toen was ik wel erg aangeschotenquote:Op zondag 19 januari 2014 01:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laatste keer wel. En je had koude handen...
Ooooh dus Jimbo is altijd aan het sleepswipen...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens gehad toen ik bijna lag te slapen.
Alleen had ik niet op verzenden gedrukt.
Berichtje zag eruit als:
Y Usain dus geen budget te echt frdgfddsdkug hun de serverbeheerders ffghij benauwd HH grutte hybride Veghel visverhalen heng Hugh
Swipen
ik denk hetquote:Op zondag 19 januari 2014 01:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooooh dus Jimbo is altijd aan het sleepswipen...
Deze grappen maak ik zelfs nietquote:Op zondag 19 januari 2014 00:39 schreef tong80 het volgende:
FF pissen trouwens.
Zit ook een drol aan te komen.
Zou hem eerder afvallen aanbevelen.
Ze proberen op te warmen...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen was ik wel erg aangeschotenwat heb ik met mijn handen gedaan bij je?
Geen idee ik slaap niet met je.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens zoveel praat ik toch niet don?
Doe eens aardig. Hij zal er na maandag niet meer zijn. Hij denkt mij eruit te kunnen drinkenquote:Op zondag 19 januari 2014 01:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooooh dus Jimbo is altijd aan het sleepswipen...
wat een oenquote:Op zondag 19 januari 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens aardig. Hij zal er na maandag niet meer zijn. Hij denkt mij eruit te kunnen drinken
guilty pleasurequote:Op zondag 19 januari 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe noem je dat ook alweer als je een slecht liedje stiekum goed vind.
een nummer die je eigenlijk niet goed mag vinden maar toch leuk vind
Ben het woord kwijt
Zou me niet verbazen als het lukt ook. Voor een wedstrijd op zondag, begint zijn pmds op maandag...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens aardig. Hij zal er na maandag niet meer zijn. Hij denkt mij eruit te kunnen drinken
Niet beter dan Django Wagner.quote:
Gezien je eerste woorden gaat er eerst iets anders gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow shit ik ging ook slapen!
Trusten
ja plassen....quote:Op zondag 19 januari 2014 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien je eerste woorden gaat er eerst iets anders gebeuren.
Slaap lekker.
Hah, gayquote:
Ben ik nog op tijd?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Trouwens
Vermist: Mexicanobakker
Ik verwacht dat hij dit wel Sherlockt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |