toch knap hoe ze zo lang in de aandacht weet te blijven danquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Smoofie het volgende:
KAte upton, er klopt echt iets niet aan haar, maar nog steeds lekker ofc.
Haar tieten hangen nu al.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Smoofie het volgende:
KAte upton, er klopt echt iets niet aan haar, maar nog steeds lekker ofc.
Kijk haar buik en heupen, heel vreemd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
toch knap hoe ze zo lang in de aandacht weet te blijven dan
Ik wilde net zeggen dat ik haar hoofd maar mwoah vindquote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Toch qua hoofd misschien wel de mooiste (bekende) vrouw
daarom knap, je zou toch verwachten dat er meer wijven met een redelijk figuur en verder geen talent zo de aandacht willen trekkenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk haar buik en heupen, heel vreemd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik haar hoofd maar mwoah vind
Het is vooral een paar tieten op stelten
Wacht mattie, morgen komt Hazelburn binnen, misschien kan ik 'm wel aanradenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Saind het volgende:
Ik twijfel tussen Auchentoshan en Lagavulin
Geen geld voor en ik bedoel over nu drinkenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht mattie, morgen komt Hazelburn binnen, misschien kan ik 'm wel aanraden
Oooh, de eerste ken ik niet, dus Lagavullinquote:Op maandag 13 januari 2014 22:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen geld voor en ik bedoel over nu drinken
Stijn, leg me nou eens uit, waarom had je die ondertitel. Ben je echt een vieze? Ik respecteer je nog wel dan hoor.quote:
het is dat de meeste bekende mooie vrouwen toch al 26-27 voordat ze echt hun status als sekssymbool bereiken, waardoor zij als 21 jarige daarom wat aparter is. Maar een Miranda Kerr, Bar Rafaeli, Doutzen Kroes, Natalia Portman, Jessica Alba, Scarlett Johansson vind ik toch allemaal mooier. Waarin je dan nog een verschil kan maken tussen mooi en leuk koppie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Toch qua hoofd misschien wel de mooiste (bekende) vrouw
Nee? Je hebt het gewoon verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stijn, leg me nou eens uit, waarom had je die ondertitel. Ben je echt een vieze? Ik respecteer je nog wel dan hoor.
Is een Lowland, vrij zoetquote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oooh, de eerste ken ik niet, dus Lagavullin.
dan lagavulinquote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Is een Lowland, vrij zoet
Nogal een verschil dus
Je haalt het anders wel snel weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Je hebt het gewoon verkeerd geïnterpreteerd.
Jessica Alba is gewoon knap, Kate Upton is gewoon lekker. Zit toch een verschil tussen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
het is dat de meeste bekende mooie vrouwen toch al 26-27 voordat ze echt hun status als sekssymbool bereiken, waardoor zij als 21 jarige daarom wat aparter is. Maar een Miranda Kerr, Bar Rafaeli, Doutzen Kroes, Natalia Portman, Jessica Alba, Scarlett Johansson vind ik toch allemaal mooier. Waarin je dan nog een verschil kan maken tussen mooi en leuk koppie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |