Mwa, vind De Vrij wat wisselvallig. Boëtius is wmb de beste speler van Feyenoord samen met Pelle, dus dat is wel een enorme aderlating ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook al geen Boëtius. Die twee spelen toch sterk.
Hij speelde vandaag gewoon goed hoor. Dat doelpunt was misschien wel zijn fout maar komt voort uit de instelling waar vandaag mee werd gevoetbald. Als die combinatie lukt en Clasie zich eruit weet te spelen staat iedereen op de banken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kost punten. Dan kan je je ogen daarvoor wel sluiten, maar hij moet gewoon een paar weken in de luwte met het 2e mee. Dan is die misschien weer scherp.
Deed PSV ook met Ruiz inderdaad, ze wisten vanaf het begin af aan al dat hij tegen Ajax kon spelen, maar ze deden net of er een ruime kans bestond dat het ''papierwerk'' niet op tijd af zou zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef Muto het volgende:
Zou me niks verbazen als er een spelletje wordt gespeeld met Boëtius.
Leek veel op Theo:quote:
Precies, altijd dat negatieve gezeik over Vilhena!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hij speelde vandaag gewoon goed hoor. Dat doelpunt was misschien wel zijn fout maar komt voort uit de instelling waar vandaag mee werd gevoetbald. Als die combinatie lukt en Clasie zich eruit weet te spelen staat iedereen op de banken.
En dat mannetje is 19 jaar, laat hem lekker een hartje maken, en wees blij dat die scoort ipv dat gehuil om niks.
Oh, sorry, ik begrijp het al. Hij is een talent uit eigen jeugd, dus er mag geen kritiek op hem geuit worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hij speelde vandaag gewoon goed hoor. Dat doelpunt was misschien wel zijn fout maar komt voort uit de instelling waar vandaag mee werd gevoetbald. Als die combinatie lukt en Clasie zich eruit weet te spelen staat iedereen op de banken.
En dat mannetje is 19 jaar, laat hem lekker een hartje maken, en wees blij dat die scoort ipv dat gehuil om niks.
Was 2x geel.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of het direct of niet direct was, kan hem zelf niet herinneren.
Maar als hij direct was dan is hij al geschorst geweest in de competitie.
Dat lijkt me niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is de competitie belangrijker dan de beker. ADO uit en Vitesse thuis zijn belangrijkere wedstrijden voor Feyenoord.
Ze zeggen altijd, heel clichématig, dat de beker de kortste weg naar Europees voetbal is.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
Die beker interesseert me werkelijk waar 0,0.
Waarom niet? Leuke prijs toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
Die beker interesseert me werkelijk waar 0,0.
Volgend jaar gaat dat zeker gelden. Dan is bekerwinst meteen plek in de groepsfase, dit jaar volgens mij nog nietquote:Op zondag 19 januari 2014 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd, heel clichématig, dat de beker de kortste weg naar Europees voetbal is.
Als je 2e of 4e eindigt moet je dat nog maar afwachten toch?
We gaan dan ook winnen met 1-2, geen rode kaarten pakken, blessurevrij doorkomen en punten pakken voor de Voorspelcompetitiequote:Op zondag 19 januari 2014 23:29 schreef PIETR het volgende:
Hoe kan die beker je niet interesseren? We spelen wel tegen Ajax ja, godverdomme.
Een klassieker laat mij nooit koud. Al is het een benefietwedstrijd voor Jantje Beton.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:44 schreef Aloulou het volgende:
Moet zeggen dat die bekerwedstrijd mij ook koud laat...zelfs als het tegen 020 is.
Ik snap wat je bedoelt met indekken maar juist geef ik ons deze keer een goede kans, we spelen gewoon echt steeds dominanter en denk dat we niet (veel) onder doen voor die neuzen. Bij mij laat de beker mij al jaren koud. Competitie moet voor alles gaan omdat als we een goede start nu hebben echt mee zouden moeten kunnen doen voor het kampioenschap. Als het dus beter is Boetius rust te geven kan men dat beter nu doen zodat hij in de competitie er weer bij kan (proberen) te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een klassieker laat mij nooit koud. Al is het een benefietwedstrijd voor Jantje Beton.
Wel is het zo dat ik naar deze uitwedstrijd meestal erg opzie, omdat we over het algemeen redelijk kansloos zijn daar. Ajax-uit is denk ik één van de weinige échte angsgegners voor Feyenoord. Zonder dat volk naar de mond te willen praten verder.
Meestal bespeur ik bij mezelf, en mede-supporters, vooraf dus een soort 'indekken' door al uit te gaan van een nederlaag, en dat is niet goed voor je enthousiasme voor de wedstrijd inderdaad.
Mooi, dan kan het idd. weer interessant worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat dat zeker gelden. Dan is bekerwinst meteen plek in de groepsfase, dit jaar volgens mij nog niet
Ik denk dat het meer met de tegenstander te maken had. Tegen Ajax weten de spelers zich wel te motiveren.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Tegen AZ speelden we ook geweldig, wedstrijd erna was het weer matig. Niet te snel conclusies trekken mensen.
Precies, het blijft Feyenoord hé. Ik durf ook nog nergens op te hopen. Voorlopig blijf ik terughoudend met mijn verwachtingen wat betreft Feyenoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Tegen AZ speelden we ook geweldig, wedstrijd erna was het weer matig. Niet te snel conclusies trekken mensen.
Dit is ook FC Utrecht waartegen gespeeld wordt. PSV won er met 5-1, FC Twente won met 6-0..quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef Slobeend het volgende:
hefte twee x buiten spel op de toppertquote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.fr1908.net/23116-feyenoord-informeert-naar-bulthuis
Nou, vond er anders geen kloot aan.quote:
Utrechtsupporter wilde hem graag ruilen voor Schaken. Ik zeg doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.fr1908.net/23116-feyenoord-informeert-naar-bulthuis
Grapje toch? Als hij zo speelt als gisteren, dan mag hij van mij nog wel even blijven, onze Schaken. Denk dat Bulthuis hem uit zijn vormcrisis heeft geholpenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, vond er anders geen kloot aan.
[..]
Utrechtsupporter wilde hem graag ruilen voor Schaken. Ik zeg doen.
Nu niet nee, oude lul.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, vond er anders geen kloot aan.
[..]
Tuurlijk wel, maar een speler uit eigen jeugd verdient wel wat meer krediet, Vilhena kan hier echt niks goed doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik begrijp het al. Hij is een talent uit eigen jeugd, dus er mag geen kritiek op hem geuit worden.
Net als jij.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat door die irritante maniertjes van hem.
Grapje zeker, als zelfs Schaken je al helemaal dol draait ben je wel héél erg slecht.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:42 schreef Happel het volgende:
Ik schrijf hem ook nog helemaal niet af. Maar ik erger me er aan dat hij er al weken niks van bakt, maar het zelf wel prima lijkt te vinden. En dan scoort hij een keer (was makkelijker dan hem missen), en doet hij meteen zo overdreven. Dat geeft voor mij aan, dat hij niet lijkt te beseffen dat hij elk moment zijn basisplek kan kwijtraken. En dat vind ik een slechte zaak.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar een speler uit eigen jeugd verdient wel wat meer krediet, Vilhena kan hier echt niks goed doen.
En zijn bijzonder matige spel. Al speelde hij gister wel redelijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat door die irritante maniertjes van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |