En ik weet heus wel dat je aan haar denkt als je fapt.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen. Ik weet heus wel dat je een zus hebt.
Matigjes ditquote:Op zondag 19 januari 2014 00:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bewaar die nonsens voor die stomme soaps die je de hele dag kijkt.
Uiteraardquote:Op zondag 19 januari 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet ergens aan denken als ik bekkenstoot.
Denken? Ik bezoek haar FB-page gewoon.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik weet heus wel dat je aan haar denkt als je fapt.
Gewoon doen, dan houd het op.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk het ook.
Waarom snurken mannen?
Heb zin om iemand een stoot te geven
je bent zelf een stootquote:Op zondag 19 januari 2014 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk het ook.
Waarom snurken mannen?
Heb zin om iemand een stoot te geven
Jammer ik kwam er net helemaal in.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken? Ik bezoek haar FB-page gewoon.
Laten we maar ophouden, misschien wel verstandiger
In mijn fantasieën ook wel ja. Schoonbroertje.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer ik kwam er net helemaal in.
Whatever. Ik ga naar de kroeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matigjes dit
Nog maar een foto voor je dan
[ afbeelding ]
Je kan veel van me zeggen maar niet dat ik schoon benquote:Op zondag 19 januari 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn fantasieën ook wel ja. Schoonbroertje.
Ik knars tanden, dat is pas irritant.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eerst plassen
En dan per ongeluk.tegen hem.aan stoten
zoete wittequote:Op zondag 19 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoete witte wijn of direct een zoete rum?
Ginquote:Op zondag 19 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoete witte wijn of direct een zoete rum?
ik ook en ik praat in mijn slaap.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik knars tanden, dat is pas irritant.
Ik ook. In verschillende talen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook en ik praat in mijn slaap.
Ik heb port gedronken.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:59 schreef JanCees het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit wijn gehad
Mijn leven is leeg
Dus zelfs dan ben je niet stil... Arme Villaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik trap in mijn slaap.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je gaat werkelijk nog richting kroeg?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 01:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus zelfs dan ben je niet stil... Arme Villa
Die mogen hier na 1 uur niemand meer binnenlaten.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik slaap liever gewoon niet, maar als ik slaap lig ik wel stil geloof ik.
[..]
Maar je gaat werkelijk nog richting kroeg?
Yep, ben op wat vrienden aan het wachten. We gaan zo richting Hasselt.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik slaap liever gewoon niet, maar als ik slaap lig ik wel stil geloof ik.
[..]
Maar je gaat werkelijk nog richting kroeg?
Ik word nooit gevraagd om sociaal te doenquote:Op zondag 19 januari 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd net ook nog gevraagd sociaal te doen. Toch maar niet.
Hier hetzelfde, maar wilde niet met mississippi op pad.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd net ook nog gevraagd sociaal te doen. Toch maar niet.
Het is aftellen tot de eerste persoon die gaat Fok!ken in z'n slaap.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat gesnurk is lekker. Maar ik gaf hem net een duw
Oh leukquote:Op zondag 19 januari 2014 01:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ben op wat vrienden aan het wachten. We gaan zo richting Hasselt.
Laatste keer wel. En je had koude handen...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens zoveel praat ik toch niet don?
ik heb dat wel eens gehad toen ik bijna lag te slapen.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is aftellen tot de eerste persoon die gaat Fok!ken in z'n slaap.
Ik nog helemaal niks. En als we met mijn auto gaan, vanavond ook niet veel...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik heb de afgelopen dagen wel genoeg gedronken.
Ik vind bobben het ergste wat je kan overkomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik nog helemaal niks. En als we met mijn auto gaan, vanavond ook niet veel...
toen was ik wel erg aangeschotenquote:Op zondag 19 januari 2014 01:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste keer wel. En je had koude handen...
Ooooh dus Jimbo is altijd aan het sleepswipen...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens gehad toen ik bijna lag te slapen.
Alleen had ik niet op verzenden gedrukt.
Berichtje zag eruit als:
Y Usain dus geen budget te echt frdgfddsdkug hun de serverbeheerders ffghij benauwd HH grutte hybride Veghel visverhalen heng Hugh
Swipen
ik denk hetquote:Op zondag 19 januari 2014 01:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooooh dus Jimbo is altijd aan het sleepswipen...
Deze grappen maak ik zelfs nietquote:Op zondag 19 januari 2014 00:39 schreef tong80 het volgende:
FF pissen trouwens.
Zit ook een drol aan te komen.
Zou hem eerder afvallen aanbevelen.
Ze proberen op te warmen...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen was ik wel erg aangeschotenwat heb ik met mijn handen gedaan bij je?
Geen idee ik slaap niet met je.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens zoveel praat ik toch niet don?
Doe eens aardig. Hij zal er na maandag niet meer zijn. Hij denkt mij eruit te kunnen drinkenquote:Op zondag 19 januari 2014 01:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wat een oenquote:Op zondag 19 januari 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens aardig. Hij zal er na maandag niet meer zijn. Hij denkt mij eruit te kunnen drinken
guilty pleasurequote:Op zondag 19 januari 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe noem je dat ook alweer als je een slecht liedje stiekum goed vind.
een nummer die je eigenlijk niet goed mag vinden maar toch leuk vind
Ben het woord kwijt
Zou me niet verbazen als het lukt ook. Voor een wedstrijd op zondag, begint zijn pmds op maandag...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens aardig. Hij zal er na maandag niet meer zijn. Hij denkt mij eruit te kunnen drinken
Niet beter dan Django Wagner.quote:
Gezien je eerste woorden gaat er eerst iets anders gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow shit ik ging ook slapen!
Trusten
ja plassen....quote:Op zondag 19 januari 2014 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien je eerste woorden gaat er eerst iets anders gebeuren.
Slaap lekker.
Hah, gayquote:
Ben ik nog op tijd?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Trouwens
Vermist: Mexicanobakker
Ik verwacht dat hij dit wel Sherlockt
Ik ken het alleen als Pre Match Drink Session. (quote:
Moet allemaal in het Engels natuurlijk zuipen is niet chique genoegquote:Op zondag 19 januari 2014 10:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als Pre Match Drink Session. () Gezien de bierglazen zullen ze het in Rotterdam ook wel onder die naam kennen.
Saind zeg eens eerlijk, was jij dit?quote:
Wat ben je toch altijd lief over mequote:Op zondag 19 januari 2014 01:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik zal jou eens een veeg in mn slaap gevenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal jou eens een veeg in mn slaap geven
bam, die voel je wel
':')quote:
Ja nou ik heb een kater, die gun je je beste vriend nog niet. Heel kut dus. Hoe is het met jouquote:
hair of the dog, je hebt nooit 2 dagen achter elkaar een katerquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja nou ik heb een kater, die gun je je beste vriend nog niet. Heel kut dus. Hoe is het met jou
Dat is de leeftijd. Ik heb dat ook. Lekker stukje fietsen en de kater is weg.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
Jongens, ik heb zo veel gezopen, geen smoothie krijgt dat meer rechtgetrokken. Ik ben officieel ongeschikt voor zuipavonden.
Ik heb hier helaas geen fietsquote:Op zondag 19 januari 2014 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd. Ik heb dat ook. Lekker stukje fietsen en de kater is weg.
water drinken en ga naar buitenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja nou ik heb een kater, die gun je je beste vriend nog niet. Heel kut dus. Hoe is het met jou
Ga je van kitsen, kan ook opluchten.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen fietsDenk ook niet dat ik het zou redden, al die tijd bergop rijden
Ik heb vanmorgen ook geneukt. Helpt ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen fietsDenk ook niet dat ik het zou redden, al die tijd bergop rijden
Ik ga deze bank enkel verlaten om naar de keuken en het toilet en mijn bed te lopenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
water drinken en ga naar buiten
frisse lucht werkt altijd het beste
Vanmorgen zat ik nog in de kroegquote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook geneukt. Helpt ook.
Dit is nieuws voor mequote:Op zondag 19 januari 2014 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hair of the dog, je hebt nooit 2 dagen achter elkaar een kater
Ik denk dat je vandaag een nog ergere kater gaat krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga deze bank enkel verlaten om naar de keuken en het toilet en mijn bed te lopen
Je punt is?quote:
1-8 denk ik. Wat jij?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat je vandaag een nog ergere kater gaat krijgen.
Die doet het altijd goed in de arena inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een paar kols door Ruizgod de legende van Twente
Staat hij in de basis?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een paar kols door Ruizgod de legende van Twente
Hij heeft geen trainingskamp nodig om een basisplaats af te dwingen.. Wat een legende is het ook.quote:
Voetballen kan hij wel maar blijft toch vreemd om een speler na 1 training meteen op te stellen, ik had hem zeg maar in de 60e minuut verwacht.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft geen trainingskamp nodig om een basisplaats af te dwingen.. Wat een legende is het ook.
Ik had hem pas over 2 weken verwacht, dit is veel te snel voor hem en voor het team.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballen kan hij wel maar blijft toch vreemd om een speler na 1 training meteen op te stellen, ik had hem zeg maar in de 60e minuut verwacht.
PSV is wanhopigquote:Op zondag 19 januari 2014 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballen kan hij wel maar blijft toch vreemd om een speler na 1 training meteen op te stellen, ik had hem zeg maar in de 60e minuut verwacht.
Verkeerde topicquote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef Idisrom het volgende:
Dione de Graaffpresenteert met Hugo Borst 'Langs de lijn"
Overdrijverquote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
Totaal andere wedstrijd gezien. Alles en iedereen dat PSV een warm hart toedraagt noemde PSV in de eerste helft oppermachtig. Speelde met Ajax. Hadden met 5-0 voor moeten staan.
HAHAAAAAAAAAAAAAA HOEREN NEUKEN VANAVOND!!!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
Zo ik ben weer thuis!
Lekker hoor Ajax! JODUH!
Is dat met Kevin Spacey?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[Geo's filmtip] The Negotiator, net5, 20.00
Filipijnen zit ie tochquote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die maakt de vismarkten van Japan onveilig.
u wotquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef Saind het volgende:
https://soundcloud.com/serotoneuk/smoke-coal-every-day
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |