Niet beter dan Django Wagner.quote:
Gezien je eerste woorden gaat er eerst iets anders gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow shit ik ging ook slapen!
Trusten
ja plassen....quote:Op zondag 19 januari 2014 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien je eerste woorden gaat er eerst iets anders gebeuren.
Slaap lekker.
Hah, gayquote:
Ben ik nog op tijd?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Trouwens
Vermist: Mexicanobakker
Ik verwacht dat hij dit wel Sherlockt
Ik ken het alleen als Pre Match Drink Session. (quote:
Moet allemaal in het Engels natuurlijk zuipen is niet chique genoegquote:Op zondag 19 januari 2014 10:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als Pre Match Drink Session. () Gezien de bierglazen zullen ze het in Rotterdam ook wel onder die naam kennen.
Saind zeg eens eerlijk, was jij dit?quote:
Wat ben je toch altijd lief over mequote:Op zondag 19 januari 2014 01:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ooooh dus Jimbo is altijd aan het sleepswipen...
ik zal jou eens een veeg in mn slaap gevenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal jou eens een veeg in mn slaap geven
bam, die voel je wel
':')quote:
Ja nou ik heb een kater, die gun je je beste vriend nog niet. Heel kut dus. Hoe is het met jouquote:
hair of the dog, je hebt nooit 2 dagen achter elkaar een katerquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja nou ik heb een kater, die gun je je beste vriend nog niet. Heel kut dus. Hoe is het met jou
Dat is de leeftijd. Ik heb dat ook. Lekker stukje fietsen en de kater is weg.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
Jongens, ik heb zo veel gezopen, geen smoothie krijgt dat meer rechtgetrokken. Ik ben officieel ongeschikt voor zuipavonden.
Ik heb hier helaas geen fietsquote:Op zondag 19 januari 2014 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd. Ik heb dat ook. Lekker stukje fietsen en de kater is weg.
water drinken en ga naar buitenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja nou ik heb een kater, die gun je je beste vriend nog niet. Heel kut dus. Hoe is het met jou
Ga je van kitsen, kan ook opluchten.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen fietsDenk ook niet dat ik het zou redden, al die tijd bergop rijden
Ik heb vanmorgen ook geneukt. Helpt ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen fietsDenk ook niet dat ik het zou redden, al die tijd bergop rijden
Ik ga deze bank enkel verlaten om naar de keuken en het toilet en mijn bed te lopenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
water drinken en ga naar buiten
frisse lucht werkt altijd het beste
Vanmorgen zat ik nog in de kroegquote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook geneukt. Helpt ook.
Dit is nieuws voor mequote:Op zondag 19 januari 2014 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hair of the dog, je hebt nooit 2 dagen achter elkaar een kater
Ik denk dat je vandaag een nog ergere kater gaat krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga deze bank enkel verlaten om naar de keuken en het toilet en mijn bed te lopen
Je punt is?quote:
1-8 denk ik. Wat jij?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat je vandaag een nog ergere kater gaat krijgen.
Die doet het altijd goed in de arena inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een paar kols door Ruizgod de legende van Twente
Staat hij in de basis?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een paar kols door Ruizgod de legende van Twente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |