Kans is groot dat Steyn er daar uitvliegt.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat het tegen ADO is. Die verliezen van iedereen op het moment.
shockeffectquote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans is groot dat Steyn er daar uitvliegt.
Nee, 1.96m volgens mij wikipediaquote:
Als het zo door blijft gaan wel ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Onze matige bank is een probleem die je zomaar een prijs kan kosten.
Zou me verbazen met zo'n kwalitatief dramatisch ploegje. Ze hebben ook geen geld voor een kwaliteitsinjectie oid.quote:
Like a bossquote:Op zondag 19 januari 2014 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat juichen van Vilhena.
Royal Sadness.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Enchanter het volgende:
Wat is dat voor een zwakbegaafde die Vilhenna
Moet jij niet in het stadion zitten?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je vooral druk maken om het gejuich van een speler.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:18 schreef Ingstelo het volgende:
Vilhena... Zo juichen als je gescoord hebt.. :kotssmilie:
Bij rust waren dat er 21, dus 3 goals in 12 doelpogingen. Iig wat effectieverquote:Op zondag 19 januari 2014 16:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Godnondeju
45 % balbezit 55
5 doelpogingen 33
5 corners 9
13 overtredingen mee 11
0 buitenspel 3
15 vrije trappen 11
11 reddingen doelman 1
33 doelpogingen
Het klinkt zo makkelijk hequote:Op zondag 19 januari 2014 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op deze manier de rest van de wedstrijden spelen en je bent er.
Ik zie liever PSV volledig kansloos afhaken en ajax maar 1 punt, dan PSV weer hoop geven en ajax 0 puntenquote:
Dit dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie liever PSV volledig kansloos afhaken en ajax maar 1 punt, dan PSV weer hoop geven en ajax 0 punten
Nee, zo is prima. Als die bij Feyenoord zit en dan terug gaat naar Utrecht (bv) had hij vandaag 5x gescoord en 4 ballen van de lijn gehaaldquote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blij dat we die mongool van een Bulthuis niet gekocht hebben deze zomer. Alhoewel hij vandaag wel solliciteerde om een Feyenoorder te worden.
Wat faalde hij hard vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blij dat we die mongool van een Bulthuis niet gekocht hebben deze zomer. Alhoewel hij vandaag wel solliciteerde om een Feyenoorder te worden.
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Wat faalde hij hard vandaag.
Aan onze kant vond ik alleen Matthijssen echt slecht.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bij een gelijkspel is PSV zonder enige twijfel volledig afgehaakt voor de top 5, weg moraal ook.
Ajax pakt dan slechts een puntje waardoor wij op 2 punten achterstand staan (ipv 1 punt achterstand na een overwinning van PSV op Ajax).
Dat ene puntje meer voorsprong van Ajax bij een gelijkspel doet 't 'm ook niet.
Misschien dat ik 'm wat tekort doe maar hij oogde helemaal niet scherp vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?
Zou kunnen hoor, maar niemand is mij echt negatief opgevallen vandaag. Er waren 2 slaapmomentjes, maar daar stond iedereen gewoon te kutten, niet speciaal 1 speler. Verder is het mij tijdens de wedstrijd niet echt opgevallen. Maar ach, 2-5 gewonnen, waar hebben we het overquote:Op zondag 19 januari 2014 16:32 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien dat ik 'm wat tekort doe maar hij oogde helemaal niet scherp vandaag.
We hebben het over die 2 onnodige tegendoelpunten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar niemand is mij echt negatief opgevallen vandaag. Er waren 2 slaapmomentjes, maar daar stond iedereen gewoon te kutten, niet speciaal 1 speler. Verder is het mij tijdens de wedstrijd niet echt opgevallen. Maar ach, 2-5 gewonnen, waar hebben we het over
Vond hem ook solide.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Joris slecht? Alleen bij de 2-2 stond die even te sterven (zoals de rest van het elftal), maar verder deed die toch niet veel verkeerd?
Alleen in het begin van de tweede helft was er wat twijfel over hoe nu verder, leek mij. Ze begonnen mijns inziens wat zwakker.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:41 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het vooral mooi om te zien dat het niet zwakker/slechter werd richting het eindsignaal.
Heerlijke pot
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
wat een flut wedstrijd ondertussen in 020
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:47 schreef mega-worstje het volgende:
wat een flut wedstrijd ondertussen in 020
quote:
zou toch geweldig zijn als ze verliezenquote:
Ik herhaal, gelijkspel is het beste. PSV die definitief afhaakt en ajax maar 1 punt. PSV hoop geven kon nog wel eens gevaarlijk worden op de langere termijnquote:Op zondag 19 januari 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou toch geweldig zijn als ze verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |