Alleen in het begin van de tweede helft was er wat twijfel over hoe nu verder, leek mij. Ze begonnen mijns inziens wat zwakker.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het vooral mooi om te zien dat het niet zwakker/slechter werd richting het eindsignaal.
Heerlijke pot

quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
wat een flut wedstrijd ondertussen in 020
quote:

quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
quote:

zou toch geweldig zijn als ze verliezenquote:

Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijnquote:Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou toch geweldig zijn als ze verliezen

quote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijn

ja hoezo nietquote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Nog steeds hoop op de titel lees ik hier ?

Zit jij nou in het stadion te FOK!en? Moet je niet naar de wedstrijd kijken?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:

Heb je je teletekst al paraat staan ?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:

heeft er een stadion teletekst tegenwoordig dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zit jij nou in het stadion te FOK!en? Moet je niet naar de wedstrijd kijken?

Ajax is de favoriet voor de titel, PSV is veels te wisselvallig en dat zullen ze wel blijven. Ajax een tik laten krijgen is beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijn

ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef Bombvis het volgende:
Eerste 10 minuten na rust (ofzo) vond ik wel wat minder hoor, Utrecht speelde toen aanvallender en wij gingen achterover leunen. Verder was het inderdaad fantastische wedstrijd

Zolang er niet gescoord wordt, vind ik alles bestquote:Op zondag 19 januari 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.
Ajax wordt trouwens aardig weggespeeld

Met een andere club bezighouden terwijl je eigen club aan het voetballen isquote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:

Multi tasking je weet zelfquote:Op zondag 19 januari 2014 17:05 schreef eight het volgende:
[..]
Met een andere club bezighouden terwijl je eigen club aan het voetballen is

quote:Feyenoord-supporter mishandeld in Utrecht
De politie heeft zondag in Utrecht twee FC Utrecht-supporters opgepakt wegens mishandeling van een Feyenoordfan. Dat meldt de politie.
De arrestaties vonden plaats in aanloop naar de wedstrijd tussen FC Utrecht en Feyenoord in het stadion Galgenwaard in Utrecht.

quote:Op zondag 19 januari 2014 17:08 schreef Paul het volgende:
twitter:MirjamHagen twitterde op zondag 19-01-2014 om 16:58:26ME te paard en auto gaat ri. centrum. Zouden Fey fans rondrennen met utr fans er achteraan http://t.co/d1CquKRB94 reageer retweet

Als Feyenoord de vorm van vandaag de rest van het seizoen weet vast te houden is die hoop gerechtvaardigd.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:

Ik vind de wedstrijd aardig gelijk opgaan hoor, daar in Amsterdam.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.
Ajax wordt trouwens aardig weggespeeld

PSV bakt heel het seizoen niets van, behalve als ze tegen ajax moeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:

Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uitquote:Blessure Boëtius lijkt mee te vallen
Feyenoord won vandaag met 5-2 bij FC Utrecht met indrukwekkend spel. Jean-Paul Boëtius was bij de Rotterdammers één van de uitblinkers, maar moest uiteindelijk de strijd staken door een op het oog zware blessure.
Ronald Koeman laat nu weten op de persconferentie dat de blessure van de jonge buitenspeler meevalt. 'Boëtius had kramp in zijn bovenbeen' aldus een tevreden Koeman tijdens de persconferentie.

Idd... Als dat kramp is, is er iets niet goed met de conditie van Boëtius... Zo veel last hoor je als profvoetballer niet van kramp te hebben imoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uit

Mooi toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV bakt heel het seizoen niets van, behalve als ze tegen ajax moeten.

Ga janken, droplul.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat was in 1830... Het is nu gewoon Feyenoord.

zou inderdaad héél erg meevallen, t leek meer op een kapotte knie, een pees ingescheurd oid.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uit

0-10 in 020quote:Op zondag 19 januari 2014 17:34 schreef mega-worstje het volgende:
Feyenoord van vandaag tegen het ajax van vandaag wordt gewoon een overwinning voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |