Maar dat was van te voren al bekend, dat Singh niet mee zou gaan. Ook Cissé had niet meegegaan. Maar ik vind het niet erg hoor, moeten Manu en Van Deelen alleen ook even weggaanquote:
Ach, in theorie zou je nog een soort van op veilig kunnen spelen: 0-3 als uitslag, Nee voor het geval de knvb besluit dat er teveel Feyenoord-supporters waren en ajax daarom door gaatquote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Fuszy het volgende:
Rare vraagstelling? Die vraag heeft bijna alleen maar een ander effect als er gelijkgespeeld wordt. Als je nu 1-2 zou kiezen, dan gaat Feyenoord toch door. Bij de juiste uitslag heb je dan direct 4 punten erbij
Misschien een beetje inderdaad. Maar je kunt ook je kans spreiden, door 1-2 te zeggen en niet. Maar ben het eens met je dat het vaag overkomt ja. Was vooral omdat de uitslag na 90 minuten geldt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Fuszy het volgende:
Rare vraagstelling? Die vraag heeft bijna alleen maar een ander effect als er gelijkgespeeld wordt. Als je nu 1-2 zou kiezen, dan gaat Feyenoord toch door. Bij de juiste uitslag heb je dan direct 4 punten erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef Muto het volgende:
Singh is de volgende die weggaat. Er zijn nu flink wat die sowieso punten gaan krijgen. Als ook Van Deelen vertrekt, dan ontvangt Bombvis 4 punten en zal verder uitlopen. Als Van Deelen toch blijft, dan krijgt hij maar twee punten. Zo geldt voor meer users dat het uiteindelijke puntentotaal in handen ligt van Van Deelen.Als Verhoek nou eens wegging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Je hebt in ieder geval al 1 puntje gegarandeerd. Tenzij Singh op 1 feb nog steeds contract bij Feyenoord heeft.quote:
Vind ik wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:28 schreef Happel het volgende:
Stond niet in je bericht dat het ook om verhuur ging. Dat telt naar mijn mening niet als vertrekkende spelers
Mwah, ging om spelers die Feyenoord deze winter zouden verlaten, spelers die je verhuurt verlaten de club toch ook? Ze komen weliswaar terug in de zomer (alhoewel Van Deelen volgens mij aflopend contract heeft), maar dan zijn ze toch een half jaar weggeweestquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:28 schreef Happel het volgende:
Stond niet in je bericht dat het ook om verhuur ging. Dat telt naar mijn mening niet als vertrekkende spelers
Nee, helaas. De spelers verlaten Feyenoord tijdelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:28 schreef Happel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Soms moet je je principes opzij zetten om een prestigieuze competitie als deze te winnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:40 schreef Bombvis het volgende:
Weinig vertrouwen voor woensdag zeg. Niet dat ik er heel veel van verwacht, maar dat ga ik absoluut niet voorspellen
Gelijkspel, oké. Maar voorspellen dat we gaan verliezen? Een schandequote:Op zondag 19 januari 2014 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Soms moet je je principes opzij zetten om een prestigieuze competitie als deze te winnen.
Desalniettemin liever een overwinning in de arena uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet je voorspellingen voor zaterdag in te sturen dame en heren.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef Muto het volgende:
Iedereen met 1 punt had winst voor Ajax voorspeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet je voorspellingen voor zaterdag in te sturen dame en heren.![]()
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen met 1 punt had winst voor Ajax voorspeld?
Vond wel grappig te zien dat de mensen in de top allemaal Feyenoord op winst hadden staan en iedereen die middenmoot/laag staat Feyenoord op verlies had staan. Het gaf gisteren vertrouwen.quote:
Ik kan het niet, ik kan gewoon niet tegen Feyenoord wedden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig punten gescoord. De kleurtjes van de spelers geven aan of iemand weg is. Zo kun je ongeveer inschatten wat die bonusvraag gaat doen. Singh is officieel nog niet weg, vandaar rood. De officiële uitslag volgt volgende week samen met de voorspellingen van Vitesse.
Nog even het volgende:
- Morgen stuur ik de PM rond voor Vitesse thuis
- Dinsdag stuur ik de PM rond voor Roda uitIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat dus. Gelijkspel heel soms, maar verlies nee, dat kan ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan het niet, ik kan gewoon niet tegen Feyenoord wedden...![]()
Had ik dat wel gekund, dan had ik nu LETTERLIJK miljoenen verdiend.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef Muto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig punten gescoord. De kleurtjes van de spelers geven aan of iemand weg is. Zo kun je ongeveer inschatten wat die bonusvraag gaat doen. Singh is officieel nog niet weg, vandaar rood. De officiële uitslag volgt volgende week samen met de voorspellingen van Vitesse.
Nog even het volgende:
- Morgen stuur ik de PM rond voor Vitesse thuis
- Dinsdag stuur ik de PM rond voor Roda uitSPOILER: NSB-modusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Als z'n contract wordt ontbonden is hij toch geen onderdeel van Feyenoord meer?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:29 schreef Muto het volgende:
Ik ga straks de scores bijwerken. Voorlopig ga ik eruit dat er gisteren niks is veranderd aan de status van Singh en dat zijn contract na 31 januari wordt ontbonden. Zodoende, speelt Singh naar mijn mening nu nog officieel voor Feyenoord en zal ik geen punten aan hem toekennen.
Ligt er dan wel aan wanneer ze dat doen. Volgens mij ging de vraag over 1 t/m 31 januari. Als ze het daarna doen, dan valt dat niet binnen de bonusvraag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als z'n contract wordt ontbonden is hij toch geen onderdeel van Feyenoord meer?
Ik doelde natuurlijk op de transferwindow tussen 1 januari en 31 januari.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als z'n contract wordt ontbonden is hij toch geen onderdeel van Feyenoord meer?
Maar z'n contract is nog niet ontbonden ondertussen? Helaasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de transferwindow tussen 1 januari en 31 januari.
Volgens mij niet, dus ik kan hem niet meerekenen. Het is heel kut voor heel wat users, aangezien nu heel wat users 2 punten mislopen. (ipv 1 extra punt gaat er nu eentje af als je meerdere spelers hebt genoemd)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar z'n contract is nog niet ontbonden ondertussen? Helaas
Ja, scherp.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef Dekatria het volgende:
"Wie wordt de niet hoofdcoach?" Moet dat niet 'nieuwe' hoofdcoach zijn?
twitter:Muto1908 twitterde op maandag 03-02-2014 om 18:29:05@Mkrabby Tinus, vriend! Even een vraag: staat Singh nou nog onder contract bij Feyenoord? Of heeft Feyenoord zijn contract al ontbonden? reageer retweet
Dus, iedereen die Singh ook genoemd had gaat punten krijgen. Ik zal proberen vanavond nog de nieuwe tussenstand te plaatsen.twitter:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef Bombvis het volgende:
Klote SinghGelukkig dankzij de bonus van gister iig Fuszy voorgebleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |