Volgens mij had ik 141 ofzo, maar sloeg nergens op joh die test. Overigens had ik de CITO-toets met de hoogste score ook. Ik ben gewoon een debiel in het scholaire systeem, maar m'n algemene kennis is wel gewoon groot. Nogmaals, je koopt er niks voor'.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Adames het volgende:
wist niet eens dat die tot 145 ging trouwens, dan moet je echt gewoon alles goed hebben. keren dat ik dat keek had ik te weinig tijd voor de vragen
Welke keuze? Je moet eens proberen om met de draairichting van de aarde mee te posten, dat scheelt een minuutje snelheid.quote:
Ik heb serieuze dromen nu, voor het eerst. M'n bedrijfje, dat gaat exploderen als ik me inzet. En dan ga ik met m'n eerste 1500 winst naar Azie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
al iets meer gepland? Of tot nu toe alleen nog idee
ZO Azië.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke keuze? Je moet eens proberen om met de draairichting van de aarde mee te posten, dat scheelt een minuutje snelheid.
Kan je niet zo'n Filipino kindje een euro geven die dan voor die generator zorgt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ZO Azië.
Ik noet even harder trappen om de generator op snelheid te houden
Geen bedelende kindjes hier, op dit eiland alleen 1 resort verder niks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n Filipino kindje een euro geven die dan voor die generator zorgt?
Fattoe. Moet je je eigen ijs crushen? Ben je gek abi?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen bedelende kindjes hier, op dit eiland alleen 1 resort verder niks.
Wel even prettig hoor
Wat is buoyancy?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even kakken voor betere buoyancy en dan 1e duik.
Gegroet vrienden.
woooow echtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saind lacht je uit. Met terugwerkende kracht. Had ik je overigens al verteld dat ik een IQ test met 145 had gemaakt?
ik kwam hier voor serieuze gesprekken dus zeg maar als je serieus bentquote:
Bij deze.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kwam hier voor serieuze gesprekken dus zeg maar als je serieus bent
Ik had je al eerder geroepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij deze.
Je dacht, ik zie kapi en de basis voor diepgaande gesprekken is aanwezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |