zak wel kunnen legen?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is al weer een tijdje over.
Ow dat is kutquote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gevoel was minder bij haar. En ze twijfelde enzo. Daar heb ik geen zin in.
Ben bang van welquote:Op zondag 19 januari 2014 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is kut
Toch niet na je dronken avondje he?
Ik ben alleen wel bang dat mijn posts de grens wat hebben opgerekt... De foto's worden nu wel iets te frontaal en recht door zeequote:Op zondag 19 januari 2014 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet ook erg lachen om jullie bijdrages
ik.klikte op mijn album van die ene gastquote:Op zondag 19 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel bang dat mijn posts de grens wat hebben opgerekt... De foto's worden nu wel iets te frontaal en recht door zee
De behoefde om door te klikken is gelukkig nog niet in mij opgekomenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik.klikte op mijn album van die ene gast
Die penispluggen hoeven niet zo van mij
Ik heb een larper op de cover van mijn magazine staan die ik voor school moet makenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo goedgemutste larper van me.
4 of 5quote:Op zondag 19 januari 2014 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Heb even op een Lancer uitgeprobeerd
[ afbeelding ]
Goed of niet C_A?
Ooh ben je lekker aan het photoshoppen hihi?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Goed of niet C_A?
ik was nieuwsgierigquote:Op zondag 19 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De behoefde om door te klikken is gelukkig nog niet in mij opgekomen
Ben inderdaad goedgemutst, onbesnorde Brusselmans.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo goedgemutste larper van me.
Wat het een getinte man van rond de 34 jaar oud in een elvenkostuum?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een larper op de cover van mijn magazine staan die ik voor school moet maken.
Dit boeit echt helemaal niemand.
die van mij is wel mooierquote:Op zondag 19 januari 2014 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Goed of niet C_A?
Ruim 2 weken niet geschoren eigenlijk. Ik moet Jimbo imponeren tijdens het sjoelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben inderdaad goedgemutst, onbesnorde Brusselmans.
Nee het was een blanke man.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat het een getinte man van rond de 34 jaar oud in een elvenkostuum?
RonDanja samen met zijn vader in het bos. Hij coacht hem niet enkel in het voetbalquote:Op zondag 19 januari 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het was een blanke man.
Maar mocht je foto's hebben kan ik het altijd aanpassen natuurlijk
Jimbo is 2 turven hoog en heeft een baard. Hij lijkt op een studentikoze grote smurf.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruim 2 weken niet geschoren eigenlijk. Ik moet Jimbo imponeren tijdens het sjoelen.
Maar mooi dat je humeur goed is
Ik zie dat het meisje achter hem al niet meer goed kan zittenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RonDanja samen met zijn vader in het bos. Hij coacht hem niet enkel in het voetbal
[ afbeelding ]
Leuk die maliënkolderquote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RonDanja samen met zijn vader in het bos. Hij coacht hem niet enkel in het voetbal
[ afbeelding ]
Sodemieter die achterste is echt zwart...quote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is mppquote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sodemieter die achterste is echt zwart...
godverquote:Op zondag 19 januari 2014 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jimbo is 2 turven hoog en heeft een baard. Hij lijkt op een studentikoze grote smurf.
welke is mooier die van mij of DP?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maak je zulke afzichtelijke auto's?
Jimbo is inderdaad ietwat uit vorm, maar nog maar 3 jaar geledenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jimbo is 2 turven hoog en heeft een baard. Hij lijkt op een studentikoze grote smurf.
Ik vind auto's met grote emblemen erop nooit mooi.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke is mooier die van mij of DP?
Ik heb nu 200K weggegooid, helemaal vergeten dat ik geen 100% sponsorcontract had met Mitsubishiquote:
okquote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind auto's met grote emblemen erop nooit mooi.
Het vinden van gay-ass foto's gaat jou verbazend makkelijk af...quote:Op zondag 19 januari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo is inderdaad ietwat uit vorm, maar nog maar 3 jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu 200K weggegooid, helemaal vergeten dat ik geen 100% sponsorcontract had met Mitsubishi
Zo moeilijk is het geven van compliment dus helemaal niet. Bedanktquote:Op zondag 19 januari 2014 00:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het vinden van gay-ass foto's gaat jou verbazend makkelijk af...
Die van jou.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Ik vraag het anders. Welke is het beste gelukt.
Vervelend mannetje
Ik geef jou vaak zat complimentjes, ontzettende dramaqueen die je bent.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het geven van compliment dus helemaal niet. Bedankt
in je dromenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag is de dag dat GGMM een ander UI heeft.
Hoezo?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag is de dag dat GGMM een ander UI heeft.
Het gaat om de ondertoon in je opmerkingen Ron. Ik ben echt niet dom hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef jou vaak zat complimentjes, ontzettende dramaqueen die je bent.
Zou kunnen, zoals fucking of puta madre in Spanje.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee niet uitgescholden
Iemand gebruikt het meer als soort stopwoordje volgens mij
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat om de ondertoon in je opmerkingen Ron. Ik ben echt niet dom hoor.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van jou.
Ik ben helemaal niet vervelend
Deze sloeg helemaal nergens op.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom lig jij onder Toon?
xd
Er is geen ondertoon. Zo doe je altijd. Het is ook nooit goed voor jou. Misschien moeten we maar even een pauze nemen in onze relatie.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat om de ondertoon in je opmerkingen Ron. Ik ben echt niet dom hoor.
Nee joh gekkie. Niet zulke malle dingen zeggen hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat Ajax gaat verliezen uiteraard.
Ik vond hem zelf wel leuk.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze sloeg helemaal nergens op.
nee, de persoon die dat kan, ligt nu in coma. Tevens is het weer de tijd van de maandquote:Op zondag 19 januari 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na eerst stevig uit elkaar getrokken te worden natuurlijk
De UI die tompsv moest nemen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog even bedenken welke UI ik Doublepain ga geven.
Suggesties zijn welkom.
Alles goed verder Don?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is geen ondertoon. Zo doe je altijd. Het is ook nooit goed voor jou. Misschien moeten we maar even een pauze nemen in onze relatie.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na eerst stevig uit elkaar getrokken te worden natuurlijk
Zorgt wel voor extra pittigheid in je seksleven heb ik gelezenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee, de persoon die dat kan, ligt nu in coma. Tevens is het weer de tijd van de maand
Ik heb gewoon het gevoel dat ik mij de afgelopen tijd voor je uitsloof daar waar jij het allemaal voor lief neemt.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is geen ondertoon. Zo doe je altijd. Het is ook nooit goed voor jou. Misschien moeten we maar even een pauze nemen in onze relatie.
Dan een man die danst met een berenkop op zijn hoofd.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad, wees eens origineel.
Fotoboek van Kristellovesleatherquote:Op zondag 19 januari 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga altijd helemaal stuk om Littlerabbit
Of is dit een probleem?quote:Op sexgebied haat ik : plas en poepsex
ongesteld zijn?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor extra pittigheid in je seksleven heb ik gelezen
Hihi ze heeft leren pijpen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotoboek van Kristellovesleather
Iets voor jou JR?
[..]
Of is dit een probleem?
Oke.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongesteld zijn?
Hmm ik vind het dan niet fijn om seks te hebben. Maar dat komt omdat ik erg last van buik en rug heb dan
Heren grijp u kansquote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotoboek van Kristellovesleather
Iets voor jou JR?
Op sexgebied haat ik : plas en poepsex
Of is dit een probleem?
gewoon pil doorslikken niet danquote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongesteld zijn?
Hmm ik vind het dan niet fijn om seks te hebben. Maar dat komt omdat ik erg last van buik en rug heb dan
Gezien deze FoBo. Denk je dat ze enkel de computer gebruikt bij de buurman?quote:
quote:Even voor alle duidelijkheid: Ik heb zelf nog géén computer, maar ga regelmatig internetten bij mijn buurman. En deze heeft idd. ook een Fok fotoalbum.
Daar moet je doorheen. Schijnt daarna zeer bevredigend te werken.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongesteld zijn?
Expert aan het woord hier hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen. Schijnt daarna zeer bevredigend te werken.
Met een beetje mazzel ben je de komende maanden niet meer ongesteld
godverquote:Op zondag 19 januari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien deze FoBo. Denk je dat ze enkel de computer gebruikt bij de buurman?
[..]
beter dan 1 keer per maand tochquote:Op zondag 19 januari 2014 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik al een half jaar gedaan
Dus even weekje au hebben en dan.weer half jaar
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen. Schijnt daarna zeer bevredigend te werken.
Met een beetje mazzel ben je de komende maanden niet meer ongesteld
Was in 2003quote:Op zondag 19 januari 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien deze FoBo. Denk je dat ze enkel de computer gebruikt bij de buurman?
[..]
Ik weet alles van ongesteld zijn jaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Expert aan het woord hier hoor
Normaal heb je toch niet zo'n probleem met doorslikken xd.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom. Maar jaar doorslikken doe ik niet. Ze zeggen dat weer niet goed is
dat is wel mogelijk jaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was in 2003![]()
Ze zal nu wel 4 kinderen hebben.
http://www.anp-archief.nl/attachment/89208quote:Op zondag 19 januari 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog even bedenken welke UI ik Doublepain ga geven.
Suggesties zijn welkom.
Ik heb er niet veel verstand van. maar moet je dan 1 keer per 6 maanden stopweek doen ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom. Maar jaar doorslikken doe ik niet. Ze zeggen dat weer niet goed is
Niet zo bijdehand doen. Ik weet heus wel dat je een zus hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alles van ongesteld zijn ja.
pil doorslikken.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal heb je toch niet zo'n probleem met doorslikken xd.
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van. maar moet je dan 1 keer per 6 maanden stopweek doen ofzo
Bewaar die nonsens voor die stomme soaps die je de hele dag kijkt.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat ik mij de afgelopen tijd voor je uitsloof daar waar jij het allemaal voor lief neemt.
Zo ook net weer. Ik doe mijn best om je een goede dag toe te wensen en alles wat ik terug krijg is een botte algemene opmerking om mij vervolgens weer net zo lang te negeren tot je mij kunt kleineren...
Dit is echt weer een typisch gevalletje van "Een relatie is niet alleen nemen maar af en toe ook geven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |