quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Enchanter het volgende:
Wat is dat voor een zwakbegaafde die Vilhenna
Moet jij niet in het stadion zitten?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je vooral druk maken om het gejuich van een speler.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Ingstelo het volgende:
Vilhena... Zo juichen als je gescoord hebt.. :kotssmilie:
Bij rust waren dat er 21, dus 3 goals in 12 doelpogingen. Iig wat effectieverquote:Op zondag 19 januari 2014 16:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Godnondeju
45 % balbezit 55
5 doelpogingen 33
5 corners 9
13 overtredingen mee 11
0 buitenspel 3
15 vrije trappen 11
11 reddingen doelman 1
33 doelpogingen
Het klinkt zo makkelijk hequote:Op zondag 19 januari 2014 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op deze manier de rest van de wedstrijden spelen en je bent er.
Ik zie liever PSV volledig kansloos afhaken en ajax maar 1 punt, dan PSV weer hoop geven en ajax 0 puntenquote:
Dit dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie liever PSV volledig kansloos afhaken en ajax maar 1 punt, dan PSV weer hoop geven en ajax 0 punten
Nee, zo is prima. Als die bij Feyenoord zit en dan terug gaat naar Utrecht (bv) had hij vandaag 5x gescoord en 4 ballen van de lijn gehaaldquote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blij dat we die mongool van een Bulthuis niet gekocht hebben deze zomer. Alhoewel hij vandaag wel solliciteerde om een Feyenoorder te worden.
Wat faalde hij hard vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blij dat we die mongool van een Bulthuis niet gekocht hebben deze zomer. Alhoewel hij vandaag wel solliciteerde om een Feyenoorder te worden.
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Wat faalde hij hard vandaag.
Aan onze kant vond ik alleen Matthijssen echt slecht.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bij een gelijkspel is PSV zonder enige twijfel volledig afgehaakt voor de top 5, weg moraal ook.
Ajax pakt dan slechts een puntje waardoor wij op 2 punten achterstand staan (ipv 1 punt achterstand na een overwinning van PSV op Ajax).
Dat ene puntje meer voorsprong van Ajax bij een gelijkspel doet 't 'm ook niet.
Misschien dat ik 'm wat tekort doe maar hij oogde helemaal niet scherp vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?
Zou kunnen hoor, maar niemand is mij echt negatief opgevallen vandaag. Er waren 2 slaapmomentjes, maar daar stond iedereen gewoon te kutten, niet speciaal 1 speler. Verder is het mij tijdens de wedstrijd niet echt opgevallen. Maar ach, 2-5 gewonnen, waar hebben we het overquote:Op zondag 19 januari 2014 16:32 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien dat ik 'm wat tekort doe maar hij oogde helemaal niet scherp vandaag.
We hebben het over die 2 onnodige tegendoelpunten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar niemand is mij echt negatief opgevallen vandaag. Er waren 2 slaapmomentjes, maar daar stond iedereen gewoon te kutten, niet speciaal 1 speler. Verder is het mij tijdens de wedstrijd niet echt opgevallen. Maar ach, 2-5 gewonnen, waar hebben we het over
Vond hem ook solide.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?
Alleen in het begin van de tweede helft was er wat twijfel over hoe nu verder, leek mij. Ze begonnen mijns inziens wat zwakker.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het vooral mooi om te zien dat het niet zwakker/slechter werd richting het eindsignaal.
Heerlijke pot
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
wat een flut wedstrijd ondertussen in 020
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
quote:
zou toch geweldig zijn als ze verliezenquote:
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijnquote:Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou toch geweldig zijn als ze verliezen
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijn
ja hoezo nietquote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Nog steeds hoop op de titel lees ik hier ?
Zit jij nou in het stadion te FOK!en? Moet je niet naar de wedstrijd kijken?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Heb je je teletekst al paraat staan ?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
heeft er een stadion teletekst tegenwoordig dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zit jij nou in het stadion te FOK!en? Moet je niet naar de wedstrijd kijken?
Ajax is de favoriet voor de titel, PSV is veels te wisselvallig en dat zullen ze wel blijven. Ajax een tik laten krijgen is beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijn
ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef Bombvis het volgende:
Eerste 10 minuten na rust (ofzo) vond ik wel wat minder hoor, Utrecht speelde toen aanvallender en wij gingen achterover leunen. Verder was het inderdaad fantastische wedstrijd
Zolang er niet gescoord wordt, vind ik alles bestquote:Op zondag 19 januari 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.
Ajax wordt trouwens aardig weggespeeld
Met een andere club bezighouden terwijl je eigen club aan het voetballen isquote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Multi tasking je weet zelfquote:Op zondag 19 januari 2014 17:05 schreef eight het volgende:
[..]
Met een andere club bezighouden terwijl je eigen club aan het voetballen is
quote:Feyenoord-supporter mishandeld in Utrecht
De politie heeft zondag in Utrecht twee FC Utrecht-supporters opgepakt wegens mishandeling van een Feyenoordfan. Dat meldt de politie.
De arrestaties vonden plaats in aanloop naar de wedstrijd tussen FC Utrecht en Feyenoord in het stadion Galgenwaard in Utrecht.
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:08 schreef Paul het volgende:
twitter:MirjamHagen twitterde op zondag 19-01-2014 om 16:58:26ME te paard en auto gaat ri. centrum. Zouden Fey fans rondrennen met utr fans er achteraan http://t.co/d1CquKRB94 reageer retweet
Als Feyenoord de vorm van vandaag de rest van het seizoen weet vast te houden is die hoop gerechtvaardigd.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind de wedstrijd aardig gelijk opgaan hoor, daar in Amsterdam.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik ontken niet dat dat een wakkere fase was, maar in veel van de betere wedstrijden voor de winterstop was de koek gewoon op na een 60-65 minuten, het viel me in positieve zin op dat dát nu niet zo was.
Ajax wordt trouwens aardig weggespeeld
PSV bakt heel het seizoen niets van, behalve als ze tegen ajax moeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uitquote:Blessure Boëtius lijkt mee te vallen
Feyenoord won vandaag met 5-2 bij FC Utrecht met indrukwekkend spel. Jean-Paul Boëtius was bij de Rotterdammers één van de uitblinkers, maar moest uiteindelijk de strijd staken door een op het oog zware blessure.
Ronald Koeman laat nu weten op de persconferentie dat de blessure van de jonge buitenspeler meevalt. 'Boëtius had kramp in zijn bovenbeen' aldus een tevreden Koeman tijdens de persconferentie.
Idd... Als dat kramp is, is er iets niet goed met de conditie van Boëtius... Zo veel last hoor je als profvoetballer niet van kramp te hebben imoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uit
Mooi toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV bakt heel het seizoen niets van, behalve als ze tegen ajax moeten.
Ga janken, droplul.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat was in 1830... Het is nu gewoon Feyenoord.
zou inderdaad héél erg meevallen, t leek meer op een kapotte knie, een pees ingescheurd oid.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, zo zag het er absoluut niet uit
0-10 in 020quote:Op zondag 19 januari 2014 17:34 schreef mega-worstje het volgende:
Feyenoord van vandaag tegen het ajax van vandaag wordt gewoon een overwinning voor ons
Idd, dat zou ik wel eens mee willen maken... Maar goed, realistisch is het nietquote:Op zondag 19 januari 2014 17:36 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dat zou een feest worden dan zeg
Elke overwinning zou prachtig zijn natuurlijk, en daar gaan we ook gewoon voorquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dat zou ik wel eens mee willen maken... Maar goed, realistisch is het niet
Iddquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Elke overwinning zou prachtig zijn natuurlijk, en daar gaan we ook gewoon voor
De laatste ontmoetingen waren we telkens sterker maar zag je dat niet altijd terug in de uitslag.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:34 schreef mega-worstje het volgende:
Feyenoord van vandaag tegen het ajax van vandaag wordt gewoon een overwinning voor ons
Met een gelijkspel ook. PSV is erg zwak in het afmaken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Als psv vandaag nou wint zijn ze gelijk weer aangeslagen
Liever niet eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dat zou ik wel eens mee willen maken... Maar goed, realistisch is het niet
Hoezo niet? Dit jaar is het laatste (hopelijk) dat dit nog veilig kan. Geen uit publiek immersquote:
Laat ik het ander stellenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dit jaar is het laatste (hopelijk) dat dit nog veilig kan. Geen uit publiek immers
Nu gaat het mij totaal niet om het vernederen... Da's met 0-5 ook gebeurtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Laat ik het ander stellen
Hoofd stelt van niet, hart van wel
Een (goede) tegenstander vernederen is met het oog op de toekomst gewoon niet slim. Kijk naar psv. Die 10-0 afstraffing heeft ze al een kampioenschap gekost en daarnaast maakten ze daarnaast ook geen kans meer in de Kuip.
Niets zo motiverend als wraak.
Dat gezegd hebbende, ze een keertje 10-0 op hun flikker geven is wel lekker natuurlijk
Dan liever dat uit tegen NEC ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu gaat het mij totaal niet om het vernederen... Da's met 0-5 ook gebeurt. Gaat puur om het kengetal
Nounounouquote:Op zondag 19 januari 2014 17:38 schreef eight het volgende:
De laatste ontmoetingen waren we telkens sterker maar zag je dat niet altijd terug in de uitslag.
Het laatste duel (2-1) was Ajax de mindere. Ze werden nota bene uitgefloten door hun eigen publiek.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:57 schreef nostra het volgende:
[..]
NounounouAlleen bij de 4-2 thuis, de afgelopen twee potten waren respectievelijk kansloos en had je misschien een gelijkspel verdiend als je niet zulke kneuzen als Vormer had rondlopen.
ze fluiten altijd daar in de Arena. En die confrontatie in januari was Feyenoord totaal uit vorm.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef eight het volgende:
[..]
Het laatste duel (2-1) was Ajax de mindere. Ze werden nota bene uitgefloten door hun eigen publiek.
Van de afgelopen 5 confrontaties was eigenlijk Ajax alleen vorig jaar januari duidelijk de betere.
Nog wat gemerkt van rellen / onrust?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme heerlijke dag in Utrecht![]()
Die kool van Pellè
Ja in het stadion werd een groepje van 3 man aangepakt door 6-10 lui van Utrecht na de 1-0. Volgens mij juichden ze gewoon niet mee, ik zag geen provocatie. Toen pakte één Feijenoorder z'n riem erbij en werd het wat onrustig. Veel mensen vluchtten weg, me erbij, maar was niet veel loos uiteindelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nog wat gemerkt van rellen / onrust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |