Kont, tieten kut en lul, kut en lul.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:33 schreef BlueJeans het volgende:
Daarom ben ik op FOK! gekomen eigenlijk. Lekker platte mannen-humor!![]()
Doe maar niet broeder. Ik wil dat die pijn aan je bespaard blijft.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:33 schreef Tropanzia het volgende:
Een ongestelde feminist.... Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Gewoon een vrouw die net even wat harder schreeuwt dat ze ongesteld is, toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Doe maar niet broeder. Ik wil dat die pijn aan je bespaard blijft.
Plas in je kontje.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Kont, tieten kut en lul, kut en lul.
Er was dus een situatie dat ik naast een 9/10 zat. Ik maakte perongeluk een FOK!-achtige grap. (Floepte uit mijn mond) Vervolgens vond die chick het grappig.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:35 schreef Scuidward het volgende:
Chicks? Hosselen? Met wat ik hier doe? Vertel.
Wat was de grap?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er was dus een situatie dat ik naast een 9/10 zat. Ik maakte perongeluk een FOK!-achtige grap. (Floepte uit mijn mond) Vervolgens vond die chick het grappig.
Ah ja. Grapjes maken is altijd wel goed ja. Humor en zelfspot toont aan dat je over je eigen zwaktes heen kijkt.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er was dus een situatie dat ik naast een 9/10 zat. Ik maakte perongeluk een FOK!-achtige grap. (Floepte uit mijn mond) Vervolgens vond die chick het grappig.
Open even een topic wat we wél begrijpenquote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef tong80 het volgende:
Laten we de humor achterwegen laten.
Wees eens serieus.
Check die neger in utopia.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Antiklacht: chicks die je kunt hosselen met elitehumor.
Die neger deed Pipo de clown na en hij paalde half Utopia na 1 dag.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Check die neger in utopia.
Zie je een slaaf of zie je een neger gezegend met een grote piemel gadegeslagend door ons. Schuldbewust.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Die neger deed Pipo de clown na en hij paalde half Utopia na 1 dag.
Ik kan het me niet herinneren. Ik dacht iets in de richting van sarcastisch seksistisch.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |