toch knap hoe ze zo lang in de aandacht weet te blijven danquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Smoofie het volgende:
KAte upton, er klopt echt iets niet aan haar, maar nog steeds lekker ofc.
Haar tieten hangen nu al.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Smoofie het volgende:
KAte upton, er klopt echt iets niet aan haar, maar nog steeds lekker ofc.
Kijk haar buik en heupen, heel vreemd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
toch knap hoe ze zo lang in de aandacht weet te blijven dan
Ik wilde net zeggen dat ik haar hoofd maar mwoah vindquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Toch qua hoofd misschien wel de mooiste (bekende) vrouw
daarom knap, je zou toch verwachten dat er meer wijven met een redelijk figuur en verder geen talent zo de aandacht willen trekkenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk haar buik en heupen, heel vreemd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik haar hoofd maar mwoah vind
Het is vooral een paar tieten op stelten
Wacht mattie, morgen komt Hazelburn binnen, misschien kan ik 'm wel aanradenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Saind het volgende:
Ik twijfel tussen Auchentoshan en Lagavulin
Geen geld voor en ik bedoel over nu drinkenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht mattie, morgen komt Hazelburn binnen, misschien kan ik 'm wel aanraden
Oooh, de eerste ken ik niet, dus Lagavullinquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen geld voor en ik bedoel over nu drinken
Stijn, leg me nou eens uit, waarom had je die ondertitel. Ben je echt een vieze? Ik respecteer je nog wel dan hoor.quote:
het is dat de meeste bekende mooie vrouwen toch al 26-27 voordat ze echt hun status als sekssymbool bereiken, waardoor zij als 21 jarige daarom wat aparter is. Maar een Miranda Kerr, Bar Rafaeli, Doutzen Kroes, Natalia Portman, Jessica Alba, Scarlett Johansson vind ik toch allemaal mooier. Waarin je dan nog een verschil kan maken tussen mooi en leuk koppie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Toch qua hoofd misschien wel de mooiste (bekende) vrouw
Nee? Je hebt het gewoon verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn, leg me nou eens uit, waarom had je die ondertitel. Ben je echt een vieze? Ik respecteer je nog wel dan hoor.
Is een Lowland, vrij zoetquote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oooh, de eerste ken ik niet, dus Lagavullin.
dan lagavulinquote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Is een Lowland, vrij zoet
Nogal een verschil dus
Je haalt het anders wel snel weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Je hebt het gewoon verkeerd geïnterpreteerd.
Jessica Alba is gewoon knap, Kate Upton is gewoon lekker. Zit toch een verschil tussen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
het is dat de meeste bekende mooie vrouwen toch al 26-27 voordat ze echt hun status als sekssymbool bereiken, waardoor zij als 21 jarige daarom wat aparter is. Maar een Miranda Kerr, Bar Rafaeli, Doutzen Kroes, Natalia Portman, Jessica Alba, Scarlett Johansson vind ik toch allemaal mooier. Waarin je dan nog een verschil kan maken tussen mooi en leuk koppie.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Typisch het volgende:
Continuum is wel een vermakelijke serie
einde bericht
Mwah, ik vind kate mooier dan Bar, portman en Alba. Kroes is welquote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
het is dat de meeste bekende mooie vrouwen toch al 26-27 voordat ze echt hun status als sekssymbool bereiken, waardoor zij als 21 jarige daarom wat aparter is. Maar een Miranda Kerr, Bar Rafaeli, Doutzen Kroes, Natalia Portman, Jessica Alba, Scarlett Johansson vind ik toch allemaal mooier. Waarin je dan nog een verschil kan maken tussen mooi en leuk koppie.
mwahquote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Lekker wijf in de hoofdrol wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
#antismoofiequote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
1) Waarom heeft Syntix dit topic geopend
2) Waarom staat Syntix in de TT?
geef het anders nog aandacht ookquote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ben ook antismoofie.
Laat je niemand voor je werken? Je bent nu toch de grote baas?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje tv aan het kijken, beetje werken nog.
Moet stuff voorbereiden voor morgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat je niemand voor je werken? Je bent nu toch de grote baas?
Niet ouwehoeren Stijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd je bek. Smoofie de hondquote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ben ook antismoofie.
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet stuff voorbereiden voor morgen.
Okéquote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben Test & Change manager voor een HR/IT project.
Succes alvast.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet stuff voorbereiden voor morgen.
Doe eens rustig.quote:
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben Test & Change manager voor een HR/IT project.
Is een groot project gestart om een nieuw personeelsmanagement systeem te implementeren. Ik moet zorgen dat het testen goed gaat en eventuele wijzigingen op de oorspronkelijke scope begeleiden. In het kort.quote:
Werken die 2 dames daar nog waar je altijd op moet wachten?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een groot project gestart om een nieuw personeelsmanagement systeem te implementeren. Ik moet zorgen dat het testen goed gaat en eventuele wijzigingen op de oorspronkelijke scope begeleiden. In het kort.
Heeft het ook met Sap of een soortgelijk systeem te maken?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een groot project gestart om een nieuw personeelsmanagement systeem te implementeren. Ik moet zorgen dat het testen goed gaat en eventuele wijzigingen op de oorspronkelijke scope begeleiden. In het kort.
Het is inderdaad SAP dat we implementeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeft het ook met Sap of een soortgelijk systeem te maken?
Yep, maar ik hoef niet meer op ze te wachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werken die 2 dames daar nog waar je altijd op moet wachten?
Bestuurlijke Informatiekunde aan de KUB en Bedrijfskundige Informatica aan Fontys in Eindhoven.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef JanCees het volgende:
Wat voor opleiding heb je gedaan, Don?
Ze leren snel van de Don.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar ik hoef niet meer op ze te wachten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is inderdaad SAP dat we implementeren.
Ik doe nu ook Bedrijfskundige Informatica.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bestuurlijke Informatiekunde aan de KUB en Bedrijfskundige Informatica aan Fontys in Eindhoven.
Je bent echt niet de enige. Het is na Microsoft de meest gehate en gebruikte software.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat heb ik daar een hekel aan zeg.Het is wel handig en valt wel veel geld mee te verdienen. Het is alleen echt niet mijn ding, dus ik doe er niks mee
Cool, ik heb alleen nooit echt de informatica kant gekozen. Liet de programmeeropdrachten door anderen doen...quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik doe nu ook Bedrijfskundige Informatica.
Wat grappig.
Ik heb één keer een project op school met Sap gehad, sindsdien probeer ik er niet meer in aanraking mee te komenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige. Het is na Microsoft de meest gehate en gebruikte software.
Dat is ook de mindere kant.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, ik heb alleen nooit echt de informatica kant gekozen. Liet de programmeeropdrachten door anderen doen...
Dat is wel een tijd geleden zeker. Je bent al bijna 40 toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, ik heb alleen nooit echt de informatica kant gekozen. Liet de programmeeropdrachten door anderen doen...
Yep, 38quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is wel een tijd geleden zeker. Je bent al bijna 40 toch?
Ik had er ook helemaal niks mee, per ongeluk ingerold. En zolang het geld opbrengt, vind ik het prima.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb één keer een project op school met Sap gehad, sindsdien probeer ik er niet meer in aanraking mee te komen
Wordt er dan zoveel gehaat op Microsoft ?
Is er ooit iemand helemaal blij met 1 van de Windows versies geweest, of Internet Explorer?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb één keer een project op school met Sap gehad, sindsdien probeer ik er niet meer in aanraking mee te komen
Wordt er dan zoveel gehaat op Microsoft ?
Je bent een van de weinige Feyenoorders hier die bewust het kampioenschap van 1999 heeft meegemaakt.quote:
Eerste die ik me kan herinneren was die van 84.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige Feyenoorders hier die bewust het kampioenschap van 1999 heeft meegemaakt.
Windows phonequote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er ooit iemand helemaal blij met 1 van de Windows versies geweest, of Internet Explorer?
Mwah, ik hoor weinig geklaag eigenlijk om me heen.Maar ik zal wel de vreemde eend in de bijt zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is er ooit iemand helemaal blij met 1 van de Windows versies geweest, of Internet Explorer?
Windows 7.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Lumia schijnt best goed te werken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn die wel goed? Ik heb alleen nog maar met BB en Android gewerkt.
Ik heb geluk, ik doe werk dat ik leuk vind, waar ik goed in ben, en wat ook nog behoorlijk verdient.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, ik hoor weinig geklaag eigenlijk om me heen.Maar ik zal wel de vreemde eend in de bijt zijn
En ik richt me niet echt op geld, vind plezier in mijn werk belangrijker
Ik zou willen dat ik dat hadquote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geluk, ik doe werk dat ik leuk vind, waar ik goed in ben, en wat ook nog behoorlijk verdient.
Nog altijd zeer content, en ik heb dan zelfs een telefoon welke is gestopt bij 7.8 met updates.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn die wel goed? Ik heb alleen nog maar met BB en Android gewerkt.
FOK! werkt via browser toch het beste, dat is het einde wat teltquote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd zeer content, en ik heb dan zelfs een telefoon welke is gestopt bij 7.8 met updates.
Al missen er wel veel apps maar wie geeft er om apps
Ik heb even zitten twijfelen over die waterdichte telefoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd zeer content, en ik heb dan zelfs een telefoon welke is gestopt bij 7.8 met updates.
Al missen er wel veel apps maar wie geeft er om apps
Xperia is ook een goeie telefoon. Heeft wel vaak software problemen volgensmij.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb even zitten twijfelen over die waterdichte telefoon.
die van sony?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb even zitten twijfelen over die waterdichte telefoon.
dat dusquote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Xperia is ook een goeie telefoon. Heeft wel vaak software problemen volgensmij.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Right...quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van sony?
ik heb een xperia s en vind het maar een kut ding
[..]
dat dus
Mijn Samsung valt ook vaak uit of loopt vast.Precies nadat mijn abonnement was afgelopen, ze doen het er omquote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van sony?
[..]
dat dus
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
die van sony?
[..]
dat dus
Mijn Lumia800 na 2 jaar nog altijd foutloos. Nooit een probleem gehad.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mijn Samsung valt ook vaak uit of loopt vast.Precies nadat mijn abonnement was afgelopen, ze doen het er om
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn Lumia800 na 2 jaar nog altijd foutloos. Nooit een probleem gehad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Lumia schijnt best goed te werken.
Die oude Nokia's 1310/3110 etc zullen het ook nog wel gewoon doen. En zijn inmiddels ook weer kleiner dan de huidige smartphones.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn Lumia800 na 2 jaar nog altijd foutloos. Nooit een probleem gehad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die oude Nokia's 1310/3110 etc zullen het ook nog wel gewoon doen. En zijn inmiddels ook weer kleiner dan de huidige smartphones.
had al ei bij de spinaziequote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eet gewoon brood met ei. Bruin mais volkorenbrood.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik het filet americain liggen als het goed is
NIET BOOS ZIJN DOUBLEGODquote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit was ook een topper
Had jij bingo? Zo nee dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou. Kwebbelende bakvis die je me bent.
Ik heb pas bingo bij een volle kaart. Ik doe niet aan rijtjes bingo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had jij bingo? Zo nee dan heb je niet goed opgelet.
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/29-03-2012quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik het filet americain liggen als het goed is
Ken ik ja. Wat een man in het labquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/29-03-2012
oh ja klopt, moest echt net aan jouw opmerking denken over die man en de moslimquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken ik ja. Wat een man in het lab
Ik pak niet bij elk nieuw media optreden een nieuwe kaart. Zo verhoog ik mijn winstkansen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb pas bingo bij een volle kaart. Ik doe niet aan rijtjes bingo.
Nietszeggende kinderfilm met paar quotes die blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Adames het volgende:
volgens mij heb ik nog nooit the karate kid gezien, alleen die super vervelende next karate kid met hilary swank. nooit geweten dat deze niet zo kut is.
maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietszeggende kinderfilm met paar quotes die blijven hangen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.
Hier is het hoofdpersonage ook niet helemaal een lieverdje, is de blonde tegenstander op zijn hoogst wat arrogant maar niet echt slecht en is mr miyagi ook nog een wat realistische kerel met een groot drankprobleem.
maakt het allemaal best draaglijk.
vind het wel lekker in een kinderfilm dat het niet compleet zwart wit is,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sterke analyse wel en dan benoem je het moraal van het verhaal geeneens.
Gaat het daar ook niet over bij How I Met Your Mother?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.
Hier is het hoofdpersonage ook niet helemaal een lieverdje, is de blonde tegenstander op zijn hoogst wat arrogant maar niet echt slecht en is mr miyagi nog een wat realistische kerel met een groot drankprobleem.
maakt het allemaal best draaglijk.
ik heb the bro code nog hier in de kast liggen, in die tijd was himym nog coolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat het daar ook niet over bij How I Met Your Mother?
Excuses dat ik die kut serie kijk.
GGMM vindt die humor wel erg grappig.
Volg het nu alleen omdat ik nu wel zo lang heb volgehouden dat ik ook wel wil zien hoe het afloopt. Niet omdat het nog grappig is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb the bro code nog hier in de kast liggen, in die tijd was himym nog cool
Zweedse dub is het leuker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk HIMYM enkel als ik in Zweden ben.
Einde bericht
ben in 2009 gestopt, toen het op de Nederlandse tv begon te komenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volg het nu alleen omdat ik nu wel zo lang heb volgehouden dat ik ook wel wil zien hoe het afloopt. Niet omdat het nog grappig is.
Is er niet. Zelfs weleens een kinderserie in het Nederlands gezien daar. Maar daar worden de hele dag 'leuke' series uitgezonden dus dan blijf ik weleens hangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zweedse dub is het leuker?
Heb het grotendeels bekeken toen ik in Paris was, maar vanaf een gegeven moment gewoon als achtergrond geluid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ben in 2009 gestopt, toen het op de Nederlandse tv begon te komen
je bent een hipster of niet
Ik bedenk me net dat ik in het buitenland eigenlijk 0 keer TV heb gekeken. Gemiste kans dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er niet. Zelfs weleens een kinderserie in het Nederlands gezien daar. Maar daar worden de hele dag 'leuke' series uitgezonden dus dan blijf ik weleens hangen.
Buiten een stad bij minimaal -8 is tv kijken soms wel verdienstelijk 's avondsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik in het buitenland eigenlijk 0 keer TV heb gekeken. Gemiste kans dus.
Alleen maandag en soms vrijdag had ik de struggle een VI stream te vinden. Gelukkig waren de goden mij op de Doomtrooper avond gunstig gezind.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten een stad bij minimaal -8 is tv kijken soms wel verdienstelijk 's avonds
In Frankrijk tot 2 maal toe een Nederlandse jeugdfilm gezien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik in het buitenland eigenlijk 0 keer TV heb gekeken. Gemiste kans dus.
Gezien de hoeveelheid donkere mensen zou Raymann daar een onverdeeld succes zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
In Frankrijk tot 2 maal toe een Nederlandse jeugdfilm gezien.
In echt die paar uur dat ik tv aan had staan
Ik ben best van een racistisch grapje maar alle donkere mensen over één kam scheren omtrent Raymann gaat wel heel ver. Er zijn ook infantiele blanken medemensenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid donkere mensen zou Raymann daar een onverdeeld succes zijn.
Ik heb dus mazzel gehad.
Ik was daar net David Livingstone.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben best van een racistisch grapje maar alle donkere mensen over één kam scheren omtrent Raymann gaat wel heel ver. Er zijn ook infantiele blanken medemensen
XD
Zat je ook daadwerkelijk in een mindere buurt of viel dat nog wel mee? Ik zou echt al na een dag verhongeren met zijn dramatische gevoel voor de Franse taalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was daar net David Livingstone.
Nog net binnen de banlieue, bij het eindstation van de metro. Maar het was niet echt een goede buurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat je ook daadwerkelijk in een mindere buurt of viel dat nog wel mee? Ik zou echt al na een dag verhongeren met zijn dramatische gevoel voor de Franse taal
Nog hijgende meisjes in je oor gehad "OH DUTCHMAN OH DUTCHMAN"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog net binnen de banlieue, bij het eindstation van de metro. Maar het was niet echt een goede buurt.
Gelukkig kon ik mij doen gelden als een echte Hollandse vechtersbaas.
Hoi Knut. Hoe staat het zware leven in Manila?quote:
Nee want Parijs ligt niet in het oostblok malle jongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog hijgende meisjes in je oor gehad "OH DUTCHMAN OH DUTCHMAN"
[..]
Hoi Knut. Hoe staat het zware leven in Manila?
Ik zit nu op pandan island. Het paradijs. Echt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog hijgende meisjes in je oor gehad "OH DUTCHMAN OH DUTCHMAN"
[..]
Hoi Knut. Hoe staat het zware leven in Manila?
Ik was al jaloers op je sierlijke persoonlijkheid, en nu ook nog eens op je levensomstandigheden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit nu op pandan island. Het paradijs. Echt.
En ik heb m'n duikdiploma gehaald
Heb hem vandaag al gepresenteerd in GC als de Johan Cruijff van het Korfbal maar hoongelach was mijn deel.quote:
Flink eind van de kust nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zit nu op pandan island. Het paradijs. Echt.
En ik heb m'n duikdiploma gehaald
Dan ga ik nu langzaam richting bed maar eerst eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was al jaloers op je sierlijke persoonlijkheid, en nu ook nog eens op je levensomstandigheden.
Ik ontbijt met je mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Truste jongens. Ik ga een ontbijtje scoren en dan duiken
Doe de groeten aan die exotische soortgenoten van Daan en mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Truste jongens. Ik ga een ontbijtje scoren en dan duiken
HAHHAAquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey ouwe zetpil van me.
Grapje!
Gister zag ik een zeeslang en 3 turtles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe de groeten aan die exotische soortgenoten van Daan en mij
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer pijnlijk, die zetpil business.
Wat ben je aan het doen? Tentamenweken?
Nice. Ik heb mijn bachelor als ik vrijdag een toets haal. Wel een moelijke maar gelukkig ben ik wel slim.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.M'n bachelor vandaag gehaald trouwens.
Wat voor bedrijfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben een bedrijfje aan het opzetten en ook tentamens aan het voorbereiden vanaf morgen weer.M'n bachelor vandaag gehaald trouwens.
Kan jij ook niet wat content op Youtube zetten? Al die saaie filmpjes van GGMM ben ik nu wel zat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gister zag ik een zeeslang en 3 turtles.
Ik heb dit allemaal opgenomen om aan jullie te laten zien bij thuiskomst.
Niet dat ik hier ooit weg ga maar goed
waarin een bedrijf?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nice. Ik heb mijn bachelor als ik vrijdag een toets haal. Wel een moelijke maar gelukkig ben ik wel slim.
Ben nu even master vakken aan het uitkiezen alhoewel er wel een paar domme tussen zitten.
Ik wil graag investeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga replica's van de lul van HMF verkopen.
Dat ga ik zeker doen ja. Onderwaterbeelden met heino als achtergrondmuziek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij ook niet wat content op Youtube zetten? Al die saaie filmpjes van GGMM ben ik nu wel zat.
Omdat hij nooit sherlockt kan ik de meest nare roddels over GGMM verspreiden, dat is wel een voordeel. GGMM dus.
matig ideequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga replica's van de lul van HMF verkopen.
Uhm ja, maar waaom denk je dat ik er slechts één wil kopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is 100 euro per centimeter, dus ik weet niet of je 3 miljoen 2800 euro klaar hebt liggen?
Dat hebben we al geprobeerd, maar toen werden we door de afdeling Eugenetica van de CIA gesaboteerd omdat we een bedreiging voor de wereldheerschappij vormden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
matig idee
als je nou HMF's zaad zou verkopen, dát zou pas geld opbrengen
Waarom denk je dat ik het er maar over 1 heb?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm ja, maar waaom denk je dat ik er slechts één wil kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hebben we al geprobeerd, maar toen werden we door de afdeling Eugenetica van de CIA gesaboteerd omdat we een bedreiging voor de wereldheerschappij vormden.
Reken het je niet aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hebben we al geprobeerd, maar toen werden we door de afdeling Eugenetica van de CIA gesaboteerd omdat we een bedreiging voor de wereldheerschappij vormden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het er maar over 1 heb?Ik vond mijn opmerking leuker persoonlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet helemaal waar. GGMM zou dit ook een rare opmerking vinden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reken het je niet aanGeen enkel anti conceptie middel is bestand tegen het HMF zaad.
Vandaar dat heel vruchtbaar Rotterdam nu zwanger is.
Ook de moeder van GGMM is niet overgeslagen hoor door HMF. Zo'n 29 jaar geleden sloeg hij al zijn slag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. GGMM zou dit ook een rare opmerking vinden.
Verrassend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond mijn opmerking leuker persoonlijk.
Ben je aan het drinken? Even eerlijk?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook de moeder van GGMM is niet overgeslagen hoor door HMF. Zo'n 29 jaar geleden sloeg hij al zijn slag.
(ja, hij heeft zijn tijdmachine gebruikt, so wut)
Ja natuurlijk, wat zit je nou te zeiken joh. Kus m'n klote!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je aan het drinken? Even eerlijk?
Laten we het niet langer over die onverlaat hebben en onze energie gebruiken om onze relatie te verstevigen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf verrassend.
GGMM zou deze opmerking bijzonder vermakelijk vinden.
Doe mij dan zo'n HMF lul cadeauquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we het niet langer over die onverlaat hebben en onze energie gebruiken om onze relatie te verstevigen.
Ah joh, ga je nu net zo met me kloten lopen spelen als die goser daar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat zit je nou te zeiken joh. Kus m'n klote!
Post je adres maar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij dan zo'n HMF lul cadeau
Ik zie de vrachtwagens vanzelf wel voor rijden.
De hoertjes ook.quote:
Die heb ik aan mijn vertrouwenspersoon gegeven, gelukkig is het ook jouw vertrouwenspersoon, dus morgen zal René het je direct overhandigen.quote:
Pandan island, mindoro, Filippijnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De hoertjes ook.
Overigens vind ik het heel erg leuk dat je het zo naar je zin hebt.Waar zit je nu?
je hebt het verdiendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een fles wijn op en ben nu aan m'n tweede bezig. Saind zal trots op me zijn.
Ja, dat is kut daar idd. Knut, ik ga eind volgend jaar ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh nu gaat t ap niet meer over drank.
Internet is hier pre Windows 95 snelheid
Oh oh oh...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wou ik ook plaatsen, maar toen bedacht ik me dat ik die fase al voorbij was.
Waarheen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is kut daar idd. Knut, ik ga eind volgend jaar ook.
Ik feliciteer het je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker man.Jammer dat niemand me feliciteert.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
piet heeft een restaurant bezochtquote:Villa Copera, Tolkamer
Voor alle duidelijkheid, het eten is zeer smakelijk, correct en goed toebereid. De bediening vriendelijk en correct. Maar ben ik een happy camper? Nee.
Men heeft het concept van een zeven gangen menu, met dagverse ingredienten en geen kaart. Op zich een prima idee
We vroegen om mineraalwater bij het eten, kregen leidingwater met een beetje koolzuur in flessen die naar vaatwasmachine smaakte
Bij het reserveren er op gewezen dat mijn gezelschap geen uiensoorten (ui, lente-ui, prei) mag en geen paddenstoelen. Bij het aan tafel gaan vroeg de bediening nogmaals naar dieeteisen, en er nogmaals op gewezen. Toch kwam de fazant met stamppot en kroketjes toch met ui en paddenstoelen. Je zal maar allergisch zijn.
Na deze gang de bediening er ook op gewezen dat het verrukkelijk smaakt, maar dat de porties toch wel héél erg klein zijn. En dan bedoel ik, Amuse formaat. Leuk als een groet uit de keuken, maar niet als gang. De verder geheel correcte en zeer beleefde bediening wilde zich excuseren dat dit in dit soort zaken zo is. Maar, sorry, heb bij veel restaurants gegeten, op alle niveaus, maar zo weinig heb ik nog nooit gehad. Bij ons hoofdgerecht kregen we een kleine portie friet extra en een salade. Beide zeer smakelijk, met een te zoete mayonaise
Na ons hoofdgerecht kwam een tweede schaaltje frietes, maar nu zonder mayonaise
De kazen daarna, en het dessert waren wederom, net als alle andere gerechten zeer lekker.
Ik heb er een heel dubbel gevoel bij. Men kan koken, men kan bedienen, beide echt gewoon vakmanschap. Maar, na het dessert had ik nog steeds trek. Thuis nog maar wat open getrokken.
Ik vind het echt niet kunnen dat ik voor twee personen een slordige 250 euro betaal en dat je nog trek hebt na zeven gangen. De bediening was het pijnlijk en deed er alles aan me blij te maken, maar de keuken werkte helaas niet mee. Ik kan dan ook geen onvoldoende geven, maar een dikke voldoende wordt het ook niet.
Cijfer 6,5
gefeliciteerd, drink er 1 op mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
die was erbij toen het restaurant werd opgerichtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem alleen de recensies van tong serieus.
Jammer dat ik twee keer een hint moest geven. Nu kan ik er toch minder van genieten. Toch bedanktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik feliciteer het je.
[ afbeelding ]
sorry was even met mijn bureau stoel op en neer aan het gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat ik twee keer een hint moest geven. Nu kan ik er toch minder van genieten. Toch bedankt
Saind lacht je uit. Met terugwerkende kracht. Had ik je overigens al verteld dat ik een IQ test met 145 had gemaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
gefeliciteerd, drink er 1 op mij
ik moet eens naar bed. morgen heb ik een IQ test, volgens mij moet je daar fit voor zijn
Al heb ik vanavond geen drank op, dat scheelt al
Ik had het natuurlijk over dit legendarische CUIL topicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
die was erbij toen het restaurant werd opgericht
Je bedoelt zo hortend en stotend naar beneden als je dat lepeltje met regelmaat indrukt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sorry was even met mijn bureau stoel op en neer aan het gaan.
Dat is altijd mijn favoriete moment van de avond.
bij het begin gaf ik hem wel vaak gelijk bij het lezen van zijn posts, maar als je zo vaak in conflict komt met anderen als hij, dan ligt het misschien toch ook wel jezelfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is zo bizar zuur, echt nog nooit meegemaakt.Lachwekkend.
neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saind lacht je uit. Met terugwerkende kracht. Had ik je overigens al verteld dat ik een IQ test met 145 had gemaakt?
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
bij het begin gaf ik hem wel vaak gelijk bij het lezen van zijn posts, maar als je zo vaak in conflict komt met anderen als hij, dan ligt het misschien toch ook wel jezelf
Ja hoor en dan de handjes in de luchtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt zo hortend en stotend naar beneden als je dat lepeltje met regelmaat indrukt?Iedereen herkent dat.
Die op de publieke omroep. For what it's worth. Een jaar of 6 geleden toen ik nog 6 jaar minder gezopen had.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nee
en welke? bij de officiële heb je ook nog grote verschillen geloof ik.
oh ja okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die op de publieke omroep. For what it's worth. Een jaar of 6 geleden toen ik nog 6 jaar minder gezopen had.
Volgens mij had ik 141 ofzo, maar sloeg nergens op joh die test. Overigens had ik de CITO-toets met de hoogste score ook. Ik ben gewoon een debiel in het scholaire systeem, maar m'n algemene kennis is wel gewoon groot. Nogmaals, je koopt er niks voor'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Adames het volgende:
wist niet eens dat die tot 145 ging trouwens, dan moet je echt gewoon alles goed hebben. keren dat ik dat keek had ik te weinig tijd voor de vragen
Welke keuze? Je moet eens proberen om met de draairichting van de aarde mee te posten, dat scheelt een minuutje snelheid.quote:
Ik heb serieuze dromen nu, voor het eerst. M'n bedrijfje, dat gaat exploderen als ik me inzet. En dan ga ik met m'n eerste 1500 winst naar Azie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
al iets meer gepland? Of tot nu toe alleen nog idee
ZO Azië.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke keuze? Je moet eens proberen om met de draairichting van de aarde mee te posten, dat scheelt een minuutje snelheid.
Kan je niet zo'n Filipino kindje een euro geven die dan voor die generator zorgt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ZO Azië.
Ik noet even harder trappen om de generator op snelheid te houden
Geen bedelende kindjes hier, op dit eiland alleen 1 resort verder niks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n Filipino kindje een euro geven die dan voor die generator zorgt?
Fattoe. Moet je je eigen ijs crushen? Ben je gek abi?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen bedelende kindjes hier, op dit eiland alleen 1 resort verder niks.
Wel even prettig hoor
Wat is buoyancy?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even kakken voor betere buoyancy en dan 1e duik.
Gegroet vrienden.
woooow echtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saind lacht je uit. Met terugwerkende kracht. Had ik je overigens al verteld dat ik een IQ test met 145 had gemaakt?
ik kwam hier voor serieuze gesprekken dus zeg maar als je serieus bentquote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kwam hier voor serieuze gesprekken dus zeg maar als je serieus bent
Ik had je al eerder geroepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij deze.
Je dacht, ik zie kapi en de basis voor diepgaande gesprekken is aanwezig?
Eckhart Tolle weer... zit ook jij in je boeddhistische fase?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben het boek van dit topic aan het lezen dus
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #13
Ik word er toch niet erg vrolijk van. Ik krijg namelijk een soortement paniekaanvallen als ik te diep nadenk over die stof en het probeer te snappen.
Welk boek ben je aan het lezen? Van Eckhart Tolle? Zelf nog niet gelezen, maar ik snap je gevoel. Als je je gevoelens de vrije loop durft te geven kun je een soort ervaring krijgen die je heel imponerend is, dat klopt. Ik zou je toch willen adviseren om er mee door te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben het boek van dit topic aan het lezen dus
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #13
Ik word er toch niet erg vrolijk van. Ik krijg namelijk een soortement paniekaanvallen als ik te diep nadenk over die stof en het probeer te snappen.
Ja the power of now van Eckhart Tolle. Ik lees het niet echt te snel en soms lees ik stuk of 2-3 keer omdat ik het wel goed wil snappen. Staat ook in het boek tekens wanneer wordt aangeraden even stil te staan bij het gene wat je hebt gelezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk boek ben je aan het lezen? Van Eckhart Tolle? Zelf nog niet gelezen, maar ik snap je gevoel. Als je je gevoelens de vrije loop durft te geven kun je een soort ervaring krijgen die je heel imponerend is, dat klopt. Ik zou je toch willen adviseren om er mee door te gaan.
serieus, waarin een bedrijfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb serieuze dromen nu, voor het eerst. M'n bedrijfje, dat gaat exploderen als ik me inzet. En dan ga ik met m'n eerste 1500 winst naar Azie.
21 miljoenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-Wolfsburg.dhtml
als dat zou kunnen hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:46 schreef Smoofie het volgende:
IQ tests zijn echt pauper, beter testen ze met een hersenscan je denkvermogen oid.
tering, volkswagen draait weer lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-Wolfsburg.dhtml
Ik heb het geduld geeneens voor een IQ test. Niet dat ik bovenmatig zou uitkomen hoor, maar wat een hersendodende herhalende vragen moet je beantwoorden...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:56 schreef Adames het volgende:
[..]
als dat zou kunnen he
moest wel enorm lachen om een geweldig artikel van een programmeur, even kijken of ik die kan zoeken
kwam er op neer dat programmeurs heel vaak bij een sollicitatie worden getest met logische puzzels. Die kerel als middelmatig beginnend programmeur had in zijn kindertijd heel veel van die puzzels gedaan voor zijn plezier. Elke keer kwam hij bij een sollicitatie als genie uit de bus, maar strandde daarna tijdens het echte werk omdat zijn collega's gewoon betere programmeurs waren met veel meer ervaring. Die twee hebben echt nauwelijks verband.
Het is zo tegennatuurlijk, omdat je gedachten je zodanig geconditioneerd hebben dat je los van het natuurlijke staat. Zodra je doorhebt, dat jij niet hetzelfde bent als je gedachten zal het beginnen te dagen en zal je begrijpen wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja the power of now van Eckhart Tolle. Ik lees het niet echt te snel en soms lees ik stuk of 2-3 keer omdat ik het wel goed wil snappen. Staat ook in het boek tekens wanneer wordt aangeraden even stil te staan bij het gene wat je hebt gelezen.
Maar het is wel erg lastig. Tis echt zo tegennatuurlijk vind ik als je begrijpt. En toen ik eindelijk dacht dat het een soort van lukte kreeg ik dus wat ik net zei, en toen moest ik echt even een tijdje iets totaal anders gaan doen.
Maar sowieso wel interessant vind ik eigenlijk
Met jouw geheugen zit je sowieso in de wat hogere regionen, of is je geheugen alleen bij fok! gerelateerde dingen goed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het geduld geeneens voor een IQ test. Niet dat ik bovenmatig zou uitkomen hoor, maar wat een hersendodende herhalende vragen moet je beantwoorden...
En ja ik heb ooit een officiële af 'moeten' nemen
Ik beloof je, dat ik er nog op terugkom. Maar nu nog niet. Ben nog aan het opstarten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:54 schreef Adames het volgende:
[..]
serieus, waarin een bedrijf
en begin nou niet over ideeën jatten
Mijn geheugen is wel goed. Al kan ik gek genoeg mijn jeugdjaren een stuk slechter herinneren dan andere.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met jouw geheugen zit je sowieso in de wat hogere regionen, of is je geheugen alleen bij fok! gerelateerde dingen?
Aah, dat heb ik ook, ik herinner me echt veel meer dan de meeste mensen, maar alles voor mijn 8e is echt gewoon zwart.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geheugen is wel goed. Al kan ik gek genoeg mijn jeugdjaren een stuk slechter herinneren dan andere.
Gelukkig herinneren we de WoW tactics nog wel tot ons doodquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, dat heb ik ook, ik herinner me echt veel meer dan de meeste mensen, maar alles voor mijn 8e is echt gewoon zwart.
Dan hadden je ouders je misschien niet in Amsterdam op school moeten zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, dat heb ik ook, ik herinner me echt veel meer dan de meeste mensen, maar alles voor mijn 8e is echt gewoon zwart.
Visstiscks?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je, dat ik er nog op terugkom. Maar nu nog niet. Ben nog aan het opstarten.
Ik ben wel streetwise.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hadden je ouders je misschien niet in Amsterdam op school moeten zetten.
Het erge is nog dat ik die wss nog weet ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig herinneren we de WoW tactics nog wel tot ons dood
Ik ook hoor. Ik zou zo een Molten Core/Blackwing Lair raids kunnen meedoen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik die wss nog weet ik ook.
Mijn zinnen missen of hebben steeds een woord te veel, die er niet hoort. Wtf is er mis met mij deze avond.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zou zo een Molten Core/Blackwing Lair raids kunnen meedoen.
Komt door afkortingen als wss. Jij luiaard.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn zinnen missen of hebben steeds een woord te veel, die er niet hoort. Wtf is er mis met mij deze avond.
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zou zo een Molten Core/Blackwing Lair raids kunnen meedoen.
Nee, de opbouw klopt gewoon niet, ik denk dat het de meltdown van mijn hersenen is door mn tentamens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt door afkortingen als wss. Jij luiaard.
Ik ben ook 3 jaar ouder toch? Ik heb het de eerste 2 jaar van de release af echt kapot gespeeldquote:
Twin Emperors en C'thun ken ik nog wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook 3 jaar ouder toch? Ik heb het de eerste 2 jaar van de release af echt kapot gespeeld
Die heb ik nog prenerf mogen proberen. Was echt rampzalig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Twin Emperors en C'thun ken ik nog wel.
Ben je aan de zuip?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga slapen dan man morgen ben je kapot.
Je moet 't niet doen man. Ook al ken ik je niet persoonlijk. Zet die domme fles gewoon weg joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
Feit dat ik net in een krat een halve fles Japanse whisky vond doet de zaken ook al niet veel goeds.
Ja weet maar is ff lastig nu spelen wat privézaken op en een maat kwam met een goeie fles cognac aan gisteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet 't niet doen man. Ook al ken ik je niet persoonlijk. Zet die domme fles gewoon weg joh.
Ja dus?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet maar is ff lastig nu spelen wat privézaken op en een maat kwam met een goeie fles cognac aan gisteren.
Straks in Thailand wel quiten man teveel afleiding hier, of een gebrek aan focus van mij kan ook.
heb er ook weinig zin in, maar zoiets werd door mijn strot geduwd. net even nog 2 kleine testjes gedaan om er wat in te komen. veel te lang geleden dat ik zoiets nog voor mijn plezier deedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het geduld geeneens voor een IQ test. Niet dat ik bovenmatig zou uitkomen hoor, maar wat een hersendodende herhalende vragen moet je beantwoorden...
En ja ik heb ooit een officiële af 'moeten' nemen
de drank hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geheugen is wel goed. Al kan ik gek genoeg mijn jeugdjaren een stuk slechter herinneren dan andere.
ik weet niet met wie je het doet en welke kennis je buiten je eigen werkgebied tot je beschikking hebt, maar als je nog hulp nodig hebt, al is het maar een goede richting, kan altijd vragenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je, dat ik er nog op terugkom. Maar nu nog niet. Ben nog aan het opstarten.
Tja. Ik wist al veel langer niet wat ik met mijn leven aan wilde waardoor mijn moeder mij een IQ test liet doen + een interesse achtig interviewquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:33 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er ook weinig zin in, maar zoiets werd door mijn strot geduwd. net even nog 2 kleine testjes gedaan om er wat in te komen. veel te lang geleden dat ik zoiets nog voor mijn plezier deed
Zou het echt? Ben best laat 'echt' begonnen.quote:
als je ziet hoe de zwaardere drankgebruikers op latere leeftijd zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Ik wist al veel langer niet wat ik met mijn leven aan wilde waardoor mijn moeder mij een IQ test liet doen + een interesse achtig interview
[..]
Zou het echt? Ben best laat 'echt' begonnen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik nog prenerf mogen proberen. Was echt rampzalig.
Maar genoeg over WoW
Dat is geen excuus man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet maar is ff lastig nu spelen wat privézaken op en een maat kwam met een goeie fles cognac aan gisteren.
Straks in Thailand wel quiten man teveel afleiding hier, of een gebrek aan focus van mij kan ook.
nou ja, je weet het niet bij littlerabbitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:40 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht je dat hij al die dingen over WoW had geleerd puur om Karina te versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |