Maar dat was van te voren al bekend, dat Singh niet mee zou gaan. Ook Cissé had niet meegegaan. Maar ik vind het niet erg hoor, moeten Manu en Van Deelen alleen ook even weggaanquote:
Ach, in theorie zou je nog een soort van op veilig kunnen spelen: 0-3 als uitslag, Nee voor het geval de knvb besluit dat er teveel Feyenoord-supporters waren en ajax daarom door gaatquote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Fuszy het volgende:
Rare vraagstelling? Die vraag heeft bijna alleen maar een ander effect als er gelijkgespeeld wordt. Als je nu 1-2 zou kiezen, dan gaat Feyenoord toch door. Bij de juiste uitslag heb je dan direct 4 punten erbij
Misschien een beetje inderdaad. Maar je kunt ook je kans spreiden, door 1-2 te zeggen en niet. Maar ben het eens met je dat het vaag overkomt ja. Was vooral omdat de uitslag na 90 minuten geldt.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Fuszy het volgende:
Rare vraagstelling? Die vraag heeft bijna alleen maar een ander effect als er gelijkgespeeld wordt. Als je nu 1-2 zou kiezen, dan gaat Feyenoord toch door. Bij de juiste uitslag heb je dan direct 4 punten erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:15 schreef Muto het volgende:
Singh is de volgende die weggaat. Er zijn nu flink wat die sowieso punten gaan krijgen. Als ook Van Deelen vertrekt, dan ontvangt Bombvis 4 punten en zal verder uitlopen. Als Van Deelen toch blijft, dan krijgt hij maar twee punten. Zo geldt voor meer users dat het uiteindelijke puntentotaal in handen ligt van Van Deelen.Als Verhoek nou eens wegging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Je hebt in ieder geval al 1 puntje gegarandeerd. Tenzij Singh op 1 feb nog steeds contract bij Feyenoord heeft.quote:
Vind ik wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:28 schreef Happel het volgende:
Stond niet in je bericht dat het ook om verhuur ging. Dat telt naar mijn mening niet als vertrekkende spelers
Mwah, ging om spelers die Feyenoord deze winter zouden verlaten, spelers die je verhuurt verlaten de club toch ook? Ze komen weliswaar terug in de zomer (alhoewel Van Deelen volgens mij aflopend contract heeft), maar dan zijn ze toch een half jaar weggeweestquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:28 schreef Happel het volgende:
Stond niet in je bericht dat het ook om verhuur ging. Dat telt naar mijn mening niet als vertrekkende spelers
Nee, helaas. De spelers verlaten Feyenoord tijdelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:28 schreef Happel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Soms moet je je principes opzij zetten om een prestigieuze competitie als deze te winnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:40 schreef Bombvis het volgende:
Weinig vertrouwen voor woensdag zeg. Niet dat ik er heel veel van verwacht, maar dat ga ik absoluut niet voorspellen
Gelijkspel, oké. Maar voorspellen dat we gaan verliezen? Een schandequote:Op zondag 19 januari 2014 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Soms moet je je principes opzij zetten om een prestigieuze competitie als deze te winnen.
Desalniettemin liever een overwinning in de arena uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet je voorspellingen voor zaterdag in te sturen dame en heren.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |