quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn Lumia800 na 2 jaar nog altijd foutloos. Nooit een probleem gehad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Lumia schijnt best goed te werken.
Die oude Nokia's 1310/3110 etc zullen het ook nog wel gewoon doen. En zijn inmiddels ook weer kleiner dan de huidige smartphones.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn Lumia800 na 2 jaar nog altijd foutloos. Nooit een probleem gehad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die oude Nokia's 1310/3110 etc zullen het ook nog wel gewoon doen. En zijn inmiddels ook weer kleiner dan de huidige smartphones.
had al ei bij de spinaziequote:Op maandag 13 januari 2014 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eet gewoon brood met ei. Bruin mais volkorenbrood.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik het filet americain liggen als het goed is
NIET BOOS ZIJN DOUBLEGODquote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit was ook een topper
Had jij bingo? Zo nee dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit je nou. Kwebbelende bakvis die je me bent.
Ik heb pas bingo bij een volle kaart. Ik doe niet aan rijtjes bingo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had jij bingo? Zo nee dan heb je niet goed opgelet.
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/29-03-2012quote:Op maandag 13 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik het filet americain liggen als het goed is
Ken ik ja. Wat een man in het labquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/29-03-2012
oh ja klopt, moest echt net aan jouw opmerking denken over die man en de moslimquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken ik ja. Wat een man in het lab
Ik pak niet bij elk nieuw media optreden een nieuwe kaart. Zo verhoog ik mijn winstkansen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb pas bingo bij een volle kaart. Ik doe niet aan rijtjes bingo.
Nietszeggende kinderfilm met paar quotes die blijven hangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Adames het volgende:
volgens mij heb ik nog nooit the karate kid gezien, alleen die super vervelende next karate kid met hilary swank. nooit geweten dat deze niet zo kut is.
maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietszeggende kinderfilm met paar quotes die blijven hangen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.
Hier is het hoofdpersonage ook niet helemaal een lieverdje, is de blonde tegenstander op zijn hoogst wat arrogant maar niet echt slecht en is mr miyagi ook nog een wat realistische kerel met een groot drankprobleem.
maakt het allemaal best draaglijk.
vind het wel lekker in een kinderfilm dat het niet compleet zwart wit is,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Sterke analyse wel en dan benoem je het moraal van het verhaal geeneens.
Gaat het daar ook niet over bij How I Met Your Mother?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar alles is wel in balans. next karate kid ging totaal over the top in de vechtscenes die te heftig waren, het personage dat een heilig boontje was en de super slechterikken die echt in elkaar gestampt moesten worden.
Hier is het hoofdpersonage ook niet helemaal een lieverdje, is de blonde tegenstander op zijn hoogst wat arrogant maar niet echt slecht en is mr miyagi nog een wat realistische kerel met een groot drankprobleem.
maakt het allemaal best draaglijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |