' door al uit te gaan van een nederlaag, en dat is niet goed voor je enthousiasme voor de wedstrijd inderdaad.
Mooi, dan kan het idd. weer interessant worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat dat zeker gelden. Dan is bekerwinst meteen plek in de groepsfase, dit jaar volgens mij nog niet
Ik denk dat het meer met de tegenstander te maken had. Tegen Ajax weten de spelers zich wel te motiveren.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Tegen AZ speelden we ook geweldig, wedstrijd erna was het weer matig. Niet te snel conclusies trekken mensen.
Precies, het blijft Feyenoord hé. Ik durf ook nog nergens op te hopen. Voorlopig blijf ik terughoudend met mijn verwachtingen wat betreft Feyenoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Tegen AZ speelden we ook geweldig, wedstrijd erna was het weer matig. Niet te snel conclusies trekken mensen.
Dit is ook FC Utrecht waartegen gespeeld wordt. PSV won er met 5-1, FC Twente won met 6-0..quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
hefte twee x buiten spel op de toppertquote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.fr1908.net/23116-feyenoord-informeert-naar-bulthuis
Nou, vond er anders geen kloot aan.quote:
Utrechtsupporter wilde hem graag ruilen voor Schaken. Ik zeg doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.fr1908.net/23116-feyenoord-informeert-naar-bulthuis
Grapje toch? Als hij zo speelt als gisteren, dan mag hij van mij nog wel even blijven, onze Schaken. Denk dat Bulthuis hem uit zijn vormcrisis heeft geholpenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, vond er anders geen kloot aan.
[..]
Utrechtsupporter wilde hem graag ruilen voor Schaken. Ik zeg doen.
Nu niet nee, oude lul.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, vond er anders geen kloot aan.
[..]
Tuurlijk wel, maar een speler uit eigen jeugd verdient wel wat meer krediet, Vilhena kan hier echt niks goed doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik begrijp het al. Hij is een talent uit eigen jeugd, dus er mag geen kritiek op hem geuit worden.
Net als jij.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat door die irritante maniertjes van hem.
Grapje zeker, als zelfs Schaken je al helemaal dol draait ben je wel héél erg slecht.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
Ik schrijf hem ook nog helemaal niet af. Maar ik erger me er aan dat hij er al weken niks van bakt, maar het zelf wel prima lijkt te vinden. En dan scoort hij een keer (was makkelijker dan hem missen), en doet hij meteen zo overdreven. Dat geeft voor mij aan, dat hij niet lijkt te beseffen dat hij elk moment zijn basisplek kan kwijtraken. En dat vind ik een slechte zaak.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar een speler uit eigen jeugd verdient wel wat meer krediet, Vilhena kan hier echt niks goed doen.
En zijn bijzonder matige spel. Al speelde hij gister wel redelijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat door die irritante maniertjes van hem.
Dankjequote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog gefeliciteerd trouwens mannen, fel en goed gespeeld, woensdag ook doen dan kan 't nog leuk worden voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |