Ginquote:Op zondag 19 januari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoete witte wijn of direct een zoete rum?
ik ook en ik praat in mijn slaap.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik knars tanden, dat is pas irritant.
Ik ook. In verschillende talen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook en ik praat in mijn slaap.
Ik heb port gedronken.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:59 schreef JanCees het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit wijn gehad
Mijn leven is leeg
Dus zelfs dan ben je niet stil... Arme Villaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik trap in mijn slaap.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je gaat werkelijk nog richting kroeg?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 01:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus zelfs dan ben je niet stil... Arme Villa
Die mogen hier na 1 uur niemand meer binnenlaten.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik slaap liever gewoon niet, maar als ik slaap lig ik wel stil geloof ik.
[..]
Maar je gaat werkelijk nog richting kroeg?
Yep, ben op wat vrienden aan het wachten. We gaan zo richting Hasselt.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik slaap liever gewoon niet, maar als ik slaap lig ik wel stil geloof ik.
[..]
Maar je gaat werkelijk nog richting kroeg?
Ik word nooit gevraagd om sociaal te doenquote:Op zondag 19 januari 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd net ook nog gevraagd sociaal te doen. Toch maar niet.
Hier hetzelfde, maar wilde niet met mississippi op pad.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd net ook nog gevraagd sociaal te doen. Toch maar niet.
Het is aftellen tot de eerste persoon die gaat Fok!ken in z'n slaap.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat gesnurk is lekker. Maar ik gaf hem net een duw
Oh leukquote:Op zondag 19 januari 2014 01:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ben op wat vrienden aan het wachten. We gaan zo richting Hasselt.
Laatste keer wel. En je had koude handen...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens zoveel praat ik toch niet don?
ik heb dat wel eens gehad toen ik bijna lag te slapen.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is aftellen tot de eerste persoon die gaat Fok!ken in z'n slaap.
Ik nog helemaal niks. En als we met mijn auto gaan, vanavond ook niet veel...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik heb de afgelopen dagen wel genoeg gedronken.
Ik vind bobben het ergste wat je kan overkomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik nog helemaal niks. En als we met mijn auto gaan, vanavond ook niet veel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |