Hij heeft geen trainingskamp nodig om een basisplaats af te dwingen.. Wat een legende is het ook.quote:
Voetballen kan hij wel maar blijft toch vreemd om een speler na 1 training meteen op te stellen, ik had hem zeg maar in de 60e minuut verwacht.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft geen trainingskamp nodig om een basisplaats af te dwingen.. Wat een legende is het ook.
Ik had hem pas over 2 weken verwacht, dit is veel te snel voor hem en voor het team.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballen kan hij wel maar blijft toch vreemd om een speler na 1 training meteen op te stellen, ik had hem zeg maar in de 60e minuut verwacht.
PSV is wanhopigquote:Op zondag 19 januari 2014 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballen kan hij wel maar blijft toch vreemd om een speler na 1 training meteen op te stellen, ik had hem zeg maar in de 60e minuut verwacht.
Verkeerde topicquote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef Idisrom het volgende:
Dione de Graaffpresenteert met Hugo Borst 'Langs de lijn"
Overdrijverquote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
Totaal andere wedstrijd gezien. Alles en iedereen dat PSV een warm hart toedraagt noemde PSV in de eerste helft oppermachtig. Speelde met Ajax. Hadden met 5-0 voor moeten staan.
HAHAAAAAAAAAAAAAA HOEREN NEUKEN VANAVOND!!!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
Zo ik ben weer thuis!
Lekker hoor Ajax! JODUH!
Is dat met Kevin Spacey?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[Geo's filmtip] The Negotiator, net5, 20.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |