Fotoboek van Kristellovesleatherquote:Op zondag 19 januari 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga altijd helemaal stuk om Littlerabbit
Of is dit een probleem?quote:Op sexgebied haat ik : plas en poepsex
ongesteld zijn?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor extra pittigheid in je seksleven heb ik gelezen
Hihi ze heeft leren pijpen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotoboek van Kristellovesleather
Iets voor jou JR?
[..]
Of is dit een probleem?
Oke.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongesteld zijn?
Hmm ik vind het dan niet fijn om seks te hebben. Maar dat komt omdat ik erg last van buik en rug heb dan
Heren grijp u kansquote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotoboek van Kristellovesleather
Iets voor jou JR?
Op sexgebied haat ik : plas en poepsex
Of is dit een probleem?
gewoon pil doorslikken niet danquote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongesteld zijn?
Hmm ik vind het dan niet fijn om seks te hebben. Maar dat komt omdat ik erg last van buik en rug heb dan
Gezien deze FoBo. Denk je dat ze enkel de computer gebruikt bij de buurman?quote:
quote:Even voor alle duidelijkheid: Ik heb zelf nog géén computer, maar ga regelmatig internetten bij mijn buurman. En deze heeft idd. ook een Fok fotoalbum.
Daar moet je doorheen. Schijnt daarna zeer bevredigend te werken.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongesteld zijn?
Expert aan het woord hier hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen. Schijnt daarna zeer bevredigend te werken.
Met een beetje mazzel ben je de komende maanden niet meer ongesteld
godverquote:Op zondag 19 januari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien deze FoBo. Denk je dat ze enkel de computer gebruikt bij de buurman?
[..]
beter dan 1 keer per maand tochquote:Op zondag 19 januari 2014 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik al een half jaar gedaan
Dus even weekje au hebben en dan.weer half jaar
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen. Schijnt daarna zeer bevredigend te werken.
Met een beetje mazzel ben je de komende maanden niet meer ongesteld
Was in 2003quote:Op zondag 19 januari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien deze FoBo. Denk je dat ze enkel de computer gebruikt bij de buurman?
[..]
Ik weet alles van ongesteld zijn jaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Expert aan het woord hier hoor
Normaal heb je toch niet zo'n probleem met doorslikken xd.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom. Maar jaar doorslikken doe ik niet. Ze zeggen dat weer niet goed is
dat is wel mogelijk jaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was in 2003![]()
Ze zal nu wel 4 kinderen hebben.
http://www.anp-archief.nl/attachment/89208quote:Op zondag 19 januari 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog even bedenken welke UI ik Doublepain ga geven.
Suggesties zijn welkom.
Ik heb er niet veel verstand van. maar moet je dan 1 keer per 6 maanden stopweek doen ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom. Maar jaar doorslikken doe ik niet. Ze zeggen dat weer niet goed is
Niet zo bijdehand doen. Ik weet heus wel dat je een zus hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alles van ongesteld zijn ja.
pil doorslikken.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal heb je toch niet zo'n probleem met doorslikken xd.
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van. maar moet je dan 1 keer per 6 maanden stopweek doen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |