Tegen groningen dit seizoen het eerste half uur, al waren er wel een paar gele kaarten voor nodig.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef TC03 het volgende:
Ik heb echt zelden Feyenoord zo overtuigend zien spelen, zeker in zo'n lastige uitwedstrijd.Kan me gewoon niks vergelijkbaars voor de geest halen van de afgelopen jaren.

Hij kost punten. Dan kan je je ogen daarvoor wel sluiten, maar hij moet gewoon een paar weken in de luwte met het 2e mee. Dan is die misschien weer scherp.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:52 schreef elCholo het volgende:
Gaan huilen om het juichen van Vilhena na zo een wedstrijd.

Als een verstandelijk beperkte, die alleen maar met z'n eigen ego bezig is.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
Beste wedstrijd van het seizoen van Feyenoord..
.. maar hoe stond Vilhena dan te juichen na z'n goal?

Utrecht heeft het dit seizoen vrij lastig tegen de wat grotere clubs. De overwinning van Feyenoord was goed, maar ook te verwachten natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:

Hij stond over zijn haar te wrijven, liep naar de camera en maakte een hart met zijn handen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:

Tonny zag eruit als een downie.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij stond over zijn haar te wrijven, liep naar de camera en maakte een hart met zijn handen.
Beetje lijp, dat wel, maar we moeten niet vergeten dat Tonny nog maar 19 is.

Dat is waar, ik vind het alleen zo vreselijk zelfingenomen en arrogant overkomen, zoals Maher tegen jullie. Zegt iets over de mentaliteit van zo'n gast. Een Boëtius zie dat niet zo snel doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij stond over zijn haar te wrijven, liep naar de camera en maakte een hart met zijn handen.

Dan nogquote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]

Voor Feyenoord is de competitie belangrijker dan de beker. ADO uit en Vitesse thuis zijn belangrijkere wedstrijden voor Feyenoord.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef PIETR het volgende:
Beter haalt Boetius Ajax uit. Je gaat hem in de wedstrijd van het jaar toch zeker geen rust geven vanwege een beetje kramp. Wat is dat voor onzin ..

Clasie ben je ook kwijt, de Vrij misschien. Boetius.. wie weet.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef Sunri5e het volgende:
Ik denk dat we deze zomer helaas flink gaan cashen... Ik verwacht een leegloop door het vertrek van BMI, Janmaat en Pelle.

Dat is voor latere zorg. Het is te hopen dat dat transfergezeik niet half februari al gaat beginnen. We hebben al paar keer gezien waar dat soort berichten toe leiden.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Clasie ben je ook kwijt, de Vrij misschien. Boetius.. wie weet.

Goossens linie naar achter ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Grifte het volgende:
Geen De Vrij woensdag, hoop gewoon op Van Beek in het centrum.
En dan geen Vilhena tegen ADO, en Vormer nog niet fit... Goossens dan maar.

Lijkt me logisch dat Van Beek zal spelen. Ik denk niet dat Koeman heel veel wil schuiven.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Grifte het volgende:

Geen De Vrij?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Grifte het volgende:

Onzin.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de competitie belangrijker dan de beker. ADO uit en Vitesse thuis zijn belangrijkere wedstrijden voor Feyenoord.

Werkt toch door in de competitie?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Rode kaart tegen Heracles in de beker.

Dat ligt er aan of het direct of niet direct was, kan hem zelf niet herinneren.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werkt toch door in de competitie?

Niet direct dus, speelde pot daarna tegen PEC.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of het direct of niet direct was, kan hem zelf niet herinneren.
Maar als hij direct was dan is hij al geschorst geweest in de competitie.

In dit geval is hij er dus niet bij woensdag.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet direct dus, speelde pot daarna tegen PEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |